Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.485 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 12 Μάι 2024, 23:30:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 12 Μάι 2024, 23:30:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 16:03]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 14:53]

    από Aris M.
    [Χθες στις 20:08]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από snoopy
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 21:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 19:37:57]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304485
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 59
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για την κατηγορία F5J GR για το 2015  (Αναγνώστηκε 24562 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #90 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 10:20:17 »

    Αγαπητέ Γιώργο, το θέμα της προσγείωσης το έχω αναλύσει σε προηγούμενα μηνύματά μου.

    Για να γίνει το θέμα πιό κατανοητό, θα προσθέσω εδώ κάτι που θεωρώ λάθος και αυτό είναι ο κανονισμός της F3J.

    Δεν θα με διαψεύσει κανείς αν πω ότι στους παγκόσμιους και πανευρωπαϊκους αγώνες το 50% των αθλητών έχει δυνατότητα διάκρισης σε ψηλές θέσεις.

    Σε χρόνο εργασίας 10 λεπτών χρονομετρείται η πτήση από την απαγκίστρωση έως την προσγείωση.

    Σήμερα, με τα ειδικά νήματα που χρησιμοποιούν καταφέρνουν να απαγκιστρώσουν σε 1-3 δευτερόλεπτα, άρα απομένει χρόνος επιτυχίας 599-597 δευτερόλεπτα.

    Για προσγείωση έρχονται όλοι μέσα στα τρία έως μηδέν τελευταία δευτερόλεπτα , άρα έχουν πάρει από 599 έως 594 βαθκμούς πτήσης.

    Αυτό αποδεικνύει ότι όλοι έχουν ικανότητα να κρατηθούν επί 10λεπτο στον αέρα, απλά η διαφοροποίηση του χρόνου έρχεται από την ταχύτητα της απογείωσης και τον συντονισμό του χρόνου της προσγείωσης, που και πάλι είναι μικρός για κατάταξη 30-50  καλών αθλητών.

    Ποιός είναι ο καλύτερος; Αυτός που θα πετύχει 100 βαθμούς στον στόχο συγκριτικά με αυτόν που θα πετύχει 90 βαθμούς στον στόχο.

    Αυτό σημαίνει ότι η βαθμολογία/ διαχωρισμός θέσεων, δεν επηρεάζεται από τον χρόνο πτήσης των περίπου 10 λεπτών.
    Γιατί λοιπόν χάνουν τον καιρό τους για κάτι που είναι δεδομένο;
    Θα μπορούσαν κάλλιστα να βγάλουν το ίδιο αποτέλεσμα, χρονομετρώντας και πάλι από την απαγκίστρωση και ερχόμενοι για προσγείωση μετά από 30 δευτερόλεπτα.

    Αρα ο αγώνας έχει μετατραπεί, από ικανότητα πτήσης με εκμετάλλευση θερμικών, σε αγώνα ικανότητας απογείωσης και προσγείωσης. Αυτό θέλουμε και εμείς;

    Οποιος θέλει να διαγωνιστεί σε ακρίβεια προσγείωσης υπάρχει έτοιμη κατηγορία.
     
      
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #91 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 10:32:10 »

    Είναι γνωστό στην ψυχολογία ότι υπάρχει η λεγόμενη : "άρνηση στην αλλαγή" ..

    Θα σας πω ένα παράδειγμα:

    Κάποια εποχή στην εταιρεια μας μπήκαν τα PC. Εγινε ιδιαίτερη εκπαίδευση στις δακτυλογράφους/γραμματείς. Μία από αυτές αρνήθηκε να εκπαιδευτεί, λέγοντας ότι τα καταφέρνει μιά χαρά ΄με τη γραφομηχανή που είχε.

    Οταν όμως διαπίστωσε ότι ήταν η μόνη που ξανάγραφε ολόκληρες σελίδες για μία δύο αλλαγές του προϊστάμενου, κατάλαβε το λάθος της και εκπαιδεύτηκε.

    Με αυτό θέλω να επισημάνω ως φυσιολογικές τις αντιδράσεις των συναδέλφων που δεν θέλουν αλλαγή του κανονισμού, όχι όμως και σωστές, τη στιγμή που διαπιστώνεται πρόβλημα και όλοι οι άλλοι προσπαθούν να βρούν λύση, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕΛΛΟΝ της κατηγορίας.

    Επίσης θα ήθελα να επαναλάβω για τρίτη φορά , ιδίως προς τους νέους συναδέλφους, που δεν έχουν εμπειρία από αλλαγές κανονισμών να αναφέρονται σε ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες λύσεις, και επι πλέον να τις τεκμηριώνουν.

    Κάποιοι έχουν την ευθύνη της καλής σύνθεσης των κανονισμών, και αυτοί ενδιαφέρονται πράγματι να βρεθεί λύση, όχι να μείνει με το πρόβλημα που έχουμε διαπιστώσει και να γελάνε μετά αυτοί που θα το βλέπουν να επαναλαμβάνεται στο μέλλον.

    Για σκεφθείτε ωραία εικόνα, να καταλήγουμε σε 10 ισότιμους νικητές της πρώτης θέσης;

    Τέλος προς ορισμένους που σηκώνουν σημαία μάχης, δεν είναι λάθος θα υπερσπίζεστε τη γνωμη σας, αλλά για να μη γίνεστε γραφικοί, απευθυνθείτε και πείστε πρώτα το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου σας. Εκεί ίσως πράγματι χρειαστεί να δώσετε τη μάχη που ονειρεύεστε.


    Άρνηση στην αλλαγή δεν υπάρχει. Αυτό που φοβόμαστε είναι τα πειράματα και οι δουλειές του ποδαριού.

    Μην επιχειρείτε να καταργήσετε, μια πετυχημένη κατηγορία, από την μια μέρα στην άλλη, μεμιάς, με το αποφασίζουμε και διατάζουμε!!!!

    Η μεγαλύτερη προσβολή για τις επιλογές του Αντώνη ειπώθηκε από εσένα θείε!!!!

    Ο Αντώνης έκανε την τιμή να ανοίξει στο https://www.aeromodelling.gr και όχι αλλού, αυτό το θέμα,
     για να καταθέσουμε δημοκρατικά τις απόψεις μας και εσύ παραπάνω μας λες μα μην γράφουμε τις απόψεις μας στο θέμα που άνοιξε;

     Γιατί μας λες γραφικούς; Γιατί να μην μιλάμε; Γιατί να δώσουμε την  μάχη μόνο στα όργανα; Ξέρεις μήπως τι σκέφτονται τα όργανα;Αν το ξέρεις να μας το πεις καθαρά.

    Μήπως οι αποφάσεις έχουν παρθεί; Θείε εύκολα χάνεις την ψυχραιμία σου και περνάς τα δημοκρατικά όρια.
    Και βεβαία θα πω την γνώμη μου στα όργανα. Και παροτρύνω και όλους τους αθλητές δημοκρατικά να πάρουν θέση.
    Και τα σωματεία δημοκρατικά να αποφασίσουν ρωτώντας την γνώμη των αθλητών τους επίσημα, αφού σου αρέσουν οι διαδικασίες, με email και όχι πίσω από την πλάτη τους.

    Ξαναγράφω τις γραφικές προτάσεις μου:

    1.Να παραμείνει η f5j-gr όπως έχει. Μπορούν να γίνουν ελαφρές βελτιώσεις,χωρίς να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του αγώνα όπως τον ξέρουμε!!!
    2.Αν κάποιοι επιθυμούν να αλλάξει ο αγώνας ως προς την επιλογή του ύψους, να γίνει νέος ξεχωριστός παράλληλος αγώνας, με δοκιμαστική περίοδο, για να βρεθούν οι ατέλειές του και να διορθωθεί ο κανονισμός του. Ετσι θα αποφευχθεί το μπάχαλο και δυσαρέσκειες των αθλητών.
    3. Τα σωματεία να ζητήσουν επίσημα από τους αθλητές τους, μεσο email, τις προτάσεις τους (στην Ε.Α.Θ. η επικοινωνία είναι ήδη συχνή) και μετά να ενημερώσουν  για την απόφασή τους.

    Οι προτάσεις μου απευθύνονται πρωτίστως στον δημιουργό του θέματος, Κ. Αντώνη Παπαδόπουλο και φυσικά σε όλο το φόρουμ.

    MD

    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 10:49:17 από mikrosdedalos » Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #92 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 10:34:06 »

    Παράθεση
    Μα σε όλα παίζει ρόλο η φυσική κατάσταση, η όραση και η ψυχική ηρεμία !
    Οσοι δεν αντέχουν θα κατεβαίνουν η δεν θα πετούν !!!

    Συγνώμη Τάσο μου, αλλά αυτή την απάντηση δεν την περίμενα, από κανένα, πόσο μάλλον από εσένα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #93 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 10:50:56 »

       Θα συμφωνήσω με όλα όσα λες Θείε, με τη διαφορά πως στην προκειμένη περίπτωση νομίζω πως δεν θα έπρεπε να μπούμε στη διαδικασία αντιγραφής του αντίστοιχου κανονισμού F3J ή και F5J, αλλά απλά να γίνουν δυο-τρείς ζώνες προσγείωσης που θα ήταν αρκετές στη δική μας περίπτωση να δόσουν το νικητή.
     
    ...Αρα ο αγώνας έχει μετατραπεί, από ικανότητα πτήσης με εκμετάλλευση θερμικών, σε αγώνα ικανότητας απογείωσης και προσγείωσης. Αυτό θέλουμε και εμείς;
    ...

      Σίγουρα δεν νομίζω να θέλει κανείς μας κάτι τέτοιο, άλλωστε το ακριβοθώρητο κόστος απόκτησης ανεμόπτερων που ανταπεξέρχονται σε τέτοιες συνθήκες, έχει εξαρτηθεί άμεσα κατά τη γνώμη μου (και της πλειονότητας της Παγκόσμιας κοινότητας ) από αυτή την εξέλιξη. Ευτυχώς η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων τα τελευταία χρόνια, απ’ ότι αντιλαμβάνομαι (και διαβάζω να πω την αλήθεια) σύντομα θα συμβάλει στην αλλαγή του συγκεκριμένου σκηνικού, προς όφελος όλων μας.




     Χαμόγελο
     

    Υ.Γ. Ο καιρός είναι φανταστικός!!!  Πάω να πετάξω  Azn
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #94 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 11:24:19 »

    Καλημέρα,

    Ένα πράγμα δεν μπορώ να καταλάβω, πως έξω αυτό που κάνουμε τώρα είναι μια συνηθισμένη διαδικασία που κατά τεκμήριο φέρνει και αποτελέσματα και πως εδώ ξεφεύγουμε σε κάθε ευκαιρία και αντί να κοιτάμε την ουσία χανόμαστε σε αντιπαραθέσεις.

    Το θέμα το ξεκίνησα εν γνώση μου και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο έγινε και προεργασία στο CIAM όταν γινόταν η συζήτηση για την σημερινή μορφή του κανονισμού, στην οποία και είχα την τιμή να είμαι επικεφαλής.

    Σε καμία περίπτωση η συζήτηση εδώ θα υποκαταστήσει τα θεσμοθετημένα όργανα, που είναι τα σωματεία, η ΕΠΑΕ και τέλος η ΕΛΑΟ. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν δέχομαι ότι λίγο πολύ τα ίδια άτομα που αργότερα αυτή την εβδομάδα θα βρεθούν στις Σέρρες, τον άλλο μήνα θα βρεθούμε στο Μελισοχώρι, και εκεί θα έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε σοβαρή συζήτηση και εδώ θα πρέπει να πιστεύουμε ότι είμαστε σε ‘καφενείο‘ με την κακή έννοια φυσικά.

    Μέχρι τώρα έχουν ακουστεί και καλές προτάσεις αλλά τα περισσότερα postings είναι εκτός αντικειμένου και σοβαρότητας που απαιτεί η συζήτηση.   Λυπάμαι που το λέω, αλλά δείτε και μόνοι σας.

    Αν λοιπόν δεν υπάρχει κάποια άλλη πρόταση για την F5J GR, ας κλείσει εδώ το θέμα και τα υπόλοιπα από κοντά. Θα μιλήσω και με τους οργανωτές στο Μελισοχώρι ώστε να βρούμε τόπο και χρόνο που θα είναι κατάλληλος για μία ανάλογη συνάντηση.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #95 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 11:46:33 »

    Κύριε μικρε δαίδαλε, διαστρεβλώνεις τα πάντα. Στέρεψαν τα επιχειρήματα και άλλαξες τακτική.

    Περιόρισε σε παρακαλώ το μένος σου ενάντια σ' αυτούς που γνωρίζουν και πρόκειται να πάρουν αποφάσεις.

    Τυχερά τα Γιαννιτσά....
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #96 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 15:11:33 »

    Μεσα σε ολα αυτα θα πρεπει να λαβουμε υπ οψιν και τον αληταρχη ε?

    Οτιδηποτε γινει να μπορει να τα βγαλει περα..Θελω να πω δηλαδη οτι μετα βιας βρισκουμε 1 η και 2 ατομα να κανουν τον αληταρχη..οποια αποφαση και αν παρθει να εχει υπ οψιν και αυτη την παραμετρο...

    Απ οτι ειδα και απο κοντα υπαρχει φοβερος φορτος εργασιας κατα την διαρκεια του αγωνα... Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 16:29:14 »

    Κύριε μικρε δαίδαλε, διαστρεβλώνεις τα πάντα. Στέρεψαν τα επιχειρήματα και άλλαξες τακτική.

    Περιόρισε σε παρακαλώ το μένος σου ενάντια σ' αυτούς που γνωρίζουν και πρόκειται να πάρουν αποφάσεις.

    Τυχερά τα Γιαννιτσά....


    Θείε δεν έχω κανένα μένος απέναντί σου και να με συμπαθάς. Σέβομαι την πορεία σου και την προσπάθεια που κάνεις στον αερομοντελισμό.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα συμφωνώ πάντα με αυτά που λες.
    Τα επιχειρήματα πολλά, αλλά ποιος έχει αυτιά να τα ακούσει;
    STRATOS77 συμφωνώ μαζί σου για τους αλυτάρχες!!!

    Όσο για την ένταση του λόγου μου, απαντώ με τα ίδιο τρόπο που μου μιλούνε οι συνομιλητές μου.
    Ίσως να φταίει και ο γραπτός λόγος, που δυσκολεύει την επικοινωνία και δημιουργεί ασάφειες.
    Καλό είναι πάντως να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί και τα υποτιμητικά υπονοούμενα όταν γράφουμε.
    Σε αυτά πράγματι είμαι ευέξαπτος.

    Από φέτος ανήκω στην Ε.Α.Θ. Να με χαίρετε λοιπόν η ΕΑΘ !!!
    Σε σένα εύχομαι καλές επιλογές και ότι επιθυμείς.
    Θα τα πούμε από κοντά, πρώτα ο θεός, στο Μελισσοχώρι.


    Mikrosdedalos
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 16:41:42 από mikrosdedalos » Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 16:41:36 »

    Κύριε μικρε δαίδαλε, διαστρεβλώνεις τα πάντα. Στέρεψαν τα επιχειρήματα και άλλαξες τακτική.

    Περιόρισε σε παρακαλώ το μένος σου ενάντια σ' αυτούς που γνωρίζουν και πρόκειται να πάρουν αποφάσεις.

    Τυχερά τα Γιαννιτσά....


    Θείε δεν έχω κανένα μένος απέναντί σου και να με συμπαθάς. Σέβομαι την πορεία σου και την προσπάθεια που κάνεις στον αερομοντελισμό.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα συμφωνώ πάντα με αυτά που λες.
    Τα επιχειρήματα πολλά, αλλά ποιος έχει αυτιά να τα ακούσει;

    Όσο για την ένταση του λόγου μου, απαντώ με τα ίδιο τρόπο που μου μιλούνε οι συνομιλητές μου.
    Ίσως να φταίει και ο γραπτός λόγος, που δυσκολεύει την επικοινωνία και δημιουργεί ασάφειες.
    Καλό είναι πάντως να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί και τα υποτιμητικά υπονοούμενα όταν γράφουμε.
    Σε αυτά πράγματι είμαι ευέξαπτος.

    Από φέτος ανήκω στην Ε.Α.Θ. Να με χαίρετε λοιπόν η ΕΑΘ !!!
    Σε σένα εύχομαι καλές επιλογές και ότι επιθυμείς.
    Θα τα πούμε από κοντά, πρώτα ο θεός, στο Μελισσοχώρι.


    Mikrosdedalos

    Η παραπάνω εξήγηση με ικανοποιεί, και από σήμερα φίλοι. Εντάξει;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 16:45:04 »

    Και βέβαια φίλοι!!! beer

    Και ας μη συμφωνούμε σε όλα.
    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #100 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 18:54:04 »

    Επισης να φερω στο τραπεζι μια προταση που περασε....

    ΘΑ μπορουσε εν μερη να λυση το προβλημα,ο αγωνας να γινει 2ημερος? ειτε αυτος ειναι περιφερειακος,ειτε αυτος ειναι πανελληνιος..

    Υπαρχει περιπτωση καποιος να ΣΑΡΩΣΕΙ και τις 2 μερες?Πιστευετε οτι δεν θα του ερθει και ο κακος γυρος.?

    Υπαρχει περιπτωση να ειναι πανω απο 3 ατομα αυτα που θα σαρωσουν στον 2ημερο αγωνα?
    Φυσικα αυτο θα το εχουμε σαν παραδειγμα τωρα σε λιγες μερες στη Λαρισα,οπου θα μπορεσουμε να δουμε απο κοντα... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #101 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 19:10:25 »

    Επισης να φερω στο τραπεζι μια προταση που περασε....

    ΘΑ μπορουσε εν μερη να λυση το προβλημα,ο αγωνας να γινει 2ημερος? ειτε αυτος ειναι περιφερειακος,ειτε αυτος ειναι πανελληνιος..

    Υπαρχει περιπτωση καποιος να ΣΑΡΩΣΕΙ και τις 2 μερες?Πιστευετε οτι δεν θα του ερθει και ο κακος γυρος.?

    Υπαρχει περιπτωση να ειναι πανω απο 3 ατομα αυτα που θα σαρωσουν στον 2ημερο αγωνα?
    Φυσικα αυτο θα το εχουμε σαν παραδειγμα τωρα σε λιγες μερες στη Λαρισα,οπου θα μπορεσουμε να δουμε απο κοντα... Thumbs up


    Ο πανελληνιος είναι διήμερος, με στόχο τους 12 γύρους

    Ο περιφερειακός δεν απαγορεύεται να γίνει και αυτός διήμερος, έως σήμερα όμως γίνεται μονοήμερος με στόχο τους 6 (ή 7) γύρους ανάλογα με τις συμμετοχές.

    Το ερώτημα δεν είναι αν είναι "εντός κανονισμών" ο διήμερος περιφεριακός, αλλά το πόσο θα κοστίσει στους συμμετέχοντες να πάνε δύο φορές στο ίδιο μέρος, ή να κοιμηθούν μία νύχτα.

    π.χ. στη Θεσσαλονίκη το κόστος είναι πολύ μικρότερο για τους Θεσσαλονικείς, απ' ότι στο Ακραίφνιο για τους Αθηναίους. (κόστος ξενοδοχείου = μία μετάβαση /επιστροφή).

    Ερευνα χρειάζεται και προχώρα.

    Φυσικά το αν κάποιοι αθλητές πετύχουν απόδοση που θα τους βάλει στον τελικό, είναι θέμα καιρού και πιθανοτήτων. Ομως δεν αποκλείεται να καταλήξουμε και πάλι με ισοβαθμίες στην πρώτη θέση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #102 στις: Τρίτη, 22 Απρ 2014, 21:18:12 »

              Πολυ καλή πρόταση οι διήμεροι περιφεριακοί. Είμαστε μέσα .

             Κατα τα άλλα ασ μεινουν όπως είναι.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #103 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2014, 01:20:14 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Δεν δινουν λυση οι προτασεις για διημερους αγωνες μηπως και "σκονταψει" κανενας ουτε και "flyoff μεχρι τελικης πτωσης" η αλλαγες με προσθηκες οπως ζωνες προσγειωσης και αλλα οπως μονον τα ατοφια 0 στον flyoff.
    Κατα την γνωμη μου απλη και βιωσιμη λυση ειναι το startheight διοτι κατι πρεπει να γινει καθως "το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου".
    Ακομα περιμενω να δω τεκμηριωμενο αντιλογο....
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 258



    « Απάντηση #104 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2014, 02:35:06 »

    Μόλις γύρισα από κάτι ουίσκι κορυφαία και είπα να γράψω κάτι!
    Η λύση σαφώς είναι το start height στα 10λεπτα.Ο στόχος του τασκ είναι να γράψεις 10 λεπτό, δεν το κατόρθωσες τελείωσε.
    Και αυτό δεν επηρεάζει ούτε τον νέο ούτε τον παλαιό.
    Αλλά η ιστορία πάει πιό πέρα.
    Το να μάθουμε να ανεμοπορούμε γινόμενοι ένα με τον αέρα και το ανεμόπτερο!
    Αυτό το είδα σε δύο ανθρώπους μόνο ,τον Joe Wurtz και τον φίλο μου απο το 1984 Τάσο Καζακλή.
    Εύχομαι σε νέους και παλαιούς να  νιώσουν αυτή την χαρά που προσφέρει η ανεμοπορία.
    Καταγράφηκε

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Προτάσεις για την κατηγορία F5J GR για το 2015
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.