Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 20:36:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 20:36:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:25]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304438
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 176
    Total: 177
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Fieseler Storch  (Lu 39550 fois)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #15 le: Dimanche, 10 Mai 2015, 07:51:49 »

    Πάντως όσο κυκλοφόρησε δεν έτυχε καλών κριτικών, μια έρευνα δε στο YouTube είναι μάλλον απογοητευτική  Sad

    Περίπτωση 1: Πτώση στην παρθενική απογείωση

    Εδώ πιστεύω όται είναι λάθος συνδεσμολογία στα aileron, φαίνεται αντί να διορθώνει την δεξιά κλίση να δίνει περισσότερο με το aileron

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #16 le: Dimanche, 10 Mai 2015, 07:57:47 »

    Περίπτωση 2: προβληματική παρθενική πτήση και κακή προσγείωση

    Φαίνεται να είναι ασταθές στα aileron, πισωβαρο με την ουρά κάτω και μάλλον βαρύ: όταν έχασε ταχύτητα στην προσσέγγιση έσκασε με την μούρη

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #17 le: Dimanche, 10 Mai 2015, 08:06:49 »

    Περίπτωση 3η: πτώση κατά την παρθενική

    Αυτή την περίπτωση μου διηγήθηκε φίλος μοντελιστής που είχε φτιάξει το μοντέλο, και μου έδειξε ιδιωτικό βίντεο της πτήσης και της πτώσης.

    Η πτώση μάλλον οφείλεται σε πρόβλημα στον δέκτη, αλλά ανεξάρτητα από αυτό η πτήση δεν ήταν επιτυχής λόγω υπερβολικού βάρους. Για να ζυγίσει σωστά χρειάστηκε 2,5 κιλά βάρος μπροστά, ανεβάζοντας το συνολικό από 7,5 στα 10 κιλά !!

    Πάντως υπάρχουν και άλλα βίντεο όπου το μοντέλο πετάει, αλλά όχι με την χαρακτηριστικά αργή Slow Motion πτήση ενός Storch:





    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #18 le: Dimanche, 10 Mai 2015, 08:15:19 »

    Άρα οι προκλήσεις για την κατασκευή είναι 3:

    1. Σωστή πτέρυγα
    Από την έρευνα που έκανα και την σύγκριση  με τα σχέδια των κτιστών προκύπτει ότι τα προβλήματα στο ESM έχουν να κάνουν με την γεωμετρία των slats και flaps

    2. Συνολικό βάρος και ζύγισμα
    Ο πτερυγικός φόρτος πρέπει να κατέβει χαμηλά για να ζυγίσει σωστά και να πετάει σαν ... Storch!

    3. Σκέλη
    Επειδή είναι πολύ χαρακτηριστικά τα σκέλη "αράχνης" και η κατασκευή του ESM είναι με μέταλλα σκληρότητας βρασμένου spaghetti, θα χρεαστεί ανακατασκευή

    Το άλλο θέμα βέβαια είναι ότι μου αρέσει το καφέ-μπλέ καμουφλάζ της Β. Αφρικής αντί τα σκούρα πράσινα, αλλά αυτά είναι τα εύκολα  Χαμόγελο



    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #19 le: Dimanche, 10 Mai 2015, 18:06:35 »

    Γουστάρω που πάς για την πρόκληση - καλή επιτυχία!  Thumbs up

    Δεν ξέρω πόσο καλές και χωρίς τζόγους είναι οι αρθρώσεις των φτερών και οι βάσεις/σχήμα των slats, αλλά ίσως αξίζει μια ματιά εκεί για να μην υπάρχει "αστάθεια" στο roll.
    Και αφού θα ξαναβάψεις, κάνε και καμιά ελάφρυνση στην ουρά (πίσω από το CG...). Εάν σου βγεί 5-6kg τότε θα πετάει με 4km/hr...  angel

    Τί μηχανή σκέφτεσαι;

    Αναμένουμε νεότερα!

    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #20 le: Lundi, 11 Mai 2015, 07:05:56 »

    Έκτωρα ευχαριστώ!

    Ακριβώς αυτό εννοώ για την γεωμετρία του φτερού, πρέπει να δουλεύουν τα fixed slats και τα slotted flaps, θέλει προσοχή στις αποστάσεις και τους μεντεσέδες ώστε να επιτυγχάνεται το επιθυμητό αποτεέλεσμα.

    5-6 κιλά δεν πιάνεται καθότι η κατασκευή είναι ενισχυμένη, ο στόχος όμως είναι τα 7 κιλά ή λίγο παραπάνω, χωρίς όμως επιπλέον βάρος (έρμα) για να ζυγίσει.

    Για κινητήρα αν ήταν στα 5.5 - 6 κιλά θα μπορούσε να πετάξει με DLE-20 αλλά λόγω του επιπλέον βάρους σκέφτομαι για MVVS 26 και έλικα 19/6 ή 20/6 (3D δεν είπαμε ;-)
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #21 le: Lundi, 11 Mai 2015, 07:23:53 »

    Όπως ανέφερα παραπάνω, με δεδομένα τα προβλήματα αυτού του κιτ, το πλάνο έχει ως εξής:

    Θα παλέψω να φέρω το φτερό στην σωστή γεωμετρία, και μετά θα βρώ κάποιας μορφής wind tunnel για δοκιμή, και αν πετύχει θα πάμε στην επόμενη φάση αλλιώς το project εγκαταλείπεται

    Ξεκινάμε λοιπόν με τα slats τα οποία με μια πρόχειρη τοποθέτηση παρουσάζουν 2 προβλήματα:

    - η θέση τους είναι κοντά στο φτερό, άρα πρέπει να βαθύνουν οι εσοχές στο φτερό για τους αποστάτες:

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #22 le: Lundi, 11 Mai 2015, 07:30:36 »

    - και 2ο θέμα το προφίλ του slat, δεν έχει αρκετό camber και του λείπει το χείλος εκφυγής

    Το πατρόν (jig) είναι από τα σχέδια των Severin & Svenson στην κλίμακα 1/6 του ESM

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 596


    « Répondre #23 le: Lundi, 11 Mai 2015, 07:37:11 »

    Νίκο κανόνισε να το κάνεις να πετάει τόσο σιγά , όπως το πραγματικό δηλαδή, και μετά να σου "την πέφτει" όλο το Ελληνικό για να το πετάξει...
    φίλε σε βλέπω να έχεις πρόβλημα....! Ποοολύ άνεση
    Journalisée
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #24 le: Lundi, 11 Mai 2015, 07:41:22 »

    Η αεροδυναμική θεωρία λέει ότι τα slats ή slots δεν παράγουν άντωση αλλά επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερη γωνία πρόσπτωσης και άρα μετατοπίζουν το stall σε μεγαλύτερη γωνία και μικρότερη ταχύτητα



    Αυτό επιτυγχάνεται με την δημιουργία ενός οριακού στρώματος αέρα το οποίο ανεβάζει υψηλή ταχύτητα λόγω συμπίεσης ανάμεσα στο slot και το πάνω μέρος του φτερού.



    Για να συμβεί αυτό πρέπει η γεωμετρία του slat να είναι σωστή, με σημαντικότερα χαρακτηριστικά:

    - 3 φορές στενότερη έξοδο από την είσοδο

    - μικρή απόσταση από το φτερό

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #25 le: Lundi, 11 Mai 2015, 07:45:59 »

    Νίκο κανόνισε να το κάνεις να πετάει τόσο σιγά , όπως το πραγματικό δηλαδή, και μετά να σου "την πέφτει" όλο το Ελληνικό για να το πετάξει...
    φίλε σε βλέπω να έχεις πρόβλημα....! Ποοολύ άνεση

    Θα βάλω τον Τάσο να αναλάβει το face control

    (αυτό που κρατάει είναι μαύρη σακούλα ... για τα κομμάτια  Εκπληξη)

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #26 le: Mardi, 12 Mai 2015, 13:29:08 »

    Τα slats βελτιώθηκαν με αφαίρεση του monokote, τρίψιμο της μπαλσα ώστε να "έρθει" η κούρμπα

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #27 le: Mardi, 12 Mai 2015, 13:37:35 »

    Επικάλυψη με FliteSkin (τί άλλο περιμένατε  Χαμόγελο)

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #28 le: Mardi, 12 Mai 2015, 13:51:01 »

    και το αποτέλεσμα:



    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #29 le: Mardi, 12 Mai 2015, 13:55:57 »

    και

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Fieseler Storch
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.034 secondes avec 27 requêtes.