Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:50:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:50:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ Κ.Β ΜΕ ΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ  (Lu 1679 fois)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « le: Jeudi, 10 Nov. 2022, 21:12:01 »


                          Μια χρήσιμη κατασκευή, απο το RCSD  για το Κ.Β με δυο ζυγαριες και θα δουμε kai πως γίνεται πιο απλά  και με μία.!

                                       https://medium.com/rc-soaring-digest/cg-scale-on-the-cheap-25f50c3d16e8
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #1 le: Vendredi, 11 Nov. 2022, 06:51:14 »

             Και τώρα το Κ.Β με μια ζυγαριά και δυο τριγωνικές μπάλσες:

                                                 Βαζουμε τη μια τρίγωνη μπάλσα Κάτω ακριβώς απο το Χ.Προσβολής.
                       Βαζουμε την άλλη πάνω στη ζυγαριά, οσο πισω απο το φτερο θέλουμε και μετράμε προσεκτικά  την απόσταση τους.
                          
                         Και τέλος πολλαπλασιάζω την ένδειξη της ζυγαριάς επι την απόσταση που μέτρησα και διαιρω το γινόμενο με το συνολικό βάρος .

                Με αυτο το τροπο θα βρουμε που ειναι το κεντρο βάρους τωρα (με τη μπαταρια σε αυτη τη θέση). Τo ιδανικό Κ.Β το έχουμε βρει απο πριν, με το καταπληκτικο και ελευθερο : sailplane calulator
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 139



    « Répondre #2 le: Mardi, 22 Nov. 2022, 10:08:31 »

    Κάτι με εικόνες γίνεται για να πάρουμε μια ιδέα?
    Journalisée
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #3 le: Mardi, 22 Nov. 2022, 11:41:47 »



        Αναμείνατε για λίγο.
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #4 le: Mardi, 22 Nov. 2022, 16:45:34 »

    -


    * ζυγαρια.gif (3.76 Ko, 1115x559 - vu 283 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #5 le: Mercredi, 23 Nov. 2022, 09:39:22 »

            
              

               Μετα απ τηλέφωνα φίλων, νομίζω πως χρειάζεται Ένα παράδειγμα:

              Βάζουμε τη μύτη από το πίσω τριγωνάκι, στα 50 εκατοστά (500χιλ.) , απόσταση από την αρχή του φτερού.
     Η ζυγαριά κάτω απ αυτό το τρίγωνο, δείχνει  267,8γρ.
    Αν το συνολικό βάρος είναι 1300γρ. Τότε το Κ.Β =500 επι 267.8 δια 1300 =103χιλ.

    Το Κ.Βαρους λοιπόν τώρα βρίσκεται στο 103, κάτι λογικό και συνηθισμένο.


                     Αν όμως εμει θέλουμε να πάει στα 105χιλ. Ποσα γραμμάρια θα πρεπει να κολλήσω στο πισω μερος της ατράκτου, στα 50 εκατοστα από την αρχη του φτερου;
                    Για να παει στο 105 , η ζυγαριά θα πρέπει να δείξει 273 γρ.

    105 επι 1300 δια 500 =273

                            Θα πρέπει δλδ να προσθέσουμε 5γρ. ή πιο απλα, να παω προς τα πισω τη μπαταριά, μεχρι να δω το 273 στη ζυγαριά.
            
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #6 le: Mercredi, 23 Nov. 2022, 11:24:59 »

             
             

               Μετα απ τηλέφωνα φίλων, νομίζω πως χρειάζεται Ένα παράδειγμα:

              Βάζουμε τη μύτη από το πίσω τριγωνάκι, στα 50 εκατοστά (500χιλ.) , απόσταση από την αρχή του φτερού.
     Η ζυγαριά κάτω απ αυτό το τρίγωνο, δείχνει  267,8γρ.
    Αν το συνολικό βάρος είναι 1300γρ. Τότε το Κ.Β =500 επι 267.8 δια 1300 =103χιλ.

    Το Κ.Βαρους λοιπόν τώρα βρίσκεται στο 103, κάτι λογικό και συνηθισμένο.


                     Αν όμως εμει θέλουμε να πάει στα 105χιλ. Ποσα γραμμάρια θα πρεπει να κολλήσω στο πισω μερος της ατράκτου, στα 50 εκατοστα από την αρχη του φτερου;
                    Για να παει στο 105 , η ζυγαριά θα πρέπει να δείξει 273 γρ.

    105 επι 1300 δια 500 =273

                            Θα πρέπει δλδ να προσθέσουμε 5γρ. ή πιο απλα, να παω προς τα πισω τη μπαταριά, μεχρι να δω το 273 στη ζυγαριά.
           


      Καλημέρα
      Αν και φαίνεται οτι ψάχνω να διυλίσω τον κώνωπα,  Cheesy νομίζω πιο σωστό να γίνει η μετακίνηση της μπαταρίας γιατί η πρόσθεση βάρους αλλάζει την σχέση αφού από 1300γρ πάει π.χ. στα 1305γρ!! Αν και η διαφορά είναι δέκατα του χιλιοστού, πιο πολύ το λέω για να μην γίνονται πάλι πράξεις από την αρχή
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #7 le: Mercredi, 23 Nov. 2022, 15:42:14 »



     Εχεις απολυτο δικιο.
    Πες μου αν το δοκίμασες . Διευκολύνει;
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #8 le: Mercredi, 23 Nov. 2022, 15:58:19 »

      Όχι δεν το΄χω δοκιμάσει. Δείχνει όμως σωστή η μέθοδος αφού έχει να κάνει με κατανομή βάρους
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #9 le: Mercredi, 23 Nov. 2022, 18:54:45 »

    Σωστός είναι αυτός ο τρόπος κι έτσι ζυγίζονται μερικά ελαφριά full scale αεροσκάφη κιόλας. Βασικές προυποθέσεις όμως γιά ένα σωστό αποτέλεσμα είναι:
    Α) να μένει σταθερό το σημείο αναφοράς σε διαδοχικές μετρήσεις. Στην περίπτωση του σχήματος παραπάνω, σημείο αναφοράς είναι το τριγωνικό πηχάκι κάτω από το χείλος προσβολής. Αυτό δεν θα πρέπει να αλλάζει θέση.
    Β) Εφόσον η απόσταση του ΚΒ θα βγαίνει ως προς αυτό το πηχάκι, θα πρέπει το ΚΒ που συστήνει ο κατασκευαστής (ή που επιθυμεί ο χρήστης) να ανάγεται ως προς αυτό το πηχάκι τελικά.
    Γ) Το μοντέλο θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιό οριζόντιο γίνεται κατά τις μετρήσεις.
    Δ) Γιά ελαφριά μοντέλα, η ευαισθησία της ζυγαριάς θα πρέπει να είναι μεγάλη και η μέτρηση των αποστάσεων θα πρέπει να είναι ακριβής, γιά να έχουν ακρίβεια και τα αποτελέσματα. Αλλιώς, ένα ζυγιστήρι με δύο δοκαράκια ή ένα νήμα που περνάει από το επιθυμητό κέντρο βάρους και αναρτά το μοντέλο, θα δίνουν πάντα καλύτερα αποτελέσματα.
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #10 le: Jeudi, 24 Nov. 2022, 06:04:07 »

    Απ’ ότι συνάγεται το μήκος των 500 χιλιοστών είναι απλή επιλογή. Η μέθοδος αποδίδει και με άλλες αποστάσεις.
    Η απόσταση των 500 χιλ, πολλαπλασιαζόμενη με το βάρος που δείχνει εκεί η ζυγαριά στο παράδειγμα 127,8 γραμμάρια, δίνει γινόμενο 133.900
    Από τη στιγμή που το Κ.Β. δεν αλλάζει, σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε απόσταση κι αν βάλουμε την ζυγαριά, το βάρος που θα δείξει, πολλαπλασιαζόμενο με την απόσταση πρέπει να είναι και πάλι 133.900 αφού διαιρούμενο με το συνολικό βάρος 1300 πρέπει να δώσει και πάλι 103.
    Παράδειγμα υπολογισμών στο χαρτί: αν η ζυγαριά τοποθετηθεί σε απόσταση 600 χιλ, τότε αναμένουμε ένδειξη 223,17 γρ, (600 Χ 223,17) =133902 / 1300 = 103
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #11 le: Jeudi, 24 Nov. 2022, 14:06:46 »



            

             Απ’ ότι συνάγεται το μήκος των 500 χιλιοστών είναι απλή επιλογή. Η μέθοδος αποδίδει και με άλλες αποστάσεις.


             Βέβαια και όσο αυξάνει η απόσταση , τόσο βελτιώνεται και η ακρίβεια.  Κάτι που μόνο με τις "διαιρούμενες" γίνεται. 
     
                       227,8 η ένδειξη, οχι 127,8
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #12 le: Jeudi, 24 Nov. 2022, 18:02:10 »

    227,8 η ένδειξη, οχι 127,8

    Απλό τυπογραφικό λάθος.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ Κ.Β ΜΕ ΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.03 secondes avec 25 requêtes.