Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:12:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 4
    Gäste: 11
    Gesamt: 15
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση  (Gelesen 4717 mal)
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #15 am: Montag, 28 Jun 2021, 12:38:01 »

    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #16 am: Montag, 28 Jun 2021, 12:49:36 »

    Σωστά !! Η εμπειρεία μετράει πάντα !!
    Γιάννης
    Gespeichert
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #17 am: Montag, 28 Jun 2021, 12:55:09 »

    Α! Υπάρχει η ΑΠΟΛΥΤΗ λύση: ο ουροσυλλέκτης!!!

    Γιάννης
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #18 am: Montag, 28 Jun 2021, 18:57:33 »

    https://conidia.com/aviation-fuel-testing/#jig
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #19 am: Dienstag, 29 Jun 2021, 10:05:32 »

    Ευχαριστουμε για το θεμα.
    Ερωτηση: Εαν φιλτραρω το καυσιμο καθώς το βάζω στο field box, πόσο καιρο περιπου θα ειναι ασφαλες για χρηση χωρις πρόσθετα χημικα;
    Εννοειται σωστα κλεισμενο το καπακι, και σε χωρο με κανονικη υγρασια (<50%).
    Gespeichert
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #20 am: Mittwoch, 30 Jun 2021, 00:06:06 »

    Καλημέρα,
    Γιά να μην κουραζόσατε  υπάρχει έτοιμη επαγγελματική λύση που χρησιμοποιούν όσοι έχουν μεγάλους κινητήρες ντίζελ (φορτηγά, περονοφόρα κλπ), ειδικό πρόσθετο μικροβιοκτόνο - καθαριστικό κυκλώματος ντίζελ. Κάθε συκευασία βέβαια  έιναι για 200  λίτρα ντίζελ αλλά φαντάζομαι ότι μπορούμε να κάνουμε διαίρεση. Θα το βρείτε σε μεγάλο κατάστημα λιπαντικών και ανταλλακτικών.
    Γιάννης

    τα 120 γραμ. συνολικά του BIOBOR που εβαλα  φωτογραφία , ειναι για 1200λίτρα καυσίμου Και είναι το πιο αξιόπιστο από τα προϊόντα

    Υ.Γ.
    Α! Επίσης αν αδειάζουμε τα ρεζερβουάρ μετά τις πτήσεις δεν μένει υλικό για να μολυνθεί, απλά!
    Γιάννης

    Δυστυχώς όχι. Η μόλυνση δεν αφαιρείται με το άδειασμα.
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #21 am: Samstag, 8 Jan 2022, 13:16:07 »

    Ως γνωστόν τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα τζετ μας ειναι υδρόφιλα με αποτέλεσμα να δεσμεύουν όποια υγρασία απο το περιβάλλον.
    Στο νερό αυτο δημιουργούνται μύκητες που με την σειρά τους θα βουλόσουν αντλίες ήλεκτρο βαλβίδες φίλτρα κλπ
    Mε αποτέλεσμα ο κινητήρας να δυσλειτουργεί .... και έσβησε , το σπάσαμε ...και τα ρίχνουμε στον κατασκευαστή , σε παρεμβολές και δε συμμαζεύεται .

    Αυτοί οι μύκητες στα διάφανα σωληνάκια φαίνονται σαν μικρές τρίχες .

    Το να αδειάσουμε το σύστημα και να γεμίσουμε με καθαρό καύσιμο δε θα αλλάξει τίποτα. Έχουν ήδη μολυνθεί όλα .
    Τα δοχεία που χρησιμοποιούμε , οι αντλίες  και τα μοντέλα . Και θα μολυνθεί και το καινούργιο καύσιμο που θα γεμίζουμε.


    Για την επιτυχή αντιμετώπιση εμπιστεύομαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια δύο προϊόντα .
    Το ενα ειναι το MRFUNNEL φίλτρο που διαχωρίζει το νερό και το δεύτερο ειναι το BioBor .

    Φιλτράρουμε το καύσιμο και πετάμε το νερό , προσθέτουμε το BioBor στην αναλογία που αναγράφετε στην συσκευασία.
    Για το "shock treatment" περιμένουμε 24 ώρες . Το "maintenance treatment" να επαναλαμβάνετε σε κάθε καινούργιο καύσιμο.
     
    Cat over+out





    Καλημέρα.
    Ήθελα να ρωτήσω αν το φίλτρο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καύσιμο στο οποίο έχει προστεθεί turbine oil ή χρησιμοποιείται πριν γίνει η ανάμιξη.
    Επίσης αν στην Ελλάδα μπορούμε να βρούμε το BioBor.
    Ευχαριστώ.
    Gespeichert
    Pylex
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 17


    « Antwort #22 am: Sonntag, 9 Jan 2022, 09:30:40 »

     Thumbs up
    Gespeichert
    Pylex
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 17


    « Antwort #23 am: Sonntag, 9 Jan 2022, 09:31:18 »

     Thumbs up
    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #24 am: Donnerstag, 10 Feb 2022, 19:43:19 »

     Εκπληξη
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #25 am: Mittwoch, 29 Nov 2023, 08:38:15 »

    Διαβασα ολα το ποστ με ενδιαφερον
    Για το μπεταντιν το μασησα λιγο στην αρχη ,καλα ειναι μετα απο τετοια συμβουλη να υπαρχει κατι τυπου χαχαχα στο τελος για να προστατευσουμε και τους πτωχους το πνευματι :-)) (βλεπε εμενα)
    Nομιζω οτι ο φιλος Μεγαλος Γατος πρεπει να χαλαρωσει λιγο , η απαντηση δεν αρμοζει αναμεσα σε φιλους αερομοντελιστες.
    Για το Biocide ,παλια  χρησημοποιουσα κατι παρομοιο σε βιομηχανικα Laser ,εγραφαν επανω οτι ηταν πολυ τοξικα και οτι προκαλουν καρκινογενεσεις τερατογενεσεις κτλ.
    Γραφει κατι παρομοιο και αυτο το προιον που αναφερθηκε ??
    Αν ναι θα προτιμουσα να πεταω και λιγο καυσιμο που και που..
    Επισεις τα φαινομενα αυτα εμφανιζονται και με την κυροζινη η μονο στα πετρελαια ?
    φιλικα
    Ηλιας
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #26 am: Mittwoch, 29 Nov 2023, 08:58:57 »

    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Μηπος με bladder tank λυνεται και αυτο το προβλημα ? Επισεις ειναι διαφανες και βλεπεις καλυτερα τι γινεται μεσα.
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Thema: Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 24 Zugriffen.