Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 06:05:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 06:05:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 25
    Gesamt: 26
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση  (Gelesen 4716 mal)
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « am: Samstag, 7 Dez 2019, 12:16:07 »

    Ως γνωστόν τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα τζετ μας ειναι υδρόφιλα με αποτέλεσμα να δεσμεύουν όποια υγρασία απο το περιβάλλον.
    Στο νερό αυτο δημιουργούνται μύκητες που με την σειρά τους θα βουλόσουν αντλίες ήλεκτρο βαλβίδες φίλτρα κλπ
    Mε αποτέλεσμα ο κινητήρας να δυσλειτουργεί .... και έσβησε , το σπάσαμε ...και τα ρίχνουμε στον κατασκευαστή , σε παρεμβολές και δε συμμαζεύεται .

    Αυτοί οι μύκητες στα διάφανα σωληνάκια φαίνονται σαν μικρές τρίχες .

    Το να αδειάσουμε το σύστημα και να γεμίσουμε με καθαρό καύσιμο δε θα αλλάξει τίποτα. Έχουν ήδη μολυνθεί όλα .
    Τα δοχεία που χρησιμοποιούμε , οι αντλίες  και τα μοντέλα . Και θα μολυνθεί και το καινούργιο καύσιμο που θα γεμίζουμε.


    Για την επιτυχή αντιμετώπιση εμπιστεύομαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια δύο προϊόντα .
    Το ενα ειναι το MRFUNNEL φίλτρο που διαχωρίζει το νερό και το δεύτερο ειναι το BioBor .

    Φιλτράρουμε το καύσιμο και πετάμε το νερό , προσθέτουμε το BioBor στην αναλογία που αναγράφετε στην συσκευασία.
    Για το "shock treatment" περιμένουμε 24 ώρες . Το "maintenance treatment" να επαναλαμβάνετε σε κάθε καινούργιο καύσιμο.
     
    Cat over+out



    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77



    « Antwort #1 am: Samstag, 7 Dez 2019, 14:54:01 »

    Καλημέρα! Έχω αγοράσει το Mr Funnel και όντως με βοήθησε. EΙχα προβλήματα στο καλοριφέρ, πέταγε συνεχώς το "ασφαλιστικό". Υποψιάστηκα το πετρέλαιο γιατί μας είχε τελειώσει και χρειάστηκε να κάνω μετάγγιση μιας παλιάς "backup" ποσότητας στη κύρια δεξαμενή. Πολυκαιρισμένο πετρέλαιο ήταν με πολλά "αιωρούμενα στερεά" αλλά και υγρασία. Αλλά 150 λίτρα πετρελαίου δεν τα πετάς! Αγόρασα το μεγάλο "χωνί" (βγαίνει σε δύο μεγέθη, μικρό και μεγάλο). Σιγά σιγά φιλτράρισα και τα 150 λίτρα. Πολύ προσοχή θέλει όταν βουλώνει η "σίτα" από τα αιωρούμενα στερεά-σκουπίδια. Αποφεύγουμε να την αγγίζουμε γιατί είναι αρκετά ευαίσθητη. Αφού καθάρισα τη δεξαμενή έριξα το πετρέλαιο μέσα. Πρόσθεσα και ένα προιόν καθαρισμού που λέγεται "Power Flow" στην ανάλογη ποσότητα και από τότε το πρόβλημα εξαφανίστηκε! Από ότι μου έχει πει και ο φίλος Extrared, το χρησιμοποιούν και οδηγοί αγωνιστικών αυτοκινήτων (το φίλτρο διαχωρισμού) όταν "φουλάρουν" το ντεπόζιτό τους για να πάρουν τα μέγιστα από το κινητήρα τους..
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #2 am: Sonntag, 8 Dez 2019, 09:20:04 »

    Κάνω την πρόταση να ρίξετε λίγο Betadine Solution, στο μολυσμένο δοχείο, να ανακατέψετε καλά και μετά να φιλτράρετε την υδάτινη φάση, δεν υπάρχει πιθανότητα να μείνουν ζωντανοί μύκητες στο δοχείο.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #3 am: Sonntag, 27 Jun 2021, 16:34:16 »

    Κάνω την πρόταση να ρίξετε λίγο Betadine Solution, στο μολυσμένο δοχείο, να ανακατέψετε καλά και μετά να φιλτράρετε την υδάτινη φάση, δεν υπάρχει πιθανότητα να μείνουν ζωντανοί μύκητες στο δοχείο.

     ...κοίτα πως σπάει ο διάολος το ποδάρι του σήμερα και μου είχε ξεφύγει.

    Μα καλά άνθρωπέ μου είσαι σοβαρός ή κοροϊδεύεις. Ή μήπως έχεις στοιχεία και για την χρήση του μπεταντίν σε Jet-fuels ? ? ? ? ? ? ? ?
    Εκτός αν καλύπτεις και τυχόν ζημιές των συμβούλων σου= put your money where your mouth is.

    χάλια... πολλά χάλια
    « Letzte Änderung: Sonntag, 27 Jun 2021, 17:00:45 von Dell Gatto Grande » Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #4 am: Sonntag, 27 Jun 2021, 19:20:50 »

    Κάνω την πρόταση να ρίξετε λίγο Betadine Solution, στο μολυσμένο δοχείο, να ανακατέψετε καλά και μετά να φιλτράρετε την υδάτινη φάση, δεν υπάρχει πιθανότητα να μείνουν ζωντανοί μύκητες στο δοχείο.

     ...κοίτα πως σπάει ο διάολος το ποδάρι του σήμερα και μου είχε ξεφύγει.

    Μα καλά άνθρωπέ μου είσαι σοβαρός ή κοροϊδεύεις. Ή μήπως έχεις στοιχεία και για την χρήση του μπεταντίν σε Jet-fuels ? ? ? ? ? ? ? ?
    Εκτός αν καλύπτεις και τυχόν ζημιές των συμβούλων σου= put your money where your mouth is.

    χάλια... πολλά χάλια

    Κανονικά έπρεπε να κάνεις καλλιέργεια, να βρεις το μικρόβιο και να συνεχίσεις με αντιβιόγραμμα. Μετά να κάνεις θεραπεία με το κατάλληλο αντιβιοτικό, τρεις φορές την ημέρα, επί δέκα ημέρες. Και κάτι ακόμα, να ρίχνεις και βιταμίνες για να μην χαλάσει η εντερική χλωρίδα.

    γέλιο... πολύ γέλιο
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 219


    « Antwort #5 am: Sonntag, 27 Jun 2021, 21:23:43 »


    Κανονικά έπρεπε να κάνεις καλλιέργεια, να βρεις το μικρόβιο και να συνεχίσεις με αντιβιόγραμμα. Μετά να κάνεις θεραπεία με το κατάλληλο αντιβιοτικό, τρεις φορές την ημέρα, επί δέκα ημέρες. Και κάτι ακόμα, να ρίχνεις και βιταμίνες για να μην χαλάσει η εντερική χλωρίδα.

    γέλιο... πολύ γέλιο
    [/quote]


    Διακρίνω κάποια λάθη στην  θεραπεία. Θα έλεγα ότι καλό θα ήταν να γίνει μία επιθετική θεραπεία δηλαδή 4 φορές την ημέρα (ανά 6 ώρες) τις  πρώτες 4 ημέρες και 3 φορές την ημέρα (ανά 8 ώρες) τις άλλες 6 ημέρες (από τις 10 πού προσδιόρισες).
    Οι βιταμίνες δεν χαλάνε την εντερική χλωρίδα αλλά αντίθετα τά διάφορα ένζυμα της εντερικής χλωρίδας τις μετατρέπουν από ανενεργές σε χρήσιμες  βιταμίνες.
    Η αντιβίωση ενεργεί αρνητικά στην χλωρίδα και με απλά λόγια αποστειρώνει το έντερο και έτσι δεν γίνεται καλή λήψη των στοιχείων των τροφών.
    Για την αποκατάσταση της ισορροπίας της χλωρίδας του εντέρου σε περίπτωση διαταραχής της, συστήνεται η λήψη τροφών ή έτοιμων σκευασμάτων προβιοτικών. Τα προϊόντα με προβιοτική καλλιέργεια μικροοργανισμών στην ουσία παρέχουν έτοιμα φυσιολογικά βακτήρια όπως αυτά που αποικούν στο έντερο του ανθρώπου. Κυριότεροι τέτοιου τύπου βάκιλοι είναι ο Lactobacillus και το βακτήριο Bifidobacterium που ευρίσκονται :
    . Στα προϊόντα ζύμωσης όπως το παραδοσιακό γιαούρτι με την πέτσα, το κεφίρ και ως ένα μικρό βαθμό το γάλα ημέρας,
    . Τα σκευάσματα-συμπληρώματα διατροφής μαγιάς της μπύρας,

    « Letzte Änderung: Sonntag, 27 Jun 2021, 21:50:31 von jean-zac » Gespeichert
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #6 am: Sonntag, 27 Jun 2021, 21:36:50 »

    Κάνω την πρόταση να ρίξετε λίγο Betadine Solution, στο μολυσμένο δοχείο, να ανακατέψετε καλά και μετά να φιλτράρετε την υδάτινη φάση, δεν υπάρχει πιθανότητα να μείνουν ζωντανοί μύκητες στο δοχείο.

     ...κοίτα πως σπάει ο διάολος το ποδάρι του σήμερα και μου είχε ξεφύγει.

    Μα καλά άνθρωπέ μου είσαι σοβαρός ή κοροϊδεύεις. Ή μήπως έχεις στοιχεία και για την χρήση του μπεταντίν σε Jet-fuels ? ? ? ? ? ? ? ?
    Εκτός αν καλύπτεις και τυχόν ζημιές των συμβούλων σου= put your money where your mouth is.

    χάλια... πολλά χάλια

    Κανονικά έπρεπε να κάνεις καλλιέργεια, να βρεις το μικρόβιο και να συνεχίσεις με αντιβιόγραμμα. Μετά να κάνεις θεραπεία με το κατάλληλο αντιβιοτικό, τρεις φορές την ημέρα, επί δέκα ημέρες. Και κάτι ακόμα, να ρίχνεις και βιταμίνες για να μην χαλάσει η εντερική χλωρίδα.

    γέλιο... πολύ γέλιο

    Θείο, νομίζω πως δεν χρειάζονται ειρωνικά σχόλια, για ένα θέμα που πιθανώς ενδιαφέρει αρκετούς μοντελιστές που έχουν τζετ.
    Ειδικά για μια κατηγορία που το κόστος κτήσης και χρίσης ενός μοντέλου είναι αρκετά υψηλό!
    Μπορεί ο κος Παπαγιάννης ,να είναι το μεγαλύτερο κωλόπαιδο ή το καλύτερο παιδί του κόσμου, μπορεί να έχετε τις διαφορές σας, αλλά αυτά τα γράφω στα @@ μου. Όταν ο Γιώργος γράφει κάτι για τα τζέτ, το "κρατάω" και το βάζω στο πίσω μέρος του μυαλού μου, μιας και είναι από τους καταξιωμένους χειριστές τζετ. Κάτι που δυστυχώς δεν κάνω για αυτά που γράφεις εσύ, ειδικά όταν χρησιμοποιείς αυτό το ύφος και ήθος.
    Ασχολήσου με καμιά χαρτοπετσέτα από αυτές που νομίζεις ότι μπορείς να πετάξεις και άσε τις μπούρδες για ζητήματα που δεν έχεις ιδέα που πάν τα τέσσερα.

    Παρακαλώ τους διαχειριστές να σβήσουν τα συγκεκριμένα σχόλια του κύριου Κωσταντακάτου (καθώς και το δικό μου), μην κάνει κανείς καμιά μαλακία και καταστρέψει κανά σκάφος
     Θυμός


    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 219


    « Antwort #7 am: Sonntag, 27 Jun 2021, 21:42:28 »

    Ατυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω τον κύριο Παπαγιάννη στο πρόβλημά του.
    Απλά έκανα μία διευκρίνιση στην προτεινόμενη  ‘’ θεραπεία ‘’.


    Σωστός ο  Mr MOG.  (Να σβηστούν καί τά δικά μου.)
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #8 am: Montag, 28 Jun 2021, 05:37:36 »

    Αγαπητέ φίλε Γιάννη,

    Σήμερα δεν θα συμφωνήσω με αυτά που  λες.

    Το ότι κάνω χιούμορ δεν το αμφισβητεί ο πολύς ο κόσμος το αμφισβητούν μόνον ολίγοι. Συμφωνώ ότι οι συνάδελφοι που πετάνε μοντέλα jet είναι καλά καταρτισμένοι επί των τεχνικών θεμάτων της κατηγορίας.
    Φοβάστε λοιπόν ότι κάποιος από αυτούς θα ρίξει Betadine στο καύσιμο ; Η θα το δώσει για μικροβιακή καλλιέργεια;
    Αν δεν καταλαβαίνει από χιούμορ, ας ρωτήσει εσάς τους επαϊοντες και σίγουρα θα του πείτε ποια είναι η σωστή θεραπεία, που μέχρι τώρα δεν έχουμε ακούσει από τα χείλη σας.
    Γιατί όλοι σας όταν διαβάζετε κάτι που δεν σας αρέσει, ή είναι απλό χιούμορ μιλάτε για έλλειψη ήθους;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #9 am: Montag, 28 Jun 2021, 06:10:58 »

    Κύριε Zean Zac

    είσαστε γιατρός, φαρμακοποιός ή σχετικός με αυτά τα επαγγέλματα;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #10 am: Montag, 28 Jun 2021, 07:54:24 »


    Ασχολήσου με καμιά χαρτοπετσέτα από αυτές που νομίζεις ότι μπορείς να πετάξεις και άσε τις μπούρδες για ζητήματα που δεν έχεις ιδέα που πάν τα τέσσερα.

    Παρακαλώ τους διαχειριστές να σβήσουν τα συγκεκριμένα σχόλια του κύριου Κωσταντακάτου (καθώς και το δικό μου), μην κάνει κανείς καμιά μαλακία και καταστρέψει κανά σκάφος


    Θαυμάστε την άνεση με την Ελληνικη γλώσσα.
    « Letzte Änderung: Montag, 28 Jun 2021, 08:19:45 von Γιάννης Κωνσταντακάτος » Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77



    « Antwort #11 am: Montag, 28 Jun 2021, 08:21:01 »

    Καλημέρα! Για οποιονδήποτε ενδιαφέρει το θέμα "microbiological contamination of fuels", παραθέτω μια πρόχειρη μεταφορά από το manual της συντήρησης γνωστού αεροσκάφους της ΠΑ. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό στα πραγματικά αεροσκάφη και είναι no-go αν ανακαλυφθεί μόλυνση. Υπάρχει και σε "επίσημη" PDF μορφή που μπορώ να την στείλω αν μου ζητηθεί...

     Introduct to microbiological contamination of fuels - Organiccontamination of jet fuels, monitoring, detection and remedialaction
    MTC 20-08-06-101
    - Maintenance actions to prevent, monitor and eradicatemicrobiological contamination of fuel system.
    The purpose of this document is to introduce:
    1. Microbes reported to be present in aviation fuel tanks and their thriving conditions.
    2. Higher microbiological growth risk-factors for aircraft.
    3. The problems that can be caused by the presence of microbes in fuel.
    Microbes or micro-organisms are present in all fuels, but this presence does not constitute aproblem meanwhile favourable conditions for its development are not complied (humidity, food and high temperatures).
    These microbes live in water and feed off the hydrocarbons in fuel. Thus they tend to growat the fuel/water interface usually at tanks bottoms or areas where water condensate forms(such as upper surfaces of tubes).
    They are also known as Hydrocarbon Utilizing Micro-organisms (HUM).
    Besides water and carbon, other elements as nitrogen, oxygen, phosphorus, and sulphurare required for micro-organisms' development.
    1. Oxygen is dissolved in fuel and is therefore readily accessible to micro-organisms.
    2. The other necessary elements for micro-organisms can be supplied by fuel additives, tankcoatings, sealants, O-rings and paint primers.
    In this way, all hydrocarbon fuels can potentially support microbiological development.
    Microbiological growth is quick (some species can double its size in 20 min) and appears asa viscous whitish, pinkish, blackish, greenish, brownish or transparent mass.
    Turbulence in fuel tanks causes the micro-organisms to become suspended, and results incontamination of the fuel phase.
    Microbiological material suspended in fuel can adhere to other surfaces and plug fuel linesand block aircraft fuel filters and, if the filters have a bypass mode, the material will coke outon the fuel control nozzles and block fuel injectors resulting in possible engine flame outs.
    Most hydrocarbon utilising micro-organisms can excrete mineral acids, organic acids duringactive aerobic growth and also cause localised areas of oxygen depletion.
    A layer of micro-organisms, biopolymers, water and entrained organic and inorganic debristhat forms as a result of microbial growth and proliferation at phase interfaces (liquid-liquid,liquid-solid, liquid-gas) is known as "biofilm".
    Biofilms play an important role in Microbiologically Influenced Corrosion (MIC) as theincrease of acid concentration within the biofilm can cause serious corrosion problems anddamage to protective coatings, alloys, and electrical insulating material.
    If arrived, aircraft decontamination will be difficult and expensive.
    1. In cases of heavy contamination a tank entry will be necessary and pipes, pumps, filters andall other components composing the fuel system must be removed for a thorough manualcleaning and dry, and then assembled again.
    2. In all cases several filter changes and a biocide treatment must be performed.
    Thus, fuel system decontamination implies long ground times and many hours of hardmaintenance work.
    Good maintenance practices can avoid all these expensive inconveniences.
    Principal types of micro-organisms
    Bacteria
    Bacteria are a large domain of single-celled, prokaryote micro-organisms, what meansthey lack internal membranes.
    Bacteria play a very important role in microbiological contamination as they are presentin all environments and they multiply very quickly.
    Bacteria are typically small (1-5 microns) rod shaped cells but some kinds (likeactinobacteria) form branching filaments, which somewhat resemble the mycelia(group/mass of hypae) of the unrelated fungi (see B.(1)(b)).
    Some kinds of bacteria the produce spores which are covered by a resistant layer thatprotects them from heat and water and food lack.
    They usually live in fuel/water interface in tank bottoms and they are less likely attachedto tank walls.
    That means they will be significantly removed by regular water drainage.
    Fungi
    We call fungi to the micro-organisms that share the property of having the trueintracellular membranes (organelles) that characterize all higher life forms.
    In the fungi group both single cell (yeasts) and filamentous (moulds) micro-organisms areincluded.
    Moulds are characterized by long, branching filamentous structures (hyphae) tangled upforming mycelia.
    Moulds produce mats of growth at the fuel/water interface and, under appropriate growthconditions, aerial, spore-bearing structures (conidia) that enable the spread ofcontamination into fuel phase.
    Yeasts are ovoid unicellular fungi (typically 5- 10 microns across).
    Some species with yeast forms may become multi-cellular through the formation of astring of connected budding cells known as pseudohyphae or false hypae (as they areunable to grow as hyphae) and they reach 40 microns long.
    Micro-organisms in aviation fuel
    Typical microbes found in the fuel supply include:
    1.   Hormoconis resinae (Cladosporium resinae).
    Typical microbes found in the aircraft tanks include:
    1.   Pseudomonas aeruginosa; Aerobacter aerogenes; Sphaerotilus natans.
    Also the presence of the following species have been reported:
    1.   Clostridium, Bacillus, Desulfovibrio; Micrococcus; Spicaria; Fusarium; Aspergillus andPenicillium.
    Among the variety of bacteria, yeasts and moulds found in aircraft and fuel storage tanksthe most predominant fungus is Hormoconis resinae, previously known as Cladosporiumresinae, and colloquially named the jet fuel fungus.
    1. H. resinae is a filamentous mould.
    2. H. resinae produces much more biomass than other unicellular micro-organism, and it istherefore more likely that it can cause block problems.
    3. H. resinae can develop in water/fuel interface of suspended water droplets. It germinates inthe droplet, covers it with a mat and keeps it in place. It produces more water under the matduring its growth due to its own metabolism. Then it can adhere to vertical and upper tankwalls and continue its development.
    4. H. resinae attacks coatings of bitumen, polyethylene, polyvinyl chloride, buna-N rubberfilms, polysulphide sealants, polyurethane polyesters, and polyether.
    5. Pitting attack of the metal substrate then occurs. At this stage the micro-organisms areengaged in a galvanic reaction with the aluminium skin under the micro-organisms acting asthe anode and the micro-organisms creating a cathodic environment above. The corrosionprocess is also stimulated by electron flow from oxygen deficient to oxygen rich areas.
    The other organisms having an important role in microbiological influenced corrosion insteel structures (fuel storage tanks and fuel distribution system) are the anaerobicbacteria.
    1. These bacteria only thrive where oxygen levels are depleted. They are better known asSulphate Reducing Bacteria (SRB) or more specifically Sulphur Producing Bacteria.
    2. Suitable conditions for Sulphate Reducing Bacteria (SRB) growth can develop within sludgeand biofilms in fuel storage tank bottoms, where activity by aerobic bacteria, yeasts andmoulds utilises and depletes oxygen.
    3. If there is no internal tank coating, or if the coating is damaged, oxidation reduction potentialclose to exposed steel becomes highly negative and favours the reduction of sulphate tosulphide by Sulphate Reducing Bacteria (SRB). Sulphide is highly corrosive andconsequently rapid localised pitting corrosion may occur. Long term Sulphate ReducingBacteria (SRB) activity can result in sulphide becoming dissolved in fuel causing it tobecome corrosive and out of specification.
    4. Sea water is a rich source of sulphate and thus where sea water contamination of aviationfuel occurs, for example during ship transfers, there is a particularly high risk of SulphateReducing Bacteria (SRB) activity.
    Sulphate Reducing Bacteria (SRB) activity is rarely encountered in aircraft fuel tanksbecause oxygen levels are high due to the high turnover of tank contents. However, it maybe a concern for aircraft in storage where stagnation of tank contents occurs.
    Gespeichert
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 77



    « Antwort #12 am: Montag, 28 Jun 2021, 08:21:57 »

    B.3.
    a. Factors affecting growth
    Bacteria, yeast and fungi need three things to live:
    1. food (provided by the fuels hydrocarbons),
    2. water (microbes live in water), and
    3. a warm environment.
    All of them are present in aviation fuel systems.
    The optimum temperature for growth of Hormoconis resinae and other micro-organisms infuel tanks is 20 to 35°C (68 to 95° F). However, some species can grow at -4°C (25° F)whereas others grow at up to 55°C (131° F).
    Some spores are able to survive in an insensible state extreme cold conditions that maybe encountered during flights and there are other such as Aspergillus fumigatus, whichcan tolerate temperatures as high as 80°C (176° F) or periods long enough to travel over asupersonic flight.
    Micro-organisms are not killed by cold, only put into a dormant state. When thetemperature approaches the optimum, they become active again.
    High-risk factors
    The most important risk factors are:
    1. Use of doubtful fuel suppliers or handling services, poorly maintained or outdated storagefacilities, such in a strategic reserve, where turnover of fuel is lower.
    2. Stagnation of free water within the fuel system.
    Climatic conditions:
    1.   High humidity and ambient temperatures promote growth. Tropical areas are the highestrisked. Areas shaded in the
    are at higher risk of developing microbiologicalcontamination.
    2.   Water condensation arrives with side variations in day / night temperature, and thereforespring and autumn may be higher risk times.
    Higher risk flight operations are:
    1. Transoceanic flights.
    2. Low altitude flights.
    3. Short haul flights.
    4. Flights destined to or passing over warm climates.
    5. Low utilisation aircraft (for example, corporative operations).
    6. Under-utilised fuel tanks. Humidity in the air over the fuel may condensate.
    7. Parked or in storage aircraft.
    In this way all helicopters will have a higher level of risk compared with normalcommercial airplanes due to their typical short haul and low altitude flights.
    Nevertheless, assessing risk is a judgment matter and each case will be different.
    Consequences of microbiological contamination
    Fuel system deterioration.
    1. Micro-organisms will absorb the chafing strips, the O-rings, the electric isolating, ductscoverings, tank coatings (of bitumen, polyethylene, polyvinyl chloride, buna-N rubber films,polysulphide sealants, polyurethane polyesters, and polyethers) as well as the structuralalloys themselves for their contents of minerals.
    2. Some kinds of polyurethanes can be penetrated by micro-organisms within 4-6 weeks.
    Metallic structures microbiologically influenced corrosion. That may cause leaks mainly insteel piping and fuel tanks.
    Chemical alteration of fuel. During their growth, micro-organisms produce water, slims andacid products.
    1. That changes fuel electrical properties and leads in erroneous, normally upper, fuel quantityreadings.
    2. Acids can make fuel become corrosive, what can cause engine corrosion.
    3. Surface Active Agents or Surfactants are also by-products of the growth of bacteria and fungiand alter the surface tension at the fuel/water interface. As a consequence the solubility ofwater in the fuel is increased and water in a contaminated fuel will not settle out at the normalrate (1 hour for every 30 cm of fuel depth).
    4. Surfactants can interfere with coalescer filters and filter water separators allowing thesuspended water and material to be passed into an aircraft during refuelling.
    Degradation of additives:
    1.   Certain additives, especially those rich in nitrogen and/or phosphorous, encouragemicrobiological growth. In the process the additives are degraded and consequently theireffect is lost.
    The slim produced is sticky and difficult to remove by normal filtering procedures.
    1. The slim sticks to every surface in the fuel system, fuel quantity probes, pumps, filters, pipesand other elements within and out fuel tanks.
    2. If not manually removed, the slim will build up and block filters and fuel lines.
    3. The slim hinders indication system functions.
    4. It creates a favourable environment for microbiological induced corrosion.
    Engine flame outs. As a consequence of a total clogging fuel filters can enter into bypassmode and allow the microbiological debris to go into and block fuel injectors or injectorwheel during flight.
    Gespeichert
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #13 am: Montag, 28 Jun 2021, 10:55:50 »

    Καλημέρα,
    Γιά να μην κουραζόσατε  υπάρχει έτοιμη επαγγελματική λύση που χρησιμοποιούν όσοι έχουν μεγάλους κινητήρες ντίζελ (φορτηγά, περονοφόρα κλπ), ειδικό πρόσθετο μικροβιοκτόνο - καθαριστικό κυκλώματος ντίζελ. Κάθε συκευασία βέβαια  έιναι για 200  λίτρα ντίζελ αλλά φαντάζομαι ότι μπορούμε να κάνουμε διαίρεση. Θα το βρείτε σε μεγάλο κατάστημα λιπαντικών και ανταλλακτικών.
    Γιάννης
    Gespeichert
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #14 am: Montag, 28 Jun 2021, 10:59:09 »

    Υ.Γ.
    Α! Επίσης αν αδειάζουμε τα ρεζερβουάρ μετά τις πτήσεις δεν μένει υλικό για να μολυνθεί, απλά!
    Γιάννης
    Gespeichert
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #15 am: Montag, 28 Jun 2021, 12:38:01 »

    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Gespeichert

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #16 am: Montag, 28 Jun 2021, 12:49:36 »

    Σωστά !! Η εμπειρεία μετράει πάντα !!
    Γιάννης
    Gespeichert
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #17 am: Montag, 28 Jun 2021, 12:55:09 »

    Α! Υπάρχει η ΑΠΟΛΥΤΗ λύση: ο ουροσυλλέκτης!!!

    Γιάννης
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #18 am: Montag, 28 Jun 2021, 18:57:33 »

    https://conidia.com/aviation-fuel-testing/#jig
    Gespeichert
    stefanoathens
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 106


    « Antwort #19 am: Dienstag, 29 Jun 2021, 10:05:32 »

    Ευχαριστουμε για το θεμα.
    Ερωτηση: Εαν φιλτραρω το καυσιμο καθώς το βάζω στο field box, πόσο καιρο περιπου θα ειναι ασφαλες για χρηση χωρις πρόσθετα χημικα;
    Εννοειται σωστα κλεισμενο το καπακι, και σε χωρο με κανονικη υγρασια (<50%).
    Gespeichert
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #20 am: Mittwoch, 30 Jun 2021, 00:06:06 »

    Καλημέρα,
    Γιά να μην κουραζόσατε  υπάρχει έτοιμη επαγγελματική λύση που χρησιμοποιούν όσοι έχουν μεγάλους κινητήρες ντίζελ (φορτηγά, περονοφόρα κλπ), ειδικό πρόσθετο μικροβιοκτόνο - καθαριστικό κυκλώματος ντίζελ. Κάθε συκευασία βέβαια  έιναι για 200  λίτρα ντίζελ αλλά φαντάζομαι ότι μπορούμε να κάνουμε διαίρεση. Θα το βρείτε σε μεγάλο κατάστημα λιπαντικών και ανταλλακτικών.
    Γιάννης

    τα 120 γραμ. συνολικά του BIOBOR που εβαλα  φωτογραφία , ειναι για 1200λίτρα καυσίμου Και είναι το πιο αξιόπιστο από τα προϊόντα

    Υ.Γ.
    Α! Επίσης αν αδειάζουμε τα ρεζερβουάρ μετά τις πτήσεις δεν μένει υλικό για να μολυνθεί, απλά!
    Γιάννης

    Δυστυχώς όχι. Η μόλυνση δεν αφαιρείται με το άδειασμα.
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #21 am: Samstag, 8 Jan 2022, 13:16:07 »

    Ως γνωστόν τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα τζετ μας ειναι υδρόφιλα με αποτέλεσμα να δεσμεύουν όποια υγρασία απο το περιβάλλον.
    Στο νερό αυτο δημιουργούνται μύκητες που με την σειρά τους θα βουλόσουν αντλίες ήλεκτρο βαλβίδες φίλτρα κλπ
    Mε αποτέλεσμα ο κινητήρας να δυσλειτουργεί .... και έσβησε , το σπάσαμε ...και τα ρίχνουμε στον κατασκευαστή , σε παρεμβολές και δε συμμαζεύεται .

    Αυτοί οι μύκητες στα διάφανα σωληνάκια φαίνονται σαν μικρές τρίχες .

    Το να αδειάσουμε το σύστημα και να γεμίσουμε με καθαρό καύσιμο δε θα αλλάξει τίποτα. Έχουν ήδη μολυνθεί όλα .
    Τα δοχεία που χρησιμοποιούμε , οι αντλίες  και τα μοντέλα . Και θα μολυνθεί και το καινούργιο καύσιμο που θα γεμίζουμε.


    Για την επιτυχή αντιμετώπιση εμπιστεύομαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια δύο προϊόντα .
    Το ενα ειναι το MRFUNNEL φίλτρο που διαχωρίζει το νερό και το δεύτερο ειναι το BioBor .

    Φιλτράρουμε το καύσιμο και πετάμε το νερό , προσθέτουμε το BioBor στην αναλογία που αναγράφετε στην συσκευασία.
    Για το "shock treatment" περιμένουμε 24 ώρες . Το "maintenance treatment" να επαναλαμβάνετε σε κάθε καινούργιο καύσιμο.
     
    Cat over+out





    Καλημέρα.
    Ήθελα να ρωτήσω αν το φίλτρο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καύσιμο στο οποίο έχει προστεθεί turbine oil ή χρησιμοποιείται πριν γίνει η ανάμιξη.
    Επίσης αν στην Ελλάδα μπορούμε να βρούμε το BioBor.
    Ευχαριστώ.
    Gespeichert
    Pylex
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 17


    « Antwort #22 am: Sonntag, 9 Jan 2022, 09:30:40 »

     Thumbs up
    Gespeichert
    Pylex
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 17


    « Antwort #23 am: Sonntag, 9 Jan 2022, 09:31:18 »

     Thumbs up
    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #24 am: Donnerstag, 10 Feb 2022, 19:43:19 »

     Εκπληξη
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #25 am: Mittwoch, 29 Nov 2023, 08:38:15 »

    Διαβασα ολα το ποστ με ενδιαφερον
    Για το μπεταντιν το μασησα λιγο στην αρχη ,καλα ειναι μετα απο τετοια συμβουλη να υπαρχει κατι τυπου χαχαχα στο τελος για να προστατευσουμε και τους πτωχους το πνευματι :-)) (βλεπε εμενα)
    Nομιζω οτι ο φιλος Μεγαλος Γατος πρεπει να χαλαρωσει λιγο , η απαντηση δεν αρμοζει αναμεσα σε φιλους αερομοντελιστες.
    Για το Biocide ,παλια  χρησημοποιουσα κατι παρομοιο σε βιομηχανικα Laser ,εγραφαν επανω οτι ηταν πολυ τοξικα και οτι προκαλουν καρκινογενεσεις τερατογενεσεις κτλ.
    Γραφει κατι παρομοιο και αυτο το προιον που αναφερθηκε ??
    Αν ναι θα προτιμουσα να πεταω και λιγο καυσιμο που και που..
    Επισεις τα φαινομενα αυτα εμφανιζονται και με την κυροζινη η μονο στα πετρελαια ?
    φιλικα
    Ηλιας
    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #26 am: Mittwoch, 29 Nov 2023, 08:58:57 »

    Στα τζετ δεν αδειάζουμε μιας και υπάρχει και το 2ο ντεπόζιτο που πρέπει να είναι πάντα γεμάτο για την αποφυγή φυσαλίδων   Thumbs up
    Μηπος με bladder tank λυνεται και αυτο το προβλημα ? Επισεις ειναι διαφανες και βλεπεις καλυτερα τι γινεται μεσα.
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Thema: Προστασία Jet-Fuel απο μόλυνση
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.029 Sekunden mit 24 Zugriffen.