Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.423 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 00:06:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 00:06:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 23:23]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304423
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 82
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 82
    Συνολικά: 83
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FPV plane (platform)  (Αναγνώστηκε 76119 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #90 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 19:05:41 »

    Καλησπέρα Κύριοι.

    James ναί, ωραία πλατφόρμα, και για την αεροτομή φυσικά και θα δουλεύει θαυμάσια... Φαίνεται επίσης καλουπωτή δουλειά. Είναι απλά φωτό το RQ-11 που δείχνεις ή εχει υπάρξει πραγματικά?

    Στέφανε, φυσικά και τα πάντα φτιάχνονται, απλά θέλει πολύ συζήτηση το θέμα για τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν, το κόστος κλπ, βλέπω όμως μιά πολύ καλή πλατφόρμα επίσης σε αυτό που δείχνεις, με χαμηλής Οπισθελκούσης φτερό, αρκετά γρήγορο για καλύψεις μεγάλες, ένα μοτοανεμόπτερο όπως έχω ξαναπεί με χώρους και pusher κινητήρα, πολύ αεροδυναμικό κλπ...
    Θα πρότεινα στις σκέψεις μου να φτιαχνόταν κάτι τέτοιο με το φτερό που έχει σχεδιάσει παραπάνω ο James, νομίζω σελίδα 5... Θέλει όμως πολύ καλή κατασκευή στο φτερό ώστε να αποφευχθούν οι αντιρίδες κλπ... Γίνεται βέβαια, γίνεται.
    Πρέπει μόνο να λυθεί στα σίγουρα το θέμα της χρήσης του V-Tail απ'τον ίδιο τον Αυτόματο Πιλότο, μιάς και τα δύο κανάλια θα δουλεύουν ώς Μίξεις για Elevation και Στρέψη (Rudder)...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #91 στις: Τρίτη, 5 Ιούλ 2011, 23:09:39 »

    Πριν λιγο καιρο λειτουργουσε και το e-shop του με ενα αρκετα μελετημενο large span motorglider-ψαξτε για evuas techpod 2.0-φαινεται ομως οτι ειναι υπο κατασκευη η σελιδα του.Αλλο ενα σχεδιο που θα ηθελα να δωσω πνευματικη τροφη στον Deltaman ειναι αυτο εδω http://www.uavfactory.com/product/5
    Και ερωτω:Θα μπορουσε να κατασκευαστει μεσα σε λογικη τιμη ενα μικροτερο αντιγραφο Αποστολε?
    Ερωτηση δευτερη για ολους:Το βλεπετε ορθα σχεδιασμενη πλατφορμα UA?

    Το σχέδιο αυτό με την διπλή ουρά χρησημοποιείται πάρα πολύ από αυτούς που ασχολούνται σοβαρα με τα UAV-FPV.
    Εγώ πάντως αυτό http://www.fpvflying.com/products/Hugin-FPV-UAV-platform.html το περιμένω από μέρα σε μέρα!!!!
    Καταγράφηκε

    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #92 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 00:41:21 »

    Πριν λιγο καιρο λειτουργουσε και το e-shop του με ενα αρκετα μελετημενο large span motorglider-ψαξτε για evuas techpod 2.0-φαινεται ομως οτι ειναι υπο κατασκευη η σελιδα του.Αλλο ενα σχεδιο που θα ηθελα να δωσω πνευματικη τροφη στον Deltaman ειναι αυτο εδω http://www.uavfactory.com/product/5
    Και ερωτω:Θα μπορουσε να κατασκευαστει μεσα σε λογικη τιμη ενα μικροτερο αντιγραφο Αποστολε?
    Ερωτηση δευτερη για ολους:Το βλεπετε ορθα σχεδιασμενη πλατφορμα UA?

    Το σχέδιο αυτό με την διπλή ουρά χρησημοποιείται πάρα πολύ από αυτούς που ασχολούνται σοβαρα με τα UAV-FPV.
    Εγώ πάντως αυτό http://www.fpvflying.com/products/Hugin-FPV-UAV-platform.html το περιμένω από μέρα σε μέρα!!!!

    ενδιαφέρον ... καλοδεχούμενο και περιμένουμε εντυπώσεις
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #93 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 09:50:37 »

    Eπιτέλους βρέθηκαν πολύ διαβασμένοι!!!  Pappy & Fazerdreamer, Tα Hugin, Mugin k Penguin, είναι οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες παγκόσμια, θα έβαζα και το Maja.  Ωσο για το Penguin πάλι καλα που δε λειτουργεί το e-shop γιατί χρειάζετε υπογλώσιο για να διαβάσεις την τιμή!!
    Pappy, η δουλεια που έχει κάνει ο κινέζος στα αδερφάκια Hugin-Mugin, ειναι πάρα πολύ καλή, αλλα θα ζοριστείς αποτι γράφουν τα φιλαράκια απο το Αμέρικα με την πλήρη απουσία οδηγιών! εδω είμαστε βέβαια και σίγουρα απ'οτι έχω δεί απο τα ποστ σου έχεις χτίσει πολύ πιο δύσκολα μοντέλα.

    Απόστολε, το RQ-11 ειναι πραγματικό στρατιωτικό μοντέλο που επιχειρεί καθημερινά (φώτο), στο σχέδιο βλέπουμε την προσπάθεια της nitromodels, για παραγωγή Scale ARF 1/1.  Για την χρήση V-TAIL απο αυτόματο πιλότο απλά το ξεχνάμε εκτός εαν χρησιμοποιηθεί εξωτεριικός μίκτης.
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #94 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 11:22:34 »




    http://www.youtube.com/watch?v=_b4mUtAMATY&feature=player_embedded

    Απόστολε μήπως... λεω μήπως πρέπει να βιαστείς λίγο παραπάνω με την Ορκα??? Ο κινέζος καραδοκεί...
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #95 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 16:43:55 »

    Καλησπέρα Κύριοι.

    *Αυτό με τη χρήση του V-tail απ'τον αυτόματο πιλότο πρέπει να το εξακριβώσουμε...
    Όσο για την Όρκα James, δέν με ενδιαφέρει να βιαστώ... Δέν είμαι καμιά εταιρεία για να στοκάρω, φτιάχνω ένα κάθε φορά και αυτό όταν οι φίλοι Έλληνες καταλαβαίνουν και με προσεγγίζουν, ούτε επίσης η ποιότητα και το μέγεθός της μπορούν να συγκριθούν με τα "του εμπορίου", τα μικρά, όπως φυσικά και η τιμή της...  Wink

    'Ολοι μας έχουμε κρίση να σκεφτούμε ποιά Πλατφόρμα είναι καλύτερη για τις ανάγκες μας και εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η κουβέντα μας εδώ... Μήν βλέπουμε λαγούς με πετραχίλια και Εξωτικά σκάφη, αλλά εκείνα που μπορούμε Πρακτικά να χρησιμοποιήσουμε. Άν για παράδειγμα επιβεβαιωθεί ότι με τα τα Βέουρα έχουμε πρόβλημα, προσωπικά Ούτε που θα ξανασταματήσω το βλέμμα μου πάνω τους, αλλά για να λειτουργούν πτέρυγες, κάτι πρέπει να γίνεται...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #96 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 18:06:33 »

    Eπιτέλους βρέθηκαν πολύ διαβασμένοι!!!  Pappy & Fazerdreamer, Tα Hugin, Mugin k Penguin, είναι οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες παγκόσμια, θα έβαζα και το Maja.  Ωσο για το Penguin πάλι καλα που δε λειτουργεί το e-shop γιατί χρειάζετε υπογλώσιο για να διαβάσεις την τιμή!!
    Pappy, η δουλεια που έχει κάνει ο κινέζος στα αδερφάκια Hugin-Mugin, ειναι πάρα πολύ καλή, αλλα θα ζοριστείς αποτι γράφουν τα φιλαράκια απο το Αμέρικα με την πλήρη απουσία οδηγιών! εδω είμαστε βέβαια και σίγουρα απ'οτι έχω δεί απο τα ποστ σου έχεις χτίσει πολύ πιο δύσκολα μοντέλα.

    Απόστολε, το RQ-11 ειναι πραγματικό στρατιωτικό μοντέλο που επιχειρεί καθημερινά (φώτο), στο σχέδιο βλέπουμε την προσπάθεια της nitromodels, για παραγωγή Scale ARF 1/1.  Για την χρήση V-TAIL απο αυτόματο πιλότο απλά το ξεχνάμε εκτός εαν χρησιμοποιηθεί εξωτεριικός μίκτης.

    Χεχεχεχεχεχε!!! Διαβασμένος καθόλου!!! Ισα ίσα τώρα άρχισα να ασχολούμαι και είμαι ακόμα σε στάδιο νηπίου.
    Απλά παρατήρησα (λόγω της εργασίας μου) ότι όλες οι αεροπορίες χρησιμοποιούν τα twin-tail για UAV και θεωρούνται ιδανικά.
     Επίσης μερικά από τα πιο πετυχημένα μεταγωγικά με δυνατότητα μεταφοράς μεγάλου βάρους ήταν το NORD N2501  NORATLAS  και το Fairchild C-119 Flying Boxcar που είχαν δυνατότητα πολύ χαμηλής ταχύτητας σε κατάσταση βραδείας πτήσης.
    Επίσης σε περίπτωση που κάποιος θέλει να εγκαταστήσει θερμικό (βενζίνα!!) κινητήρα αυτός μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα και να ψύχεται πολύ πιό εύκολα.
    Επίσης ο κινητήρας σε σχέση με την άτρακτο βρίσκεται στην ευθεία και αυτό πιστεύω βοηθάει ακόμα περισσότερο δεδομένου ότι δεν βρίσκεται επάνω σε Pod ή υπερυψωμένος οπότε να παρουσιάζει φαινόμενο υπερβολικού down thrust. Επίσης με αυτή την διάταξη βελτιώνεται το βάρος του μοντέλου καθότι το κομμάτι από τον κινητήρα και πίσω απουσιάζει οπότε γλιτώνουμε σημαντικό βάρος χωρίς να αλλάζει σχεδόν καθόλου η θέση και στάση του άφους στον αέρα.
    Αυτά δηλαδή τα 200-250γρ που γλιτώνουμε από την άτρακτο μπορούμε εύκολα να τα χρησιμοποιήσουμε στο κέντρο βάρους του άφους σαν επιπλέον εξοπλισμό.
    Όσο αφορά τώρα το v-tail όταν παρήγγειλα το αεροπλάνο το είχα σκεφτεί και με το που θα έρθει θα μπει στο ......χειρουργείο για μετατροπή σε Η-tail.
    Η εταιρία που το βγάζει στην Αμερική έχει σκοπό να το βγάλει και σε Η tail απλά από ότι είδα δεν είναι τουλάχιστον διαθέσιμο (τουλάχιστον δεν ήταν πριν 20 μέρες!!)
    Καταγράφηκε

    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #97 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 18:14:38 »

    Παιδια δεν εχετε αδικο σχετικα με τα UAV που εχουν σαν πρωταρχικο σκοπο την χωρις ανθρωπινη επεμβαση πτηση και εκτελεση αποστολων που στην περιπτωση μας μπορει να ειναι μια φωτογραφιση.
    Αλλα στην περιπτωση αυτου του thread που το επικεντρο ειναι οι FPV πλατφορμες που εκπληρωνουν διαφορετικους σκοπους,
    μια ιδιαιτερως διαδεδομενη λυση πια αρχιζουν να αποτελουν και οι πτερυγες καθως εξασφαλιζουν μεγαλη πτερυγικη επιφανεια, με μεγαλη γκαμα ταχυτητων, ευκολια μεταφορας και αναπτυξης (στο χωρο πτησης) καθως και μικρο κοστος κτησης.
    Καταγράφηκε
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #98 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 18:38:09 »

    Παιδια δεν εχετε αδικο σχετικα με τα UAV που εχουν σαν πρωταρχικο σκοπο την χωρις ανθρωπινη επεμβαση πτηση και εκτελεση αποστολων που στην περιπτωση μας μπορει να ειναι μια φωτογραφιση.
    Αλλα στην περιπτωση αυτου του thread που το επικεντρο ειναι οι FPV πλατφορμες που εκπληρωνουν διαφορετικους σκοπους,
    μια ιδιαιτερως διαδεδομενη λυση πια αρχιζουν να αποτελουν και οι πτερυγες καθως εξασφαλιζουν μεγαλη πτερυγικη επιφανεια, με μεγαλη γκαμα ταχυτητων, ευκολια μεταφορας και αναπτυξης (στο χωρο πτησης) καθως και μικρο κοστος κτησης.

    Εχω την εντύπωση ότι στην περίπτωσή μας και γενικά σε όλες τις υπόλοιπες χώρες εκτός Β. Αμερικής FPV-UAV είναι μαλλον το ίδιο πράγμα.
    Καταχρηστικά βέβαια χρησιμοποιούμε τον όρο UAV όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Εξάλλου στα συστήματα που αγοράζουμε ή λειτουργία του A/P (auto-pilot)
    έχει απενεργοποιημένη την λειτουργία των way points για λόγους ασφαλείας και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε με το σύστημα σε αυτοματοποιημένη μορφή είναι Heading Hold, Altitude hold, Return to Home, pattern 8 flight, flight over station κλπ.
    Καταγράφηκε

    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 18:50:07 »



    Εχω την εντύπωση ότι στην περίπτωσή μας και γενικά σε όλες τις υπόλοιπες χώρες εκτός Β. Αμερικής FPV-UAV είναι μαλλον το ίδιο πράγμα.
    Καταχρηστικά βέβαια χρησιμοποιούμε τον όρο UAV όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Εξάλλου στα συστήματα που αγοράζουμε ή λειτουργία του A/P (auto-pilot)
    έχει απενεργοποιημένη την λειτουργία των way points για λόγους ασφαλείας και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε με το σύστημα σε αυτοματοποιημένη μορφή είναι Heading Hold, Altitude hold, Return to Home, pattern 8 flight, flight over station κλπ.

    οχι οτι δεν μπορεις να αγορασεις ενα με waypoint. px FY-32
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #100 στις: Τετάρτη, 6 Ιούλ 2011, 18:58:48 »



    Εχω την εντύπωση ότι στην περίπτωσή μας και γενικά σε όλες τις υπόλοιπες χώρες εκτός Β. Αμερικής FPV-UAV είναι μαλλον το ίδιο πράγμα.
    Καταχρηστικά βέβαια χρησιμοποιούμε τον όρο UAV όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Εξάλλου στα συστήματα που αγοράζουμε ή λειτουργία του A/P (auto-pilot)
    έχει απενεργοποιημένη την λειτουργία των way points για λόγους ασφαλείας και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε με το σύστημα σε αυτοματοποιημένη μορφή είναι Heading Hold, Altitude hold, Return to Home, pattern 8 flight, flight over station κλπ.

    οχι οτι δεν μπορεις να αγορασεις ενα με waypoint. px FY-32

     Σφραγισμένα χείλη Σφραγισμένα χείλη Σφραγισμένα χείλη
     laugh laugh
    Καταγράφηκε

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #101 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 15:43:30 »

    Παιδες, to set things straight, που λέν. FPV και UAV, ως προς την πλατφόρμα διαφέρουν μόνο και μόνο στο κομάτι, οτι fpv μπορείς να κάνεις οτι θες να πετάς και να βλέπεις απο αυτο, γενικότερα όμως έχουν κοινές απαιτήσεις ως προς τη δομή, όπως η χωρητικόητα εξοπλισμού και διαρκεια πτήσης κλπ. Οπότε λογικά αναφέρονται σε ένα κοινό πλάνο όπως στα περισσότερα φορα. Για το κομμάτι του ελέγχου δεν λέμε οτι ανακαλύπτουμε τον τροχό, παρέχονται ή αποστέλονται στην Ελλάδα Aυτόματοι, αρκετά ανώτεροι του FY, όπως αυτός που θαθελα να παρουσιάσω με τον τηλέμαχο με πλήρη 3d πτήση, ελεγχο καμερών για Fpv και αεροφωτογραμμετρία, real time waypoint, ακόμη και knife edge!!! ολα αυτά στο πεδίο ορασης βεβαιως.

    Απόστολε δεν είπαμε να αφορίσουμε τα V, ενας απλός τρόπος είναι εδώ: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6321. απλά πολλές φορές δε βολέυουν και σίγουρα ζορίζουν το σετάρισμα του stabilizator ή Autopilot & καρασίγουρα ζορίζουν κατασκευαστικά, δεν περνεις το γνωστό εργαλίο σου για τις ορθές γωνίες και τελίωσες... θέλει μανούρα, γιαυτό σε ρώτησα πώς μετατρέπω το V σε κρος... (ακόμη περιμένω).

    Φίλε Contra, όντως οι πτέρυγες είναι πολύ διαδεδομένες στο FPV, μαρκετίστικα όμως θα έλεγα εγώ, μια μεγάλη πτέρυγα με εξοπλισμό ( ~800γρ   μπαταρία, πομπούς, κάμερα, Αuto ή Stab), θα έχεις παρατηρήσει οτι ενώ μόνη της πετά κανονικά, το έξτρα βάρος θέλει ζορι στην απογείωση ( π.χ. λαστιχο ή πολύ δύναμη με το χέρι) ακόμη και Stabilization unit μονο και μόνο για να σταθεί, πόσο μάλλον να ελέγξεις πλήρως μια πτέρυγα. παρακολουθώ αυτό το project : ή και πραγματικά ενώ τα παιδιά εχουν στήσει μια φοβερή πτερυγα με την παραμικρή αλλαγή τα PID (οι εντολές που δίνουμε στα σέρβο) τρελαίνονται και θέλουν σετάρισμα πετώντας κάθε φορά στη τύχη. οπότε πολλοί ερασιτέχνες το εγκατέλειψαν, γιαυτο σου είχα πει σε προηγούμενο ποστ μου να δείς τις εμπορικές fpv-uav πτέρυγες.

    και Pappy, είχα κάποια νέα οτι μπορεί να δούμε το Ηugin & Μugin και Ελλάδα εαν έρθουν σε συμφωνία γνωστός έμπορος και κινέζος.

    Στα δικά μας: Σκεφτηκα οτι όσοι δεν προτιμίσουν κάποια εμπορική πλατφόρμα, αλλα ποιάνουν τα χέρια τους, μονόδρομος ίσως για την σχεδίαση είναι ο εξοπλισμός, οπότε κράτησα τα δύο σχέδια που εχω κάνει μέχρι τώρα & τα φτεράκια (Αποστολε ακούς?) και αρχισα να σχεδιάζω το Α/Π απο μέσα προς τα έξω, δηλαδή εφιαξα σε "κουτιά" μπαταρίες, δεκτες κλπ τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο ή πανω κάτω σα λέγκο μεχρι να βρώ πως ποιάνουν το λιγότερο δυνατό χώρο. Τέλος εφιαξα ενα μεγάλο κουτί να τα ποιάνει όλα... Έτοιμη η ατρακτός!!! τωρα τα ευκολα, κατεβάζω όλα τα σχ'εδια που με ενδιαφέρουν και βλέπω σε ποια ατρακτο μοιάζει αυτο που έφιαξα.  Τι λέτε παει και ετσι???
    Καταγράφηκε
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #102 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 16:56:34 »

    Φίλε Contra, όντως οι πτέρυγες είναι πολύ διαδεδομένες στο FPV, μαρκετίστικα όμως θα έλεγα εγώ, μια μεγάλη πτέρυγα με εξοπλισμό ( ~800γρ   μπαταρία, πομπούς, κάμερα, Αuto ή Stab), θα έχεις παρατηρήσει οτι ενώ μόνη της πετά κανονικά, το έξτρα βάρος θέλει ζορι στην απογείωση ( π.χ. λαστιχο ή πολύ δύναμη με το χέρι) ακόμη και Stabilization unit μονο και μόνο για να σταθεί, πόσο μάλλον να ελέγξεις πλήρως μια πτέρυγα. παρακολουθώ αυτό το project : και πραγματικά ενώ τα παιδιά εχουν στήσει μια φοβερή πτερυγα με την παραμικρή αλλαγή τα PID (οι εντολές που δίνουμε στα σέρβο) τρελαίνονται και θέλουν σετάρισμα πετώντας κάθε φορά στη τύχη. οπότε πολλοί ερασιτέχνες το εγκατέλειψαν, γιαυτο σου είχα πει σε προηγούμενο ποστ μου να δείς τις εμπορικές fpv-uav πτέρυγες.

    και Pappy, είχα κάποια νέα οτι μπορεί να δούμε το Ηugin & Μugin και Ελλάδα εαν έρθουν σε συμφωνία γνωστός έμπορος και κινέζος.

    Nα ρωτήσω αυτό με τις πτέρυγες το λες από πείρα δικη σου η μεταφέρεις απόψεις κάποιον άλλον ?
    Tο ρωτάω αυτό gt εάν είναι δικη σου καλοδεχούμενη αλλα από  ξένους χωρίς να τους ξέρουμε μπορεί να είναι και μάπα το καρπούζι.
    Kαι σαν παράδειγμα θα σου πω ότι Ετοιμαζόμουν να πάρω πτέρυγα από αμερική και τελικά ο φοίνικας που  περελαβα σήμερα είναι πολλή ανώτερος από αυτά που γραφουν διάφοροι στα ξένα site για τη αμερικανικη.


    ...... τα έβαλα το ένα δίπλα στο άλλο ή πανω κάτω σα λέγκο μεχρι να βρώ πως ποιάνουν το λιγότερο δυνατό χώρο. Τέλος εφιαξα ενα μεγάλο κουτί να τα ποιάνει όλα... Έτοιμη η ατρακτός!!! τωρα τα ευκολα, κατεβάζω όλα τα σχ'εδια που με ενδιαφέρουν και βλέπω σε ποια ατρακτο μοιάζει αυτο που έφιαξα.  Τι λέτε παει και ετσι???

    Νομίζω ότι δεν πάει ακριβώς έτσι (lego) γιατί έχεις και το πρόβλημα του θορύβου αναμεταξύ τον ηλεκτρονικών.
    Ισως χρειαστεί να απομακρυνθούν πολλή η να χρησιμοποιήσεις φίλτρα οποτε σίγουρα θα θέλει άλλη διάταξη


    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 17:08:12 από wizard » Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 698



    « Απάντηση #103 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 17:44:22 »

    Πρώτες εντυπώσεις από το Hugin...
    Από τις πρώτες εντυπώσεις όπως άνοιξα το κουτί μου φάνηκε σχετικά εύκολο σαν κατασκευή (πανεύκολο στην αντιγραφή  devil devil devil devil devil devil).
    Πολύ γερή και στιβαρή κατασκευή. Μου έκανε εντύπωση που οι ρόδες του set έχουν μεταλλικές βιδωτές ζάντες
    και καλής ποιότητας λάστιχα. Τα σκέλη με την πρώτη ματιά μου φαίνονται λιγάκι μαλακά ως προς το αλουμίνιο
    που είναι κατασκευασμένα και ίσως κάποια πατέντα να χρειαστεί για να κρατάνε περισσότερο το συνολικό βάρος
    των 4 κιλών.  Δύο μεγάλα καπάκια που βιδώνουν με 2mm βίδες σε καρφωτό παξιμάδι και πολύς μα πάρα πολύς χώρος
    να βάλεις όλα τα πράγματα σε σειρά και ειδικά πιαστράκια στο πάτωμα για να πιάνεις τα πάντα αν θέλεις με λάστιχα
    για να μπορούν να αφαιρούνται. Ο NLG τώρα (Nose landing Gear) είναι το κλασσικό 4άρι Piano wire με τις δύο βόλτες
    ελατήριο το οποίο όμως θα το αντικαταστήσω με shock strut (σκέλος με αμορτισέρ) πιθανόν κάποιο ROBART.
    Τα διαφανή καπάκια στην μύτη του μοντέρου προσφέρουν φανταστικό πεδίο πανοραμική θέα και χώρο για να μπει και η κάμερα αλλά και η κεραία του GPS.
    Ίσως να χρειαστεί να αντικατασταθεί το πλαστικό μπροστά στην κάμεραμε διαφανές πλαστικό από θήκη CD για πιό καθαρή εικόνα αλλά
    αυτό δεν πιστεύω ότι είναι πρόβλημα.
    Το Firewall τώρα.... είναι κατσκευασμένο από 3,5άρι κόντραπλακέ και νομίζω ότι δεν θα χρειαστεί επιπλέον ενίσχυση. Αν χρειαστεί ένα 3,5άρι ακόμα
    πιστεύω ότι θα δώσει λύση. Ο 120ΑΧ ταιριάζει....ΓΑΝΤΙ. Με αντιστροφή της εξάτμισης να κοιτάει ανάποδα και την έξοδο (πίπα) περιστροφή 180 μοίρες
    κάνει την διάταξη ιδανική. για το μοτέρ ίδωμεν απλά μία εκ πρώτης όψεως δοκιμή με ικανοποίησε!!! Χώρος υπάρχει να γυρίσει άνετα μέχρι και 16χ8 έλικα.

     Το πρώτο πράγμα που έκανα εχτές το βράδυ ήταν η εγκατάσταση των σκελών πίσω. Αύριο θα ακολουθήσει η Εγχείρηση
    για να μετατραπεί το ανάποδο VTAIL σε Η tail.
    Φωτογραφίες έπονται.........
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 17:55:06 από pappy » Καταγράφηκε

    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #104 στις: Παρασκευή, 8 Ιούλ 2011, 19:02:43 »

    Σχετικα με FPV και UAV δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο πραγμα και σε καμμια περιπτωση δεν εχουν ιδιες απαιτησεις.
    Τα UAV πρεπει εν ολιγοις να ειναι σταθερες πλατφορμες χωρις ιδιαιτερες ακροβατικες οι οτιδηποτε αλλες ικανοτητες περαν του να μπορουν να μεινουν στον αερα για πολυ, με βαρος και να αντιδρουν ομαλα και προβλεπομενα με Autopilots και λοιπα.
    Προφανως μια πτερυγα δεν αποτελει την απολυτη προτεραιοτητα στην λιστα των UAV.
    Απο την αλλη FPV κανεις απο οποιο εναεριο μεσω θελεις και μπορεις.
    Νομιζω με αυτα γινεται ξεκαθαρο για ποσο διαφορετικες κατηγοριες μιλαμε.
    Σχετικα με το μαρκετιστικο τροπο αναπτυξης της πτερυγας σαν FPV πλατφορμα υποθετω οτι δεν εχεις πεταξει FPV με καποια.
    Εγω εχω πεταξει και με EasyStar, EasyGlider, SKywalker, SlowStick,Calmato αλλα και Predator.
    Οταν ομως πρωτοπεταξα με τον "Αετο" ηταν τοσο διαφορετικη η αισθηση. η ταχυτητα, η αμεσοτητα της πτησης καθως και η ευελιξια της που ενω εχω ακομα το EasyGlider για μακρινες αποστασεις παντα θα εχω μια πτερυγα για γρηγορες, χαμηλες και επικινδυνες (για την πτερυγα) FPV πτησεις.


    Υ.Γ.

    Τον "Φοινικα" που περιμενω θα τον στησω σε διπλη εκδοση.
    Και για κοντινες, γρηγορες, χαμηλες αλλα και Combat FPV πτησεις χωρις το κεντρικο κομματι αλλα
    και για μακρινες με το κεντρικο κομματι συνδεδεμενο.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: FPV plane (platform)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.