Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.417 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 09:21:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 09:21:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από frevol
    [Σήμερα στις 06:55]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304417
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 65
    Συνολικά: 70
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Δοκιμή σε MULTICOPTER στο Ελληνικό  (Αναγνώστηκε 24150 φορές)
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 11:33:29 »

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ADMINISTRATOR ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΙΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΓΑ
    Αντε με το καλο
    Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 11:44:08 »

    καλημέρα. θα ήθελα να μην είμαστε υπερβολικοί σε κάποια πράγματα, πράγματι ο χρηστος δεν έχει πράξη σωστά με τις διαφορες κινήσεις του αλλα δεν σκότωσε και κανέναν τουλάχιστον μέχρι στιγμής απλά παρέβη κάποιους κανόνες που λίγο πολύ τους έχουν παραβεί όλοι και άλλοι παρα πολύ από εδώ με άλλους τρόπους.

    δεν μου λέτε ρε παιδιά,

    πόσοι από εσάς  τηρούν του κάποιους ηλίθιους κανονισμούς, πχ τα 400 πόδια 130 μετρα υψόμετρο?
    μήπως τα 350 γραμμάρια ανώτατο βάρος μοντέλου?
    Καταγράφηκε
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 11:57:47 »

    καλημέρα. θα ήθελα να μην είμαστε υπερβολικοί σε κάποια πράγματα, πράγματι ο χρηστος δεν έχει πράξη σωστά με τις διαφορες κινήσεις του αλλα δεν σκότωσε και κανέναν τουλάχιστον μέχρι στιγμής απλά παρέβη κάποιους κανόνες που λίγο πολύ τους έχουν παραβεί όλοι και άλλοι παρα πολύ από εδώ με άλλους τρόπους.

    δεν μου λέτε ρε παιδιά,

    πόσοι από εσάς  τηρούν του κάποιους ηλίθιους κανονισμούς, πχ τα 400 πόδια 130 μετρα υψόμετρο?
    μήπως τα 350 γραμμάρια ανώτατο βάρος μοντέλου?

    Σωστό κι αυτό!
    Όμως άλλο είναι να τρέχεις με 100 σε δρόμο που έχει όριο τα 80 και άλλο να πηγαίνεις με 180! Δεν νομίζεις;
    Όλοι εμείς κάνουμε την παράβαση του 100, ο Χρήστος έκανε την παράβαση του 180, δεν το παραδέχεται, δεν μετανιώνει και λέει πως θα το ξανακάνει! Ε, συγγνώμη δηλαδή! Αν δεν του βάλουμε χέρι εμείς που υποτίθεται πως είμαστε το συνάφι του ποιός θα του βάλει;
    Δηλαδή πρέπει να μπουκάρει κανένα 100 την ώρα που είναι στα 5000 μέτρα και μας μπαγλαρώσει όλους μάζι;
    Ας πάει να το κάνει εδώ π.χ. 37.247488, 21.013454.
    Δυστυχώς ο μεγάλος άνθρωπος πρέπει να σοκαριστεί για να αντιδράσει...
     
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    fazerdreamer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286


    « Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 12:06:56 »

    Σε μη εγχωριο forum,θεωρητικα πλεον ειδικευμενο σε first person+unmanned....things... διαβασα ετουτο http://diydrones.com/profiles/blogs/irresponsible-fpv-flights?xg_source=activity

    Και αναρωτιεμαι πριν διαγραφει το post απο administrators,ποτε στα αληθεια θα ξεκινησει στην Ελλαδα επισημα το κυνηγι και καυση μαγισσων?...

    Αληθεια ποση περιεκτικοτητα σε συνειδηση χρειαζεται καποιος μεχρι να θεωρηθει υπευθηνος για πτωση αεροσκαφους πολιτικων-πολεμικων αερογραμμων στην χειροτερη και στην καλυτερη να το οδηγησει σε emergency landing με απωλεια κινητηρα?......

    Τι λεγεται και τι εκλαμβανεται νομιμο και τι παρανομο?
    Καταγράφηκε

    Η σιωπή είναι χρυσός...
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.238


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 12:14:59 »

    καλημέρα. θα ήθελα να μην είμαστε υπερβολικοί σε κάποια πράγματα, πράγματι ο χρηστος δεν έχει πράξη σωστά με τις διαφορες κινήσεις του αλλα δεν σκότωσε και κανέναν τουλάχιστον μέχρι στιγμής

    Δυστυχώς σκεφτόμαστε με λάθος τρόπο, πρέπει να σκοτωθεί κάποιος για να μπει κάποιο φανάρι ή κάποια
    ταμπέλα ή radar στον δρόμο και πάει λέγοντας, σκεφτόμαστε το δένδρο ή την καλοπέρασή μας και χάνουμε
    το δάσος και τους γύρω μας!!
    Η πρόληψη και η υπευθυνότητα σώζει καταστάσεις και ανθρώπινες ζωές!!  Thumbs up 
    Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 12:15:08 »

    όχι φιλε μου δεν είναι άλλο για το ίδιο πράγμα μιλάμε.

    δεν γνωρίζω "μοντελιστι" μέχρι στιγμής που να πετάει 300 γραμμάρια μοντέλο.

    δεν γνωρίζω μοντελιστη που να πετάει 130 μετρα υψόμετρο. μίνιμουμ 250 μετρα και αυτοί που πετανε λιγότερο είναι νέοι μοντελιστές που έχουν στην κατοχι τους κάποια ελικόπτερα 450aria προς το παρόν.

    εμείς λοιπόν που παρανομούμε διά του νομου κάθε μέρα toulaxisotn αυτοί που πετάμε κάθε μέρα, τι πρέπει να μας είχαν κάνει? στο γεντί κουλέ/
    η θα έρπεπε να δινω "χλιαρικο" σε κάθε καραγκιόζη που θα έρχεται να με γράψει?

    λοιπόν μην τα τσακίζουμε όλα, είπαμε, σήκωσε ένα μοντέλο που αν μη τι άλλο θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα, ok σύμφωνο, ξέρουμε πόσοι από αυτούς που λειτουργούν FPV το έχουν κάνει? και μην αρχίσουμε τις m....σ τις τάξης εγώ το έκανα στο χωριο μου διότι ξέρω να ονομάσω μπόλικους.

    το ίδιο ισχύ και για μένα fsika όχι σε Fpv αλλα με τα μοντέλα που πετάω υπερβαίνω το όριο βάρους κατά 15 φορες και το ύψος κατά 5.

    αυτό σχεδόν το κάνουν όλοι και δεν τηρει κανένας το γράμμα του νομου.

    λίγο ποιο λιτοί στην τοποθετήσεις μας
    Καταγράφηκε
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 12:20:23 »

    πόσοι από εσάς  τηρούν του κάποιους ηλίθιους κανονισμούς, πχ τα 400 πόδια 130 μετρα υψόμετρο?
    μήπως τα 350 γραμμάρια ανώτατο βάρος μοντέλου?

    ->Eγώ, το βλαμμένο του φόρουμ που φτιάχνω αυτό https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=28127.0  για να βρώ μέρος να πετώ,  που παίρνω άδεια ραδιοασυρματιστή για τη τηλεμετρία μου, που ζητώ άδεια από τον πρύτανη,το συμβούλιο και το δημοτικό συμβούλιο για να κάνω δοκιμές καταγράφοντας χωράφια!!
    ->Οι ανεμοπτεράδες, 3dαδες, Scalαδες κλπ κλπ, τα βλαμμένα του Αεραθλητισμού, που ασφαλίζονται για αστική ευθήνη στη μέση του πουθενά, που πληρώνουν μοντελοδρόμια και συνδρομές σε συλλόγους για να πετούν λίγες φορές το χρόνο.
    ->Οι watchers, τα βλαμμένα του FPV, που παίρνουν άδεια από το σύλλογο τους, από το Δήμο και τους αθλητές για να κυνηγούν ένα ποδηλατάκι στη μέση του πουθενά..  
    -> Οι ηλίθιοι ηλεκτρονικοί και τεχνικοί, που στα όρια των Νόμιμων συχνοτήτων και εντάσεων (π.χ. 2.4 200mw) προσπαθούν να πουσάρουν τη τεχνολογία στα άκρα, ώστε να στήσουν μια νέα αγορά να βγαλουν ψωμί και παράλληλα να πιέσουν τη νομοθεσία μπας και δούμε ασπρη μέρα...
    -> Oι μοντελοδρομιάδες, τα βλαμμένα της εφορίας.. ενώ έχουν μια έκταση χ και είπαν να φτιάξουν κάτι ωραίο και μοντερνο για το hobby με ρευματάκι και λίγη σκια στα κεφάλια μας, πατώντας στην υπερσκληρη νομοθεσία και προδιαγραφές... τώρα με τον ενιαιο συντελεστή θα τρέχουν και αυτοι και οι πελάτες τους....

    Οπότε είμαστε πολλοί για να μας μαμάει ένα βλαμμένο σα τη πάρτη του... που δεν μπορεί να διαβάσει 5 γραμμές οδηγίες.. πολλώ δε μάλλον να κάνει και τον πύργο ελέγχου (ακόμα μου χτυπάει αυτο με το Νοτιά)...  δεν μπορεί να καταλάβει ότι δοκιμάζεις κάτι που έφτιαξες και όχι κάτι που αγόρασες... οτι υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ ανδρείας και μλακίας..    και όλα αυτά... σε μια εποχή που η αναντιστοιχία, σχολείου  και ζωής, κοινωνικής πολιτικής ακόμη και φυσικής, θεωρείτε δεδομένη...
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 12:23:30 »

    Ο περιορισμός του βάρους στα 350γραμ. αναφέρεται σε πτήσεις στους χώρους που δεν χαρακτηρίζονται ως μοντελοδρόμια, να τα λέμε αυτά.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 13:13:29 »

    Ο περιορισμός του βάρους στα 350γραμ. αναφέρεται σε πτήσεις στους χώρους που δεν χαρακτηρίζονται ως μοντελοδρόμια, να τα λέμε αυτά.

    Αγαπητέ Nikolas K, σου συνιστώ να ξαναδιαβάσεις τον κανονισμό της ΥΠΑ.

    Πουθενά δεν λέει ότι το βάρος του μοντέλου περιορίζεται στα 350 γραμ. στους χώρους που δεν χαρακτηρίζονται ως μοντελοδρόμια.

    Απλά λέει ότι για να πετάξεις ένα "αερομοντέλο" που είναι πάνω από 350 γραμ πρέπει να έχεις ασφαλιστεί για αστική ευθύνη, για ατυχήματα έναντι τρίτων.

    Αυτό ισχύει σε οποιοδήποτε χώρο, που προσδιορίζεται ως ασφαλής σύμφωνα με τον κανονισμό.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 13:58:55 »

    Ο περιορισμός του βάρους στα 350γραμ. αναφέρεται σε πτήσεις στους χώρους που δεν χαρακτηρίζονται ως μοντελοδρόμια, να τα λέμε αυτά.

    Αγαπητέ Nikolas K, σου συνιστώ να ξαναδιαβάσεις τον κανονισμό της ΥΠΑ.

    Πουθενά δεν λέει ότι το βάρος του μοντέλου περιορίζεται στα 350 γραμ. στους χώρους που δεν χαρακτηρίζονται ως μοντελοδρόμια.

    Απλά λέει ότι για να πετάξεις ένα "αερομοντέλο" που είναι πάνω από 350 γραμ πρέπει να έχεις ασφαλιστεί για αστική ευθύνη, για ατυχήματα έναντι τρίτων.

    Αυτό ισχύει σε οποιοδήποτε χώρο, που προσδιορίζεται ως ασφαλής σύμφωνα με τον κανονισμό.


    χμμμ,  Έχετε δίκιο, λάθος μου! Σφραγισμένα χείλη Σφραγισμένα χείλη
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 14:30:55 »

    Συμφωνω και εγω οτι ειναι παρακινδυνευμενο αλλα.....Ολοι εμεις οι αλλοι που γραφουμε και κανουμε κριτικη ειμαστε νομιμοι?Πεταμε σε μοντελοδρομια οργανωμενα?Ειμαστε ασφαλισμενοι?Περνουμε τα καταληλα μετρα ασφαλειας χωρις να πεταμε οπου μας βγαλει η φιγουρα παρα μονο σε  box εμπρος μας?
    Καταγράφηκε

    costasp
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 14:53:31 »

    http://www.serresairclub.gr/Kanonismos Aeromontelon.pdf
    Καταγράφηκε
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #57 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 16:40:27 »

    Συμφωνω και εγω οτι ειναι παρακινδυνευμενο αλλα.....Ολοι εμεις οι αλλοι που γραφουμε και κανουμε κριτικη ειμαστε νομιμοι?Πεταμε σε μοντελοδρομια οργανωμενα?Ειμαστε ασφαλισμενοι?Περνουμε τα καταληλα μετρα ασφαλειας χωρις να πεταμε οπου μας βγαλει η φιγουρα παρα μονο σε  box εμπρος μας?

    ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

    Για τον φίλο που τα κατάφερε, ΜΠΡΑΒΟ σου αλλά κακώς εκθέτεις όλο τον αερομοντελισμό στην χώρα.
    Κάνε ότι γουσταρεις κρυφά αλλά μην τα εκθέτεις στα φόρα !

    ΕΛΕΟΣ με την ανευθυνότητα σας πιά !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    John Bardopoulos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 62



    « Απάντηση #58 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 17:13:07 »

    Ας το διαβαση καποιος !
    Καταγράφηκε

    Futaba 7c - 2.4 , E-Starter, F9F Panther ..... και βλεπουμε,,,,,
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #59 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2012, 17:17:07 »

    Και με αυτα φτασαμε τις 5 σελιδες για ενα θεμα που λεμε οτι δεν πρεπει να παρει εκταση idiot2
    Μου θυμιζει περασμενες δεκαετιες που λεγαμε να κανουμε εμπαργκο σε αμερικανικα προιοντα και την αλλη μερα ειχαν αδειασει τα ραφια των σουπερμαρκετ απο φοβο μηπως δεν ειναι διαθεσιμα.
    Αυτοι ειμαστε......... Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Δοκιμή σε MULTICOPTER στο Ελληνικό
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.