Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:46:52

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:46:52

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 177
    Totale: 178
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Παμε παρακατω ή οχι;  (Letto 6059 volte)
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 62


    « il: Lunedì, 16 Ago 2010, 20:26:42 »

    Κατ' αρχας καλησπερα. Αν και ειμαι αναγνωστης πολυ καιρο, ηρθε η ωρα να ζητησω κι εγω τη συμβουλη σας.

    Ξεκιναμε με μια μικρη ιστορια.
    Πριν απο περιπου εξι μηνες, και οντας εντελως πρωταρης, εκανα μια μαλλον βιαστικη αγορα ενος belt v2. Μετα το πρωτο σπασιμο και την αντιστοιχη επισκευη, ηρθε η λογικη αγορα ενος lama v4, το οποιο λογω ενος εντελως αρρυθμιστου (για την ακριβεια ξεκουμπωτου, το περναγα μεσα απ' τα μπιλακια) flybar δεν μπορουσα να το πεταξω με τιποτα. Δεν μπορεσα ομως να συμβιβαστω με την ιδεα οτι δεν μπορω να πεταξω, κι ετσι μετα απο μεγαλη αποχη απο το αθλημα, με μια επισκεψη στο καταστημα ολα λυθηκαν. Το εργαλειο πεταξε, κι εγω μαζι του, πολλες ωρες. Με τις πολλες συμβουλες που διαβασα απο το φορουμ πεταγε και πεταγα ολο και καλυτερα.
    Την περασμενη Παρασκευη εκαψα το πρωτο μου μοτερ. Οκ, συμβαινουν αυτα, αλλαγη και παλι στον αερα. Με περισσοτερη προσοχη ομως, χωρις την μπροστινη καλυπτρα, και παντα ξεκινωντας την πτηση με εντελως κρυα μοτερ. Σημερα ομως, κανακαψα το ιδιο μοτερ. Φταιει το μοτερ, φταιω εγω ή μηπως κατι αλλο (ανεξηγητο, υπερφυσικο κλπ);
    Παραπερα τωρα. Οταν πηρα το μπελτ απο την επισκευη, και βαζοντας το μπροστα, καηκε το speed control, συχνη βλαβη οπως ειδα μετα κανενα προβλημα (περιπου) μιας και δεν ειχα σκοπο να ασχοληθω μαζι του ακομα.
    Τωρα ομως; Μηπως ηρθε η ωρα του; Μαζι με το λαμομοτερ, αξιζει να παρω και ενα speed control για το belt ή να περιμενω; Εχοντας εξοικιωθει καπως με το χειρισμο του lama κρατωντας το πλεον μακρυα απο πτωσεις, θα καταφερω να σηκωσω τουλαχιστον το μπελτ και να το κατεβασω σε ενα κομματι; οεο;

    Ευχαριστω προκαταβολικα ολους οσους εστω διαβασαν το απαλευτο μακροσκελες παραληρημα!

    Φιλικα, Δημητρης
    Loggato

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #1 il: Lunedì, 16 Ago 2010, 21:36:34 »

    Καλώς ήλθες στον κόσμο μας!

    Τα μοτέρ του lama (ειδικά του V4) που είναι καλυμένα καίγονται συχνά (έχω καψει 3).. Βασικά με κανένα τρόπο δεν επιτρέπονται μπαταρίες στο καπάκι. Πρέπει να περνά άρκετός χρόνος από μπαταρία σε μπαταρία για να προλαβαίνει να κρυώσει. Τώρα με τη ζέστη τα πράγματα είνια ακόμη χειρότερα (σε καύσωνα θα συνιστούσα να μην ξεπερνά τα 4-5 λεπτά η κάθε πτήση - εδώ νομίζω είναι το πρόβλημά σου). Τα μοτερ xtreme δεν έχουν τέτοιο θέμα αλλά ΟΧΙ δεν αξίζει να ρίξεις άλλα χρήματα στο lama.

    Λογικά με landing skids αν είσαι μεθοδικός δεν θα έχεις πρόβλημα να ανεβοκατεβάσεις το belt σε ένα κομμάτι.

    Όμως να γνωρίζεις ότι υπάρχουν 2 είδη ελικοπτεριστών:
    1) Αυτοί που έχουν σπάσει το ελικόπτερό τους.
    2) Αυτοί που θα το σπάσουν.  Χαμόγελο
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 62


    « Risposta #2 il: Lunedì, 16 Ago 2010, 21:47:45 »

    Ανηκω και στις δυο κατηγοριες, τι κερδιζω;;; Grin Grin Grin

    Οσο για τα landing skids αναφερεσαι σε training gear, κοινως μπαλακια; Αυτος ειναι ενας μεγαλος προβληματισμος που εχω. Στο μπελτ δεν καταφερα ποτε να τα ζυγισω σωστα, και οσο προλαβα να δω μαλλον αυτο ηταν και η κυρια αιτια της πτωσης που με εφερε νωρις-νωρις στην πρωτη κατηγορια. Αν ειναι τοοοοσο απαραιτητα δεν ειναι θεμα, το παω μια βολτα και (λογικα) μου τα βαζουν και (λογικα) καποιος θα μου πει και πως τα ζυγιζουν.
    Δεν εχει δηλαδη καμμια σχεση η συμπεριφορα του με το λαμα; Το κακομοιρο το λαμα ο,τι και να του κανεις, πολυ δυσκολα "ξαπλωνει"...

    Παιδια, ειναι ερωτησεις πραγματικες, ΔΕΝ ΞΕΡΩ, δεν εχω κανεναν να μου πει πεντε πραγματα και μαθαινω μονος μου απ' την αρχη. Συγχωρεστε με αν γινομαι κουραστικος.
    Loggato

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 514



    « Risposta #3 il: Lunedì, 16 Ago 2010, 21:54:59 »

    Φίλε μου πιστεύω οτι το λαμάκι σουθα έιναι καλή εξάσκηση και διασκέδαση ιδίως τις βροχερές μέρες...!
    Στο δια ταύτα τώρα... σίγουρα θα δεις οτι υπάρχουν διαφορές στον χειρισμό μεταξύ των δύο μια και στο δύτερο δεν υπάρχει πλέον η σταθερότητα των δυο στροφείων του λαμα και πρέπει να είσαι συνέχεια στην τσιτα. Το κάλο που σου πρόσφερε το λάμα είναι ο χειρισμός της τηλεκατεύθυνσης και ναι πιστεύω οτι πρέπει να αρχίσεις να ασχολείσαι με το μπελτάκι σου αν και τα σπασήματα είναι μέρος του να μάθεις να πετάς...!
    Ξεκίνα σιγά σιγά και με προσοχή και όλα θα πάνε καλά..! Thumbs up
    Loggato

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 514



    « Risposta #4 il: Lunedì, 16 Ago 2010, 21:57:53 »

    είμαι πάντα κατά των training gear γιατί δυό φορες που έβαλα στην αρχή με έφαγε η σιγουριά οτι θα το γλιτώσει και το ρίμαξα!
    Loggato

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 663



    « Risposta #5 il: Lunedì, 16 Ago 2010, 22:05:27 »

    Ναι έκανα λάθος, αναφέρομαι σε training gears. Και ναι είναι απαραίτητα.

    Το ελικόπτερο θα πρέπει να ισσοροπεί οριζόντια (με μπαταρία και canopy) κρατημένο από τη flybar κάθετα στο σώμα. Τα δε training gears πρέπει να τοποθετηθούν με το κέντρο του σταυρού ακριβώς στον άξονα του στροφείου για να μην διαταράξουν την ισσοροπία. Τουλάχιστον αυτό είχα κάνει τότε που ξεκίναγα και το ελικοπτερο ζύγιζε.

    Τα διπλού στροφείου δεν έχουν καμία σχέση στη συμπεριφορά με τα μονά για 2 λόγους.
    1) Το πάνω στροφείο εμποδίζει τα πλαγιάσματα κάνοντάς το ελικόπετρο καταληλότερο για όσους ξεκινούν. Και αυτός είναι ο λόγος που θα σε μάθουν μόνο προσανατολισμό και όχι πορεία.
    2) Ο έλικας της ουράς στα μονού στροφείου δίνει μία τάση να φύγει το ελικόπερο πρός τα πλάγια και πρέπει να το αντισταθμίσεις με ανάποδο πλάγιασμα του ελικοπτπερου,

    Φρόντισε λοιπόν να απογειώνεσαι στην αρχή από λείο δάπεδο. Αυτό θα κάνει εμφανές, από την στιγμή που ξεκολλά από το έδαφος, το σπρώξιμο της ουράς. Προσπάθησε να το αντισταθμίζεις άμμεσα με σωστό πλάγιαμα για να μήν φέυγει το ελικόπτερο. Και φρόντισε να κρατάς την ουρά ΣΥΝΕΧΩΣ προς το μέρος σου. Μόνο όταν αποκτήσεις άνεση στο tail in hovering προχωράς σε άλλους προσανατολισμούς hover.

    Καλές προσγειώσεις!
    Loggato

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 62


    « Risposta #6 il: Lunedì, 16 Ago 2010, 22:21:43 »

    Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις!
    Κι εγω το κρατουσα απο το φλαιμπαρ και το εβλεπα ισιο. μολις ομως σηκωθηκε λιγο (μεχρι τοτε εκανα μονο μικρα αλματακια για να καταλαβω που θελει να παει) πηρε μια ωραια κλιση δεξια, σκαλωσαν και τα μπαλακια κατω, και βρεθηκαμε τ'ανασκελο...
    Πιστευω η δευτερη μου προσπαθεια θα ειναι καλυτερη και ελπιζω να εχω και μια καλυτερη ιστορια να σας πω... Οι συμβουλες πτησης ειναι παντα ευπροσδεκτες!

    Καπου εδω πρεπει να εξομολογηθω οτι εχω ασχοληθει με τα πετουμενα σε μεγαλο βαθμο, σε θεωρητικο και μονο δυστυχως επιπεδο και σε ολες τις εκδοσεις του ms flight simulator, ονειρο ζωης να πεταξω αληθινο κλπ κλπ δεν ειμαι ο μονος. Οταν πλεον πλησιαζεις το 30, ε, βολευεσαι και με κατιτις μκροτερο...

    Και κατι αλλο, πισω στα μικρα μας πετουμενα. Απο την αρχη της ιπταμενης καριερας μου (λεμε τωρα) πεταω με το rudder αναποδα. Θα εχω προβλημα;
    Loggato

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 443


    « Risposta #7 il: Martedì, 17 Ago 2010, 00:24:05 »

    προσωπικα, εγω ειχα προβλημα πως στην προσγειωση ηθελα λιγο ελαστικοτητα στα skids και λιγο ποιο φαρδια βαση μεχρι να το καταβαζω ομορφα . Αυτο που με βολεψε εμενα ηταν να στερεωσω τις 2 απο τις 4 carbon μπαρες καθετα στα skids, με 4 μπαλες στις ακρες. Αν πηγαιναν να σκαλωσουν κουνιοντουσαν και μαζευαν οποτε το μαζευα, αν το κατεβαζα λιγο αποτομα , το carbon και το αφρολεξ απο τις μπαλες μαλακωναν το κατεβασμα.
    Loggato

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #8 il: Martedì, 17 Ago 2010, 00:58:19 »

    Και κατι αλλο, πισω στα μικρα μας πετουμενα. Απο την αρχη της ιπταμενης καριερας μου (λεμε τωρα) πεταω με το rudder αναποδα. Θα εχω προβλημα;

    Είναι θέμα συνήθειας, πολλοί πετάνε με αυτόν τον τρόπο.  Wink
    Loggato
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 62


    « Risposta #9 il: Mercoledì, 7 Dic 2016, 17:53:16 »

    Ξεθαμμα του ποστ λιγους μηνες μςτα το ξεθαμμα του μπελτ.
    Το ελικοπτερο πλεον πεταει, το  ιδιο και ο επιδοξος πιλοτος του. Και για να απαντησω στο θεμα που ανοιξα πριν πολλα χρονια, ναι, παμε παρακατω χωρις να κοιταμε πισω! Κραταμε το τελευταιο μπελτ της ευρωπης στον αερα με περισση περηφανεια και παντα με το rudder αναποδα!
    Loggato

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Παμε παρακατω ή οχι;
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.035 secondi con 28 queries.