Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 03:14:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 03:14:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:35]

    από Demetre
    [Χθες στις 20:02]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304429
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 64
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 60
    Συνολικά: 61
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system  (Αναγνώστηκε 35021 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 19:25:40 »

    Σέ λίγες μέρες  γνωστή εταιρεία ραδιοσυστημάτων,  θά βγάλει τήν καινούργια τ/κ μέ υποδοχή card reader.

    Φήμες ακούγονται ότι θά τήν ονομάσει ..... (Matrix.)

    Τό πλεονέκτημα τής τ/κ θά είναι ότι ό καθείς  που θέλει νά ασχοληθεί μέ τό ελικόπτερο ή μέ τό αεροπλάνο
    εκτός από τήν αγορά τού μοντέλου,
    θά αγοράζει από τό plaisio γιά παράδειγμα, και μιά κάρτα sd.
    Σέ αυτή τήν κάρτα  θά φορτώνει ένα πρόγραμα scale γιά παράδειγμα

    και κατόπιν θά πηγαίνει στόν χώρο πτήσης, μέ τήν φραπεδιά του και τήν τσιγαριά του, θά βάζει μπροστά τό μοντέλο του,
    εκτός και άν τό έχει φορτώσει και αυτό στήν sd, οπότε θά παίρνει μόνο του τό μοντέλο μπροστά, θά ανοίγει τήν πτυσόμενη
    καρέκλα του, θά αναπαύεται  και τό μοντέλο θά πετάει.

    Φήμες λένε ότι ή έν λόγω εταιρεία, θά παρέχει και ένα σύστημα στόν δέκτη (μέ υπέρυθρες)
    όπου σέ συνδυασμό μέ τήν τ/κ, θά μπορεί νά καταλαβαίνει πότε ό μοντελιστής βαρέθηκε τήν scale πτήση.

    Ετσι λοιπόν θά κατεβάζει το μοντέλο στό έδαφος (μόνος του εννοείται), γιατί εκείνη τήν ώρα ό μοντελιστής μπορεί νά είναι απασχολημένος στό κινητό του τηλέφωνο και νά μήν έχει χρόνο. Cheesy Cheesy

    Αφού λοιπόν τό μοντέλο  προσγειωθεί, θά μπορεί ό μοντελιστής νά αλλάξει τήν  κάρτα sd,
    μέ μία άλλη, όπου θά έχει φορτώσει ένα πρόγραμμα 3D.

    Ετσι λοιπόν ό μοντελιστής γιά τό επόμενο 10λεπτο, θά μπορεί νά απολαμβάνει και πάλι τό τσιγαράκι του
    πραγματοποιώντας μία πτήση 3D.

    Καί ό κοινός θνητός πού θά είναι λίγο πιό πέρα και θά βλέπει θά λέει.

    Πώ πώ τί κάνει ό άνθρωπος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cheesy Cheesy Cheesy   
    Φαντάσου πόσα χρόνια θά ασχολείται μέ τό άθλημα...... Grin Grin Grin Grin

    Αναμένεται στίς προσεχείς ημέρες νά ανακοινωθεί καί ή τιμή τής έν λόγω τ/κ.  idiot2

    Εγώ πάντως ανυπομονώ. Ποοολύ άνεση
     
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 20:07:16 »

    Ωραιο σεναριο... δεν βαρεθηκες να κατσεις να τα γραψεις ολα αυτα ομως?

    Η ειρωνια σε ολα αυτα δεν ακυρωνει ευτυχως την χρησιμοτητα των ηλεκτρονικων βοηθηματων και ως βοηθηματα εκμαθησης αλλα και σαν εργαλεια που αυξανουν την ασφαλεια των πτησεων - ναι στα τηλεκαυθυνομενα μοντελα αναφερομαι...

    Δυστυχως παντου και παντα υπαρχουν οπισθοδρομικοι τυποι που αρνουνται την εξελιξη και δεν χανουν την ευκαιρια να απαξιωσουν και να χλευασουν ειτε γιατι βαριουνται οι ιδιοι να ασχοληθουν και να μαθουν κατι νεο, ειτε γιατι βλεπουν οτι οι γνωσεις τους δεν επαρκουν, ειτε τα λεφτα τους δεν φτανουν, ειτε γιατι δεν τα καταλαβαινουν, ειτε απο απλη αντιδραση, ειτε, ειτε, ειτε...

    Συζητησεις  αυτου του ειδους επαναλαμβανονται κατα τακτα διαστηματα μολις βγει κατι νεο που φαινεται στην αρχη αιρετικο σε καποιους. Τα ιδια γιναν οταν μπηκαν τα πρωτα ABS στα αυτοκινητα, αεροσακοι, ο ηλεκτρισμος, τα κινητα, το φυσικο αεριο στην ΕΛΛΑΔΑ και φυσικα για να μην ξεφευγουμε και απο τον μοντελισμο,  τα γυροσκοπια...

    Εγω προσωπικα ειμαι πολυ ευτυχης που υπαρχουν πλεον αυτες οι συσκευες. Δεν πεταω 3D - δεν ξερω αν θα τα καταφερνα για να ειμαι ειλικρινης - δεν εχω προσπαθησει  - αλλα οτιδηποτε μπορει να σωσει  (η καλυτερα να μειωσει την πιθανοτητα ατυχηματος) το ελικοπτερο μου και τον πανακριβο φωτογραφικο εξοπλισμο απο καταστροφη ειναι ευπροσδεκτο και θεμιτο. Επισης μου δινει την δυνατοτητα να πεταω πολυ πιο σταθερα και χρονο να καδραρω και να βγαζω καλυτερες ληψεις.

    Αλλοι τα χρησιμοιουν για scale εφαρμογες που θελουν ρεαλιστικες πτησεις και οχι να μαζωχιζονται παλευοντας να ελεγξουν flybarless ροτορες...

    VTR,

    Gyro εχεις στο ελικοπτερο σου???
    I rest my case...

    Δημητρης

    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 20:13:49 »

    Ποτέ δέν βαριέμαι νά γράφω όταν έχω χρόνο.  Wink

    Πάντως λυπάμαι πού γιά κάποιο λόγο παρεξήγησες τά λεγομενά μου.

    Ηταν ένα post μεταξύ αστείου και σοβαρού. Χαλάρωσε φίλε Dimitris76. Ποοολύ άνεση

    Αλλωστε δέν έχω κανένα πρόβλημα τό πώς πετάει ό καθένας................. Χαμόγελο

    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 20:17:13 »

    VTR,

    ναι μαλλον σε παρεξηγησα.... Συγνωμη για το "επιθετικο" ποστ!  Χαμόγελο

    Δημητρης
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 18 Απρ 2008, 20:22:18 »

    Μιά παρέα είμαστε ρέ φίλε. Thumbs up
    Και το καλαμπούρι στό πρόγραμα είναι..... Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Isidoros
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    « Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 13:53:19 »

    Φιλε Δημητρη μηπως εχεις δει ποτε το HC σε εφαρμογη σε θερμικο ελικοπτερο.Τα κανει ολα αυτα που περιγραφεις?
    Φιλικα,
    Ισιδωρος
    [/quote]
    Καταγράφηκε
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 13:58:28 »

    Φιλε Δημητρη μηπως εχεις δει ποτε το HC σε εφαρμογη σε θερμικο ελικοπτερο.Τα κανει ολα αυτα που περιγραφεις?
    [/quote]

    Nai douleyei akribws me ton idio tropo!

    Dimitris
    Καταγράφηκε
    Isidoros
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    « Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 14:22:03 »

    Δηλαδη μπορει και κραταει την θεση του μεχρι τα 2-3 μετρα και μετα μπορει και κανει hover σε οποιοδηποτε υψος?
    Και σε ρωταω γιατι σε κατι αμερικανικα site(RunRyder)υποστηριζουν οτι μονο το altitude stabilization δουλευει και οχι το  position.?
    Φιλικα Ισιδωρος.
    Καταγράφηκε
    nicos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108


    « Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 14:47:54 »

    παιδιά ωραία είναι όλα αυτά αλλα είναι για τους κουλούς, με αυτό δεν θα μάθεις ποτε να πετάς γιατί δεν έχεις λόγο να μάθεις. Τώρα για τις ζημιες που λέτε ναι σε γλιτώνει από πολλές και δεν ξεπαραδιάζεσαι αλλα και με το simulator δεν πληρώνεις τίποτα.

    ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.  (ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ  ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΝΤΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ.

    Όλα αυτά μαζί είναι μοντελισμός μονο του δεν πάει τίποτα ούτε μονο πετάω και δεν ξέρω πως φτιάχνω το heli και το δίνω κάπου να μου το φτιάξουν ούτε το αντίθετο.

    Αν ο "μοντελιστης" δεν τα βάλει καλά στο μυαλό του αυτά είναι χαμένος από χέρι, και αν δεν είναι διατεθειμένος η δεν μπορεί να βάλει το χέρι στην τσέπη καλύτερα να ασχοληθεί με κάτι άλλο.

    Αυτά νομίζω ότι είναι τα κριτήρια που πρέπει κάποιος να δει πριν πει ότι μου αρέσει αυτό το hobby και θέλω να ασχοληθώ όχι επειδή είδα ένα heli η αεροπλάνο να πετάει είπα αυτό θα κάνω.

    Και βεβαια πάντα πάμε σιγά σιγά και με σταθερά βήματα ανάλογα τις δυνατότητες μας προχωράμε,
    δεν μπορώ να πάω να πάρω ένα f-16 jet turbine αεροπλάνο 5.000 euro χωρίς να ξέρω να πετάω cessna ηλεκτρικό καν.

    Σιγά σιγά λοιπόν και δεν θέλει άγχος.

    Φιλικά Νίκος



    paidia wraia einai ola ayta alla einai gia toys koulous, me ayto den tha matheis pote na petas giati den exeis logo na matheis. Twra gia tis zhmies pou lete nai se glitvnei apo polles kai den kseparadiazese alla kai me to simulator den plhrvneis tipota.

    MONTELISMOS XWRIS ZHMIES DEN GINETAI.  (DYSTHXOS)

    GIA NA MATHEIS NA PETAS PREPEI NA SPASEIS KAI GIA NA MATHEIS  NA KATASKEYAZEIS
    PREPEI NA MONTAREIS KAI NA FTIAXNEIS TA SPASMENA.

    Ola ayta mazi einai montelismos mono tou den paei tipota oute mono petaw kai den jerw pws ftiaxnw to heli kai to dinw kapou na mou to ftiaksoun oute to antitheto.

    An o montelisths den ta valei kala sto mialo tou afta einai xamenos apo xeri, kai an den einai diatethimenos h den mporei na valei to xeri sthn tseph kalytera na asxolithei me kati allo.

    Ayta nomizw oti einai ta kritiria pou prepei kapoios na dei prin pei oti mou aresei ayto to hobby kai thelw na asxolitho oxi epeidh eida ena heli h aeroplano na petaei eipa ayto tha kanw.

    Kai vevaia panta pame siga siga kai me stathera vimata analoga tis dynatothtes mas proxorame,
    den mporw na paw na parw ena f-16 jet turbine aeroplanw 5.000 euro xvris na kserw na petaw cessna hlektriko kan.

    Siga siga loipon kai den thelei anxos.

    Filika Nicos

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 20:56:32 από vtr » Καταγράφηκε
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 15:14:02 »

    Το "ηελικομμανδ" λόγω τιμής αλλα κυρίως λόγω πολυπλοκότητας στο setup του, μάλλον δεν απευθύνεται σε αρχαριους που δεν ξέρουν να πετάν και να επιδιορθώνουν και που τα δίνουν σε άλλους για επισκευές και ρυθμίσεις...
    Είναι μάλλον μάλλον για advanced μοντελιστές που απλά ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ να σπάσουν το (πανάκριβο, scale, flybarless, σπάνιο, αγαπημένο - βάλτε ότι θέλετε εδώ....) μοντέλο τους.

    Οποιος πετάει 3D με κινεζικα ηλεκτρικά προφανώς δεν χρειάζεται τίποτα τέτοιο αφού μονο το HC κοστίζει περισσότερο από όλη την επένδυση τους στο hobby...

    Εμενα προσωπικά ντεέν με νοιάζει καν για το ελικόπτερο τόσο, όσο για τους φακούς τις SLR που έχω πάνω...

    ΙΣΙΔΩΡΟΣ,

    το HC ΞΑ,ΤΡΙΚ και Rigid δουλεύουν και attitude stabilization and position hold μέχρι τα 10 feet και αποκεί και πάνω μονο attitude stabilization.
    Πρόσεξε ότι μιλάμε για attitude και όχι για altitude - είναι δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Προφανώς το διάβασες λάθος στο RunRyder....  Wink


    To Helicommand logw timhs alla kyriws logw polyplokothtas sto setup tou, mallon den apeythynetai se arxarious pou den kseroun na petan kai na epidiwrthonoun kai pou ta dinoun se allous gia episkeyes kai rythmiseis...
    Einai mallon mallon gia advanced montellistes pou apla THELOUN NA ELAXISTOPOIHSOUN TIS PITHANOTHTES na spasoun to (panakribo, scale, flybarless, spanio, agaphmeno - balte oti thelete edw....) montelo tous.

    Opoios petaei 3D me kinezika hlektrika profanws den xreiazetai tipota tetoio afou mono to HC kostizei perissotero apo olh thn ependysh tous sto hobby...

    Emena proswpika deen me noiazei kan gia to elikoptero toso, oso gia tous fakous tis SLR pou exw panw...

    ISIDOROS,

    to HC 3A,3C kai Rigid douleyoun kai attitude stabilization and position hold mexri ta 10 feet kai apo'kei kai panw mono attitude stabilization.
    Prosekse oti milame gia attitude kai oxi gia altitude - einai dyo entelws diaforetika pragmata. Profanws to diabases lathos sto RunRyder....  Wink
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 20:57:48 από vtr » Καταγράφηκε
    nicos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108


    « Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 15:43:56 »

    φιλε μου dimitri μάλλον με παρεξήγησες και αυτό που είπα δεν το κατάλαβες προφανώς, δεν μίλησα ούτε για advanced πιλότους ούτε για πανάκριβα η φτηνά μοντέλα, μίλησα καθαρά για αρχαριους
    άσχετος με το ποσο κάνει το μοντέλο που το περνούν για να μάθουν και καλά πιο εύκολα και ανώδυνα.

    τώρα για την slr καλά κανεις και θες να την προστατέψεις και εγώ το ίδιο θα έκανα στην θέση σου, αλλα το είπες και μονος σου για advanced πιλότους που δεν θέλουν να έχουν μεγάλες ζημιες όχι για begginers. Κακά τα ψέματα ένας begginer με κινεζικο θα ξεκινήσει γιατί με το πανάκριβο που λες όσα τέτοια και να βάλει πάνω πάλι θα το σπάσει.

    όπως επίση ο dvanced πιλότος που λες δεν έμαθε μέχρι να γίνει advanced πάνω σε mini titan για παράδειγμα η όχι μια και λες για κίνα σε belt cp με το σύστημα αυτό επάνω. έτσι δεν είναι ?

    Άρα μιλάμε για δυο διαφορετικές περιπτώσεις που δεν έχουν καμια σχέση μετάξι τους.

    όπως και δεν πιστεύω ότι κάποιος ξεκινάει από το μηδέν το μοντελισμό και αντί να πάρει πρώτα ένα μικρό φτηνό "ηλεκτικο" 4 η έστω 6 κανάλια αγοράζει ένα scale 3000 euro ? εκτος αν είναι ο λάτσης που για αυτόν δεν έχει καμια σημασία.

    Μίλησα καθαρά για αρχαριους και νέους πιλότους και μονο.

    ελπίζω να μην με παρεξηγείς φιλαράκι

    φιλικά νίκος





    file mou dimitri mallon me pareksigises kai ayto pou eipa den to katalaves profanos, den milhsa oute gia advanced pilotous oute gia panakriva h ftina montela, milisa kathara gia arxarious
    asxetos me to poso kanei to montelo pou to pernoun gia na mathoun kai kala pio eykola kai anodina.

    twra gia thn slr kala kaneis kai thes na thn prostatepseis kai egw to idio tha ekana sthn thesh sou, alla to eipes kai monos sou gia advanced pilotous pou den theloun na exoun megales zhmies oxi gia begginers. Kaka ta psemata enas begginer me kineziko tha ksekinhsh giati me to panakrivo pou les osa tetoia kai na valei panw pali tha to spasei.

    opws epish o dvanced pilotos pou les den emathe mexri na ginei advanced panw se mini titan gia paradeigma h oxi mia kai les gia kina se belt cp me to systhma ayto epanw. etsi den einai ?

    Ara milame gia dyo diaforetikes periptoseis pou den exoun kamia sxesh metaksh tous.

    opws kai den pisteyw oti kapoios ksekinaei apo to mhden to montelismo kai anti na parei prwta ena mikro fthno hlektiko 4 h estw 6 kanalia agwrazei ena scale 3000 euro ? ektos an einai o latsis pou gia ayton den exei kamia shmasia.

    Milisa kathara gia arxarious kai neous pilotous kai mono.

    elpizw na mhn me pareksigeis filaraki

    filika nicos
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 20:59:04 από vtr » Καταγράφηκε
    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 16:41:13 »

    Νίκο,

    πραγματικά! Ο αρχάριος είναι καλύτερα να κάτσει να βγάλει τα ματια του μονος του (χωρίς HC, Spartan ή FMA) μέχρι να μάθει να πετάει. Στην καλύτερη περίπτωση με ένα έμπειρο δάσκαλο διπλα του με buddy box, που μπορεί να τον σώσει από μερικές κακοτοπιές...

    Δημήτρης



    Nico,

    pragmatika! O arxarios einai kalytera na katsei na bgalei ta matia tou monos tou (xwris HC, Spartan 'h FMA) mexri na mathei na petaei. Sthn kalyterh periptwsh me ena empeiro daskalo dipla tou me buddy box, pou mporei na ton swsei apo merikes kakotopies...

    Dimitris
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 20:59:56 από vtr » Καταγράφηκε
    nicos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108


    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 16:57:05 »

    Ακριβώς φιλε dimitri, και αυτό εννοούσα στο πρώτο μήνυμα.

    Ξεκίνημα μονο σου φυσικά καλύτερα θα είναι να είναι κάπης μαζί σου πιο έμπειρος και όχι τόσο για της ζημιες αλλα κύριος για την ασφάλεια που ένας αρχάριος αγνοεί εντελώς (άλλο θέμα σοβαρό)
    και τους "κυνδοηνους". Από εκεί και πέρα υπομονή επιμονη μέχρι να μάθει.

    Αν θέλεις να το επεκτείνω και περισσότερο πες ότι κάποιος νέος πιλότος έχει βάλει αυτά τα συστήματα στο heli και πέρα από lama οι "δυνατοτυτεστου" δεν είναι παρα πάνω και αυτό επειδή μηχάνημα είναι χαλάει όπως όλα άλλωστε και κάτω είναι κόσμος, άλλοι μοντελιστές μπορεί και με τα παιδιά τους οι τις γυναίκες τους, αυτοκίνητα, κοντά σπίτια και drpomoi μπορείς να μου πεις ποιο θα είναι το αποτέλεσμα ?

    Άρα το ζητούμενο σε αυτήν την "περιπρωση" δεν είναι απλά να σηκώσεις το μοντέλο όπως λάχει αλλα να ξέρεις πως το σηκώνεις και τι σου γίνεται. Και πάνω από όλα να γνωρίζεις τι έχεις στα χερια σου και πως λειτουργεί (αυτό για τα κατασκευαστικά) ώστε να γνωρίζεις τι συμβαίνει ένα 50ri
    θερμικό heli στα χερια σου μπορεί να είναι ένα φοβερό μοντελάκι που πετάει άψογα και το χαίρεσαι αλλα στα χερια κάποιου αλλου μπορεί να γίνει φονικό όπλο.

    Αυτά ήθελα να πω και μην σας κουράζω με φιλοσοφίες αλλα χρειάζονται και θα πρέπει να τις "τινιζουμε".

    Εγώ ξεκίνησα τον μοντελισμό 1985 με αεροπλάνα (θερμικά φυσικά δεν υπήρχαν ηλεκτρικά) με δάσκαλο που πληρωνόταν με την ώρα, πήγαινα στα σπάτα τότε, θυμάμαι ότι αν προσπαθούσα να κάνω κάποια φιγούρα πέρα από αυτές που μου μάθαινε και ήταν ένα στάδιο πιο μπροστά από το "επιπεδομου" έτρωγα τιμωρία. Τότε μου κακοφαινόταν και έλεγα τι τον νοιάζει δικό μου είναι το μοντέλο ας το σπάσω δεν είναι έτσι όμως εκεί υπήρχε και κόσμος και "αυοκυνητα" κα λοιπά (αυτά δεν ήταν δικά μου).

    Χαιρετώ φιλικά
    Νίκος




    Akrivos file dimitri, kai ayto enoousa sto prwto mhnhma.

    Ksekinhma mono sou fisika kalytera tha einai na einai kapois mazi soy pio empiros kai oxi toso gia ths zhmies ala kyrios gia thn asfaleia pou enas arxarios agnoei entelos (allo thema sovaro)
    kai toys kyndohnous. Apo ekei kai pera ypomonh epimonh mexri na mathei.

    An theleis na to epekteinw kai perissotero pes oti kapoios neos pilotos exei valei ayta ta systhmata sto heli kai pera apo lama oi dynatotytestou den einai para panw kai ayto epeidh mhxanhma einai xalaei opws ola alloste kai katw einai kosmos, alloi montelistes mporei kai me ta pedia tous oi tis gynekes tous, aytokinhta, konta spitia kai drpomoi mporeis na mou peis poio tha einai to apotelesma ?

    Ara to zhtoumeno se aythn thn periprwsh den einai apla na shkwseis to montelo opws laxei alla na ksereis pws to shkwneis kai ti sou ginetai. Kai panw apo ola na gnwrizeis ti exeis sta xeria sou kai pws leitourgei (ayto gia ta kataskeyastika) wste na gnwrizeis ti symvainei ena 50ri
    thermiko heli sta xeria sou mporei na einai ena fovero montelaki pou petaei apsoga kai to xairesai alla sta xeria kapoiou allou mporei na ginei foniko oplo.

    Ayta hthela na pw kai mhn sas kourazw me filosofies alla xreiazontai kai tha prepei na tis tinizoume.

    Egw ksekinhsa ton montelismo 1985 me aeroplana (thermika fysika den yphrxan hlektrika) me daskalo pou plhronotan me thn wra, phgena sta spata tote, thimamai oti an prospathousa na kanw kapoia figoura pera apo aytes pou mou mathene kai htan ena stadio pio mprosta apo to epipedomou etroga timoria. Tote mou kakofenotan kai elega ti ton noiazei diko mou einai to montelo as to spasw den einai etsi omws ekei yphrxe kai kosmos kai ayokynhta ka loipa (ayta den htan dika mou).

    Xairetw filika
    Nicos
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Απρ 2009, 21:00:52 από vtr » Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 18:53:05 »

    Dimitris76, και nicos, βοηθήστε λίγο νά μήν βγάζουμε τά μάτια μας. Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris76
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 97


    « Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 27 Μάι 2008, 18:58:22 »

    Sorry,

    menw sto ekswteriko kai sth douleia den exw greek fonts...

    Dimitris
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: FS8 CO-PILOT Anti-crash system
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.