Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:23:17

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 20:23:17

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 30
    Totale: 33
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: GOLDBERG ULTIMATE  (Letto 3493 volte)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 16:29:37 »

    Αγαπητοί φίλοι σκέφτομαι να κατασκευάσω από κιτ το Ultimate του Goldberg και θα ήθελα ορισμένες πληροφορίες από κάποιους πιο έμπειρους από μένα ή από φίλους μοντελιστές που το έχουν πετάξει.
    Έχω ήδη μια εντελώς αχρησιμοποίητη OS MAX FS 91SII-P την οποία σκέπτομαι να χρησιμοποιήσω στο μοντέλο όταν αυτό τελειώσει. Αυτό που θα ήθελα να ξέρω καταρχήν είναι που θα το βρω στην ελληνική αγορά ή σε κάποιο από τα μαγαζιά του εξωτερικού χωρίς να πληρώσω βέβαια τελωνείο. Το δεύτερο που θα ήθελα να ξέρω είναι αν το μοντέλο καλύπτεται από τη μηχανή που έχω δεδομένου ότι ο κατασκευαστής δίνει .90 - 1.20 για τετράχρονη, ή αν τελικά πρέπει να μπω σε διαδικασία αγοράς καινούργιας μηχανής. Επίσης τι σέρβο πρέπει να χρησιμοποιείσω; Καλύπτεται με στάνταρ σέρβο ή θέλει κάτι πιο εξειδικευμένο;

    Ευχαριστω πολύ για το χρόνο σας
    Loggato

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 140



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 16:55:24 »

    Βαγγέλη γειά σου,

    από Ελλάδα το έχω δει εδώ, http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=1_13&products_id=4398

    Όσο για επάρκεια κινητήρα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Για τα servo, έχει το κείμενο κάποιες πληροφορίες:

    Servos: Three standard size, high torque w/ at least 77 oz-in torque
    and one regular torque-42 oz-in for throttle
    (1-aileron, 1-elevator, 1  ball bearing-rudder, 1-throttle)


    Βασίλης
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #2 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 17:24:57 »

    To CG Ultimate είναι εκπληκτικό μοντέλο σχεδίασης Dave Patrick. Το πρώτο που πέταξα ήταν γύρω στο 1994-95 στα Σπάτα κατασκευασμένο από κιτ του Goldberg με κινητήρα Saito 120 4str Golden Pump με διπλά μπουζί(δυστυχώς ο συγκεκριμένος κινητήρας δε δούλεψε ποτέ ικανοποιητικά και είμουν αναγκασμένος να πετάω με γκάζι ακόμα και στις καθόδους). Δυστυχώς σε ένα εξωτερικό loop χαμηλά μια μέρα το μοντέλο καρφώθηκε στα αμπέλια των Σπατών. Ο Αλέκος (ο πατέρας μου) λοιπόν τότε μου κατασκεύασε από τα σχέδια το Νο ΙΙ Ultimate στο οποίο τοποθετήθηκε κινητήρας Webra 120 2 Stroke του οποίου η έλξη ήταν κάτι παραπάνω από αρκετή για το μοντέλο. Σε μεταγενέστερη φάση κάπου στο 2003 τοποθετήθηκε κινητήρας OS 120 Pump.

    Για την εποχή του μοντέλο έβγαζε εκπληκτικές μανούβρες όπως knife edge loops και είχε λόγω των μεγάλων πλαινών επιφανειών εκπληκτική συμπεριφορά στα knife edge. Ίσως θυμούνται κάποιοι φίλοι τις πτήσεις στην Ανάβυσσο κάπου στο 1997 οι οποίες ξεκινούσαν με knife edge, συνέχιζαν και τελείωναν με knife edge….

    Το μοντέλο έχει πολύ καλή συμπεριφορά και σε ακροβατικά ακριβείας. Αν δε κάνω λάθος ο φίλος Ηλίας Σοπέογλου είχε λάβει μέρος σε πανελλήνιο αγώνα Pattern με αυτό.

    Το μοντέλο παρήγαγε  και απο καλούπι η βιοτεχνία του κου Παναγιώτη Σοφού από τον οποίο είχα προμηθευτεί  το cowl για το δεύτερο Ultimate. Πετούσε και φίλος Δημήτρης Σοφός ένα fully composite το οποίο είχε βγει πανάλαφρο. Το καλούπι είχε βασιστεί στο γνωστό σχέδιο του Patrick.

    Μερικές φωτογραφίες λοιπόν από τα Ultimate των Βαγγέλη Μαυραυγάκη (Saito 150), Μike Μέρλου (YS 120) κάπου στα μέσα 10ετίας 90 στα Σπάτα. Μερικές και από το δικό μου ροζ άσπρο μπλε (αντιγραφή scheme από το Ultimate του Chip Hyde) από Σπάτα 1995 και από Ανάβυσσο 2003.

    Ο κινητήρας που αναφέρεις θα είναι ικανοποιητικός για sport πτήση αλλά όχι για unlimited aerobatics. Στη θέση σου θα έβαζα 120 4 st.

    Αν θέλεις κάποια επιπλέον πληροφορία στη διάθεσή σου.

    Νίκος


    * Ulti1__.jpg (78.47 KB, 640x480 - visto 586 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 17:25:40 »

    ....του Μέρλου


    * Ulti2__.jpg (63.4 KB, 640x480 - visto 579 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #4 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 17:29:05 »

    Σπατα καπου 1995...


    * Ultimate_Spata___.JPG (42.85 KB, 800x600 - visto 567 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #5 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 17:30:11 »

    Utimate Ανάβυσσος 2003...


    * 3DJunk_Ulti.jpg (103.14 KB, 500x375 - visto 554 volte.)
    Loggato
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #6 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 17:31:15 »

    Ultimate Ανάβυσσος 2003...


    * 3DJunk_Ulti2.jpg (93.1 KB, 500x375 - visto 564 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #7 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 18:23:34 »

    Θυμάμαι ένα από τα Ultimate του Νικόλα, στα Σπάτα, το οποίο ήταν πολύ μπροσθόβαρο.

    Τον παρακάλεσα να το δοκιμάσω, και μου έδωσε την άδεια.
    Στην προσγείωση ήρθα χωρίς καθόλου έλξη (ρελαντί), οπότε δεν είχα αρκετή δύναμη στo elevator για να σηκώσω την μύτη, με αποτέλεσμα να πάθει αρκετή ζημιά από την πρόσκρουση με το cowl.

    Το θυμάσαι το περιστατικό Νικόλα;
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #8 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 20:16:24 »

    θ.jkon,

    Απ'οτι θυμαμαι (που θυμαμαι καλα Χαμόγελο) το μοντελο δεν ειχε παθει ζημια απλως το landing gear ακουμπησε το κατω φτερο και ειχαμε ενα ανεπαισθητο crack στη balsa.

    Σχετικα με τα servo που ρωτησε ο φιλος, προσωπικα θα εβαζα σε καθε aileron και στο elevator  απο ενα σερβο 5-8kg και στo rudder ενα γυρω στα 10 Κg. Φροντιισε να εχουν ειτε μεταλικα γραναζια ειτε να ειναι karbonite. Αναμενομενο βαρος μοντελου με 120αρα 4-4.5Κg.

    Std servo μπορεις να βαλεις στα aileron προσωπικα το πετουσα με JR-517, αλλα στα elevator και rudder βαλε κατι καλυτερο.

    Νικος
    Loggato
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Risposta #9 il: Mercoledì, 8 Apr 2009, 22:21:27 »

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Αγαπητέ Nikola φαίνεται ότι μάλλον θα πρέπει να προσανατολιστώ μελλοντικά σε αγορά νέας μηχανής αφού μάλλον με την .91 το μοντέλο θα υπολειτουργεί. Αρχικά όμως σκέφτομαι να το δοκιμάσω με αυτή τη μηχανή και βλέπουμε.
    Πάντως με τις φωτογραφίες από τα Σπάτα με γύρισες και μένα αρκετά χρόνια πίσω, τότε που ήμουν Αθήνα, και σε αυτό το μέρος έμαθα να πετάω από τον μεγάλο δάσκαλο Άγγελο Σκουρλή που είχα την τύχη να τον γνωρίζω από τότε. Βέβαια μεσολάβησαν αρκετά χρόνια αερομοντελιστικής απραξίας αλλά τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι και πάλι δυναμικά στο άθλημα αυτή τη φορά από τη Σπάρτη όπου διαμένω τώρα μόνιμα.
    Ελπίζω πολύ σύντομα η Σπάρτη να αποκτήσει και το δεύτερο (μικρότερο) Ultimate της μετά το τεράστιο ULTIMATE DASH 300S του δάσκαλου και φίλου Βασίλη Χριστοδουλόπουλου.
    Φίλε PVassilis όταν κατέβεις προς τα κάτω πάρε τηλέφωνο να κανονίσουμε να πετάξουμε μαζί...
    Loggato

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #10 il: Giovedì, 9 Apr 2009, 02:25:21 »

    Φιλε Spartan σου ευχομαι καλη κατασκευη και πτηση. To μοντελο εχει πολλες πτητικες δυνατοτητες και αριστα πτητικα χαρακτηριστικα. Με καποιες μικρες μετατροπες σιγουρα μπορει να πεταξει 3D και μαλιστα καλο (αν φυσικα πασχεις κι εσυ απο τις τασεις της συγχρονης εποχης  Grin)

    Φωτογραφιες που βρηκα απο την κατασκευη του δευτερου Ultimate απο σχεδια (ειναι αυτο στις φωτογραφιες της Αναβυσου). Το μοντελο ειχε βγει πιο ελαφρυ  και πιο ισχυρο απο το κιτ  και παντα ισιο. Η οικογενεια εχει ενα πολυ καλο κατασκευαστη ο οποιος σταματησε να κατασκευαζει λογω αλεργιας στη balsa...Grin. Κριμα... Δάκρυ

    Η πρωτη τοποθετηση της Webra 120.



    * DASH1.JPG (22.81 KB, 640x480 - visto 434 volte.)

    * DASH2.JPG (25.97 KB, 640x480 - visto 449 volte.)

    * DASH3.JPG (30.64 KB, 640x480 - visto 436 volte.)

    * DASH4.JPG (23.82 KB, 640x480 - visto 446 volte.)
    Loggato
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 99



    « Risposta #11 il: Martedì, 22 Dic 2009, 22:41:30 »

    To CG Ultimate είναι εκπληκτικό μοντέλο σχεδίασης Dave Patrick. Το πρώτο που πέταξα ήταν γύρω στο 1994-95 στα Σπάτα κατασκευασμένο από κιτ του Goldberg με κινητήρα Saito 120 4str Golden Pump με διπλά μπουζί(δυστυχώς ο συγκεκριμένος κινητήρας δε δούλεψε ποτέ ικανοποιητικά και είμουν αναγκασμένος να πετάω με γκάζι ακόμα και στις καθόδους). Δυστυχώς σε ένα εξωτερικό loop χαμηλά μια μέρα το μοντέλο καρφώθηκε στα αμπέλια των Σπατών. Ο Αλέκος (ο πατέρας μου) λοιπόν τότε μου κατασκεύασε από τα σχέδια το Νο ΙΙ Ultimate στο οποίο τοποθετήθηκε κινητήρας Webra 120 2 Stroke του οποίου η έλξη ήταν κάτι παραπάνω από αρκετή για το μοντέλο. Σε μεταγενέστερη φάση κάπου στο 2003 τοποθετήθηκε κινητήρας OS 120 Pump.

    Για την εποχή του μοντέλο έβγαζε εκπληκτικές μανούβρες όπως knife edge loops και είχε λόγω των μεγάλων πλαινών επιφανειών εκπληκτική συμπεριφορά στα knife edge. Ίσως θυμούνται κάποιοι φίλοι τις πτήσεις στην Ανάβυσσο κάπου στο 1997 οι οποίες ξεκινούσαν με knife edge, συνέχιζαν και τελείωναν με knife edge….

    Το μοντέλο έχει πολύ καλή συμπεριφορά και σε ακροβατικά ακριβείας. Αν δε κάνω λάθος ο φίλος Ηλίας Σοπέογλου είχε λάβει μέρος σε πανελλήνιο αγώνα Pattern με αυτό.

    Το μοντέλο παρήγαγε  και απο καλούπι η βιοτεχνία του κου Παναγιώτη Σοφού από τον οποίο είχα προμηθευτεί  το cowl για το δεύτερο Ultimate. Πετούσε και φίλος Δημήτρης Σοφός ένα fully composite το οποίο είχε βγει πανάλαφρο. Το καλούπι είχε βασιστεί στο γνωστό σχέδιο του Patrick.

    Μερικές φωτογραφίες λοιπόν από τα Ultimate των Βαγγέλη Μαυραυγάκη (Saito 150), Μike Μέρλου (YS 120) κάπου στα μέσα 10ετίας 90 στα Σπάτα. Μερικές και από το δικό μου ροζ άσπρο μπλε (αντιγραφή scheme από το Ultimate του Chip Hyde) από Σπάτα 1995 και από Ανάβυσσο 2003.

    Ο κινητήρας που αναφέρεις θα είναι ικανοποιητικός για sport πτήση αλλά όχι για unlimited aerobatics. Στη θέση σου θα έβαζα 120 4 st.

    Αν θέλεις κάποια επιπλέον πληροφορία στη διάθεσή σου.

    Νίκος


    Καλησπερα αυτο που θα ηθελα να μου πεις αν γνωριζεις ποση διαφορα εχει στο κενρτο βαρους με τον 120 τετραχρονο 950γραμ με τον 95 διχρονο 567γραμ και κοντα μισο κιλοδιαφορα στο συνολο
    Loggato

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #12 il: Martedì, 22 Dic 2009, 23:07:55 »

    Γεια σου φιλε,

    Σιγουρα με τον 120αρι 4χρονο θα σου βγει μπροσθοβαρο σε σχεση με τον 90αρι 2χρονο . Μη ξεχναμε πως το συγκεκριμενο μοντελο ειχει σχεδιαστει αρχικα γυρω απο 60αρι διχρονο με συντονισμενη πιπα εσωτερικα. Νομιζω πως αποτυπωνεται αυτο και στο σχεδιο.

    Στη θεση σου δεν θα εβαζα κατι κατω απο 120αρι 4χρονο (η 110 δυνατο πχ ΥS). Για να το ζγισεις μπορεις να βαλεις το servo του rudder πισω δηλαδη κατω απο το stabilizer.

    Μακαρι να μπορουσα να σου εξηγησω με λόγια τη διαφορα που μπορει να κανει ο η γραμμικοτητα, η απόκριση και ο ηχος του 4χρονου κινητηρα σε ενα μοντελο οπως αυτο και γενικοτερα σε μοντελα αυτου του μεγεθους  (δηλαδή μέχρι 2 μέτρα).

    Θα ήθελα να μετατρέψω κάποια στιγμή τις Video κασέτες του Dave Patrick (Wring it Out) σε ψηφιακή μορφή για να δεις τι έκανε ο Patrick εκείνη την εποχή με το Ultimate και τον ΥS 120 FS και μάλιστα με ελεύθερη εξάτιμση χωρίς muffler...

    Αν εχεις καποια αλλη ερωτηση στη διαθεση σου,
    Νικος
    Loggato
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 99



    « Risposta #13 il: Giovedì, 24 Dic 2009, 06:42:36 »

    Οπως σου ειπα εχω και τισ δυο μηχανες και τελικα τοποθετω την 95ΑΧ ιδιο μεγεθοσ προπελας μελυτερη ιπποδυναμη ελαφροτερη μονο διαφορετικο ηχο
    Οσ αναφορα για τον ηχο βαζω μια εξατμιση πιτς σπεσιαλ η οπιοια εχει εξισου καλο ηχο (οχι τετραχρονης αλλα.....καλο)
    Θα δουμε στο τελος
    Τα σερβο για elevator και rudder θπολογιζω να τα βαλω πισω.
    Σ ευχαριστω για τις συστασεις σου τα λεμε
    Loggato

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderatore: Serafim)  |  Topic: GOLDBERG ULTIMATE
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 25 queries.