Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 12:07:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 12:07:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 08:40]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:38]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304435
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 149
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 136
    Συνολικά: 136
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: GOLDBERG ULTIMATE  (Αναγνώστηκε 3490 φορές)
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 16:29:37 »

    Αγαπητοί φίλοι σκέφτομαι να κατασκευάσω από κιτ το Ultimate του Goldberg και θα ήθελα ορισμένες πληροφορίες από κάποιους πιο έμπειρους από μένα ή από φίλους μοντελιστές που το έχουν πετάξει.
    Έχω ήδη μια εντελώς αχρησιμοποίητη OS MAX FS 91SII-P την οποία σκέπτομαι να χρησιμοποιήσω στο μοντέλο όταν αυτό τελειώσει. Αυτό που θα ήθελα να ξέρω καταρχήν είναι που θα το βρω στην ελληνική αγορά ή σε κάποιο από τα μαγαζιά του εξωτερικού χωρίς να πληρώσω βέβαια τελωνείο. Το δεύτερο που θα ήθελα να ξέρω είναι αν το μοντέλο καλύπτεται από τη μηχανή που έχω δεδομένου ότι ο κατασκευαστής δίνει .90 - 1.20 για τετράχρονη, ή αν τελικά πρέπει να μπω σε διαδικασία αγοράς καινούργιας μηχανής. Επίσης τι σέρβο πρέπει να χρησιμοποιείσω; Καλύπτεται με στάνταρ σέρβο ή θέλει κάτι πιο εξειδικευμένο;

    Ευχαριστω πολύ για το χρόνο σας
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    PVassilis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 140



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 16:55:24 »

    Βαγγέλη γειά σου,

    από Ελλάδα το έχω δει εδώ, http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=1_13&products_id=4398

    Όσο για επάρκεια κινητήρα, δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Για τα servo, έχει το κείμενο κάποιες πληροφορίες:

    Servos: Three standard size, high torque w/ at least 77 oz-in torque
    and one regular torque-42 oz-in for throttle
    (1-aileron, 1-elevator, 1  ball bearing-rudder, 1-throttle)


    Βασίλης
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 17:24:57 »

    To CG Ultimate είναι εκπληκτικό μοντέλο σχεδίασης Dave Patrick. Το πρώτο που πέταξα ήταν γύρω στο 1994-95 στα Σπάτα κατασκευασμένο από κιτ του Goldberg με κινητήρα Saito 120 4str Golden Pump με διπλά μπουζί(δυστυχώς ο συγκεκριμένος κινητήρας δε δούλεψε ποτέ ικανοποιητικά και είμουν αναγκασμένος να πετάω με γκάζι ακόμα και στις καθόδους). Δυστυχώς σε ένα εξωτερικό loop χαμηλά μια μέρα το μοντέλο καρφώθηκε στα αμπέλια των Σπατών. Ο Αλέκος (ο πατέρας μου) λοιπόν τότε μου κατασκεύασε από τα σχέδια το Νο ΙΙ Ultimate στο οποίο τοποθετήθηκε κινητήρας Webra 120 2 Stroke του οποίου η έλξη ήταν κάτι παραπάνω από αρκετή για το μοντέλο. Σε μεταγενέστερη φάση κάπου στο 2003 τοποθετήθηκε κινητήρας OS 120 Pump.

    Για την εποχή του μοντέλο έβγαζε εκπληκτικές μανούβρες όπως knife edge loops και είχε λόγω των μεγάλων πλαινών επιφανειών εκπληκτική συμπεριφορά στα knife edge. Ίσως θυμούνται κάποιοι φίλοι τις πτήσεις στην Ανάβυσσο κάπου στο 1997 οι οποίες ξεκινούσαν με knife edge, συνέχιζαν και τελείωναν με knife edge….

    Το μοντέλο έχει πολύ καλή συμπεριφορά και σε ακροβατικά ακριβείας. Αν δε κάνω λάθος ο φίλος Ηλίας Σοπέογλου είχε λάβει μέρος σε πανελλήνιο αγώνα Pattern με αυτό.

    Το μοντέλο παρήγαγε  και απο καλούπι η βιοτεχνία του κου Παναγιώτη Σοφού από τον οποίο είχα προμηθευτεί  το cowl για το δεύτερο Ultimate. Πετούσε και φίλος Δημήτρης Σοφός ένα fully composite το οποίο είχε βγει πανάλαφρο. Το καλούπι είχε βασιστεί στο γνωστό σχέδιο του Patrick.

    Μερικές φωτογραφίες λοιπόν από τα Ultimate των Βαγγέλη Μαυραυγάκη (Saito 150), Μike Μέρλου (YS 120) κάπου στα μέσα 10ετίας 90 στα Σπάτα. Μερικές και από το δικό μου ροζ άσπρο μπλε (αντιγραφή scheme από το Ultimate του Chip Hyde) από Σπάτα 1995 και από Ανάβυσσο 2003.

    Ο κινητήρας που αναφέρεις θα είναι ικανοποιητικός για sport πτήση αλλά όχι για unlimited aerobatics. Στη θέση σου θα έβαζα 120 4 st.

    Αν θέλεις κάποια επιπλέον πληροφορία στη διάθεσή σου.

    Νίκος


    * Ulti1__.jpg (78.47 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 586 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 17:25:40 »

    ....του Μέρλου


    * Ulti2__.jpg (63.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 579 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 17:29:05 »

    Σπατα καπου 1995...


    * Ultimate_Spata___.JPG (42.85 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 567 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 17:30:11 »

    Utimate Ανάβυσσος 2003...


    * 3DJunk_Ulti.jpg (103.14 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 553 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 17:31:15 »

    Ultimate Ανάβυσσος 2003...


    * 3DJunk_Ulti2.jpg (93.1 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 564 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 18:23:34 »

    Θυμάμαι ένα από τα Ultimate του Νικόλα, στα Σπάτα, το οποίο ήταν πολύ μπροσθόβαρο.

    Τον παρακάλεσα να το δοκιμάσω, και μου έδωσε την άδεια.
    Στην προσγείωση ήρθα χωρίς καθόλου έλξη (ρελαντί), οπότε δεν είχα αρκετή δύναμη στo elevator για να σηκώσω την μύτη, με αποτέλεσμα να πάθει αρκετή ζημιά από την πρόσκρουση με το cowl.

    Το θυμάσαι το περιστατικό Νικόλα;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 20:16:24 »

    θ.jkon,

    Απ'οτι θυμαμαι (που θυμαμαι καλα Χαμόγελο) το μοντελο δεν ειχε παθει ζημια απλως το landing gear ακουμπησε το κατω φτερο και ειχαμε ενα ανεπαισθητο crack στη balsa.

    Σχετικα με τα servo που ρωτησε ο φιλος, προσωπικα θα εβαζα σε καθε aileron και στο elevator  απο ενα σερβο 5-8kg και στo rudder ενα γυρω στα 10 Κg. Φροντιισε να εχουν ειτε μεταλικα γραναζια ειτε να ειναι karbonite. Αναμενομενο βαρος μοντελου με 120αρα 4-4.5Κg.

    Std servo μπορεις να βαλεις στα aileron προσωπικα το πετουσα με JR-517, αλλα στα elevator και rudder βαλε κατι καλυτερο.

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 8 Απρ 2009, 22:21:27 »

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Αγαπητέ Nikola φαίνεται ότι μάλλον θα πρέπει να προσανατολιστώ μελλοντικά σε αγορά νέας μηχανής αφού μάλλον με την .91 το μοντέλο θα υπολειτουργεί. Αρχικά όμως σκέφτομαι να το δοκιμάσω με αυτή τη μηχανή και βλέπουμε.
    Πάντως με τις φωτογραφίες από τα Σπάτα με γύρισες και μένα αρκετά χρόνια πίσω, τότε που ήμουν Αθήνα, και σε αυτό το μέρος έμαθα να πετάω από τον μεγάλο δάσκαλο Άγγελο Σκουρλή που είχα την τύχη να τον γνωρίζω από τότε. Βέβαια μεσολάβησαν αρκετά χρόνια αερομοντελιστικής απραξίας αλλά τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι και πάλι δυναμικά στο άθλημα αυτή τη φορά από τη Σπάρτη όπου διαμένω τώρα μόνιμα.
    Ελπίζω πολύ σύντομα η Σπάρτη να αποκτήσει και το δεύτερο (μικρότερο) Ultimate της μετά το τεράστιο ULTIMATE DASH 300S του δάσκαλου και φίλου Βασίλη Χριστοδουλόπουλου.
    Φίλε PVassilis όταν κατέβεις προς τα κάτω πάρε τηλέφωνο να κανονίσουμε να πετάξουμε μαζί...
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 9 Απρ 2009, 02:25:21 »

    Φιλε Spartan σου ευχομαι καλη κατασκευη και πτηση. To μοντελο εχει πολλες πτητικες δυνατοτητες και αριστα πτητικα χαρακτηριστικα. Με καποιες μικρες μετατροπες σιγουρα μπορει να πεταξει 3D και μαλιστα καλο (αν φυσικα πασχεις κι εσυ απο τις τασεις της συγχρονης εποχης  Grin)

    Φωτογραφιες που βρηκα απο την κατασκευη του δευτερου Ultimate απο σχεδια (ειναι αυτο στις φωτογραφιες της Αναβυσου). Το μοντελο ειχε βγει πιο ελαφρυ  και πιο ισχυρο απο το κιτ  και παντα ισιο. Η οικογενεια εχει ενα πολυ καλο κατασκευαστη ο οποιος σταματησε να κατασκευαζει λογω αλεργιας στη balsa...Grin. Κριμα... Δάκρυ

    Η πρωτη τοποθετηση της Webra 120.



    * DASH1.JPG (22.81 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 434 φορές.)

    * DASH2.JPG (25.97 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 449 φορές.)

    * DASH3.JPG (30.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 434 φορές.)

    * DASH4.JPG (23.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 445 φορές.)
    Καταγράφηκε
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 99



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 22 Δεκ 2009, 22:41:30 »

    To CG Ultimate είναι εκπληκτικό μοντέλο σχεδίασης Dave Patrick. Το πρώτο που πέταξα ήταν γύρω στο 1994-95 στα Σπάτα κατασκευασμένο από κιτ του Goldberg με κινητήρα Saito 120 4str Golden Pump με διπλά μπουζί(δυστυχώς ο συγκεκριμένος κινητήρας δε δούλεψε ποτέ ικανοποιητικά και είμουν αναγκασμένος να πετάω με γκάζι ακόμα και στις καθόδους). Δυστυχώς σε ένα εξωτερικό loop χαμηλά μια μέρα το μοντέλο καρφώθηκε στα αμπέλια των Σπατών. Ο Αλέκος (ο πατέρας μου) λοιπόν τότε μου κατασκεύασε από τα σχέδια το Νο ΙΙ Ultimate στο οποίο τοποθετήθηκε κινητήρας Webra 120 2 Stroke του οποίου η έλξη ήταν κάτι παραπάνω από αρκετή για το μοντέλο. Σε μεταγενέστερη φάση κάπου στο 2003 τοποθετήθηκε κινητήρας OS 120 Pump.

    Για την εποχή του μοντέλο έβγαζε εκπληκτικές μανούβρες όπως knife edge loops και είχε λόγω των μεγάλων πλαινών επιφανειών εκπληκτική συμπεριφορά στα knife edge. Ίσως θυμούνται κάποιοι φίλοι τις πτήσεις στην Ανάβυσσο κάπου στο 1997 οι οποίες ξεκινούσαν με knife edge, συνέχιζαν και τελείωναν με knife edge….

    Το μοντέλο έχει πολύ καλή συμπεριφορά και σε ακροβατικά ακριβείας. Αν δε κάνω λάθος ο φίλος Ηλίας Σοπέογλου είχε λάβει μέρος σε πανελλήνιο αγώνα Pattern με αυτό.

    Το μοντέλο παρήγαγε  και απο καλούπι η βιοτεχνία του κου Παναγιώτη Σοφού από τον οποίο είχα προμηθευτεί  το cowl για το δεύτερο Ultimate. Πετούσε και φίλος Δημήτρης Σοφός ένα fully composite το οποίο είχε βγει πανάλαφρο. Το καλούπι είχε βασιστεί στο γνωστό σχέδιο του Patrick.

    Μερικές φωτογραφίες λοιπόν από τα Ultimate των Βαγγέλη Μαυραυγάκη (Saito 150), Μike Μέρλου (YS 120) κάπου στα μέσα 10ετίας 90 στα Σπάτα. Μερικές και από το δικό μου ροζ άσπρο μπλε (αντιγραφή scheme από το Ultimate του Chip Hyde) από Σπάτα 1995 και από Ανάβυσσο 2003.

    Ο κινητήρας που αναφέρεις θα είναι ικανοποιητικός για sport πτήση αλλά όχι για unlimited aerobatics. Στη θέση σου θα έβαζα 120 4 st.

    Αν θέλεις κάποια επιπλέον πληροφορία στη διάθεσή σου.

    Νίκος


    Καλησπερα αυτο που θα ηθελα να μου πεις αν γνωριζεις ποση διαφορα εχει στο κενρτο βαρους με τον 120 τετραχρονο 950γραμ με τον 95 διχρονο 567γραμ και κοντα μισο κιλοδιαφορα στο συνολο
    Καταγράφηκε

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 22 Δεκ 2009, 23:07:55 »

    Γεια σου φιλε,

    Σιγουρα με τον 120αρι 4χρονο θα σου βγει μπροσθοβαρο σε σχεση με τον 90αρι 2χρονο . Μη ξεχναμε πως το συγκεκριμενο μοντελο ειχει σχεδιαστει αρχικα γυρω απο 60αρι διχρονο με συντονισμενη πιπα εσωτερικα. Νομιζω πως αποτυπωνεται αυτο και στο σχεδιο.

    Στη θεση σου δεν θα εβαζα κατι κατω απο 120αρι 4χρονο (η 110 δυνατο πχ ΥS). Για να το ζγισεις μπορεις να βαλεις το servo του rudder πισω δηλαδη κατω απο το stabilizer.

    Μακαρι να μπορουσα να σου εξηγησω με λόγια τη διαφορα που μπορει να κανει ο η γραμμικοτητα, η απόκριση και ο ηχος του 4χρονου κινητηρα σε ενα μοντελο οπως αυτο και γενικοτερα σε μοντελα αυτου του μεγεθους  (δηλαδή μέχρι 2 μέτρα).

    Θα ήθελα να μετατρέψω κάποια στιγμή τις Video κασέτες του Dave Patrick (Wring it Out) σε ψηφιακή μορφή για να δεις τι έκανε ο Patrick εκείνη την εποχή με το Ultimate και τον ΥS 120 FS και μάλιστα με ελεύθερη εξάτιμση χωρίς muffler...

    Αν εχεις καποια αλλη ερωτηση στη διαθεση σου,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    heliman
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 99



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 24 Δεκ 2009, 06:42:36 »

    Οπως σου ειπα εχω και τισ δυο μηχανες και τελικα τοποθετω την 95ΑΧ ιδιο μεγεθοσ προπελας μελυτερη ιπποδυναμη ελαφροτερη μονο διαφορετικο ηχο
    Οσ αναφορα για τον ηχο βαζω μια εξατμιση πιτς σπεσιαλ η οπιοια εχει εξισου καλο ηχο (οχι τετραχρονης αλλα.....καλο)
    Θα δουμε στο τελος
    Τα σερβο για elevator και rudder θπολογιζω να τα βαλω πισω.
    Σ ευχαριστω για τις συστασεις σου τα λεμε
    Καταγράφηκε

    VIBE 50 OS-55HYPER FUTABA 14MZ 2.4 GY-502 CV-1  CCPM-140 Degrees servo 9252 VIBE 90 OS91HZ BLS 351 GY611/BLS251  TREX 450 SEMI V2
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: GOLDBERG ULTIMATE
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.