Elias Sopeoglou
|
|
« στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 00:15:41 » |
|
Καλησπερα Αυτο ειναι το νεο μου μοντελο F3A ,ειναι μια εκδοση του αρχικου Νeutrino με κινητηρα εσ.καυσης. Το σχεδιο συνδυαζει ατρακτο Νετρινο-Axiome και φτερα Oxalys.Εξου και fusion . Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο απο οτι εχω καταλαβει μεχρι τωρα. Οι πτησεις παρολα αυτα ειναι ακομα λιγες... Εχω ανοιξει και ενα θεμα στο RCU ,βασικα λογο της ευκολιας ανεβασματος μεγαλων φωτο. φιλικα Ηλιας
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 12:48:38 από Elias Sopeoglou »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 00:17:25 » |
|
.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 00:24:15 » |
|
Συγχαρητήρια! Εξαιρετική δουλειά που μόνο λίγοι σε παγκόσμιο επίπεδο μπορούν να βγάλουν εις πέρας (θα έλεγα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα των δύο αν όχι του ενός χεριού). - Το Nose μου θυμιίζει λίγο τα μοντέλα του Suzuki - H ατρακτός στο deck και fin Axiome - To φτερό Oxalys - Η συνολική αισθητική και δέσιμο => Ηλίας Ανυπομονω να το δω να πεταει. Μβράβο και πάλι! Νίκος ΥΓ: CPLR: "Pattern is thermal..."
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Στέφανος
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 57
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 00:51:38 » |
|
Μπράβο Λιάκο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 08:51:20 » |
|
Μπράβο ανηψιέ
Μήπως το fusion προέρχεται από το confusion?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 15:26:08 » |
|
Πάντα καταπληκτικός, συγχαρητήρια Ηλία Θέλουμε πορουσίαση, έστω και περιληπτική, τεχνικά χαρακτηριστικά, περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο φυσικά! Είναι πανέμορφο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 18:19:22 » |
|
Μπράβο ανηψιέ
Μήπως το fusion προέρχεται από το confusion?
χαχα..! Ναι για τους ανταγωνιστες..:-))
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 59
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 9 Μάι 2012, 18:46:18 » |
|
Μπράβο Ηλία καταπληκτικό αεροπλάνο έτσι για να μην ΛΕΝ για τους Ελληνες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nickhawk
|
|
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 10 Μάι 2012, 09:02:51 » |
|
ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΝΟ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 10 Μάι 2012, 19:36:54 » |
|
Είναι απίστευτα δύσκολο το συγκεκριμένο πρότζεκτ γιατί πρέπει να συνδυάσεις σχέδιο και κατασκευή. Και όπως φαίνεται έχει επιτυχία 100% και στους δύο τομείς....... Μπράβο σου Ηλία (Μάλλον χρειάζεται να κάνεις πλέον καινούργιο καλούπι )
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 13 Μάι 2012, 23:17:41 » |
|
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ !!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Γιαννης Ζακυνθος
|
|
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 02:40:46 » |
|
μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε καλες πτησεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 20:12:12 » |
|
Ευχαριστω ολους. μπραβο Τασο καλο το βιντεακι ,θελει και ενα με καλη καμερα (και με 5bf λιγοτερο αερα) οταν θα βγαλουμε το προγραμμα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 21:01:22 » |
|
Ευχαριστω ολους. μπραβο Τασο καλο το βιντεακι ,θελει και ενα με καλη καμερα (και με 5bf λιγοτερο αερα) οταν θα βγαλουμε το προγραμμα. Ευχαριστώ Ηλία, Φάση είχε, απο το πουθενά φαινεται οτι υπάρχει και σκηνοθεσία, εκεί που του κάνω κοντινό και μόλις παω από το ουραίο προς τα μπροστά δίνεις μοτέρ και απογειώνεσαι !!! Κατά την διάρκεια της πτήσης δεν έβλεπα τι έπαιρνε ο φακός, ο ήλιος κάλυπτε τα πάντα στην οθόνη του κινητού !!! Προσπαθούσα με οδηγό τα σύννεφα και τον καπνό από την εξάτμιση να κρατάω μέσα στο καρέ το αεροπλάνο ! ΩΡΑΙΟ ΒΓΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ !!! Εχει και φώτο το μαγαζί !
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 14 Μάι 2012, 21:12:12 από Αναστάσιος Μαρκούσης »
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 59
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 15 Μάι 2012, 19:43:48 » |
|
Hλία αν μπορείς ανέφερε τις διαφορες στην πτήση ανάμεσα σε ηλεκτρικό και θερμικό
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
nitro35%
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 108
nitro powered
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 15 Μάι 2012, 20:40:59 » |
|
Τρομερο αεροπλανο συγχαρητηρια φιλε Ηλια .Τυφλα να εχου τα επωνυμα μοντελα του χωρου...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
line up and hold...
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 17:24:50 » |
|
μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε καλες πτησεις θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..! Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα. Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ). Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα. Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης. Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος . Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο. Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο... αυτα και αλλα πολλα.... φιλικα Ηλιας
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 18:28:24 από Elias Sopeoglou »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 18:18:14 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 16 Μάι 2012, 22:34:26 » |
|
Ηλία κουκλί είναι . Συγχαρητήρια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιαννης Ζακυνθος
|
|
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 02:22:32 » |
|
μπραβο ηλια αυτα κανετε στη θεσσαλονικη και θα τρεχουμε απο τη ζακυνθο οι αρχαριοι το σεπτεμβρη για να σας δουμε καλες πτησεις θα μας τιμησετε εαν ερθετε ..! Ευχαριστω 35% αν και βαζω μεχρι 30% .. Για τις διαφορες αναμεσα σε ηλεκτρικο και ες καυσης ειναι ενα μεγαλο θεμα. Εχει να κανει με το τι συγκρινεις ακριβος ,πχ για εσ καυσης μοτερ μιλαμε ΜΟΝΟ για YS με σεταρισμα για μεγιστη επιδοση(Νιτρα κτλ). Το αμεσο πλεονεκτημα στην πτηση του θερμικου ειναι η δυισδυση σε συνθηκες αερα. Επισης η ιδια καμπυλη ροπης σε καθε πτηση σε σχεση με την θεση του στικ (πολυ σημαντικο )Στα ηλεκτρικα αυτο παιζει πολυ ,αναλογα με την μπαταρια(παλια - καινουργια)και αναλογα με τον χρονο πτησης. Επισης υπαρχει μια θεωρια για περισοτερη σταθεροτητα στο θερμικο λογο του οτι το τρεμουλο του αεροπλανου απο τις δονησεις διμηουργει κατι σαν turbulators στις πτερυγικες επιφανειες με αποτελεσμα την συγκρατηση του οριακου στροματος . Αυτο αν και ακουγεται τραβηγμενο εχει μια βαση.Για αυτην τη διαπιστωση χρειαζεται να πεταξεις το ιδιο αεροπλανο με την ιδια ελικα την ιδια μερα ,και με ες καυσης μοτερ και με ηλεκτρικο. Το πλεονεκτημα του ηλεκτρικου φαινεται περισσοτερο στην απνοια ,πεταει πιο αργα σε ολες τις θεσεις ,αυτο το κανει να εχει καλυτερη παρουσιαση .σε αυτο ισως επηρεαζει ενα μοτερ outrunner οπου ειναι και σημαντικα πιο ησυχο... αυτα και αλλα πολλα.... φιλικα Ηλιας θα κανω οτι μπορω εστω με τα ποδια για λαρισα-θεσσαλονικη ,γιατι βαρεθηκα να πεταω μονος στα τυφλα με κολερ τα συνεφα και 5 μηνες ρισκο λωγω κυνηγων και ακαταληλου χωρου. τα ηλεκτρικα για εμενα ειναι μονοδρομος λωγω θοριβου. κανουμε μεγαλη προσπαθεια για μοντελοδρομειο στη ζακυνθο. ελπιζω να τα καταφερουμε και να σας φυλοξενουμε στο μελον ευχαριστω γιαννης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 22 Μάι 2012, 00:27:31 » |
|
κρατα το πνευμα ψηλα ..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 20:27:16 » |
|
5017gr ζυγισμενο οπως πεταξε το ΣΚ αυτο με ys170 ,apc18,1x10w ,2200lipos ,jr8711 rudder .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 13 Νοέ 2012, 23:54:01 » |
|
Συγχαρητηρια θα ηθελα να δω την πτηση σου με τη YS 170 απο κοντα. Πρεπει το μοντελο να γραφει. 2200 mAh ειναι λιγο μεγαλη μπαταρια μπορεις να πας και πιο κατω. Εγω στο ProLine παιζω με 1500 mAh και βγαζω 10 πτησεις ανετα. Απο βαρος ειμαι κοντα στα 4.900γρ Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τα glow τοσο βγαινουν πλεον κοντα στα 5.000gr+ λογω μεγαλου μεγεθους δεν ειναι οπως τα παλια. Το Axiome+ του CPLR πρεπει να βγαινει γυρω στα 5.035. 18.1x10W??? Τη ζορισες δηλαδη?? . 18.1x10 προπελαρα επισης δοκιμασε. Στειλε φωτος αν ειναι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2012, 08:08:30 » |
|
Απο βαρος εισαι μεσα στο οριο μπορεις φτασεις μεχρι και +10% =>5.050γρ. Τ
Η επιτρεπόμενη υπέρβαση είναι +1%=50 γρ = 5.050γρ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2012, 08:20:58 » |
|
Ναι +1% το οποιο μας δίνει 5.050γρ. Λαθος εκ παραδρομης αν ηταν 10% θα ηταν 5.500γρ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 14 Νοέ 2012, 22:36:24 » |
|
Δηλαδη αρκεισαι να στειλω φωτος απο την μηχανη και οχι την ιδια την μηχανη ?? Για το +1% και φυσικα το ηξερα γιαυτο ειμαι ανετος με την 2200 ,το μοντελο εχει αισθηση πολυ ελαφρυτερου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2012, 22:14:19 » |
|
Στειλε καμια φωτο απο το soft mount, pipe κτλ.Θελω να δω τη μηχανη μου σε σοβαρο αεροπλανο. ΤΕΛΟΣ!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|