Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:14:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:14:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 33
    Gesamt: 36
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Gelesen 64552 mal)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #180 am: Dienstag, 2 Mδr 2010, 19:09:59 »

    Προβληματισμός...


    * DSC_0330_Small.jpg (49.6 KB, 640x386 - angeschaut 850 Mal.)

    * DSC_0300_Small.jpg (51.35 KB, 640x421 - angeschaut 843 Mal.)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #181 am: Mittwoch, 3 Mδr 2010, 01:08:35 »

    Γεια σου Νικολα

    Λυπηθηκα που ακουσα και ειδα πως εχεις μια μικρη καθυστερηση στο βαπτισμα του αερα λογο της ηλεκτρονικης...
    Δεν πειραζει, οτι γινεται για καλο ειναι, γιαα φαντασου να συνεβαινε κατι στον αερα στις πρωτες πτησεις και με την μηχανη αστρωτη και να μην χρειαζεται-πρεπει να την ζορισεις..., γι αυτο σου λεω δεν πειραζει, λιγο ακομη και οοολα καλα !
    Το α/φ παντως ειναι κουκλι απο τι βλεπω...  Thumbs up
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #182 am: Mittwoch, 3 Mδr 2010, 01:38:28 »

    Καλησπερα Χρηστο,

    Δεν υπαρχει λογος λυπης, μπορει να συμβει σε οποιαδηποτε μηχανη  Wink. Το Ignition module ειναι της Rcexl, και ειναι ιδιο με αυτο της DLE. Η πιθανοτητα να αποτυχει στον αερα ειναι πολυ μικρη. Το igintion λειτουργει εξαρχης η δε λειτουργει καθολου.

    Οι πρωτες ενδειξεις με οδηγουν πως το προβλημα ειναι εκει, θα δοκιμασω το καινουργιο ignition και θα σου πω.

    Πληροφορίες για το συγκεκριμενο igntion μπορουν να βρεθουν στα παρακατω link, το αναφερω διοτι αρκετοι φιλοι μου μετεφεραν τη γνωμη τους η οποια ειναι μεν ευπροσδεκτη και σεβαστη αλλα προσωπικα εμμενω στο τι γραφει το Manual (RTFM)... Στριφογύρισμα ματιών

    http://www.rccdi.com/upfile/200994/20099411484683186.pdf

    http://www.rccdi.com/upfile/200994/20099411492067926.pdf

    Τελος αλλο ενα videaki του Fergus Lin (ιδωκτητη της TMM και σχεδιαστη του συγκεκριμενου κινητηρα) με ελευθερες εξατμισεις:

    http://v.youku.com/v_show/id_XMTU0OTAwNjQ0.html

    Τα λεμε συντομα,
    Νικος



    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #183 am: Montag, 8 Mδr 2010, 02:27:25 »

    Ο κινητηρας δουλεψε και μαλιστα πολυ καλα με την παλια ηλεκτρονικη, η νεα δεν εχει παραληφθει ακομα. Δυστυχως ο καιρος και η δουλεια μου δεν επετρεψε περαιτερω δοκιμες.

    Μερικες φωτογραφιες απο τις τελικες ρυθμισεις πριν την πτηση. Σετταρα τα flight modes μου, ενα για 3D και ενα για Precision. Επισης failsafe, throttle curves κτλ.

    Επειδη ειχαμε διαροες απο τους συνδετηρες των εξατμισεων ανοιχτηκαν τρυπες με βιδα και τοποθετηθηκαν σφυχτηρες με βιδα καθως και φλατζοκολα.







    * Final1.JPG (43.7 KB, 640x480 - angeschaut 689 Mal.)

    * Final2.JPG (42.24 KB, 640x480 - angeschaut 703 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 8 Mδr 2010, 02:41:16 von Nikolas » Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #184 am: Montag, 8 Mδr 2010, 02:29:22 »

    ...


    * Final3.JPG (47.66 KB, 640x480 - angeschaut 678 Mal.)

    * Final4.JPG (37.71 KB, 640x480 - angeschaut 680 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #185 am: Montag, 8 Mδr 2010, 02:32:04 »

    ...


    * Final5.JPG (38.88 KB, 640x480 - angeschaut 675 Mal.)

    * Final7.JPG (39.48 KB, 640x480 - angeschaut 684 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #186 am: Montag, 8 Mδr 2010, 02:38:55 »

    Τελος, δειτε πως πρεπει (κατα τη γνωμη μου) να λειτουργει ενα καλο servo σε αεροπλανο που προοριζεται για ακροβατιη πτηση.

    Tζογοι 0 και κεντρα ενταξει τι να λεμε τωρα...SAVOX Titanium Gear, 2x20Kg/Ail, 1x20Kg/El. Επισης κατα 16 gr πιο ελαφρυ απο το JR 8911 που εχω στο rudder. Με λιγα λογια κερδισα μερικες δεκαδες ευρω στην τσεπη, ακριβεια στην κινηση χωρις τζογο και 6 x 16 gr=96 gr λιγοτερο βαρος. Wink









    * Final9.JPG (30.65 KB, 640x480 - angeschaut 678 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 8 Mδr 2010, 02:51:51 von Nikolas » Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #187 am: Montag, 8 Mδr 2010, 11:40:34 »

    Toυμπανο τα σερβο Νικολα  Thumbs up

    Παιζουν αψογα απ'οτι βλεπω, αντε να τα δεις και στον αερα... Cheesy

    Σε ευχαριστω που μου 'ανοιξες' τα ματια, και λιγοτερο βαρος και φτηνοτερα...!
    Το Su μου δειχνει πολυ ευχαριστημενο με αυτα, χαχαχαχα..., παει σαν τρενο και οπου τα βαλεις πανε...!

    Οι ρυθμισεις σου ειναι οπως παντα '...on the spot...!' 

    Mε την ηλεκτρονικη τιιι εγινε τελικα βρε παιδι μου και σου 'χαλασε' την πρωτη του..., μπραβο παντως που βρηκες την ακρη και δουλεψε  laugh
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #188 am: Montag, 8 Mδr 2010, 18:31:27 »

    Γεια χαρά

    Savox και ξερό ψωμί Grin
    Νικόλα δέν παίζονται τα άτιμα Thumbs up
    Άντε να το δούμε στον αέρα.
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #189 am: Mittwoch, 10 Mδr 2010, 01:55:22 »

    Γεια σας φιλοι μου,

    Ελπιζω να ειστε καλα και να πετατε.  Wink Για να δουμε λοιπον πως θα παει το ολο setup στον αερα.

    Εκκρεμουσε κατι που πραγματικα βαριομουνα να κανω με monokote που δεν ειναι αλλο απο το σφραγισμα του διακενου των πηδαλιων. Μια ευκολη στην εφαρμογη και καλη λυση ειναι η ταινεια της Graupner η οποια ειναι αρκετα πιο σκληρη απο σελοτειπ και εχει στο μισο σχεδον της παχος κολα. Την κολαμε λοιπον στο σταθερο μερος δηλαδη στο φτερο και το υπολοιπο εφαπτεται στο πηδαλιο κινουμενο ελευθερα.

    Το μονο που μενει τωρα ειναι το setup του smoke system, το οποιο δεν επειγει. Θα παραθεσω τις οδηγιες βημα βημα βασει ενος αρθρου το John Glezelis απο το περιοδικο 3D Flyer.

    Θα ειμαι λιγο υπομονετικος στο στρωσιμο του κινητηρα και μετα.

    Φιλικα,
    Νικος



    * Final12.JPG (26.14 KB, 640x480 - angeschaut 523 Mal.)

    * Final13.JPG (27.24 KB, 640x480 - angeschaut 529 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #190 am: Mittwoch, 10 Mδr 2010, 01:57:18 »

    ...


    * Final14.JPG (22.73 KB, 640x480 - angeschaut 536 Mal.)
    Gespeichert
    katsaou
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 111



    WWW
    « Antwort #191 am: Mittwoch, 10 Mδr 2010, 11:26:04 »

    αυτή η ταινία είναι για αποφυγή τυχών flutter?
    Gespeichert

    Αερολέσχη Άρτας
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 137



    « Antwort #192 am: Mittwoch, 10 Mδr 2010, 15:59:59 »

    τέλειο το yak Νικολα, με το καλό να το δούμε και στον αέρα!Όσο για τα σέρβο διάβαζα διάφορα για το πόσο καλά είναι ,αλλάμε το βιντεάκι σου πείστικα πλήρως για τα savox.
    Gespeichert

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #193 am: Mittwoch, 10 Mδr 2010, 16:41:43 »

    αυτή η ταινία είναι για αποφυγή τυχών flutter?

    Από το βιβλίο του θ.jkon Γιάννη Κωνσταντακάτου:

    Το σφράγισμα του ανοίγματος των πηδαλίων

     Στην πτήση υπάρχει διαφορά πίεσης μεταξύ της επάνω και της κάτω επιφάνειας. Αν υπάρχει άνοιγμα στους άξονες άρθρωσης (ανάμεσα στις ακίνητες επιφάνειες και τα πηδάλια), θα μετακινείται αέρας από την περιοχή ψηλότερων πιέσεων προς την περιοχή των χαμηλότερων. Σαν συνέπεια δεν θα μπορέσεις ποτέ να ισορροπήσεις δυναμικά το αριστερό και δεξί φτερό (ή τα δύο elevators) γιατί σε κάθε ταχύτητα η γωνία και η διαφυγή του αέρα θα είναι διαφορετική. Λιγότερο κρίσιμο είναι το άνοιγμα του rudder. Ολα αυτά τα ανοίγματα πρέπει να σφραγιστούν με μια λουρίδα πλαστικού επενδυτικού φιλμ ή καλού σελλοτέϊπ.

     Πρόσεξε επίσης να μην περισσεύει κάποιο πηδάλιο έξω από το περίγραμμα του υπόλοιπου φτερού, γιατί το "σκαλοπάτι" αυτό έχει μεγάλες αντιστάσεις.


    Γιαννάκη καλησπέρα, θα πειστούμε πιστευώ 100% όταν πετάξει. Ποτε θα πεταξουμε pattern? Wink

    Gespeichert
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 137



    « Antwort #194 am: Mittwoch, 10 Mδr 2010, 17:29:12 »

    πιστεύω αυτό το σαββατοκύριακο, αν βέβαια το επιτρέπει και ο καιρός!
    Gespeichert

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    Seiten: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.028 Sekunden mit 25 Zugriffen.