Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:22:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:22:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 199
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 196
    Συνολικά: 197
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Αναγνώστηκε 64469 φορές)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #180 στις: Τρίτη, 2 Μάρ 2010, 19:09:59 »

    Προβληματισμός...


    * DSC_0330_Small.jpg (49.6 KB, 640x386 - εμφανίστηκε 850 φορές.)

    * DSC_0300_Small.jpg (51.35 KB, 640x421 - εμφανίστηκε 843 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #181 στις: Τετάρτη, 3 Μάρ 2010, 01:08:35 »

    Γεια σου Νικολα

    Λυπηθηκα που ακουσα και ειδα πως εχεις μια μικρη καθυστερηση στο βαπτισμα του αερα λογο της ηλεκτρονικης...
    Δεν πειραζει, οτι γινεται για καλο ειναι, γιαα φαντασου να συνεβαινε κατι στον αερα στις πρωτες πτησεις και με την μηχανη αστρωτη και να μην χρειαζεται-πρεπει να την ζορισεις..., γι αυτο σου λεω δεν πειραζει, λιγο ακομη και οοολα καλα !
    Το α/φ παντως ειναι κουκλι απο τι βλεπω...  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #182 στις: Τετάρτη, 3 Μάρ 2010, 01:38:28 »

    Καλησπερα Χρηστο,

    Δεν υπαρχει λογος λυπης, μπορει να συμβει σε οποιαδηποτε μηχανη  Wink. Το Ignition module ειναι της Rcexl, και ειναι ιδιο με αυτο της DLE. Η πιθανοτητα να αποτυχει στον αερα ειναι πολυ μικρη. Το igintion λειτουργει εξαρχης η δε λειτουργει καθολου.

    Οι πρωτες ενδειξεις με οδηγουν πως το προβλημα ειναι εκει, θα δοκιμασω το καινουργιο ignition και θα σου πω.

    Πληροφορίες για το συγκεκριμενο igntion μπορουν να βρεθουν στα παρακατω link, το αναφερω διοτι αρκετοι φιλοι μου μετεφεραν τη γνωμη τους η οποια ειναι μεν ευπροσδεκτη και σεβαστη αλλα προσωπικα εμμενω στο τι γραφει το Manual (RTFM)... Στριφογύρισμα ματιών

    http://www.rccdi.com/upfile/200994/20099411484683186.pdf

    http://www.rccdi.com/upfile/200994/20099411492067926.pdf

    Τελος αλλο ενα videaki του Fergus Lin (ιδωκτητη της TMM και σχεδιαστη του συγκεκριμενου κινητηρα) με ελευθερες εξατμισεις:

    http://v.youku.com/v_show/id_XMTU0OTAwNjQ0.html

    Τα λεμε συντομα,
    Νικος



    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #183 στις: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 02:27:25 »

    Ο κινητηρας δουλεψε και μαλιστα πολυ καλα με την παλια ηλεκτρονικη, η νεα δεν εχει παραληφθει ακομα. Δυστυχως ο καιρος και η δουλεια μου δεν επετρεψε περαιτερω δοκιμες.

    Μερικες φωτογραφιες απο τις τελικες ρυθμισεις πριν την πτηση. Σετταρα τα flight modes μου, ενα για 3D και ενα για Precision. Επισης failsafe, throttle curves κτλ.

    Επειδη ειχαμε διαροες απο τους συνδετηρες των εξατμισεων ανοιχτηκαν τρυπες με βιδα και τοποθετηθηκαν σφυχτηρες με βιδα καθως και φλατζοκολα.







    * Final1.JPG (43.7 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 689 φορές.)

    * Final2.JPG (42.24 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 703 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 02:41:16 από Nikolas » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #184 στις: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 02:29:22 »

    ...


    * Final3.JPG (47.66 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 678 φορές.)

    * Final4.JPG (37.71 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 680 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #185 στις: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 02:32:04 »

    ...


    * Final5.JPG (38.88 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 675 φορές.)

    * Final7.JPG (39.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 684 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #186 στις: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 02:38:55 »

    Τελος, δειτε πως πρεπει (κατα τη γνωμη μου) να λειτουργει ενα καλο servo σε αεροπλανο που προοριζεται για ακροβατιη πτηση.

    Tζογοι 0 και κεντρα ενταξει τι να λεμε τωρα...SAVOX Titanium Gear, 2x20Kg/Ail, 1x20Kg/El. Επισης κατα 16 gr πιο ελαφρυ απο το JR 8911 που εχω στο rudder. Με λιγα λογια κερδισα μερικες δεκαδες ευρω στην τσεπη, ακριβεια στην κινηση χωρις τζογο και 6 x 16 gr=96 gr λιγοτερο βαρος. Wink









    * Final9.JPG (30.65 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 677 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 02:51:51 από Nikolas » Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #187 στις: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 11:40:34 »

    Toυμπανο τα σερβο Νικολα  Thumbs up

    Παιζουν αψογα απ'οτι βλεπω, αντε να τα δεις και στον αερα... Cheesy

    Σε ευχαριστω που μου 'ανοιξες' τα ματια, και λιγοτερο βαρος και φτηνοτερα...!
    Το Su μου δειχνει πολυ ευχαριστημενο με αυτα, χαχαχαχα..., παει σαν τρενο και οπου τα βαλεις πανε...!

    Οι ρυθμισεις σου ειναι οπως παντα '...on the spot...!' 

    Mε την ηλεκτρονικη τιιι εγινε τελικα βρε παιδι μου και σου 'χαλασε' την πρωτη του..., μπραβο παντως που βρηκες την ακρη και δουλεψε  laugh
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #188 στις: Δευτέρα, 8 Μάρ 2010, 18:31:27 »

    Γεια χαρά

    Savox και ξερό ψωμί Grin
    Νικόλα δέν παίζονται τα άτιμα Thumbs up
    Άντε να το δούμε στον αέρα.
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #189 στις: Τετάρτη, 10 Μάρ 2010, 01:55:22 »

    Γεια σας φιλοι μου,

    Ελπιζω να ειστε καλα και να πετατε.  Wink Για να δουμε λοιπον πως θα παει το ολο setup στον αερα.

    Εκκρεμουσε κατι που πραγματικα βαριομουνα να κανω με monokote που δεν ειναι αλλο απο το σφραγισμα του διακενου των πηδαλιων. Μια ευκολη στην εφαρμογη και καλη λυση ειναι η ταινεια της Graupner η οποια ειναι αρκετα πιο σκληρη απο σελοτειπ και εχει στο μισο σχεδον της παχος κολα. Την κολαμε λοιπον στο σταθερο μερος δηλαδη στο φτερο και το υπολοιπο εφαπτεται στο πηδαλιο κινουμενο ελευθερα.

    Το μονο που μενει τωρα ειναι το setup του smoke system, το οποιο δεν επειγει. Θα παραθεσω τις οδηγιες βημα βημα βασει ενος αρθρου το John Glezelis απο το περιοδικο 3D Flyer.

    Θα ειμαι λιγο υπομονετικος στο στρωσιμο του κινητηρα και μετα.

    Φιλικα,
    Νικος



    * Final12.JPG (26.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 523 φορές.)

    * Final13.JPG (27.24 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 529 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #190 στις: Τετάρτη, 10 Μάρ 2010, 01:57:18 »

    ...


    * Final14.JPG (22.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 536 φορές.)
    Καταγράφηκε
    katsaou
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 111



    WWW
    « Απάντηση #191 στις: Τετάρτη, 10 Μάρ 2010, 11:26:04 »

    αυτή η ταινία είναι για αποφυγή τυχών flutter?
    Καταγράφηκε

    Αερολέσχη Άρτας
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #192 στις: Τετάρτη, 10 Μάρ 2010, 15:59:59 »

    τέλειο το yak Νικολα, με το καλό να το δούμε και στον αέρα!Όσο για τα σέρβο διάβαζα διάφορα για το πόσο καλά είναι ,αλλάμε το βιντεάκι σου πείστικα πλήρως για τα savox.
    Καταγράφηκε

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #193 στις: Τετάρτη, 10 Μάρ 2010, 16:41:43 »

    αυτή η ταινία είναι για αποφυγή τυχών flutter?

    Από το βιβλίο του θ.jkon Γιάννη Κωνσταντακάτου:

    Το σφράγισμα του ανοίγματος των πηδαλίων

     Στην πτήση υπάρχει διαφορά πίεσης μεταξύ της επάνω και της κάτω επιφάνειας. Αν υπάρχει άνοιγμα στους άξονες άρθρωσης (ανάμεσα στις ακίνητες επιφάνειες και τα πηδάλια), θα μετακινείται αέρας από την περιοχή ψηλότερων πιέσεων προς την περιοχή των χαμηλότερων. Σαν συνέπεια δεν θα μπορέσεις ποτέ να ισορροπήσεις δυναμικά το αριστερό και δεξί φτερό (ή τα δύο elevators) γιατί σε κάθε ταχύτητα η γωνία και η διαφυγή του αέρα θα είναι διαφορετική. Λιγότερο κρίσιμο είναι το άνοιγμα του rudder. Ολα αυτά τα ανοίγματα πρέπει να σφραγιστούν με μια λουρίδα πλαστικού επενδυτικού φιλμ ή καλού σελλοτέϊπ.

     Πρόσεξε επίσης να μην περισσεύει κάποιο πηδάλιο έξω από το περίγραμμα του υπόλοιπου φτερού, γιατί το "σκαλοπάτι" αυτό έχει μεγάλες αντιστάσεις.


    Γιαννάκη καλησπέρα, θα πειστούμε πιστευώ 100% όταν πετάξει. Ποτε θα πεταξουμε pattern? Wink

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #194 στις: Τετάρτη, 10 Μάρ 2010, 17:29:12 »

    πιστεύω αυτό το σαββατοκύριακο, αν βέβαια το επιτρέπει και ο καιρός!
    Καταγράφηκε

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    Σελίδες: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.