Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:11:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:11:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 18
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%  (Lu 9733 fois)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #30 le: Dimanche, 27 Oct. 2019, 19:58:43 »

       
          angel ..., αυτό το ''..., φιλαράκι...'' του Παντελή,  με τον τρόπο πού ακούστηκε, μου έδωσε όλες τις απαντήσεις για τα πιο πάνω σχόλια-παρατηρήσεις που έκανες για την πρώτη πτήση. Καλή πρωσγείωση στο τέλος, μπράβο.
    Αυτός ό ρημάδης΄ο P-factor ( https://en.wikipedia.org/wiki/P-factor)   βγάζει πάντα σχεδόν διάφορα ΄θέματακια΄....  angel

    ΥΓ
    Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ ήχος...  Cheesy
    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #31 le: Dimanche, 27 Oct. 2019, 20:13:52 »

    Μπράβο Έκτορα!  Καταπληκτικό!
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Répondre #32 le: Lundi, 28 Oct. 2019, 08:10:17 »

    Τέλειο. Κι ο ήχος υπέροχος. Πολλά μπράβο!
    Journalisée

    Seize your day!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #33 le: Samedi, 9 Nov. 2019, 20:41:13 »

    Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια και τη συμμετοχή στο thread. Η πρώτη μέρα πάντως στέφτηκε με επιτυχία, εάν και φύγαμε από το μοντελοδρόμιο με την αίσθηση ότι αντί για ένα χαμηλοπτέρυγο sport-άκι μάλλον καταλήξαμε με κάτι που έχει ωραίο ήχο αλλά θέλει... πολλή προσοχή. Παραθέτουμε και τα απαραίτητα beauty shots πρίν προχωρήσουμε στα περεταίρω.


    * DSC_8911.jpg (78.06 Ko, 800x533 - vu 552 fois.)

    * DSC_8913.jpg (98.14 Ko, 800x533 - vu 561 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #34 le: Samedi, 9 Nov. 2019, 20:58:26 »

    Ένα από τα πράγματα που μας προβλημάτισαν (προτού καν φτάσουμε στα πτητικούς προβληματισμούς) ήταν η προσπάθεια που χρειάστηκε για να δέσουμε και να λύσουμε το αεροπλάνο στο μοντελοδρόμιο. Λόγω του ό,τι τα σκέλη βρίσκονταν στα φτερά, τα οποία και "φοριούνται" στην άτρακτο με την κλασσική σωλήνα αλουμινίου, χρειαστήκαμε 2 άτομα για να καταφέρουμε να δέσουμε το αεροπλάνο χωρίς να το γρατζουνίσουμε. Το βάρος της ατράκτου είναι σημαντικό, δεδομένου και του κινητήρα των 3.5kg μαζί με το έρμα που χρειαστήκαμε στην ουρά, προσδίδοντας στην όλη διαδικασία την χάρη μιας καλής... εκγύμνασης. Δε ζυγίσαμε το αεροπλάνο για να παραθέσουμε το συνολικό βάρος ( Στριφογύρισμα ματιών) αλλά με το καλιμπραρισμένο χέρι μας καταλάβαμε ότι είμαστε αρκετά πάνω από τα 10-11 κιλά. Αργά ή γρήγορα, το... κακό θα γίνονταν (σπασιματάκι από γλύστρημα ή κοπάνημα).

    Έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να συναρμολογούμε το αεροπλάνο χωρίς βοηθό και χωρίς ρίσκα. Μετά από πολλή σκέψη, αγοράσαμε μερικά κόντρα πλακέ πάχους 16mm από το τοπικό κατάστημα ξυλείας και κατασκευάσαμε μία κλίνη για το αεροπλάνο - πάνω στην οποία θα μπορούσαμε να το ακουμπήσουμε με το σωλήνα του και έτσι να γλυστράμε τα φτερά χωρίς να ακουμπάνε οι τροχοί στο έδαφος, εμποδίζοντας την όλη διαδικασία.

    Αφού υλοποιήσαμε την όλη λύση και τη δοκιμάσαμε διεξοδικά στο σπίτι, πήγαμε για το δεύτερο outing να το δούμε και στην πράξη.

    Παραθέτουμε φωτό και από τις 2 παραπάνω φάσεις.


    * 20190622_205830.jpg (58.21 Ko, 800x600 - vu 558 fois.)

    * DSC_8910.jpg (76.65 Ko, 800x533 - vu 561 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #35 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 09:12:55 »

    Πιθανώς μια τρίφυλλη προπέλα θα μειώσει την αλλαγή των τριμ ανάλογα με την ταχύτητα. Κάντε δοκιμή.
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #36 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 09:46:04 »

    Πιθανώς μια τρίφυλλη προπέλα θα μειώσει την αλλαγή των τριμ ανάλογα με την ταχύτητα. Κάντε δοκιμή.

    Αγαπητέ φίλε Γιάννη,
    Ένα μοντέλο με τόσο μεγάλο cowl, θέλει και μεγάλη διάμετρο έλικας για να βγαίνει όσο το δυνατόν έξω από την περίμετρο για να έχει κάποια έλξη. Η τρίφυλλη με την μικρή της διάμετρο θα φέρει αντίθετο αποτέλεσμα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #37 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 11:03:52 »

    Κυρ Γιάννη, 2,54 cm μικρότερη θα είναι, αλλά η ροπή θα έχει καλύτερη κατανομή, και τα πηδάλια θα δουλεύουν σε χαμηλότερες ταχύτητες.
    Μια δοκιμή θα μας (σας) πείσει  Thumbs up
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #38 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 11:08:39 »

    Αν μπει μια ελάχιστη μίξη μεταξύ γκαζιού και και Ailerons
    Θα έχει νόημα?  Sad
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #39 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 11:49:38 »

    Ειναι over power ετσι και αλλιως οπότε το φαινόμενο δεν θα εξαφανιστεί.Εχει πολύ ροπή!Μια λυση ειναι η τριφυλλη , η λιγοτερο βημα και με διφυλλη 8αρι.Και βεβαια μετα μια μιξη οπως λεει και Ηλιας.
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #40 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 11:56:13 »

    Κυρ Γιάννη, 2,54 cm μικρότερη θα είναι, αλλά η ροπή θα έχει καλύτερη κατανομή, και τα πηδάλια θα δουλεύουν σε χαμηλότερες ταχύτητες.
    Μια δοκιμή θα μας (σας) πείσει  Thumbs up


    Η απάντησή μου δεν είχε να κάνει με το πρόβλημα της ροπής, αλλά με την πιθανή μείωση της έλξης σε βαθμό που δεν θα πετάει. Ας μας πει ο  Εκτορας πόσο θα περισσεύουν τα φύλλα της τρίφυλλης από την περίμετρο του cowl, και πράγματι η δοκιμή επαφίεται στην διάθεση του Εκτορα.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #41 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 11:58:13 »

    Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι η περιστροφή στις φουλ στροφές οφείλεται στην ροπή, ή στο ελικόρευμα που χτυπάει το κάθετο σταθερό υπό γωνία. Αν πρόκειται για την δεύτερη περίπτωση, διορθώνεται με right thrust.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #42 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 12:38:45 »

    Μην αγχώνεσαι, και 2 πόντους να βγαίνει φτάνει και περισσεύει.
    Σωστά λές για το αερόρευμα. Με την τρίφυλλη θα στρώσει και αυτό.

    ps: Μην ξεχνάς όλα μου σχεδόν τα αεροπλάνα με "γιαουρτοκεσέ" είναι!  Grin
    Έχω βάλει σε p47 4φυλλη που έβγαινε με το ζόρι 2 πόντους από το κοόουλ και δούλευε Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α (αλλά ήταν άσχημη)
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 77



    « Répondre #43 le: Lundi, 11 Nov. 2019, 19:09:23 »

    Καλησπέρα! Για καλό και για κακό τσέκαρε το angle of incidence των πτερύγων για μικροδιαφορές μεταξύ τους. Έχω ένα παλιό ARF Mustang με 1,93m εκπέτασμα και 19χ12 προπέλα. Είναι ηλεκτρικό στα 2000 Watt. Έχει μονοκόμματη και ελαφρά στρεβλωμένη πτέρυγα και πετάει με αρκετό trim στα aileron αλλά δεν χρειάζεται ποτέ να το αλλάζω με ότι ταχύτητα η στροφές κι αν έχω στο μοτέρ...
    Journalisée
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #44 le: Samedi, 23 Nov. 2019, 13:53:53 »

    Ευχαριστούμε όλους για τις προτάσεις σας. Έκτοτε έχουμε λύσει κάποια προβλήματα - θα εξηγήσουμε παρακάτω.
    Είχαμε μείνει στη 2η φορά πτήσεων όπου και δοκιμάσαμε το λύσε-δέσε το οποίο και δούλεψε ικανοποιητικά με το αυτοσχέδιο stand.
    Πίσω στο πτητικό κομμάτι.

    Με τους Πανελλήνιους της F4C να πλησιάζουν για το 2019, έπρεπε κάπως να στρώσουμε την πτητική συμπεριφορά διότι σε 2 πτήσεις προπόνησης ελιγμών scale δυσκολευόμασταν να κρατήσουμε σταθερή πτητική συμπεριφορά (π.χ φοβερά άσχημα stall turns με τεράστιο roll coupling στην κορυφή κατά το "κλότσημα" του rudder), όπως και επίσης δοκιμάζαμε την... αντοχή της carbon προπέλας σε (αμυδρά) prop-strikes κατά τη διάρκεια των touch and goes - όλα αυτά μάλλον από τη μπροστόβαρη συμπεριφορά..

    Δοκιμάζοντας την παραπάνω θεωρία, βρήκαμε λοιπόν τρόπο να κρύψουμε ~170gr μολύβι (?!) μέσα στην ουρά και έτσι να μετακινήσουμε κατά 10mm πίσω το CG.
    Το ρητό που λέει ότι "τα μπροστόβαρα αεροπλάνα πετούν άσχημα - αλλά τα πισώβαρα πετούν μόνον μια φορά" το επιβεβαιώσαμε - ευτυχώς μόνον κατά το ασφαλές πρώτο ήμισυ.

    Η πτήσεις με το CG πίσω ήταν τελείως διαφορετικές: σχεδόν καμία αλλαγή στο pitch κατά το κόψιμο του γκαζιού στην προσέγγιση (έρχεται ελάχιστα "με τη μούρη κάτω" - θέλει ελάχιστο up), τα stall turns από... lomcevacs έγιναν σαν από διαβήτη. Επίσης, οι αλλαγές στο aileron trim μειώθηκαν κάπως (όχι τελείως) σε σχέση με μεταβολές ταχύτητας και γκαζιού. Άλλο αεροπλάνο!  Χαμόγελο

    Με αυτές τις βελτιώσεις, αλλά το χρόνο για προπόνηση να έχει τελειώσει, αποφασίσαμε ότι είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε στην Καρδίτσα για τους αγώνες (κάνοντας, κλασσικά, την τελευταία προπόνηση/δοκιμή εκεί). Ένα πράγμα στο οποίο δε δώσαμε ιδιαίτερη σημασία ήταν τα 2-3 πολύ απαλά prop strikes που συνέχισαν να μας συμβαίνουν κατά τα touch and go και τα οποία απλά έδειξαν την αντοχή της καρμπονένιας Biela  (δεν πάθαινε τίποτα, προς μεγάλη έκπληξη των παρεβρισκόμενων και ανακούφιση δική μας διότι με 70 Ευρώ την προσγείωση καλύτερα να πάμε για PPL). Αυτό αποδείχτηκε παρολίγον καταστροφικό στην Καρδίτσα, όπου θα διηγηθούμε παρακάτω τί πάθαμε...
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pages: 1 2 [3] 4     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.