Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:46

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:27:46

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 25
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Μετατροπή από EP σε GP (foam)  (Gelesen 11909 mal)
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 355



    « Antwort #15 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 12:43:10 »

    Επίσης έχει και ένα άλλο πρόβλημα το αεροπλάνο.Ενώ η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη δεν ανεβάζει πολλές στροφές το μοτέρ.
    Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V Εκπληξη(από 11.1)

    Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?

    Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό?

    Ευχαριστώ!

    Φίλε μου πόσα C είναι η μπαταρία? Πιθανώς το μοτέρ να τραβάει περισσότερα Α απότι μπορεί να δώσει η μπαταρία και να την φαίρνει στα όρια της. Λίγο ζεστή να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν καίει τότε πρέπει να πάρεις μια μπαταρία με περισσότερα C η οποία να μην ζορίζετε να δώσει τα Α που ζητάει το μοτέρ και να κρατήσει περισσότερο. Επίσης πρέπει να προσέξεις όταν πετάς να μην πέφτει κάποιο κελί κάτω από 3V γιατι η μπαταρία χαλάει.

    Αυτό με το γκάζι δεν το κατάλαβα μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες λεπτομέρειεσ?
    Gespeichert
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #16 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:11:00 »


    Ενδεχομένως να είναι θέμα προγραμματισμού του esc αν προγραμματίζεται με κάρτα
    Αν δεν μας δώσεις περισσότερα στοιχεία για το esc δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με υποθέσεις.
    Δοκίμασε πάντως με καινούρια μπαταρία να δεις τι γίνεται μήπως φταίει και η μπαταρία αν τροφοδοτείς το δέκτη απο το bec του esc


    Λοιπόν ESC έχω αυτό:http://www.esky-heli.com/ek10350-brushless-speed-controller-p-650.html
    Είναι 25Α, δεν είναι της μάνας του (είχε 18Α)

    Και ναι, ο δέκτης τροφοδοτείται μέσω του ESC (κανάλι 3)


    Φίλε μου πόσα C είναι η μπαταρία? Πιθανώς το μοτέρ να τραβάει περισσότερα Α απότι μπορεί να δώσει η μπαταρία και να την φαίρνει στα όρια της. Λίγο ζεστή να είναι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν καίει τότε πρέπει να πάρεις μια μπαταρία με περισσότερα C η οποία να μην ζορίζετε να δώσει τα Α που ζητάει το μοτέρ και να κρατήσει περισσότερο. Επίσης πρέπει να προσέξεις όταν πετάς να μην πέφτει κάποιο κελί κάτω από 3V γιατι η μπαταρία χαλάει.

    Αυτό με το γκάζι δεν το κατάλαβα μπορείς να δώσεις λίγες περισσότερες λεπτομέρειεσ?

    Μπαταρία έχω αυτήν εδώ:http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7152
    Για τα C δεν είμαι σίγουρος αλλά πάνω στη μπαταρία λέει να μην ξεφορτίζω για πολύ ώρα πάνω από 10C. Η μπαταρία δεν είναι απλά ζεστή, καίει πολύ.
    Επίσης, όταν έλεγα ότι η μπαταρία είχε 2.5V, εννοούσα όλα τα cells μαζί όχι μόνο το ένα από τα τρία.Επίσης ένα cell το βλέπω κάπως φουσκωμένο.

    Όταν έχειω στην τ/κ φουλ κάτω το γκάζι, τότε το μοτέρ δεν δουλεύει. Όμως πολλές φορές δίνει μόνο του γκάζι (σχεδόν μισές στρογές, κάτα μικρά διαστήματα) και το τρέχω στο έδαφος laugh
    Με το που ανεβάζω όμως στην τ/κ το γκάζι τότε το μοτέρ ακολουθάει ακριβώς τις εντολές, μισό γκάζι στην τ/κ-μισές στροφές το μοτέρ,φουλ στην τ/κ-φουλ στροφές κοκ. Αναγκάζομαι να δουλεύω συνέχεια το μοτέρ στις μικρότερες στροφές (όταν δεν θέλω φόρα π.χ προσγείωση), γιατί αν κατεβάσω από την τ/κ το στικ κάτω φουλ, μπορεί να γκαζάρει εκεί που το προσγειώνω ή αν το έχω προσγειώσει να προχωράει μόνο του στο έδαφος. Δηλαδή το δουλεύω σαν βενζινοκίνητο laugh
    « Letzte Änderung: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:24:58 von Brokeras » Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #17 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:18:44 »

    Η μπαταρία άμα καίει πολύ στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έχει φάει τα ψωμιά της. Κράτα την για να ψήνεις κάνα κουλούρι πάνω Grin Grin Grin laugh laugh laugh Tongue Tongue Tongue

     
    Zitat
    Επίσης, όταν έλεγα ότι η μπαταρία είχε 2.5V, εννοούσα όλα τα cells μαζί όχι μόνο το ένα από τα τρία.
    Τέλος, ένα cell το βλέπω κάπως φουσκωμένο.

    Πέταμα αμέσως και αντικατάσταση με καινούρια μην έχεις άλλα παρατράγουδα. Οταν πάς να τη φορτίσεις μπορεί να πάρει φωτιά ή όταν πετάς επίσης και να χάσεις έτσι και το μοντέλο σου Δάκρυ
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #18 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:22:33 »

    2.5 Δια 3 = ΜΠΟΥΜ !
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #19 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:25:18 »

    Zitat
    Είναι 25Α, δεν είναι της μάνας του (είχε 18Α)

    Και ναι, ο δέκτης τροφοδοτείται μέσω του ESC (κανάλι 3)

    Αλλαξε πρώτα μπαταρία με καινούρια για να είσαι σίγουρος για να δείς μετά αν φταίει το esc για τα προβλήματα που σου κάνει στο ρελαντί

    Zitat
    Όταν έχειω στην τ/κ φουλ κάτω το γκάζι, τότε το μοτέρ δεν δουλεύει. Όμως πολλές φορές δίνει μόνο του γκάζι (σχεδόν μισές στρογές, κάτα μικρά διαστήματα) και το τρέχω στο έδαφος
    Με το που ανεβάζω όμως στην τ/κ το γκάζι τότε το μοτέρ ακολουθάει ακριβώς τις εντολές, μισό γκάζι στην τ/κ-μισές στροφές το μοτέρ,φουλ στην τ/κ-φουλ στροφές κοκ. Αναγκάζομαι να δουλεύω συνέχεια το μοτέρ στις μικρότερες στροφές (όταν δεν θέλω φόρα π.χ προσγείωση), γιατί αν κατεβάσω από την τ/κ το στικ κάτω φουλ, μπορεί να γκαζάρει εκεί που το προσγειώνω ή αν το έχω προσγειώσει να προχωράει μόνο του στο έδαφος. Δηλαδή το δουλεύω σαν βενζινοκίνητο

    Αυτό το έκανε απο όταν αλλάχτηκε το esc? Απο ποιά στιγμή ξεκίνησε αυτό?
    Gespeichert
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #20 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:31:12 »

    Η μπαταρία όμως φορτίζει μια χαρά, αυτή τη στιγμή που μιλάμε γέμισε και έχει 12.5V
    Αυτό το έκανε απο όταν αλλάχτηκε το esc? Απο ποιά στιγμή ξεκίνησε αυτό?
    Το πρώτο ESC δούλεψε για κάτι απογειώσεις και προσγειώσεις μόνο(7λεπτά), την επόμενη μέρα κάηκε από δικιά μου βλακεία (ένωσα λάθος καλώδια) idiot2
    Δεν είχε αυτό το πρόβλημα την πρώτη φορά, κρατούσε ρελαντί χωρίς να δίνει γκάζι μόνο του. Άρα μετά την αλλαγή γίνεται αυτό.
    Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #21 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:38:03 »

    Zitat
    Η μπαταρία όμως φορτίζει μια χαρά, αυτή τη στιγμή που μιλάμε γέμισε και έχει 12.5V

    Κρατάει τον ίδιο χρόνο που κρατούσε και στην αρχή? Πρόσεχε πάντως γιατί με φουσκομένο στοιχείο και με συνολική τάση 2.5 Volt ξεφόρτιστη δεν τη βλέπω καλά.
    Gespeichert
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #22 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:40:42 »

    Κρατάει τον ίδιο χρόνο που κρατούσε και στην αρχή? Πρόσεχε πάντως γιατί με φουσκομένο στοιχείο και με συνολική τάση 2.5 Volt ξεφόρτιστη δεν τη βλέπω καλά.

    Η αλήθεια είναι ότι σήμερα δεν μπόρεσε να πετάξει ούτε 2 λεπτά Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Φουλ γκαζιά μόνο μια φορά πήρε στην αρχή.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 7 Jul 2009, 15:22:19 von Brokeras » Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #23 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:48:45 »

    Zitat
    Η αλήθεια είναι ότι σήμερα μπόρεσε να πετάξει ούτε 2 λεπτά   
    Φουλ γκαζιά μόνο μια φορά πήρε στην αρχή.

    Και πολύ ήτανε με τέτοια μπαταρία. Μην το συνεχίσεις γιατί μπορεί να το δείς πύρινη μπάλα στον ουρανό laugh laugh laugh
    Gespeichert
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #24 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:51:03 »

      Η μπαταρία μπορεί μεν να φορτίζει μέχρι την πλήρη τάση αλλά έχει χάσει πλέον την ικανότητά της να δίνει πολύ ρεύμα στο φορτίο. Με απλά λόγια έχει αχρηστευτεί. Τις λίπο δεν τις αφήνουμε να αδειάσουν τόσο.
       Φαντάζομαι ότι η φόρτιση γίνεται με μπάλανσερ.
    Gespeichert
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #25 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 14:57:41 »

     Η μπαταρία μπορεί μεν να φορτίζει μέχρι την πλήρη τάση αλλά έχει χάσει πλέον την ικανότητά της να δίνει πολύ ρεύμα στο φορτίο. Με απλά λόγια έχει αχρηστευτεί. Τις λίπο δεν τις αφήνουμε να αδειάσουν τόσο.
       Φαντάζομαι ότι η φόρτιση γίνεται με μπάλανσερ.

    Ένα μήνα την είχα αφήσει στην άκρη γιατί φυσούσε πολύ. Πώς τις διατηρούμε τότε τις λίπο? Πες ότι φεύγω για κάνα 2 μήνες εξωτερικό, πάνε τότε για πέταμα όλες οι μπαταρίες?

    Η φόρτιση γίνεται με το καλώδιο με τους 2 πόλους.
    Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #26 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 15:10:20 »

    Zitat
    Ένα μήνα την είχα αφήσει στην άκρη γιατί φυσούσε πολύ. Πώς τις διατηρούμε τότε τις λίπο? Πες ότι φεύγω για κάνα 2 μήνες εξωτερικό, πάνε τότε για πέταμα όλες οι μπαταρίες?

    Η φόρτιση γίνεται με το καλώδιο με τους 2 πόλους.

    Τις lipo δεν τις αποθηκεύουμε ποτέ πλήρως φορτισμένες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τις αποφορτίζουμε σε μια τάση περίπου 3.8 Volt ανα στοιχείο και τις τοποθετούμε σε δροσερό μέρος.Η φόρτιση πρέπει να γίνεται με φορτιστή που να έχει πρόγραμμα για lipo και πάντα με balancer για εξισορόπηση των στοιχείων ώστε μετά τη φόρτιση όλα τα στοιχεία να έχουν την ίδια τάση
    Gespeichert
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #27 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 15:15:15 »

    Ο φορτιστής που έχω πρέπει να είναι ο απλός, δεν έχει επιλογές για αποφόρτιση κτλ.(από το κουτί)
    Απλά συνδέεις και φορτώνει. Ποιόν φοτιστή για λίπο πρέπει να πάρω, με balancer κτλ. ?
    Gespeichert
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Antwort #28 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 15:19:40 »

    Φθηνοί φορτιστές είναι αυτοί εδώ
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6507&Product_Name=Turnigy_2-3_Cell_Lipoly_Balance/Charger

    εγώ αυτόν έχω
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7637&Product_Name=Turnigy_balancer_&_Charger_2S-3S

    Για καλό φορτιστή δες εδώ αλλά θα χρειαστείς και τροφοδοτικό
    http://www.coolmodels.gr/turnigyaccucel650w5abalancercharger-p-203.html
    http://www.coolmodels.gr/12v5apowersupply-p-229.html
    Gespeichert
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 38


    « Antwort #29 am: Dienstag, 7 Jul 2009, 15:48:18 »

    Να και το φουσκωμένο στοιχείο της μπαταρίας:



    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Μετατροπή από EP σε GP (foam)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.