Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:10

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:53:10

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 21
    Totale: 21
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού Ηλεκτροκίνητων Ανεμοπτέρων κατηγορίας F5J GR  (Letto 8742 volte)
    Πυργίδης Παναγιώτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 281


    3D Addicted


    « Risposta #60 il: Martedì, 31 Mag 2022, 01:59:06 »

    Σάββατο βράδυ, 28/05, ταβέρνα Κορώνα στο Δασοχώρι, τσιμπήσαμε κάτι ελαφρύ. Ένα κοπάδι εξαφανίστηκε


    * 281593511_557052315633112.jpg (248.06 KB, 785x1394 - visto 512 volte.)
    Loggato
    Πυργίδης Παναγιώτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 281


    3D Addicted


    « Risposta #61 il: Martedì, 31 Mag 2022, 02:03:30 »

    Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες και ευχόμαστε να ξαναβρεθούμε του χρόνου ακόμη περισσότεροι.
    Συγχαρητήρια στους τρεις πρώτους του αγώνα. Πάντα με επιτυχίες.


    * DSC_6033.jpg (243.11 KB, 1146x762 - visto 501 volte.)
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #62 il: Martedì, 31 Mag 2022, 08:20:50 »

    Συγχαρητήρια στους νικητές, τους συμμεθέξαντες, τους οργανωτές και στον αλυτάρχη.

    Πανελλήνιοι αγώνες με 17 συμμετοχές. Υπάρχουν ακόμα αρκετοί αθλητές αυτής της κατηγορίας που για διάφορους λόγους δεν προσήλθαν φέτος.

    Η κατηγορία F5J πάντα είχε και ελπίζουμε ότι θα έχει τις περισσότερες συμμετοχές.

    Για την ιστορία αναφέρω ότι πριν μερικά χρόνια κάναμε μελέτη πως να οργανώσουμε αυτόν τον αγώνα με συμμετοχή 60 αθλητών.

    Δύσκολοι οι καιροί για τους πρίγκηπες.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #63 il: Martedì, 31 Mag 2022, 14:44:20 »



                             Είδαμε πτήσεις για Σεμινάριο.

                   Η κορυφαία για μένα ήταν του Χρήστου Νταναβάρα, όπου άρχισε σε μικρό ύψος να περιστρέφει με μεγάλη ταχύτητα και πολύ μεγάλη κλίση το ανεμοπτερό του και ετσι απ ότι κατάλαβα απ το Μπάμπη, επιτάχυνε τη δημιουργία θερμικού, που τον ανέβασε στα 400μ.
               Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω, ασ μας πει.

          Υποθέτω πως μας μετέφερε μια τεχνική από παγκόσμιους πρωταθλητές.
             Εκπληκτικό και καλοδεχούμενο
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #64 il: Martedì, 31 Mag 2022, 17:06:05 »

    Ανδρεα νομιζω οτι αυτο το εκανε διοτι εκει θεωρησε οτι εχεο βρει κατι καλο οποτε επιταχυνε κυκλικα και μετα εκοψε συνεχιζοντας στο ιδιο υψος τις γυρες επι δεκα δευτερολεπτα για μην καταγραψει μεγαλυτερο startingheight και μετα δουλευει το θερμικο του.
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #65 il: Martedì, 31 Mag 2022, 18:43:00 »



        Ευχαριστω Βασιλη, ετσιβγαινει νόημα, δεν το ειχα ξαναδει.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #66 il: Martedì, 31 Mag 2022, 18:44:43 »

    Περιμενε Ανδρεα διοτι ο Θειος θα γραψει οπου ναναι κατι εξαιρετικα ενδιαφερον που θα μας αρεσει ολους
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #67 il: Martedì, 31 Mag 2022, 18:48:50 »

    Ο ήλιος θερμαίνει το έδαφος και το έδαφος θερμαίνει τον αέρα που εφάπτεται, σε κάποιο μικρό πάχος (ύψος).
    Η φυσαλίδα του αέρα που έχει θερμανθεί διαστέλλεται αλλά δεν είναι απαραίτητο να ξεκολλήσει άμεσα ένα «θερμικό».

    Είναι θέμα χρόνου ή θέμα βοήθειας για άμεσο ξεκόλλημα.
    Ένα αυτοκίνητο που θα περάσει ανάμεσα, ένας άνθρωπος που κινείται, ο άνεμος που περνάει γύρω από αυτή, μπορούν να κάνουν την φυσαλίδα να ξεκολλήσει και να παρουσιαστεί το θερμικό.

    Το ίδιο μπορεί να πετύχει και το ανεμόπτερο που «ανακατεύει» τον αέρα σε χαμηλό ύψος.

    Θα ξαναπώ μία αντίστοιχη ιστορία που έζησα, το 1964 στο Τατόϊ. Απογείωσα ένα Kadet ελεύθερης πτήσης. Αυτό το πήρε ένα θερμικό και το πήγε πάνω από το μεγάλο νότιο υπόστεγο.
    Ξαφνικά το βλέπουμε να φεύγει από εκεί και να επιστρέφει στο σημείο που το απογείωσα, χάνοντας ύψος. Εχει φθάσει σε ύψος 3 μέτρων πάνω από το κεφάλι μου. Αυτό είναι τύχη σκέφτηκα. Και ασυναίσθητα, άρχισα να περπατάω προς το σημείο που υπολόγιζα ότι θα προσγειωθεί.
    Με το που άρχισα να μετακινούμαι, έγινα η αιτία να ξεκολλήσει νέο θερμικό που το πήρε και το ανέβασε έως την Πάρνηθα.

    Μία άλλη παρόμοια φάση συναντάται στους αγώνες μοντέλων ελεύθερης πτήσης, ανεμόπτερα λαστιχοκίνητα ή μηχανοκίνητα. Η ομάδα του αθλητή αρχίζει να τρέχει σε κύκλο κάτω από το μοντέλο, στριφογυρίζοντας μπουφάν, φανέλες και ότι άλλο παρόμοιο έχουν, για να ξεκολλήσει θερμικό και να βοηθήσει τον χρόνο πτήσης του μοντέλου τους.
    Αυτό που μένει από την όλη αναφορά είναι ότι πρέπει να πηγαίνει κανείς σε διεθνείς αγώνες για να μαθαίνει τις υψηλές τεχνικές, 
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #68 il: Mercoledì, 1 Giu 2022, 12:46:45 »



                Με το που άρχισα να μετακινούμαι, έγινα η αιτία να ξεκολλήσει νέο θερμικό που το πήρε και το ανέβασε έως την Πάρνηθα.

    Μαγικη εποχη ,θάθελα να την ειχα ζήσει. Τότε ομως ημασταν στρατευμένοι στη πολιτική.

                  Μία άλλη παρόμοια φάση συναντάται στους αγώνες μοντέλων ελεύθερης πτήσης, ανεμόπτερα λαστιχοκίνητα ή μηχανοκίνητα. Η ομάδα του αθλητή αρχίζει να τρέχει σε κύκλο κάτω από το μοντέλο, στριφογυρίζοντας μπουφάν, φανέλες και ότι άλλο παρόμοιο έχουν, για να ξεκολλήσει θερμικό και να βοηθήσει τον χρόνο πτήσης του μοντέλου τους.

      Δεν ειχαν γινει στην Ελλαδα αυτοι οι αγώνες?

      Η λυση (πολυ δυσκολη, σχεδον ακατόρθωτη ειναι ο αμοιβαίος σεβασμος , η αποδοχη οχι του αλάθητου αλλα των καλών προθέσεων του Αλλου.

      Κυριε Γιάννη μας πολυ καλα μας τα ειπατε.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #69 il: Mercoledì, 1 Giu 2022, 16:43:14 »

    Δεν ειχαν γινει στην Ελλαδα αυτοι οι αγώνες?

    Οχι ποτέ δεν έγιναν αγώνες ελεύθερης πτήσης
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 686


    « Risposta #70 il: Mercoledì, 1 Giu 2022, 23:20:53 »

    Ας επανέλθουμε στα αγωνιστικά, με ''φυσιολογικά'' σχόλια.
    Βάσει των κανονισμών του φόρουμ, μπορούμε να καταθέσουμε τις παρατηρήσεις μας ώστε να υπάρξει
    βελτίωση των διοργανώσεων, το προτείνει άλλωστε και ο Διαχειριστής του φόρουμ.

    Εννοείται ότι περιεχόμενο όπως φωτογραφίες, αποτελέσματα και "φυσιολογικά" σχόλια για τους αγώνες, ανταλλαγή απόψεων για βελτίωση κ.λ.π. είναι απολύτως αποδεκτά και επιθυμητά.
    gkan  

    Ας ανατρέξουμε λοιπόν στους κανονισμούς των αγώνων τις κατηγορίας μας.

    12.11. Ποινολόγηση πτήσης ή διαγραφή από τον αγώνα

     Η πτήση ποινολογείται συνολικά με «ν» βαθμούς, (όπου ν ο αριθμός των αθλητών της μικρότερης
    ομάδας, όπως αυτή έχει προσδιοριστεί στο ετοιμασμένο από πριν τον αγώνα matrix των σειρών
    πτήσεων), εφόσον:

    . δεν ολοκληρωθεί η απογείωση, ή αν αυτή γίνει εκτός του προβλεπομένου χρόνου ή σε απόσταση
    μεγαλύτερη του 1 μέτρου από το προσδιορισμένο σημείο απογείωσης που έχει επιλέξει ο αθλητής.

    . Αν το μοτέρ κατά την ώρα της άφεσης του στην απογείωση δεν λειτουργεί.

    .στηv διάρκεια της προσγείωσης όλο το μοντέλο, όταν τελικά ακινητοποιηθεί, βρίσκεται εκτός της
    καθορισμένης περιοχής προσγείωσης


    Βάση λοιπόν των κανονισμών του αγώνα, η βαθμολόγηση των αθλητών είναι λανθασμένη. Όπως προκύπτει από τον πίνακα
    των αποτελεσμάτων, οι αθλητές ήταν 17, και οι σειρές δύο (2), οπότε  ο βαθμός ν αντιστοιχεί στον φυσικό
    αριθμό ''8'', άρα ο μέγιστος βαθμός ποινής θα έπρεπε να είναι οκτώ 8.

    Ο αγώνας ξεκίνησε στις 12:30  !!!! οπότε όποιος προγραμματισμός, από τον Αλυτάρχη,  με περισσότερους από 17 αθλητές, αν έγινε την προηγουμένη θα μπορούσε Άνετα, λόγο του χρόνου
    που είχε στην διαθεσή του να διορθωθεί.
    Αλλά να δεχθούμε ότι αυτό ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ για τον Αλυτάρχη, πάλι υπάρχει Λάθος, και θα αναφερθώ στην δική μου περίπτωση όπου στον δεύτερο και τρίτο γύρο
    λόγω τεχνικού προβλήματος δεν απογειώθηκα, και ποινολογήθηκα με 7 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΙΝΗΣ!!!!! ενώ στον Εκτο (6)  γύρο που πάλι δεν απογείωσα το
    μοντέλο μου ποινολογήθηκα με 9 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΙΝΗΣ!!!!!!!!!!.

    Επίσης συναίβει και κάτι άλλο που αλλοιώνει τα αποτελέσματα του αγώνα, αθλητής, μιλάω για το Σάββατο, προσγειώθηκε Εκτός του πεδίου και δεν ποινολογήθηκε
    με τους βαθμούς ποινής που προβλέπει ο κανονισμός, επίσης ο ίδιος αθλητής στον έκτο γύρω δεν ολοκλήρωσε την απογείωση του όπως  αναφέρει ο κανονισμός,
    δηλαδή την ώρα που φεύγει το μοντέλο από το χέρι του θα πρέπει να δουλεύει το μοτέρ, το ανέφερε ο ίδιος στον κατασκευαστή του αλτίμετρου, όταν έψαχνε την αιτία
    που το μοτέρ του ''έκοψε'' αμέσως με την ενεργοποίησή του.
    Ρωτούσε τον κατασκευαστή του Αλτιμετρου << μήπως φταίει που συνέδεσα την μπαταρία ένα λεπτό νωρίτερα ? >>

    Ο Αλυτάρχης λοιπόν βαθμολόγησε τους αθλητές για τις ίδιες ''παραβάσεις''  διαφορετικά, όπως αποδεικνύεται από τον πίνακα των αποτελεσμάτων, ο Αλυτάρχης δεν μπόρεσε να δει  
    ποιος προσγειώνεται εκτός μοντελοδρομίου, η είδε και απλά το παράβλεψε όπως και ποιανού το μοτέρ δεν δουλεύει στην απογείωση, η είδε και πάλι όμως το παράβλεψε, δεν
    θα πρέπει η ΕΠΑΕ να κάνει αυτό που πρέπει ώστε να διορθωθούν τα λάθη? μιας και μιλάμε για Πανελλήνιο αγώνα.

    Ολα τα σχόλια έχουν σκοπό, όχι να επικρίνουν, αλλά ο επόμενος Πανελλήνιος να είναι σωστός και από βαθμολογικής απόψεως.

    Νομίζω ήμουν ''κόσμιος'' με κομψές εκφράσεις.  Στριφογύρισμα ματιών
      
    Loggato

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    albatros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 258



    « Risposta #71 il: Giovedì, 2 Giu 2022, 09:23:18 »

    Καλημέρα Απόστολε.
    Επειδή αναφέρεσαι στην δική μου πτήση του έκτου γύρου του Σαββάτου, μάλλον δεν κατάλαβες τι έγινε.
    Απογειώθηκα κανονικά εντός χρόνου με το μοτέρ σε λειτουργεία, αλλά μετά από 3 δεύτερα περίπου το μοτέρ σταμάτησε να λειτουργεί και προσγείωσα το ανεμόπτερο κανονικά στον προβλεπόμενο χώρο, δηλαδή προσγειώθηκα πρώτος στον γύρο και πήρα τους αντίστοιχους βαθμούς ποινής βάση της σειράς προσγείωσης.
    Το αλτιμετρο κατέγραψε και το ύψος στα 16μέτρα.
    Το ερώτημά μου προς τον Βασίλη ήταν μήπως για κάποιον περίεργο λόγο ενεργοποιήθηκε ο χρόνος λειτουργείας του μοτέρ νωρίτερα και έτσι λειτούργησε μόνο για 3 περίπου δεύτερα το μοτέρ.
    Ελπίζω να το κατάλαβες καλά για να μην έχεις λάθος απορίες.
    Loggato

    Μπάμπης  Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #72 il: Giovedì, 2 Giu 2022, 12:43:21 »

    Επιβεβαιωνω αυτο που εγραψε ο Μπαμπης για τον6ο γυρο  διοτι και ειδα την μικρη σε διαρκεια λειτουργια του μοτερ και το οτι προσγειωθηκε πρωτος παροτρυνοντας μαλιστα να μπει μεσα να παρει προσγειωση.
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #73 il: Giovedì, 2 Giu 2022, 15:54:57 »



                    Η ηρεμία, χωρις εντάσεις ηταν το καλο σε αυτη τη διοργάνωση .
                     Φαίνεται πως οριμάζουμε.  Μπορεις να συγκεντρωθεις στη πτήση σου και κάπως να εξελιχθεις.
     Αφησαμε πισω τηις κοκορομαχίες.
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #74 il: Venerdì, 3 Giu 2022, 07:57:00 »

    kaι του χρονου με υγεια
    Loggato
    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatori: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Topic: Πανελλήνιοι Αγώνες Αερομοντελισμού Ηλεκτροκίνητων Ανεμοπτέρων κατηγορίας F5J GR
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.033 secondi con 24 queries.