Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:17:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 22:17:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 36
    Gesamt: 39
    Themavorwähler

    Verlinkte Ereignisse
    • Παγκόσμιοι Ακροβ. F3A, Πορτογαλία, 21-29 Αυγ.: Freitag, 21 Aug 2009 - Samstag, 29 Aug 2009
    Seiten: 1 2 3 4 [5]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ακροβατικών Ακριβείας (F3A) - 2009  (Gelesen 20775 mal)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #60 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 01:54:32 »

    Ο Ηλιας με τον QQ κι εγω με το Ventura, και το ωραιο βαλιτσακι μου ανεφερε ο Χαρης  Grin

    Τελικα καταλαβα πως κανουμε αρκετες υπερβολες με τα μοντελα. Ο QQ χρησιμοποιει ενα 4.5κιλο servo JR 3421SA για 2 x aileron στο διπλανο. Τα snap σταματουσαν ακαριαια, κι εμεις παμε και βαζουμε 8κιλα και 11κιλα στα μονοπλανα σε 1 aileron..υπερβολες. Ηλεκτρικο θα μου πειτε..ναι παιζει κι αυτο ρολο.


    * Elias_QQ_.JPG (69.45 KB, 640x480 - angeschaut 654 Mal.)

    * Me_Ventura_.JPG (58.54 KB, 640x480 - angeschaut 657 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #61 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 02:02:34 »

    Κι εδω ο Master Μr. Naruke και ο ταλαντουχος και πανω απ'ολα υπακουος μαθητης Tetsuo Onda. Τι να πει κανεις και γι'αυτους.... Σφραγισμένα χείλη

    YS-175 DZ Prototype glow η οποια δουλευει με καυσιμο της Cosmo Fuel 8% λαδι και 20% Νιτρομεθανιο. Ο Onda βαζει λιγο λαδι για να μην εχει smoke trail...


    * Nar_Onda1.JPG (53.83 KB, 640x480 - angeschaut 643 Mal.)

    * Nar_Onda2.JPG (47.15 KB, 640x480 - angeschaut 634 Mal.)

    * YS-175DZ.JPG (59.12 KB, 640x480 - angeschaut 650 Mal.)
    « Letzte Änderung: Dienstag, 22 Sep 2009, 02:25:17 von Nikolas » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #62 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 02:09:24 »

    Naruke Design Asylier και Azure...oπως ειπα χαριτολογώντας στον Ηλια και συμφωνησε...ο Einstein του F3A... Grin

    ααα και το Wingray του Suzuki με OS-200EFI...εξελιξη των πετυχημενων σχεδιων Zeque και MidRex.



    * Asylier1.JPG (44.64 KB, 640x480 - angeschaut 676 Mal.)

    * Azure.JPG (46.56 KB, 640x480 - angeschaut 651 Mal.)

    * Suzuki1.JPG (83.99 KB, 640x480 - angeschaut 624 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #63 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 02:15:17 »

    Συνεχεια με Wingray...


    * Suzuki2_.JPG (80.21 KB, 640x480 - angeschaut 625 Mal.)

    * Suzuki4_.JPG (65.35 KB, 640x480 - angeschaut 674 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #64 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 02:22:55 »

    Μr. Akiba ProLine Evo OS 200EFI και με τον κο OS Engines...

    Κλεισαμε ενα πρωτο κυκλο φωτογραφιων, αυριο συνεχιζουμε με του Γαλλους και τους Αυστριακους φιλους.


    * Akiba_Evo1.JPG (51.95 KB, 640x480 - angeschaut 615 Mal.)

    * Akiba_Evo2.JPG (51.32 KB, 640x480 - angeschaut 644 Mal.)

    * Me_OS_.JPG (59.6 KB, 640x480 - angeschaut 608 Mal.)
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #65 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 09:20:31 »

    Ο Ηλιας με τον QQ κι εγω με το Ventura, και το ωραιο βαλιτσακι μου ανεφερε ο Χαρης  Grin

    Τελικα καταλαβα πως κανουμε αρκετες υπερβολες με τα μοντελα. Ο QQ χρησιμοποιει ενα 4.5κιλο servo JR 3421SA για 2 x aileron στο διπλανο. Τα snap σταματουσαν ακαριαια, κι εμεις παμε και βαζουμε 8κιλα και 11κιλα στα μονοπλανα σε 1 aileron..υπερβολες. Ηλεκτρικο θα μου πειτε..ναι παιζει κι αυτο ρολο.

    ξαναπες το και βαλτο με bold να το δουνε και αλλοι.....
    Gespeichert
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.042



    « Antwort #66 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 10:39:40 »

    Νικόλα ωραία εμπειρεία να βρίσκεσαι ανάμεσα στην αφρόκρεμα των μοντελιστών  Χαμόγελο 
    Αντε αμα το προλαβαίνεις ανέβασε και βίντεο απο την διοργάνωση,
     ξέρω ότι θα έχεις καλά "κομμάτια" στην φαρέτρα σου  Wink
    Gespeichert
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.264



    « Antwort #67 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 15:00:23 »

    ρε συ νικολα, αυτος ο κυριος OS , ειναι οντως τοσο κοντος ή εκανες κατι στην φωτο?Huh?
    αστειευομαι βεβαια.....οσο μποι του λειπει τοσο μυαλο εχει....
      να πω οτι εχω ζηλεψει απιστευτα.. Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός
      ειδικα για τον somenzini που ειναι και ο δικος μου αγαπημενος ..ξερει ο giannisx.... Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
    Gespeichert

    cogito ergo sum....
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #68 am: Dienstag, 22 Sep 2009, 19:49:29 »

    Καλησπερα φιλοι μου,

    Ναι τα λιγα κιλα στα συγκεκριμενο αεροπλανο δικαιολογουνται και απο το μικρο βαρος (μκρη αδρανεια) των φτερων καθως και απο το μικρο μηκος τους σε σχεση με ενα μονοπλανο (μικροτερη γωνιακη ταχυτητα στα roll) αρα τα φτερα σπαματανε πιο ευκολα.

    Ναι ειναι οντως μια πολυ σημαντικη εμπειρια για ολους μας, η οποια πιθανως μπορει να οδηγησει καποιον σε δυο μονοπατια:

    - Αυτο της βελτιωσης αφου βαζεις πολυ υψηλα stds, εστω και να προσεγγισεις το 1/1000  Χαμόγελο αυτων των χειριστων ειναι πολυ σημαντικη βελτιωση για τα δικα μας δεδομενα. Πρεπει να εχεις υψηλους στοχους για να φτασεις τους χαμηλους η τους μεσαιους, αρκει να εισαι ρεαλιστης. Υπηρχαν καποιοι που ηθελαν να μπουνε στα semi finals δηλαδη στους top 30 και πηρανε θεση κοντα στο 80. Οι στοχοι πρεπει να ειναι ρεαλιστικοι σε καθε περιπτωση, ή κι αν δεν ειναι ας τους κραταμε για τον εαυτο μας καλυτερα. Azn

    -Αυτο της αδρανειας αφου εχοντας ολες αυτες τις παραστασεις ολα πλεον φανταζουν ματαια με αποτελεσμα τιποτα να μη σου κανει  αισθηση. Χαμόγελο Η υπερβολικη δοση πολλες φορες δημιουργει παρενεργειες. Αν το αισθανθει καποιος αυτο καλυτερα να αλλαξει hobby κατα τη γνωμη μου... Χαμόγελο

    Ελπιζω κανεις μας να μην ανηκει στη 2η κατηγορια.

    Τολη ναι τον QQ τον παρακολουθω απο μικρος, και τωρα που μεγαλωσα ακομα τον παρακολουθω  Grin και ευχομαι αυτο να συνεχιστει... Grin

    Καλο σας βραδυ, Thumbs up

    Νικος

    ΥΓ: δυστυχως αποψε ειναι το debate και δεν εχουμε φωτογραφιες.
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #69 am: Donnerstag, 1 Okt 2009, 22:59:57 »

    Συνεχιζουμε με περισσοτερο υλικο:

    Μια φωτογραφια του Ηλια με τον Ακη,, ετοιμαζονται να βαλουν μπροστα.

    Ο JAS (Jason Shulman) στο flight line, πολυ χαλαρος πριν τις πτησεις. Εκπροσωπος του κινηματος "Pattern is Fun!!". Η αληθεια ειναι οτι διασκεδασε αλλα δε του πολυαρεσε η Πορτογαλια και το μερος που εγινε ο αγωνας.


    * Akis_Elias.JPG (46.46 KB, 640x480 - angeschaut 439 Mal.)

    * JAS1.JPG (58.63 KB, 640x480 - angeschaut 421 Mal.)

    * JAS2.JPG (49.69 KB, 640x480 - angeschaut 438 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 1 Okt 2009, 23:32:22 von Nikolas » Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #70 am: Donnerstag, 1 Okt 2009, 23:14:37 »

    Φωτογραφιες απο τους αδερφους και Παγκοσμιους Πρωταθλητες , Christophe και Benoit Paysant Le Roux (1ος και 2ος αντίστοιχα). Επισης δεν εχουμε να κανουμε πολλα σχολια, το μονο ειναι απλοτητα τους σε ολους τους τομεις απο το τροπο που σου εξηγουν κατι μεχρι το πως εχουν σετταρει το μοντελο τους - το γνωστο πλεον μοντελο τους Axiome με YS 170 CDI. Φοβερη εμπερια να τους βλεπεις να πετανε ιδιαιτερα σε συνθηκες αερα.


    * CPLR_BPLR.JPG (59.02 KB, 640x480 - angeschaut 429 Mal.)

    * BPLR_Axiome.JPG (47.39 KB, 640x480 - angeschaut 412 Mal.)

    * CPLR_BPLR2.JPG (55.17 KB, 640x480 - angeschaut 404 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #71 am: Donnerstag, 1 Okt 2009, 23:29:14 »

    Το Krill Spark του Andrew "The Animal" Jesky  Χαμόγελο Δε χρειαζονται συστασεις επισης...

    Το Beryll του Αυστριακου Markus Zeiner o οποιος έχει χορηγό τη Redbull.

    To Adastra του Αυστριακου Helmut Danksagmuller δικης του σχεδιασης και κατασκευης.



    * Jesky_Spark.JPG (55.49 KB, 640x480 - angeschaut 395 Mal.)

    * Beryll_Zeiner.JPG (54.5 KB, 640x480 - angeschaut 405 Mal.)

    * Andastra.JPG (52.74 KB, 640x480 - angeschaut 474 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 4 [5]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ακροβατικών Ακριβείας (F3A) - 2009
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.035 Sekunden mit 27 Zugriffen.