Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 21:44:33

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 21:44:33

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 170
    Total: 170
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση  (Lu 7354 fois)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #15 le: Mercredi, 23 Dιc. 2015, 21:13:33 »

    Για να καταλάβω, ποιο είναι το σημείο ανακοπής της αεροτομής? Η κορυφή της καμπύλης του χείλους προσβολής?
    Journalisée

    Τηλέμαχος
    guest962
    Invité
    « Répondre #16 le: Mercredi, 23 Dιc. 2015, 21:54:41 »

    κλασικη περιπτωση βλαβης

    Spin

    A worse version of a stall is called spin, in which the plane spirals down.
    A stall can develop into a spin through the exertion of a sidewise moment.
    Depending on the plane, (and where its CG is located) it may be more difficult
    or impossible to recover from a spin.
    Recovery requires good efficiency from the tail surfaces of the plane; typically
    recovery involves the use of the rudder to stop the spinning motion, in addition
    to the elevator to break the stall. However the wings might block the airflow to
    the tail.
    If the centre of gravity of the plane is too far back, it tends to make recovery
    much more difficult.

     Thumbs up Thumbs up

    https://www.youtube.com/watch?v=iywPZWJ9hMc

    κοιτα  στο 2.10 του βιντεο να καταλαβεις τι εγινε
    Journalisée
    guest962
    Invité
    « Répondre #17 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 00:02:28 »

    οταν στολαρες τραβηξες ολο το elevetor και αυτο ηταν.το stall εγινε χειροτερο Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.766



    WWW
    « Répondre #18 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 00:06:52 »

    Για να καταλάβω, ποιο είναι το σημείο ανακοπής της αεροτομής? Η κορυφή της καμπύλης του χείλους προσβολής?
    Ναι ειναι η κορυφή της καμπυλης του χειλους προσβολής.Ο θείος Γιαννης πιθανόν στο ζητάει γιατί εαν εχει τριφτει λιγο πιο πανω καθως το εφτιαχνες ,να εχει αυξηθει η γωνια προσβολής ελαφρά.Πράγμα που θα σου δημιουργεί παλι άνοδο και φουσκωμα αλλα οχι λογο CG αλλα λόγο αντωσης περισσοτερης λογο περισότερης γωνιας προσβολής.Αλλη αντωση εχεις με 1 μοιρα και αλλη με 5.Τωρα εαν η σελα που καθεται η πτερυγα ειναι στανταρ και σωστη όπως στο σχεδιο αλλα και η ουρα στις σωστες μοιρες!! και η αεροτομή τριμένη και σωστή, τότε κατα την γνωμη μου το CG ειναι η αιτία σε συνδιασμό με το χαστούκι απο τον αερα και την χαμηλη ταχυτητα σου στην στροφή.
    « Dernière édition: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 00:49:40 par ArgyrisGiannetakis » Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    guest962
    Invité
    « Répondre #19 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 00:12:54 »

    Για να καταλάβω, ποιο είναι το σημείο ανακοπής της αεροτομής? Η κορυφή της καμπύλης του χείλους προσβολής?
    χαμηλη ταχυτητα σου στην στροφή.

    Αργυρη stall ηταν η αιτια
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.766



    WWW
    « Répondre #20 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 00:20:10 »

    Ναι και εγω αυτό πιστέυω!
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #21 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 08:07:23 »

    Η ταχύτητα με την οποία πετάει ένα φτερό, μπορεί να είναι η ταχύτητα που τρέχει το αεροπλάνο μέσα στον αέρα, ή η ταχύτητα που τρέχει ο αέρας γύρω από το φτερό (π.χ. φυσάει δυνατά και σηκώνει το αεροπλάνο από το έδαφος), ή ο συνδυασμός και των δύο. Εν γένει όλα τα ανωτέρω καλούνται "σχετική ταχύτητα". Επί ίσων σχετικών ταχυτήτων το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ανεξάρτητα από το πως γεννάται αυτή η ταχύτητα.

    Δεν γνωρίζω αν έχετε ακούσει για τις διαφωνίες μεταξύ πιλότων κ.λ.π. για το πως συμπεριφέρεται ένα αεροπλάνο όταν πετώντας αρχικά κοντρα στον άνεμο, στρίβει 180 μοίρες και βρίσκεται να πετάει με ούριο άνεμο.

    Ενα βαρύ επιβατικό αεροπλάνο χρειάζεται αρκετή ώρα, και μεγάλη ακτίνα στροφής για να αλλάξει κατεύθυνση 180 μοιρών. Μπορεί να διατηρησει την σχετική του ταχύτητα στον αέρα και δεν επηρεάζεται από την στροφή αυτή.

    Ενα ελαφρύ μοντέλο, που στρίβει συγκριτικά άμεσα και επί τόπου, δεν προλαβαίνει να επιταχύνει ως προς το έδαφος (να αυξήσει την ταχύτητα εδάφους) και να ξαναβρει την σχετική του ταχύτητα μέσα σε ούριο άνεμο, και βρίσκεται να πετάει με μικρότερη σχετική ταχύτητα απ' ότι πριν λίγο.

    Δεν λέμε ότι σίγουρα θα στολλαρει, αφού δεν αναφερόμαστε σε μεγέθη ταχυτήτων, αλλά δεν αποκλείεται και αυτή η πιθανότητα.

    Κατά την διάρκεια της στροφής, ανάλογα με την κλίση και την δίεδρο που έχει, δέχεται τη σφαλιάρα του ανέμου από το πλάϊ. Αυτό μπορεί να βοηθήσει επιταχύνοντας το μοντέλο, αλλά μπορεί και να το τουμπάρει. Αντιλαμβάνεστε που θα καταλήξει ένα μοντέλο που έχει τουμπάρει, το σπρώχνει πλάγια ο άνεμος, το φτερό του έχει στολλάρει, ούτε τα πηδάλιά του είναι ενεργά.

    Οταν ένας άνθρωπος σκοντάψει στην κορυφή της σκάλας και βρεθεί στο κάτω μέρος λέμε ότι "κουτρουβάλιασε" Κάτι τέτοιο συνέβη και στον Τηλέμαχο

    Οπως έχω πει πολλές φορές, ο Τηλέμαχος σχεδιάστηκε για να εκτελεί μία συγκεκριμένη μορφή πτήσης: να κρατιέται σε οριζόντια τροχιά με μικρή ταχύτητα, χωρίς να χάνει ύψος στις στροφές.

    Τα μοντέλα που θέλουμε να τρέχουν σχεδιάζονται με άλλα δεδομένα, έχουν άλλη αεροτομή, σχεδόν μηδενική διαμήκη δίεδρο, και μπροστά το Κέντρο Βάρους.

    Η λέξη "τρέχουν" μεταφράζεται να πετούν με μεγάλη "σχετική" ταχύτητα. Παράδειγμα αν πετάει κόντρα σε ταχύτητα ανέμου που είναι ίση και αντίθετη με την ταχύτητα στηριξης του αεροπλάνου, αυτό θα πετάει μεν, αλλά θα φαίνεται ότι στέκεται ακίνητο στον χώρο. Και όπως είπαμε προηγουμένως αν κάνει απότομη στροφή, θα αργήσει να ξαναβρει την σχετική ταχύτητα πτήσης που χρειάζεται.

    Τα 3 μποφώρ μάλλον έπεσαν πολλά σ' αυτόν τον Τηλέμαχο.

    Τι είναι το σημείο ανακοπής.

    Στα σχήματα που δείχνουν πως περνούν τα αερονημάτια γύρω από μία αεροτομή, υπάρχει ένα σημείο μπροστά, που κάποιο αερονημάτιο σταματάει επάνω στο χείλος προσβολής (θεωρητικά ανακόπτεται η πορεία του).

    Από αυτο το σημείο ξεκινάμε να χαράσουμε την χορδή της αεροτομής έως το χείλος εκφυγής. Η απόσταση (ύψος) από το κάτω μέρος του χείλους προσβολής ονομάζεται "είσοδος ΦΙΛΙΠΣ" (PHILIP'S ΕΝΤRΥ)

    Αρα όσο πιό ψηλά βρεθεί αυτό το σημείο αυξάνει και η γωνία πρόσπτωσης και προσβολής της αεροτομής.    
    « Dernière édition: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 08:25:27 par Γιάννης Κωνσταντακάτος » Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #22 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 09:48:25 »

    Με την βοηθεια ολων σας μαλλον βγηκε το πορισμα για τα αιτια
    του αεροπορικου  ατυχημστος...αποτομη στροφη σε συνδυασμο με πλαγιο ανεμο, κλεισιμο γκαζιου και up στο elevator οδηγησαν σε srall.Επισης σε καμια περιπτωση δεν καταφερα να διαμορφωσω σωστα το χειλος προσβολης σε ολο του το μηκος οπως στο σχεδιο.Το σημειο ανακοπης βρισκετε πιο ψηλα σε καποια σημεια. Εσεις πως διαμορφωνεται σωστα το χειλος?
    Journalisée

    Τηλέμαχος
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 11:05:51 »

    Εσεις πως διαμορφωνεται σωστα το χειλος?

    Φτιαξε από κόντρα πλακε ή χοντρό χαρτόνι το συμπλήρωμα (εσωτερική καμπύλη) του χείλους προσβολής. Αυτό θα το εφαρμόζεις στα σημεία που γυαλοχαρτίζεις για να ελέγξεις την πορείια.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #24 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 11:08:21 »

    και up στο elevator οδηγησαν σε stall.

    Το elevator δεν επιδείνωσε την κατάσταση, γιατί ήταν ανενεργό σε αυτή τη φάση.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #25 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 15:36:29 »

    Ευχαριστω καλες γιορτες να εχετε!
    Journalisée

    Τηλέμαχος
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #26 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 18:44:57 »

    και up στο elevator οδηγησαν σε stall.

    Το elevator δεν επιδείνωσε την κατάσταση, γιατί ήταν ανενεργό σε αυτή τη φάση.

    Kυρ Γιαννη θα μας πάρουν με τις πέτρες!!
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #27 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 20:08:27 »

    Kυρ Γιαννη θα μας πάρουν με τις πέτρες!!

    Πάταξον μεν, άκουσον δε.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #28 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 21:50:07 »

    Δεν πατασω και ακούω το λοιπόν... Στριφογύρισμα ματιών
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.766



    WWW
    « Répondre #29 le: Jeudi, 24 Dιc. 2015, 22:10:17 »

    Αφήστε τις πέτρες και τα ακουστικά και αλληλοπετάχτε μελομακάρονα και κουραμπιέδες να πιάσουν τόπο!!!!Φιλία σε όλους Καλά Χριστούγενννα!!! Thumbs up Grin Grin
    Εγω ηδη εχω κατεβάσει κανα δυό!!!νιαμ νιαμ
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Τηλέμαχος-Πτώση στην πρώτη πτήση
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.037 secondes avec 28 requêtes.