Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:03:40

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 01:03:40

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 27
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 16
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κατασκευή θερμικού μοντέλου FPV  (Lu 1406 fois)
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « le: Dimanche, 11 Mars 2018, 02:14:51 »

    Καλησπέρα!
    Θέλω να φτιάξω ένα μοντέλο cessna με κινητήρα νίτρου ή βενζίνης, με άνοιγμα φτερών περίπου στα δύο μέτρα και στη συνέχεια να το κάνω FPV.
    Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τον pixhawk px4 αλλά δεν ξέρω αν θα δουλέψει σωστά λόγω κραδασμών από τον κινητήρα.
    Έχει φτιάξει κανείς κάτι τέτοιο ή αν ξέρει κάποιο θερμικό μοντέλο που να έχει δουλέψει σωστά με αυτόματο πιλότο;
    Από ότι έχω δει στο ίντερνετ συνήθως τα FPV είναι ηλεκτρικά.
    Ευχαριστώ
    Journalisée
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 243



    WWW
    « Répondre #1 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 08:49:06 »

    Τι ακριβως εχεις στο μυαλο σου να κανεις? FPV για medium-long range?

    Ξεκινα με ενα ηλεκτρικο να μαθεις τον πιξχωκ και μετα βλεπεις!


    υγ.  Προσωπικα η γνωμη μου ειναι να μην προχωρησεις σε θερμικο fpv και ποσο μαλιστα 2μ αεροπλανο, καθως θα εισαι δημοσιος κινδυνος!
    Journalisée

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #2 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 09:02:04 »

    θεωρητικά γίνεται αλλα όπως τα λεει ο φιλος cosmic ενας απο τους λογος για να μην τον κάνεις ειναι η περίπτωση που κατι δεν παει καλα..
    Συνήθως ολοι μας ειχαμε πτώσεις με τα fpv
    και ειδικα τωρα με τις άδειες χειριστών drone πας σε αλλη κατηγορία εκτος μοντελισμου ..


    « Dernière édition: Dimanche, 11 Mars 2018, 09:22:07 par kolotoympas » Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « Répondre #3 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 09:26:04 »

    Καταρχάς αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι να φτιάξω το συγκεκριμένο μοντέλο σαν απλό μοντέλο.
    Επειδή θα ήθελα να ασχοληθώ με το fpv περισσότερο θα ήθελα να ξέρω αν στη συνέχεια το κάνω fpv αν μπορεί να γίνει πρώτα απ όλα.
    Για medium-long range για το συγκεκριμένο δεν θέλω μεγάλες αποστάσεις.
    Όσο για το δημόσιος κίνδυνος φυσικά και έχω σκεφτεί το ότι είναι επικίνδυνο κάτι τέτοιο και εννοείται πως το συγκεκριμένο μοντέλο σε καμία περίπτωση δεν θα πετούσε πάνω από κατοικημένες περιοχές.
    Θα μου πεις αυτό είναι σχετικό γιατί όλα μπορεί να γίνουν.
    Ευχαριστώ πολύ!
    Journalisée
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 243



    WWW
    « Répondre #4 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 09:36:50 »

    σου παραθετω μια δικη μου ατυχη στιγμη στα 2.5 χλμ μακρια απο μενα! Απο την στιγμη που βλεπεις και μετα εγω δεν ειχα κανεναν ελεγχο απολυτως!!! Το τυχερο της υποθεσης ηταν οτι το αεροπλανακι ειναι glider και δεν κατεβαινει -στολαρει τοσο ευκολα... Φανταζεσαι να ηταν θερμικο τι θα μπορουσε να γινει στο διερχομενο αυτοκινητο? Υπόψιν η περιοχη δεν ειχε σπιτια!




    Υγ. Για την ιστορια, το αεροπλανο βρεθηκε και δεν ειχε καμια ζημιά πέρα μιας αμυχης στο φτερο απο το καλωδιο της ΔΕΗ
    Journalisée

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « Répondre #5 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 14:14:49 »

    Φαντάζομαι τι θα μπορούσε να γίνει αν ήταν θερμικό,έχω δει
    και εγώ πολλά τέτοια βίντεο για αυτό και είπα ότι έχω σκεφτεί ότι είναι επικίνδυνο και σε καμία περίπτωση δεν θα πετούσε πάνω ούτε από τέτοια περιοχή ούτε το συγκεκριμένο μοντέλο θα έχει αποκλειστικά τέτοια χρήση.
    Απλά ήθελα να ξέρω αν μπορεί ο συγκεκριμένος αυτόματος πιλότος να δουλέψει σωστά σε τέτοιο μοντέλο για πτήση fpv μια στο τόσο σε περιοχή που το μόνο που υπάρχει είναι χωράφια, και πάλι ξέρω ότι είναι επικίνδυνο και χρειάζεται προσοχή.
    Όταν λέω ότι θέλω να ασχοληθώ περισσότερο με το fpv σκέφτομαι με κάτι σαν το δικό σου απλά επειδή θα έχω τα ηλεκτρονικά θα ήθελα να πετάξω και με αυτό το μοντέλο σε πτήση fpv αν αυτό φυσικά είναι εφικτό.
    Journalisée
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #6 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 14:40:26 »

    Θεωρητικά γίνεται.
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « Répondre #7 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 14:58:53 »

    Οι κραδασμοί όμως θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα στο γυροσκόπιο ή γενικά στον αυτόματο πιλότο;
    Αυτό είναι κάτι το οποίο φοβάμαι και για όλους τους παραπάνω λόγους που είπαμε σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να δοκιμάσω αν και όπου το δοκιμάσω κάτι το οποίο μπορεί να είναι καταδικασμένο από την αρχή να μην δουλέψει ποτέ οπότε και να μην το δοκιμάσω καθόλου.
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.289


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #8 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 15:22:28 »

    Οι κραδασμοί όμως θα μπορούσαν να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα στο γυροσκόπιο ή γενικά στον αυτόματο πιλότο;

    Μπορείς να βάλεις αντικραδασμική (Anti-vibration) βάση στο γυροσκόπιο τύπου.............................



    και ακόμη αν επιτρέπεται, θα μας διαφωτίσουν οι φίλοι που έχουν θερμικά, αντικραδασμικές βάσεις στο μοτέρ τύπου..............



    και νομίζω ότι δεν θα έχεις πρόβλημα!!!!

    Πάντα με προσοχή και το αεροπλάνο μέχρι εκεί που το βλέπεις και το ελέγχεις δια γυμνού οφθαλμού!!!  white flag
    « Dernière édition: Dimanche, 11 Mars 2018, 15:43:44 par Markhelis » Journalisée
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « Répondre #9 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 15:44:51 »

    Κάτι σαν αυτή τη βάση είχα σκοπό να βάλω έτσι κι αλλιώς ακόμα και για προστασία της πλακέτας.
    Τις άλλες τις μικρές δεν ήξερα.
    Σε δοκιμές αν δω ότι δημιουργεί πρόβλημα προλαβαίνω να μπω σε χειροκίνητη λειτουργία και να πάρω τον έλεγχο, και τι πρόβλημα θα μπορούσε να δημιουργηθεί αν μπορεί να δημιουργηθεί;
    ξέρει κάποιος φίλος που χρησιμοποιεί τον pixhawk?
    Journalisée
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.353



    WWW
    « Répondre #10 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 15:48:45 »

    Σωστός ο Μάρκος.

    Τα gyro και τα accelerometers δουλεύουν πολύ πιο γρήγορα από το πιστόνι  του κινητήρα.  Και επίσης υπάρχουν και ηλεκτρονικά  φίλτρα μέσα
    Στο configuration κάποιον  controller που μπορούν να φιλτράρουν αυτούς τους κραδασμούς έως ένα σημείο

    Το manual mode πρέπει να το έχεις στο τσεπάκι σου για παν ενδεχόμενο... Έχεις εμπειρία από πτήσεις αεροπλάνων?
    Journalisée

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « Répondre #11 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 16:37:21 »

    Ναι αεροπλάνο πετάω αρκετά χρόνια.
    Journalisée
    cosmic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 243



    WWW
    « Répondre #12 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 17:07:19 »

    Το να γυρισεις σε μανιουαλ ειναι θεμα κινησης ενος διακοπτη στην τκ σου.  Δεν ειναι δυσκολο κι ουτε θελει χρονο δηλαδη!

    Ο pixhawk θελει ομως διαβασμα και εμπειρια για να σεταριστει τελεια! Σε ποια περιοχη βρισκεσαι?
    Journalisée

    Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
    petrosz1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 51


    « Répondre #13 le: Dimanche, 11 Mars 2018, 17:20:20 »

    Για αρχή όπως είπα και πριν σκέφτομαι να ασχοληθώ με το fpv με κάποιο ηλεκτρικό μπορεί και κάτι σαν το δικό σου οπότε και θα μάθω πιστεύω κάποια πράγματα για τον pixhawk με τον καιρό, με ψάξιμο, και με την βοήθεια σας!
    Έτσι και αλλιώς αυτό το μοντέλο προς το παρόν είναι στα σχέδια και μέχρι να φτιαχτεί να δοκιμαστεί να ρυθμιστεί και να πετάει σωστά σε απλή πτήση θα περάσει αρκετός καιρός.
    Μετά από όλα αυτά θα δω αν δοκιμάσω να πετάξει σε πτήση fpv.
    Αθήνα μένω.
    Journalisée
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Modérateur: kolotoympas)  |  Fil de discussion: Κατασκευή θερμικού μοντέλου FPV
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 25 requêtes.