Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 06:15:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 06:15:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 85
    Συνολικά: 86
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τροφοδοτικό εργαστηρίου  (Αναγνώστηκε 39115 φορές)
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #75 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2011, 21:22:50 »

    Τώρα μάλιστα...
    Ευχαριστώ Κολοτούμπα.
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #76 στις: Τετάρτη, 9 Νοέ 2011, 22:10:36 »

    Στα 5v θα βάλεις την αντίσταση!!! (κόκκινα καλώδια) μπορείς να γινει η συνδεση και εξωτερικά του τροφοδοτικού. Αν δεν θες να ανοίξεις καπάκια.
     Δεν θα συνδέσεις κανένα φορτίο-αντίσταση στα 12v παρά μόνο τον φορτιστή σου. Δότη όλα κίτρινα καλώδια (12v) στην ουσία είναι ένα καλώδιο γιατί από την μεριά του τροφοδοτικού είναι ενωμένα μεταξύ τους.
     Όσο για  τα φορτία(αντίσταση)  δίπλα…  ο depron maniac λέει
      Το ρεύμα που μπορεί να δώσει το τροφοδοτικό συνήθως φαίνεται στο ετικέτα του
      Με τον νόμο του Ωμ  R=U/I μπορούμε να υπολογίσουμε την τιμή της αντίστασης για το μέγιστο ρεύμα
      Στο συγκεκριμένο παράδειγμα R=5v/20A = 0,25Ω

    Αν μετρήσεις τα Ω της λάμπα σου και είναι 0,25Ω (δεν νομίζω) τότε κάνει η λάμπα αντί για αντίσταση! Αν όχι μπορείς να ενώσεις και άλλες λάμπες παράλληλα μέχρι να φτάσεις 0,25ω ή και λίγο παραπάνω πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα (1-2 Ω)

    Εαν βαλει τοσο μικρη αντισταση θα περασει ρευμα 20Α. Αυτο σημαινει οτι η αντισταση θα πρεπει να καταναλωσει 100W. Μπορει να θελει και ανεμιστηρα. Σε συχνη χρηση πιο φτηνα θα κοστισει ενα συγχρονο τροφοδοτικο απο το να καταναλωνεις 100W επιπλεον οταν φορτιζεις τις μπαταριες σου.
    (Με την ιδια λογικη οι τεσσερεις αντιστασεις παραλληλα των 4,7Ω μας κανει μια των 1,175Ω, το ρευμα θα ειναι 4,2Α και η απαιτουμενη ισχυς 5W.)


    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #77 στις: Κυριακή, 13 Νοέ 2011, 01:31:11 »

      Για τον προβληματισμό που έχει προκύψει, για το πόσο φορτίο χρειάζεται εντέλει στην ΄έξοδο των 5ν για να υπάρχει επάρκεια τάσης στην έξοδο των 12ν, έκανα κάποιες μετρήσεις με το τρoφοδοτικό μου, του οποίου τα χαρακτηριστικά φαίνονται στην φωτογραφία, όπου σε αυτήν και σε όλες τις άλλες φωτογραφίες μπορείτε να κάνετε κλικ για μεγαλύτερη εικόνα σε νέο παράθυρο



      Σαν αρχή έκανα σύγκριση των ενδείξεων των οργάνων που χρησιμοποίησα.
      Το κλασικό Watt's up ένα πολύμετρο και το βολτόμετρο του ίδιου του φορτιστή.
      Η ένδειξη του φορτιστή έπαιζε μεταξύ 12,20ν και 12,21ν. Τον δε φορτιστή τον είχα μόνο για τον συναγερμό της χαμηλής τάσης

     

      Σαν φορτίο των μετρήσεων χρησιμοποίησα λάμπες αλογόνου, καθώς και ένα τροφοδοτικό που είχα φτιάξει παλιότερα το οποίο δούλευε σαν πηγή ρεύματος και το χρησιμοποιούσα για την φόρτιση μπαταριών NiCd,NiMh με σταθερό ρεύμα. Το ίδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ρυθμιζόμενο φορτίο αν συνδεθεί με ανάποδη πολικότητα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιήθηκε σαν φορτίο για τα 5ν, το εύρος του όμως περιορίζεται μέχρι τα 500mA=0,5A



      Ένα πρόβλημα που προέκυψε με τις μετρήσεις ήταν οτι, όταν συνέδεα 3η λάμπα των 50W το τροφοδοτικό το καταλάβαινε σαν βραχυκύκλωμα και έσβηνε. Οπότε αυτό που χρειάστηκε να επιστρατευτεί ήταν και ένα... ESC 20Α για... βουρτσάτα.... έτσι ώστε να ανέβαζα ομαλά το φορτίο απο τις λάμπες. Όμως και πάλι έπρεπε να ανεβάζω το γκάζι αρκετά σιγά στην αρχή τουλάχιστον μέχρι να πυρώσουν τα νήματα στις λάμπες

      Μετά τον μακρύ πρόλογο,,,, επι των μετρήσεων.
      Κατα σειρά και χωρίς Φορτίο στα 5ν
      με μια λάμπα,      με δύο λάμπες,     με μια λάμπα κατευθείαν και 4 λάμπες μέσω ESC.

       

     Η διαφορά στα αμπέρ στην τρίτη συνδεσμολογία είναι και λόγω της εσωτερικής αντίστασης του ESC. Επίσης φαίνεται οτι έχει υπερβεί τα προτεινόμενα αμπέρ απο τα χαρακτηριστικά του τροφοδοτικού (14A ή 16A) καθώς και η τάση να έχει πε΄σει αρκετά χωρίς όμως να ηχήσει ο συναγερμός του φορτιστή.

      Συνεχίζεται....
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #78 στις: Κυριακή, 13 Νοέ 2011, 23:57:17 »

      Για την συνέχεια των μετρήσεων με φορτίο στα 5ν θα είχα κάνει αναφορά ήδη απο την προηγούμενη απάντηση,  Το πιο αξιοπερίεργο ήταν οτι είχα φτάσει σε μετρήσεις μέχρι και 19Α!!!!! όπου κάπου εκεί δεν ήμουν σίγουρος με το τι φορτίο είχα στα 5ν



      Γενικά είχα μπερδευτεί με τις φωτό και έπρεπε να κάνω εκ νέου μετρήσεις.
      Αυτή τη φορά όμως είχα κάποια "διαφορά" στις ενδείξεις.
      Και ως προς το ρεύμα και ως προς την τάση όπου και ήχησε ο συναγερμός του φορτιστή.



     Πάραυτα συνέχισα και με φορτίο 400mA=0,4A πήρα αυτήν την ένδειξη



      και μετά ενώ κατέβασα το φορτίο απο τα 5ν..... κάηκε το τροφοδοτικό....  buck2

      Η "διαφορά" ήταν οτι δεν είχα το πολύμετρο στα +5ν, πού ίσως, λέω ίσως, εισήγαγε ένα κάποιο φορτίο και σταθεροποιούσε την όλη κατάσταση.
      Απο την άλλη το να συνεχίσω να ταλαιπωρώ το τροφοδοτικό με μεγάλα ρεύματα, το έκανα βασιζόμενος στο πρώτο μέρος της φράσης που αναγράφεται στο τροφοδοτικό
     "+5V & +3,3V COMBINED 130W. +5V & +3,3V & +12V COMBINED 435W. TOTAL OUTPUT MAX 450W"
      Αν υπολογίσουμε την διαφορά 130W με τα 435W, τα 305W που αναλογούνε στα +12ν αντιστοιχούν για 25Α περίπου, οπότε σκέφτηκα οτι είχα περιθώριο για δοκιμές, και είχα σκεφτεί μάλιστα αν θα μπορούσα να έφτανα σε αυτά τα αμπέρ, και χωρίς φορτίο στα 5ν, αλλά η ζημιά ήρθε πιο νωρίς.

      Τα συμπεράσματα μέχρι στιγμής.
      Με μικρό φορτίο στα +5ν ίσως και 500mA=0,5A κάνουν μια κάποια διαφορά και η περαιτέρω αύξηση δεν επιφέρει μεγάλη αλλαγή αφου...
      Αν τραβάμε ρεύμα μέχρι το αναγραφόμενο, δεν πέφτει τόσο χαμηλά η τάση ετσι ώστε να δημιουργήσει πρόβλημα.

      Οπότε τι είναι αυτό που κάνει αρκετές φορές να μην υπάρχει καλή συνεργασία τροφοδοτικού-φορτιστή;;

      Συνεχίζεται....

      αφού πάρω καινούργιο τροφοδοτικό μέχρι τότε όποιες απορίες ή επισημάνσεις δεκτές.
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #79 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2011, 00:19:34 »

    Αν και εγώ δεν έχω πειραματιστεί και πολύ με αυτά. Είχα ένα παλιά, δεν ήξερα ότι έπρεπε να βάλω αντίσταση στα 5v, δεν μου έπαιξε σωστά, και το πέταξα devil
    Να πω μια ιδέα. Μήπως θα έπρεπε να ξεκινήσεις ανάποδα το πείραμα δηλαδή να βάλεις ένα φορτίο στα 12v που να τραβάει περίπου 15Α και να παίξεις με το φορτίο στα 5v μέχρι να πετύχεις την μικρότερη πτώση τάσης των 12v  χμμ?  Βέβαια παίζει και αυτό που είπε ο orck, για την κατανάλωση. Ότι πρέπει να είναι και κάπως οικονομικό. Οπου καταλήγουμε αναγκαστικά σε αντισταση 1,175Ω
    Υ.Πιο παλιά είχα κάψει κατά λάθος ένα τροφοδοτικό επειδή ήθελα να δω πόσο μεγάλη σπίθα βγάζει στο βραχυκύκλωμα angel   
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #80 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2011, 07:20:25 »

    Να πω μια ιδέα. Μήπως θα έπρεπε να ξεκινήσεις ανάποδα το πείραμα δηλαδή να βάλεις ένα φορτίο στα 12v που να τραβάει περίπου 15Α και να παίξεις με το φορτίο στα 5v μέχρι να πετύχεις την μικρότερη πτώση τάσης των 12v  χμμ?

      Οι μετρήσεις με σταθερό φορτίο όπως οι λάμπες που χρησιμοποιούσα είχε ένα επακόλουθο, όταν άλλαζα το φορτίο στα 5ν άλλαζε η τάση αλλάζαν και τα αμπέρ.
      Δλδ ενώ είχα μια τάση 10,77ν τα αμπέρ ήταν 17,71Α χωρίς φορτίο στα 5ν
      με φορτίο περίπου 4Α στα 5ν, η τάση γινόταν 11,01ν και τα αμπέρ 19,16Α
      Το περίεργο είναι οτι στην δεύτερη περίπτωση, αν είχα έναν φορτιστή στα 12ν, τότε η τάση θα αυξανόταν πιο πάνω απο τα 11ν και το ρεύμα θα μειωνόταν πιο κάτω απο τα 17,7Α... τρελλό;; idiot2 , γι'αυτό τα επόμενα πειράματα θα τα κάνω με τον φορτστή σε λειτουργία
     
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #81 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2011, 09:32:07 »

    Παράθεση
    Υ.Πιο παλιά είχα κάψει κατά λάθος ένα τροφοδοτικό επειδή ήθελα να δω πόσο μεγάλη σπίθα βγάζει στο βραχυκύκλωμα  angel

    Τελικά πόσο μεγάλη ήταν η σπίθα?  devil
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #82 στις: Τρίτη, 15 Νοέ 2011, 17:10:28 »

    Όχι και τόσο μεγάλη! Απογοητεύτηκα  (55v - 3A)  Θυμός
     Grin
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #83 στις: Σάββατο, 19 Νοέ 2011, 17:13:09 »

      Μετρήσεων συνέχεια και αυτήν την φορά με τον φορτιστή και μια μπαταρία 6σελη στα 4000mAh.

      Οι φορτιστές στην ουσία είναι τροφοδοτικά όπου με ένα κύκλωμα ελέγχου κανονίζουν το ρεύμα και την τάση για να φορτίσουν με κάποια ασφάλεια τις μπαταρίες.
      Κατα βάθος είναι μετατροπείς ενέργειας και συγκεκριμένα αυτους που χρησιμοποιούμε πρέπει να μπορούν να μετατρέψουν την ενέργεια απο 12ν μπαταρία, μιας και προορίζονται και για χρήση στο πεδίο πτήσεως.

      Οπότε θέλοντας να φορτίσουμε μια μπαταρία όπως έκανα, 6 στοιχείων στα 4000mAh  η αρχική ενέργεια που είναι να δώσουμε θα έπρεπε να είναι ισοδύναμη με 25,2ν χ  4Α = 100,8W
      Εντάξει θα πείτε τα 100,8W αλλά 25ν ;; που;;;
      Εδώ έρχετε άλλη μια δυνατότητα του φορτιστή όπου με εσωτερικό κύκλωμα ανεβάζει την τάση στην επιθυμητή.
      Αλλά δεν τελειώσαμε εδώ! Τα 100W αν τα τραβήξουμε απο τα 12ν θα δούμε οτι τα αμπέρ γίνανε 100,8W / 12ν = 8,4Α !!!!!!  Εκπληξη και χωρίς να υπολογίσουμε τις απώλειες !!!!

      και ξεκινάμε
      Πήρα λοιπόν ένα νέο τροφοδοτικό Η/Υ, του οποίου τα χαρακτηριστικά φαίνονται στη φωτό. Στην διαδικασία για τις καλωδιώσεις είδα οτι δεν έχουν εντέλει και τόσο καλό Κουόλιτι κοντλόλ (QC)  knuppel2 Grin

       

      Αυτή τη φορά το Watt's up μπήκε ανάμεσα στο τροφοδοτικό με τον φορτιστή, το αμπερόμετρο προσωρινά ανάμεσα φορτιστή/μπαταρίας για την σύγκριση των ρευμάτων, όπου έχουμε μια απόκλιση αλλά είμαστε στα πλαίσια των δυνατοτήτων του φορτιστή. (ενδέχεται να θέλει καλιμπράρισμα)
      Ξεκινώντας την φόρτιση και ενώ έχουμε 4Α προς την μπαταρία... αυτά που ζητάει ο φορτιστής είναι.... 11,54Α !!!!  Εκπληξη Εκπληξη



      Κατόπιν με φορτίο στα 5ν, αρχικά με 50mA,           200mA,                  400mA  .



      Ύστερα με μια λάμπα 12ν/50W,          με δύο λάμπες όπου έβαλα τώρα το αμπερόμετρο στα 5ν,      και με 3 λάμπες



      Συμπεράσματα
      Όταν είναι να κάνουμε έναν συνδιασμό τροφοδοτικού/φορτιστή πρέπει να λαμβάνουμε υπόψην την συνολική ισχύ (P=U*I) "συν" τις απώλειες και όχι συγκρίνοντας μόνο τα αμπέρ που μπορεί να δώσει ο φορτιστής. Υπολογίζοντας π.χ. στον δικό μου οτι οι απώλειες είναι περίπου 30%, (που ίσως είναι περισσότερες) για πλήρες φορτίο φόρτισης ενώ αποδίδει 200W θα ζητήσει 260W οπότε το τροφοδοτικό πρέπει να μπορεί να δώσει 260/12ν = 21,6Α.
      Το φορτίο στα 5ν δεν κάνει αισθητή διαφορά οπότε αν κάνουμε φορτίσεις μέχρι 5Α δεν είναι και τόσο αναγκαία να προϋπάρχει συμπερασματικά λοιπόν είναι ασκοπη κατανάλωση, μπορεί όμως για λόγους σιγουριάς να υπάρχει ένας διακόπτης on/off σε περίπτωση που έχουμε φορτίσεις με μεγάλα ρεύματα π.χ. πάνω απο 6Α-10Α όπου θα ζητηθεί απο το τροφοδοτικό έως 21,6Α
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #84 στις: Σάββατο, 19 Νοέ 2011, 18:44:49 »

    Καλησπερα DEPRON MANIAC.

    Αυτο που γραφης εδω ειναι λαθος.(Εδώ έρχετε άλλη μια δυνατότητα του φορτιστή όπου με εσωτερικό κύκλωμα ανεβάζει την τάση στην επιθυμητή.)

    Ο φορτιστης δεν αναβαζη την τασι στην εξοδο του απο αυτη της εισοδου.Αυτο που γραφης που πιθανος θελης να πιστευης οτι γινεται για τις μπαταριες λιπο δεν γινεται.Για τις μπαταριες αυτες η φορτιση γινεται σε καθε κελι ξεχοριστα και αυτο κανη το εσωτερικο μπαλανσερ του φορτιστη και οχι οτι στην εξοδο του αυτος στα χοντρα καλωδια κοκινο και μαυρο που βαζης επανω απο την λιπο μπαταρια φερνη την επιθυμητη τασι και απο εκει φορτιζη την μπαταρια.Απο εκει απλα ελεγχη αν φορτωνη η μπαταρια κανονικα και πιανη την συνολικη τασι που πρεπη να εχη οταν παρη το αναλογο ρευμα μεσα της.
    Τα αλλα ολα ειναι σωστα και να προσθεσω κατι οτι σε ολα τα παλμοτροφοδοτικα οπως ειναι και αυτα των PC οι τασεις στο δευτερευον ελεγχονται απο το πρωτευων και μαλιστα μια τασι ειναι απο το δευτερευον που με ενα κυκλωμα που λεγεται οπτοκαπλερ δινη αναφορα στο πρωτευον και ελεγχο.
    Π.Χ σε τροφοδοτικα απο δορυφορικους δεκτες η απο σπιτικα DVD ο ελεγχος ειναι απο τα 3.3 βολτ τις περισσοτερες φορες και πολυ λιγοτερες απο τα 5 βολτ.
    Αυτο σημαινη οτι κατι αν δεν παη καλα σε αυτες τις τασεις κυνδινευη η κουμπωνη ολο το τροφοδοτικο.
    Αρα στο συγκεκριμενω τροφοδοτικο που μετρας θα πρεπη να βρης την τασι που κανη αυτη την δουλεια και πιθανως να ειναι η συν 12 βολτ γιατι εκει αντιδρα με εξωτερικο φορτιο το τροφοδοτικο σου.   
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 19 Νοέ 2011, 18:56:00 από hlsat » Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #85 στις: Σάββατο, 19 Νοέ 2011, 19:31:31 »

    Παράθεση
    Ο φορτιστης δεν αναβαζη την τασι στην εξοδο του απο αυτη της εισοδου.Αυτο που γραφης που πιθανος θελης να πιστευης οτι γινεται για τις μπαταριες λιπο δεν γινεται.Για τις μπαταριες αυτες η φορτιση γινεται σε καθε κελι ξεχοριστα και αυτο κανη το εσωτερικο μπαλανσερ του φορτιστη και οχι οτι στην εξοδο του αυτος στα χοντρα καλωδια κοκινο και μαυρο που βαζης επανω απο την λιπο μπαταρια φερνη την επιθυμητη τασι και απο εκει φορτιζη την μπαταρια.Απο εκει απλα ελεγχη αν φορτωνη η μπαταρια κανονικα και πιανη την συνολικη τασι που πρεπη να εχη οταν παρη το αναλογο ρευμα μεσα της.

      Κατάλαβα τι λές και ίσως γίνεται σε κάποιους φορτιστές, δλδ η εκ περιτροπής φόρτιση του κάθε στοιχείου χωριστά. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση 4Α πόσο μάλλον 10Α μου φαίνεται αδύνατον να αντέξουν τα καλωδιάκια που έχουν τα φισάκια του μπάλανσερ. Πάντως ο δικός μου έχει τη δυνατότητα φόρτισης και χωρίς το φισάκι του μπάλανσερ όπως φαίνεται και στη φωτό που σημαίνει οτι έχει κύκλωμα αύξησης της τάσης

    Παράθεση
    Αρα στο συγκεκριμενω τροφοδοτικο που μετρας θα πρεπη να βρης την τασι που κανη αυτη την δουλεια και πιθανως να ειναι η συν 12 βολτ γιατι εκει αντιδρα με εξωτερικο φορτιο το τροφοδοτικο σου.

      Στα τροφοδοτικά PC ο έλεγχος της τάσης, τουλάχιστον σε όσα θεωρητικά έχω δει, είναι διπλός και στα 12ν και στα 5ν οπότε και παρασέρνει η μια την άλλη και γι' αυτό υπάρχει ίσως η ανάγκη χρήσης φορτίου και στα 5ν


    * PB190146c (Small).JPG (64.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1233 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #86 στις: Σάββατο, 19 Νοέ 2011, 21:20:47 »

    Ναι DEPRON MANIAC ο δικο σου πιθανως εχει αυτο που λες αν και μου φαινεται αδυνατον και για να καταλαβης δες ποσο ογκωδες ειναι ενα παλμοτροφοδοτικο για να δωση πολλα αμπερ και δες ποσο μικρος σε ογκο ειναι ενας φορτωτης σαν τον δικο σου τον δικο μου και παη λεγοντας.
    Οσο για τα ψιλα καλωδια στην φορτωση απο μπαλανσερ δεν υπαρχη προβλημα διοτι μονο στην καταναλωση χρειαζεται χοντρα καλωδια για αυτο και οι λιπο αναλογου ρευματος εχουν χοντρα καλωδια στην συνολικη τασι εξοδου παροχης και οχι στο φις του μπαλανσερ.
    Στο φις αυτο θα χρειαζοταν χοντρα καλωδια εαν καναμε ληψι τασις μικροτερης της συνολικης της λιπο για καταναλωση και οχι για φορτωση η ελεγχο.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #87 στις: Κυριακή, 20 Νοέ 2011, 01:42:03 »

      Η διαφορά στον όγκο είναι φαινομενική. Αυτό που πιάνει πολύ χώρο στο παλμοτροφοδοτικό είναι οι ψύκτρες που τις έχει εσωτερικά στο σασί για λόγους ασφαλείας μιας και γενικά αρκετά εξαρτήματα διαρέονται απο ρεύμα δυκτίου. Αντίθετα στους φορτιστές τα εξαρτήματα ισχύος μπορούν βιδωθούν κατευθείαν στο σασί όπου και δουλεύει σαν ψύκτης. Επίσης, αφου έχουμε μετατροπή μιας μόνο τάσης δεν χρειάζετα τόσα πολλά εξαρτήματα όπως στο παλμοτροφοδοτικό
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    kolotoympas
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #88 στις: Κυριακή, 20 Νοέ 2011, 10:21:50 »

    Ο φορτιστης δεν αναβαζη την τασι στην εξοδο του απο αυτη της εισοδου.Αυτο που γραφης που πιθανος θελης να πιστευης οτι γινεται για τις μπαταριες λιπο δεν γινεται.Για τις μπαταριες αυτες η φορτιση γινεται σε καθε κελι ξεχοριστα και αυτο κανη το εσωτερικο μπαλανσερ του φορτιστη και οχι οτι στην εξοδο του αυτος στα χοντρα καλωδια κοκινο και μαυρο που βαζης επανω απο την λιπο μπαταρια φερνη την επιθυμητη τασι και απο εκει φορτιζη την μπαταρια.Απο εκει απλα ελεγχη αν φορτωνη η μπαταρια κανονικα και πιανη την συνολικη τασι που πρεπη να εχη οταν παρη το αναλογο ρευμα μεσα της.

    Και Όταν κάνουμε φόρτιση Χωρίς balance(μόνο με τα χοντρά καλώδια) από πού τα βρίσκει τα 25,2v για μια 6s? Από τον θεό? Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #89 στις: Κυριακή, 20 Νοέ 2011, 13:06:18 »

    Καλημερα σε ολους.Για να λυσουμε αυτο το θεμα μπορειτε να κανετε δυο δοκιμες στους φορτιστες σας και αναφαιρουμε στον DEPRON MANIAC και στον kolotoympas γιατι ο δικος μου δεν δινη τασι στα χοντρα καλωδια εξοδου αν δεν μπη το φις του μπαλανσερ και ειναι αυτος IMAX B6 η δεν τον γνωριζω καλα η δεν το κανη.Τι ζηταω λοιπον.Ρυθμιστε τον φορτωτη σας για μια τασι 25,2 βολτ που λεη ο kolotoympas σαν να φορτιζεται μια μπαταρια λιπο 6s χωρις μπαλανσερ και αντι να συνδεσεται την μπαταρια βαλτε με ενα αμπερομετρο στην σειρα μια λαμπα αυτοκινητου 50-80 watt για τροφοδοσια στα 24 βολτ η δυο 12 βολτες στην σειρα και δεστε πως θα αντιδραση ο φορτωτης και το τροφοδοτικο του και τι θα δειξη τοσο το καντραν του οσο και το εξτρα αμπερομετρο.
    Περιμενω απαντησεις στα πειραματα και θα δοκιμασω και εγω με τον δικο μου και θα σας γραψω τα αποτελεσματα.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Τροφοδοτικό εργαστηρίου
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.