Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:11:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 00:11:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 40
    Totale: 42
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6 ... 15     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Slipstream Sbach 342 50cc  (Letto 43545 volte)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #30 il: Domenica, 12 Feb 2012, 10:40:35 »

    Καλημερα !!!βλεπω προχωραει η κατασκευη  Thumbs up ..βλεπω οτι εχεις χρησημοποιησει τα πλαστικα servo horn και εχεις βιδωσει απο επανω τα μεγαλυτερα που δινει το κιτ...πρεπει να σου πω οτι εγω κουρεψα για πλακα το καρε απο τετοιο χορν με ατιστοιχη αλουμινενια προεκταση απο επανω .Βεβαια αυτο εγινε μετα απο καθοδο εκτος ελεγχου λογο παρεμβολης οπου και "τραβηξα"ολο το up σε κατασταση πανικου Σφραγισμένα χείλη εκει το ενα απο τα 2 στο elevator κουρεψε καρε.....Αποψη μου ειναι σε 50αρι και πανω μεταλικα horn η τουλαχιστον στο 50αρι πλαστικα αλλα τα βαρεου τυπου.

    Αυτό είναι πρόβλημα... Τα πλαστικά τα μπαμπάτσκα τα έχω, αλλά το μήκος τους δεν είναι αρκετό για να βγουν από τη σχισμή του elevator.
    Οπότε στο elevator θέλω σίγουρα άλλα πιο μακρυά. Βλέπω στα ελληνικά μαγαζιά servo arm αλουμινίου για futaba.
    Αυτά που σφίγγουν με τη βίδα και αναρωτιέμαι αν θα μπαίνουν στα HD. Έχει δοκιμάσει κανείς; (Έχουν ίδιο γρανάζι με ΗΧΤ και towerpro)
    Για πρότεινε καμιά λύση ρε Ανδρέα, εσύ τι έκανες;

    Yamko τις Life τις δουλευω κ γω στα HD σερβο οχι ομως σε ψηφιακα οπως τα δικα σου αλλα σε αναλογικα καλο θα ηταν αφου ειναι ψηφιακα να βαλεις μεγαλυτερες μπαταριες και λιφε ακομα αλλα μεγαλυτερες!Εγω προς το παρον και για απλη πτηση στο δικο μου το GP Extra 330s με 5 HD 1201MG και ενα ΗΧ12κ για το γκαζι και απλη πτηση εβαλα μια λιφε 2500mah 5c και ειμαι επιφυλακτικος θα σου προτεινα ψαχτεις για καποιο αλλο setup!!!
    Φιλικα!!!

    Κοίτα πετάω ένα άλλο μοντέλο 50cc με 2000μΑ lipo και δεν έχω κανένα πρόβλημα ως τώρα.
    Ε και τώρα θα είναι 1100+1100μΑ.
    Τώρα δεν ξέρω τι συμπεριφορά έχουν οι life γενικά και μάλιστα οι συγκεκριμένες που είναι πολύ φθηνές...

    « Ultima modifica: Domenica, 12 Feb 2012, 17:27:34 da Yankos » Loggato

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #31 il: Domenica, 12 Feb 2012, 10:52:48 »

    Καλημερα !!!βλεπω προχωραει η κατασκευη  Thumbs up ..βλεπω οτι εχεις χρησημοποιησει τα πλαστικα servo horn και εχεις βιδωσει απο επανω τα μεγαλυτερα που δινει το κιτ...πρεπει να σου πω οτι εγω κουρεψα για πλακα το καρε απο τετοιο χορν με ατιστοιχη αλουμινενια προεκταση απο επανω .Βεβαια αυτο εγινε μετα απο καθοδο εκτος ελεγχου λογο παρεμβολης οπου και "τραβηξα"ολο το up σε κατασταση πανικου Σφραγισμένα χείλη εκει το ενα απο τα 2 στο elevator κουρεψε καρε.....Αποψη μου ειναι σε 50αρι και πανω μεταλικα horn η τουλαχιστον στο 50αρι πλαστικα αλλα τα βαρεου τυπου.

    Αυτό είναι πρόβλημα... Τα πλαστικά τα μπαμπάτσκα τα έχω, αλλά το μήκος τους δεν είναι αρκετό για να βγουν από τη σχισμή του elevator.
    Οπότε στο elevator θέλω σίγουρα άλλα πιο μακρυά. Βλέπω στα ελληνικά μαγαζιά servo arm αλουμινίο για futaba.
    Αυτά που σφίγγουν με τη βίδα και αναρωτιέμαι αν θα μπαίνουν στα HD. Έχει δοκιμάσει κανείς; (Έχουν ίδιο γρανάζι με ΗΧΤ και towerpro)
    Για πρότεινε καμιά λύση ρε Ανδρέα, εσύ τι έκανες;

    Yamko τις Life τις δουλευω κ γω στα HD σερβο οχι ομως σε ψηφιακα οπως τα δικα σου αλλα σε αναλογικα καλο θα ηταν αφου ειναι ψηφιακα να βαλεις μεγαλυτερες μπαταριες και λιφε ακομα αλλα μεγαλυτερες!Εγω προς το παρον και για απλη πτηση στο δικο μου το GP Extra 330s με 5 HD 1201MG και ενα ΗΧ12κ για το γκαζι και απλη πτηση εβαλα μια λιφε 2500mah 5c και ειμαι επιφυλακτικος θα σου προτεινα ψαχτεις για καποιο αλλο setup!!!
    Φιλικα!!!

    Κοίτα πετάω ένα άλλο μοντέλο 50cc με 2000μΑ lipo και δεν έχω κανένα πρόβλημα ως τώρα.
    Ε και τώρα θα είναι 1100+1100μΑ.
    Τώρα δεν ξέρω τι συμπεριφορά έχουν οι life γενικά και μάλιστα οι συγκεκριμένες που είναι πολύ φθηνές...


    Yanko δες εδω φιλε ειναι αυτα του HK μπαινουν σε futaba spline σαν τα HD σου και κανουν καλη δουλεια (μεχρι τωρα δεν ειχα θεματα)
    http://www.rcmodelshop.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=1622&zenid=b38cb690bb76171d3a7bc3082c44e4dd
    http://www.rcmodelshop.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=1501&zenid=b38cb690bb76171d3a7bc3082c44e4dd
    Α και σφιγκουν και με την πλαινη βιδα και με τη βιδα του σερβο ταυτοχρονα
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #32 il: Domenica, 12 Feb 2012, 10:57:24 »

    Ωραία, μπορείς να μετρήσεις μήκος από το κέντρο σου είναι εύκολο;
    Loggato

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #33 il: Domenica, 12 Feb 2012, 11:03:06 »

    Δεν ειμαι απολυτα συγουρος αλλα απο futapa νομιζω ταιριαζει παρολα αυτα μπορεις να δοκιμασεις με ενα futapa μπρατσακι και αν κανει τοτε κανει και το μεταλικο.Εγω τα πηρα απο εδω Βολο ..δεν ξερω αν εχει ακομα ,φυσικα στο διαδυκτιο θα βρεις.
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.046



    « Risposta #34 il: Domenica, 12 Feb 2012, 11:07:49 »

    Οι μπαταριες σε συνδεση μεταξυ του και μετα σε μια εξοδο ανεβαζει τα A αλλα υπαρχει και η πιθανοτητα να περναει το ρευμα απο την μια μπαταρια στην αλλη.
    Οι life αυτες ειναι υπεραξιοπιστες απλα πριν τις τοποθετησεις για πτηση στρωσε  τες πρωτα κανε κανα δυο balancaρισματα και αποφορτιση εχω και γω μια την ιδια αλλα την πεταω σε  θερμικα και δεν ειχα ποτε προβλημα.Βεβαια φορουσε μικρα σερβο στανταρ αυτα τα 7 κιλα του HK.Τωρα για τα μεγαλα σου πρεπει να κοιταξεις και τα c αν και απ'οτι θυμαμαι ειναι 10.
    Παντα φιλικα!
    Υ.Γ κουκλαρα το εργαλειο το εχει ενας φιλος εδω Ροδο και ειναι κοσμημα πραγματικο!!!
    Loggato

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #35 il: Domenica, 12 Feb 2012, 12:01:34 »

    Καλημερα,

    Το πλαστικο horn σε μεταλικη κεφαλη οπως ειπε ο Ανδρεας υπαρχει μεγαλη περιπτωση να μετακινηθει (αλλαζει δοντι) σε μεγαλο stress .

    H καταναλωση εξαρταται απο το μηκος των servo arm και απο το φορτο που δεχονται τα servo . Νομιζω πως η χωρητικοτητα 2000 mAh στο συνολο ειναι οριακη, ειδικα αν χρησιμοποιηεις μεγαλα arm >4cm.


    Νικος
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #36 il: Domenica, 12 Feb 2012, 12:19:11 »

    Τελικά τα futaba μου ταιριάζουν, οπότε παραγγέλνω servo arm αλουμινίου.

    Καλημερα,

    Το πλαστικο horn σε μεταλικη κεφαλη οπως ειπε ο Ανδρεας υπαρχει μεγαλη περιπτωση να μετακινηθει (αλλαζει δοντι) σε μεγαλο stress .

    H καταναλωση εξαρταται απο το μηκος των servo arm και απο το φορτο που δεχονται τα servo . Νομιζω πως η χωρητικοτητα 2000 mAh στο συνολο ειναι οριακη, ειδικα αν χρησιμοποιηεις μεγαλα arm >4cm.


    Νικος


    Νίκο τα servo arms τα μέτρησα πριν και είναι 4εκ.
    Τώρα για τις μπαταρίες... θα το σκεφτώ και μπορεί να τις αλλάξω, θα μετρήσω καταναλώσεις σέρβο,
    μπαταρίας συνολικά, έτσι με προσοχή στην αρχή και αν είναι οριακά θα τις αλλάξω.
    Στο άλλο το 50άρι πάντως που έχω lipo 2000μΑ βγάζω δυο μέρες χωρίς φόρτιση.
    Τέλος πάντων, θα το δω  Thumbs up
    Loggato

    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #37 il: Domenica, 12 Feb 2012, 15:20:38 »

    Ωραία, μπορείς να μετρήσεις μήκος από το κέντρο σου είναι εύκολο;
    κεντρο με κεντρο τελευταιας τρυπας περιπου 4,3 cm
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #38 il: Domenica, 12 Feb 2012, 16:56:23 »

    Ωραία, μπορείς να μετρήσεις μήκος από το κέντρο σου είναι εύκολο;
    κεντρο με κεντρο τελευταιας τρυπας περιπου 4,3 cm

     Thumbs up

    Το πρωί ξεκίνησα την άτρακτο αν και δεν είχα πολύ χρόνο, οπότε έβαλα μόνο το σέρβο του rudder.
    Όπως φαίνεται στη φωτό το enginebox θέλει συναρμολόγηση και κόλλημα.

    Και μια εικόνα από το εσωτερικό της ατράκτου.
    Γιατί μου φαίνεται ότι όλες αυτές οι μάρκες που κυκλοφορούν σε gas βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο;
    Ίδιες ξυλοκατασκευές, ίδια επικάλυψη, ίδια παρελκόμενα...


    * 1vbnnn1.jpg (54.4 KB, 650x372 - visto 549 volte.)

    * 44n4n44n4nn.jpg (58.27 KB, 650x956 - visto 476 volte.)
    « Ultima modifica: Lunedì, 13 Feb 2012, 01:42:56 da Yankos » Loggato

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #39 il: Domenica, 12 Feb 2012, 17:00:19 »

    Το εσωτερικό της ουράς, στο βάθος φαίνεται ο οδηγός από χαρτόνι για το σωλήνα.

    Το ίδιο και από κάτω, ο οδηγός για το σωλήνα του φτερού.


    * 3v3b3b33n3n3b.jpg (61.64 KB, 650x919 - visto 525 volte.)

    * 4b4b4b4g4v4b.jpg (58 KB, 650x433 - visto 517 volte.)
    Loggato

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #40 il: Domenica, 12 Feb 2012, 17:08:19 »

    Εδώ φαίνεται η βάση για τα σκέλη. Έχει γωνίες αλουμινίου δεξιά και αριστερά... πρώτη φορά το βλέπω αυτό,
    ελπίζω να αντέξουν γιατί στα χώματα που πετάμε το 90% των μοντέλων έχουν πρόβλημα.
    Φεύγει η βάση μαζί με τα σκέλη και στην καλύτερη περίπτωση γδέρνεται το μοντέλο από κάτω.
    Ίσως κάνω και κάποια ενίσχυση, θα το σκεφτώ.

    Και κάτω το σέρβο του rudder.
    Θα αργήσω μερικές μέρες να βάλω τα συρματόσχοινα για το pull-pull μέχρι να έρθουν τα servo amrs.


    * 5b5vc5c-b55g5.jpg (63.77 KB, 650x924 - visto 543 volte.)

    * 6n6n66b6b6.jpg (58.67 KB, 650x433 - visto 513 volte.)
    Loggato

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.283



    « Risposta #41 il: Domenica, 12 Feb 2012, 20:49:49 »

    H βαση αλουμινιου με τις γωνιτσες ειναι "γνωστη" πατεντα σε πολλα μεγαλα ειναι καλυτερα απο σκετο ξυλο αν εχει να πατησει καπου γερα φυσικα .Πραγματι ολα τα μοντελα εχουν παρομοια κατασκευαστικη αρχη ,αυτο δεν ειναι κακο αν "δουλευει"
    Loggato

    Fly hard ...land soft!
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 560


    SV2BLH


    « Risposta #42 il: Lunedì, 13 Feb 2012, 10:45:19 »

    Σωστα γραφεις τις συνδεσμολογιες αλλα προσοχη οταν βαζουμε παραλληλα διοδους πρεπει να βαζουμε παντα σε σειρα με καθεμια και μια αντισταση ισχυος η πιο ευκολα ενα πηνιο. Αυτο γινεται γιατι (αν δεν τα βαλεις) αγει παντα μονο η διοδος που εχει την μικροτερη ταση διασπασης μεχρι να καει απο υψηλοτερο ρευμα και μονο τοτε αγει η αλλη διοδος. Οι αντιστασεις η τα πηνια ομαλοποιουν τις διαφορες των διοδων ωστε να λειτουργουν και οι δυο ταυτοχρονα.
    Γραφω απο τηλ. και δεν μπορω να σου κανω σχεδιο. Απο Δευτερα αν χρειαστει.

    Οταν βάζουμε παράλληλα διόδους γιά να ανεβάσουμε το ρεύμα (Amperes) βάζουμε μία αντίσταση σε σειρά με κάθε δίοδο (βλ.σχήμα). Γιά τις τάσεις που θέλουμε συνήθως μία αντίσταση 0,1Ω/5W (τουβλάκι) μας κάνει.


    * Diodes-in-Parallel.jpg (3.22 KB, 201x81 - visto 421 volte.)
    Loggato
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #43 il: Martedì, 14 Feb 2012, 01:34:21 »

    Σωστα γραφεις τις συνδεσμολογιες αλλα προσοχη οταν βαζουμε παραλληλα διοδους πρεπει να βαζουμε παντα σε σειρα με καθεμια και μια αντισταση ισχυος η πιο ευκολα ενα πηνιο. Αυτο γινεται γιατι (αν δεν τα βαλεις) αγει παντα μονο η διοδος που εχει την μικροτερη ταση διασπασης μεχρι να καει απο υψηλοτερο ρευμα και μονο τοτε αγει η αλλη διοδος. Οι αντιστασεις η τα πηνια ομαλοποιουν τις διαφορες των διοδων ωστε να λειτουργουν και οι δυο ταυτοχρονα.
    Γραφω απο τηλ. και δεν μπορω να σου κανω σχεδιο. Απο Δευτερα αν χρειαστει.

    Οταν βάζουμε παράλληλα διόδους γιά να ανεβάσουμε το ρεύμα (Amperes) βάζουμε μία αντίσταση σε σειρά με κάθε δίοδο (βλ.σχήμα). Γιά τις τάσεις που θέλουμε συνήθως μία αντίσταση 0,1Ω/5W (τουβλάκι) μας κάνει.

    Ωραία, πώς θα τη ζητήσω αυτή την αντίσταση;
    Προσθέτει κάποιο ρίσκο επιπλέον; Δλδ καταλαβαίνεις τώρα, είμαι εντελώς άσχετος, μπορεί να χαλάσει ας πούμε;
    Τι αντοχές έχει σε ρεύματα; Θεωρείς ότι μια τέτοια συνδεσμολογία σωστά στημένη είναι πιο ασφαλής από ένα μπεκ;

    Ασχολήθηκα λίγο και σήμερα με το στήσιμο του Sbach.
    Έβγαλα τον κινητήρα από το κουτί για να σημαδέψω και να ανοίξω τρύπες στο firewall πριν κολληθεί στο engine box.
    Θα βάλω πάνω τον RCG 50cc.  Τιμή 207$. Όπως καταλαβαίνεται όλο το project είναι low budget γενικώς.
    Είναι κι αυτό μια πρόκληση  Wink

    Performance: 5.2hp @ 7500rpm
    Idle: 1350rpm
    Thrust: 13.6kg @ 100mtr / 11.5kg @ 1800mtr (Above sea level)
    Suggested prop: 22x8, 22x10
    Spark Plug: CM6
    Bore/Stroke: 44 x 35mm
    Compression: 7.5:1
    Weight: 1360g
    Ratio of lubricating capacity: 30:1


    * 1b1b1vvfc1dc.jpg (61.56 KB, 650x433 - visto 415 volte.)

    * 2c2v2g2g2g2bv2v2vv2.jpg (59.05 KB, 650x433 - visto 417 volte.)
    Loggato

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #44 il: Martedì, 14 Feb 2012, 01:40:40 »

    Μέσα στα πράγματα του μοντέλου υπήρχαν δύο κόντρα πλακέ τρυπημένα για DA50 και για 3W50, σαν οδηγοί για το τρύπημα του firewall.
    H τρύπες της DA50 ήρθαν ακριβώς για τον RCG.

    Ο σταυρός όμως για το κεντράρισμα ήταν στραβός, η μια ευθεία δεν ήταν ευθεία αλλά τεθλασμένη,
    οπότε τη διόρθωσα, εκτός κι αν κάτι σημαίνει που δεν το 'πιασα αλλά δε νομίζω.  Tongue


    * 33b3b-3b3v3v3.jpg (55.46 KB, 650x433 - visto 422 volte.)

    * 4b4b4nen44v4-4.jpg (57.75 KB, 650x433 - visto 418 volte.)
    Loggato

    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6 ... 15     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: Slipstream Sbach 342 50cc
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.036 secondi con 24 queries.