Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.426 Posts in 12.383 Topics da 6.241 Utenti / Ultimo Utente: Dudleynes
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 3 Mag 2024, 15:17:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 3 Mag 2024, 15:17:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6241
    Ultimo utente: Dudleynes
    Statistiche
    Posts Totali: 304426
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 109
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 90
    Totale: 92
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Calmato trainer ή Sports??  (Letto 21590 volte)
    Αμαλιαδα modelshop
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 160


    « Risposta #45 il: Sabato, 12 Mar 2011, 17:14:35 »

    το πλαστικο επισκευαζετε εξισου καλα με το ξυλινο
    Loggato
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 449


    Nikos


    « Risposta #46 il: Sabato, 12 Mar 2011, 18:45:52 »

    Καλό είναι το ότι είναι πλαστικό? Δεν θα το έλεγα... Δεν επισκευάζεται πάνω απ'όλα, πχ σε μια βαριά προσγείωση.
    Επειδη εγω εχω το READY 40 και το εχω ριξει ουκ ολιγες φορες πρεπει να σας πω οτι το πλαστικο σπαει αμα πεσει πανω απο ορισμενο υψος (πχ 1 μετρο)....... με τις βαριες προσγειωσεις εγω δεν ειχα ποτε θεμα παρα μονο με κατι σπασμενες ελικες...........
    Loggato
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 742



    « Risposta #47 il: Sabato, 12 Mar 2011, 18:55:37 »

    Καλό είναι το ότι είναι πλαστικό? Δεν θα το έλεγα... Δεν επισκευάζεται πάνω απ'όλα, πχ σε μια βαριά προσγείωση.
    Επειδη εγω εχω το READY 40 και το εχω ριξει ουκ ολιγες φορες πρεπει να σας πω οτι το πλαστικο σπαει αμα πεσει πανω απο ορισμενο υψος (πχ 1 μετρο)....... με τις βαριες προσγειωσεις εγω δεν ειχα ποτε θεμα παρα μονο με κατι σπασμενες ελικες...........
    απο 1 μετρο θα σπασει και το ξυλινο... Huh
    Loggato

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Αμαλιαδα modelshop
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 160


    « Risposta #48 il: Sabato, 12 Mar 2011, 19:07:37 »

    εχω επισκευασει cessna arc του γιου μου που ειχε καρφωσει με την μυτη απο μεγαλο υψος το firewall ειχε ακουμπησει σχεδον στο φτερο. με θερμομπιστολο,μερικα κομματια πλαστικο και μπολικη κυανο ξαναπεταξε!!!! και μαλιστα πολυ καλα
    Loggato
    kostas komotini
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 219


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    « Risposta #49 il: Sabato, 12 Mar 2011, 20:44:27 »

    καλησπέρα φιλε μου AKISSSS.
    ότι ερώτηση έχεις για το "calmato" είμαι εδώ... Thumbs up

    το μοντελάκι είναι τέλειο,
    και για αρχάριο και για έμπειρο.
    με ένα asp46-52 η με ένα os-46 πετάς και δεν φοβάσαι τίποτα.
    ανάλογος τα λεφτά που διαθέτης.
    έχω πετάξει με το calmato με,
    5-6-7-8 μποφόρ.
    δεν νομίζω ότι θα μείνεις δυσαρεστημένος.
    είναι τέλειο..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up


    * P8220018.JPG (60.84 KB, 494x357 - visto 588 volte.)
    Loggato

    ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ white flag
    kostas komotini
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 219


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    « Risposta #50 il: Sabato, 12 Mar 2011, 20:51:27 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up


    * P1120208.JPG (37.1 KB, 532x364 - visto 573 volte.)
    Loggato

    ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ white flag
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Risposta #51 il: Domenica, 13 Mar 2011, 01:26:22 »

    Αν σπάει το πλαστικό εύκολα σε μια βαριά προσγείωση τότε τα ξύλινα και τα μπάλσινα θα γίνονται σκόνη. Δεν νομίζω ότι τα ξύλινα είναι ποιο ανθεκτικά!!! Και επίσης δεν έχεις τον φόβο μην τυχόν αρχίζει και ξεκολλάει το μονοκότ από τα λάδια. Θα πρέπει συχνά να το σιδερώνεις για να μην ζαρώνει. Και σε ένα κλαδί να σου βρει το αεροπλάνο….το μονοκότ θα τρυπήσει η θα σκιστή. Με το πλαστικό αεροπλάνο τα γλιτώνεις όλα αυτά.
    Loggato

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #52 il: Domenica, 13 Mar 2011, 02:26:48 »

    καλησπέρα φιλε μου AKISSSS.
    ότι ερώτηση έχεις για το "calmato" είμαι εδώ... Thumbs up

    το μοντελάκι είναι τέλειο,
    και για αρχάριο και για έμπειρο.
    με ένα asp46-52 η με ένα os-46 πετάς και δεν φοβάσαι τίποτα.
    ανάλογος τα λεφτά που διαθέτης.
    έχω πετάξει με το calmato με,
    5-6-7-8 μποφόρ.
    δεν νομίζω ότι θα μείνεις δυσαρεστημένος.
    είναι τέλειο..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Σας ομιλεί ο Κωστας ο Calmatoktonos!  Thumbs up
    Loggato

    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Risposta #53 il: Domenica, 13 Mar 2011, 03:26:53 »

    καλησπέρα φιλε μου AKISSSS.
    ότι ερώτηση έχεις για το "calmato" είμαι εδώ... Thumbs up

    το μοντελάκι είναι τέλειο,
    και για αρχάριο και για έμπειρο.
    με ένα asp46-52 η με ένα os-46 πετάς και δεν φοβάσαι τίποτα.
    ανάλογος τα λεφτά που διαθέτης.
    έχω πετάξει με το calmato με,
    5-6-7-8 μποφόρ.
    δεν νομίζω ότι θα μείνεις δυσαρεστημένος.
    είναι τέλειο..... Thumbs up Thumbs up Thumbs up




    Με 5 – 6 – 7 – 8 μποφόρ? Μήπως υπερβάλουμε λιγουλάκι???  Αυτό δεν είναι πτήση……είναι μονομαχία με τέρας!!!!  Cheesy Cheesy Cheesy
    Loggato

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #54 il: Domenica, 13 Mar 2011, 08:03:05 »

    AKISSSS μετά από 52 απαντήσεις νοιώθεις οτι μπορείς να κάνεις καλύτερη επιλογή;

    Ξεκινώντας το θέμα μου έστειλες ΠΜ, σου απάντησα αλλά έμεινε εκεί. Ετσι λοιπόν δημοσιοποιώ την δική μου απάντηση.

    Citazione
    Καλησπέρα

    Το Calmato Sports είναι ήσυχο μοντέλο αν του βάλεις μικρές κινήσεις. Αν πετάς το ηλεκτρικό με άνεση και μερικά απλά ακροβατικά είσαι εντάξει. Καλύτερα είναι να το πετάξει πρώτα ένας έμπειρος.

    Ο χώρος όμως είναι κατάλληλος; Δεν γράφεις που μένεις. Αν είσαι Παναιτώλιο έλα στην Αερολέσχη Αγρινίου.

    Πάρε τηλ. ********** ώρες γραφείου.

    Πρώτα απ' όλα μην περιμένεις να μάθεις πολλά από ένα θέμα. Ξεκίνησε να διαβάζεις το βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου.

    Ερχόμαστε στο θέμ: Calmato trainer ή Sports??

    Πριν προχωρήσουμε όμως θέλουμε και άλλα στοιχεία: Που μένεις, που πετάς και τι υποστήριξη μπορείς να έχεις. Ισως ένα μηχανοκίνητο σαν το Calmato να μην είναι κατάλληλο.

    Εαν ο χώρος είναι κατάλληλος και υπάρχει υποστήριξη, εφ' όσον έχεις εξοικειωθεί καλά με το Cessna, έχουμε μια περίπτωση επιλογής 2ου μοντέλου. Για 1ο θα σου έλεγα το trainer για σιγουριά, σαν 2ο το sports προσφέρεται καλύτερα.

    Επιλογές μοντέλων υπάρχουν πολλές, σίγουρο είναι οτι το Calmato sports αποτελεί μια καλή επιλογή για τον σκοπό που το θέλεις και για τα λεφτά που θα δώσεις.

    Ερχόμαστε στην επιλογή μηχανής. Οποιαδήποτε .40 με .46, άντε .52, θα το πάει μια χαρά. Μην βάλεις μεγαλύτερη.

    Είναι το 1ο σου μηχανοκίνητο, με μεγάλες πιθανότητες να υπάρχει ταλαιπωρία της μηχανής και σύντομη διάρκεια ζωής. Μην δώσεις πολλά χρήματα σε μηχανή, μην ξεπεράσεις τα 100€ με σημερινές τιμές. Η O.S. 46LA είναι καλή επιλογή, επίσης ASP, SC, Magnum, Super Tigre, Irvine κ.α .46-.52. Υπολόγισε οτι εκτός από την μηχανή θα έχεις και αρκετά άλλα έξοδα σε αξεσουάρ καυσίμου, αυτά θα σου μείνουν.

    Σημαντικό είναι να μην έχεις μεγάλες κινήσεις και να έχεις το κέντρο βάρους σωστά. Οποιοδήποτε μοντέλο, αν είναι αρκετά οπισθόβαρο και με πολύ μεγάλες κινήσεις μπορεί να γίνει μη πτήσιμο. Οπως και να είναι, η παρουσία ενός πιο έμπειρου στην αρχή μπορεί ν' αποδειχθεί σημαντική.

    Ερχομαι σε ένα τελευταίο ερώτημα. Τι σύστημα Τ/Κ θα χρησιμοποιηθεί; Το Calmato Sports θα πετάει πιο γρήγορα και σε μεγαλύτερη απόσταση. Το σύστημα της Cessna μάλλον δεν είναι κατάλληλο και ασφαλές.

    Θα πρέπει να δεις το συνολικό κόστος της κίνησης και ο συνδυασμός να είναι ασφαλής, μέσα στα όρια του υπάρχοντος  χώρου πτήσης και υποστήριξης αλλά και μέσα στις οικονομικές σου δυνατότητες.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 171



    « Risposta #55 il: Venerdì, 1 Apr 2011, 18:40:16 »

    Και επιτέλους το calmato έφτασε.....
    Χρώμα μλπε, κινητήρας kyosho 46 , 4 servo futaba s3003..
    Απλα θα χρειαστώ χρόνο και  βοήθεια παιδια στη συναρμολόγηση, για αυτο όποιος μπορεί ας ανεβάσει καμια φοτο...
    Θα ανεβάσω κι εγώ με όλα τα βήματα της συναρμολογησης που θα κανω..
    Ευχαριστώ!!!
    Loggato
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 171



    « Risposta #56 il: Sabato, 2 Apr 2011, 15:51:49 »

    Να το και το μοντέλο..


    * Φωτογρ. 0101.jpg (102.3 KB, 640x480 - visto 392 volte.)

    * Φωτογρ. 0103.jpg (36.23 KB, 640x480 - visto 405 volte.)

    * Φωτογρ. 0102.jpg (42.33 KB, 640x480 - visto 396 volte.)
    Loggato
    kostas komotini
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 219


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    « Risposta #57 il: Sabato, 2 Apr 2011, 21:13:51 »

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ AKISSSS...


    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.
    ΑΝΤΕ ΘΑ ΤΟ "ΚΑΤΑΕYΧΑΡΙΣTHΘEΙΣ",ΩΡΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ.
    ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ 3 ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΠΤΗΣΗ. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ white flag
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Risposta #58 il: Sabato, 2 Apr 2011, 22:52:43 »

    Και όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές ως τώρα για το calmato,
    άλλαξε τις πλαστικές δαγκάνες με μεταλλικές (πώς τις λένε κανονικά;)
    ξέρεις, εκείνες τις γκρι που ενώνουν τις ντίζες με τα χορν των πηδαλίων.
    Οπωσδήποτε όμως, μην αμελήσεις, έχουν σπάσει πολλά calmato έτσι,
    συνήθως με χαμένο το elevator, εφιάλτης  buck2 buck2
    Loggato

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 392



    « Risposta #59 il: Sabato, 2 Apr 2011, 23:00:38 »

     Thumbs upΚαλοπεταχτο και καλες προσγειωσεις και απο εμενα .Υanko συμφωνω απολυτα μαζι σου
    Loggato

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: Calmato trainer ή Sports??
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.038 secondi con 26 queries.