Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:47:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:47:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 25
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ESM T-28B Trojan  (Αναγνώστηκε 18295 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2016, 19:40:47 »

    Αναβίωση....! Μετά το σόκ των παραπάνω φωτό που παρέθεσε ο φίλος Νίκος/W1ndsurfer, ανακάμπτουμε δυναμικά και προχωράμε με βαθιές ανάσες προς την πρόκληση των φτερών.

    Το σκεπτόμαστε καιρό τί να κάνουμε διότι είδαμε το παρακάτω βίντεο και τα χρειαστήκαμε - ο τύπος σχεδόν το "έγλυψε" και μετά το "έκλαψε"  Undecided
    Μάλλον το φτερό παραείναι ελαφρύ..

    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2016, 19:44:46 »

    Προτού σκεπτούμε οτιδήποτε για ενισχύσεις, βάζουμε επάνω δοκιμαστικά τα σκέλη και τα καπάκια των φωλέων.
    Για να γίνει αυτό, κόβουμε το monokote και τα καπάκια - τα οποία είναι πολύ εύθραυστα, ίσως από το διαλυτικό της μπογιάς που τα έχουν περάσει οι Κινέζοι. Πολλή προσοχή, μικρά κοψίματα με ψαλιδάκι νυχιών και τελείωμα με σβουράκι..


    * 2016-11-27 16.37.36.jpg (35.26 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 513 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2016, 19:48:35 »

    Αμέσως πέφτουμε πάνω σε ένα προβληματάκι. Το ένα από τα αξονάκια των τροχών στο σέτ σκελών της ESM είναι κοντό ...  Undecided
    Θα χρειαστούμε τόρνο να φτιάξουμε νέο..

    Τέλοσπάντων, για να αποφύγουμε την κατάθλιψη, ένα trial fit με όλα τα σκέλη επάνω..

    Βρήκαμε και κάτι άλλο: οι τρύπες έδρασης της βάσης του μπροστινού σκέλους είναι "φυρές" σε σχέση με τα rails της ατράκτου - οι μισές βίδες πιάνουν στον... αέρα. Άντε να σκεφτούμε τί θα κάνουμε και εκεί.. ESM δε θέλαμε;; (ESM = Endless Sadistic Modifications).  devil



    * 2016-11-27 17.13.32.jpg (27.72 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 496 φορές.)

    * 2016-11-27 17.12.15.jpg (27.61 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 500 φορές.)

    * 2016-11-27 17.12.09.jpg (54.61 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 499 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2016, 21:43:25 »

    Καλή συνέχεια Εκτωρα μου!! Thumbs upΟντως απαραδεκτο σπασιμο για τοση λιγη φορτηση...!!Απο οτι βλεπω στην φωτό η δομή του μεσα ειναι πολύ αραιη...και το βασικότερο οτι η πισω στηριξη της βασης του ρετρακτ ειναι ανυπαρκτη και μαλλον τελειωνει στο μπαλσινο δοκαρι των φλαπς.....
    Και στο βιντεο οταν εσπασε το μπροστινό δοκαρι εμεινε με το χειλος προσβολης και το πισω μερος εξαφανίστηκε....
    Θελει αρκετες μετατροπές για να αντεξει πισω.Δοκάρια σαν παζλ αναμεσα στις αεροτομές και ειδικά πισω στο δοκαρι των φλαπς ! και καργα ριτήνες και υφασματακια παντού μεχρι και στην βαση του ρετρακτ!!!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2016, 22:03:09 »

    Ναί, κάπως έτσι όπως το αναλύεις είναι...

    Εν τω μεταξύ, εάν το προσέξεις, όλη η ζημιά γίνεται από τη βάση και μέσα (το retract μένει στη θέση του όρθιο...). Το φτερό έχει spars από... Balsa( idiot2), μονά balsινα shear webs (τα ply που περικλείουν το joiner φτάνουν ένα rib bay πρίν το retract...) και ενώ η βάση του retract είναι αρκετά ενισχυμένη  με 4πλά σάντουιτς, εντούτοις δεν έχει καμία στήριξη γύρω-γύρω ή στο πίσω "spar".

    Θα πέσουν σίγουρα υφάσματα γύρω από τη βάση προς το joiner, ply shear webbing για ένα extra rib bay, αλλά δε βλέπω να δίνει χέρι για ενίσχυση έως πίσω... Τί να κάνουμε - να κόψουμε το κάτω πέτσωμα;;
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 27 Νοέ 2016, 22:43:29 »

    Ειναι ευκολο να τραβηξεις μια φωτο μεσα να δουμε που φτανει προς τα πισω?Αν δεν εχει τιποτα μεχρι το δοκαρι των φλαπς μπορεις να το γεμισεις με μπαλσα μασιφ τακους κολημενους μεχρι πισω να ακουμπησουν στο δοκαρι των φλαπς.Αλλιως κοντρα πλακε πολύφυλο σαν σιαρ γουεμπς παντού.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 07:13:05 »

    Θα πέσουν σίγουρα υφάσματα γύρω από τη βάση προς το joiner, ply shear webbing για ένα extra rib bay, αλλά δε βλέπω να δίνει χέρι για ενίσχυση έως πίσω... Τί να κάνουμε - να κόψουμε το κάτω πέτσωμα;;

    Sadistic Mod χωρίς να κόψεις πέτσωμα δεν γίνεται !

    Πάντως ψυχραιμία, το σπάσιμο στο βίντεο είναι υπερβολικό! μάλλον ήταν ήδη σπασμένο από μεταφορά, ή προηγούμενη πτώση ή κάτι τέτοιο - θα μπορούσε να είχε συμβεί και στον αέρα αν έκανε high-G maneuver
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 10:28:53 »

    Το πιο δυνατό σημειο του αεροσκάφους ειναι το κουτί (συνολο) δομη δοκαρια που κρατανε την πτερυγα και συχρόνως το συστημα προσγειωσης!Πιο δυνατό σημειο όμως όλων ειναι τα σκελη προσγέιωσης!!! Και όμως η δομή (το κουτι) ειναι αυτό που επιβιώνει και στην πιο βαρία προσγειωση !!!Τα σκελη η λιωνουν πανω στις βασεις η στραβωνουν απο τις βασεις τους!
    Ολα αυτα γινονται απο την συνοχή των υλικών της κατασκευης !!!Τα αλουμινια νικάνε τα ατσαλια τα βαμενα και τις 6000μπαρ πιεσεις!!!
    Ετσι και στα μοντελα τα ξύλα πρεπει να νικανε τα αλουμινια και τα ατσαλια !!!
    ESM Χωρις ενισχυση στα ρετρακτ δεν εχει ζωη......Το να παρεις 500γραμμαρια βαρος σε κολες και ενισχυσεις ειναι τίποτε μπροστα σε καθε προσγειωση και επισκευη!Ποσες επισκευες θα κανεις?Στο συγκεκριμένο σπασιμο καμμία?χαχαχαχα
    Βαλε πραμα!!!


    * 47-years_chap-7_hard_landing_cartoon.gif (97.93 KB, 400x389 - εμφανίστηκε 450 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 12:44:05 »

    Παραθέτουμε φωτό από την εργοστασιακή δομή - αναμένουμε απόψεις και οδηγίες...

    Εμείς σκεφτόμαστε:
    - Ply shear web για το bay που δεν έχει μεταξύ βάσης και κυτίου δοκού διέδρου. (Εκεί πρέπει να είναι το weak point που έσπασε στο βίντεο, βλ,. τελευταία φωτό)
    - Ply shear web στο false trailing edge του flap.
    - Λεπτή CA σε όλους τους αρμούς
    - Ύφασμα στα πετσώματα και στο πίσω rib των retract όπου υπάρχει λίγο ψωμί μεταξύ του cut-out της βάσης και του υπόλοιπου rib.


    * 2016-11-28 12.00.53.jpg (38.13 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 416 φορές.)

    * 2016-11-28 12.00.46.jpg (38.18 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 406 φορές.)

    * 2016-11-28 12.01.09.jpg (29.45 KB, 360x640 - εμφανίστηκε 412 φορές.)

    * 2016-11-28 12.01.39.jpg (46.05 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 411 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ALPHA KILO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 98



    « Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 17:18:14 »

    Για άλλη μια φορά πολύ εύστοχος ο Αργύρης! Και το δικό μου Τ-28 είναι για επισκευή στο main spar από μια όχι ιδιαίτερα άσχημη προσγείωση!


    * QQ.17.05.2014.9.57.14.. (2).jpg (51.81 KB, 635x462 - εμφανίστηκε 394 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 18:39:30 »

    Από την εμπειρία μου με τα αεροπλάνα της ESM, και την επαγγελματική μου ιδιότητα του δομοστατικού μηχανικού, θα έλεγα τα εξής (που ήδη έχω εφαρμόσει σε αεροπλάνα ESM με απόλυτη επιτυχία:
    1. Αντικατάσταση του stock διερδόξυλου με ιδιοκατασκευή από αεροπορικό κόντρα πλακέ 6mm. Το stock είναι εντελώς της πλάκας.
    2. Ρητίνωμα με πανιά (κατά προτίμηση carbon) όλου του πάνω πετσώματος από την ρίζα του φτερού μέχρι το σημείο που εδράζονται τα σκέλη. Ομοίως και για το κουτί του διεδρόξυλου. Optional(ανάλογα πόση διάθεση έχεις για ξηλώματα και ξαναμονοκοταρίσματα) το ίδιο και στο κάτω πέτσωμα της ίδιας περιοχής. Έτσι θα αυξηθεί η αντοχή σε κάμψη και στρέψη του φτερού στο κρίσιμο σημείο γύρω από την ρίζα και τα σκέλη προσγείωσης.
    3. Προσθήκη με epoxy glue αεροπορικoύ κόντρα πλακέ κάτω από τις βάσεις των retracts,  έτσι ώστε να ακουμπάει (το πρόσθετο κόντρα πλακέ) στις βάσεις των retracts και στο (ήδη ρητινωμένο) πέτσωμα. Έτσι προστατεύονται οι βάσεις των σκελών καθώς τα φορτία προσγείωσης διαχέονται σε περισσότερα δομικά στοιχεία.
    Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο. Επιτυχία εγγυημένη, βάρος μικρό, δουλειά λιγότερη από ότι φαίνεται στην περιγραφή. Μειονέκτημα το ακριβό carbon fiber cloth.

    Για τον τόρνο...ξέρεις εσύ Έκτωρα.

    Καλές δουλειές
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 18:43:58 »

    Πάντως αν ξαναδείτε το videάκι, τα φορτία που παίρνει στην προσγείωση δεν είναι λίγα. Πιάνει διάδρομο με το αριστερό κύριο σκέλος και με θετική γωνία. Έτσι το φτερό καταρέει από στρέψη στη ρίζα.



    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #57 στις: Δευτέρα, 28 Νοέ 2016, 22:18:39 »

    1. Αντικατάσταση του stock διερδόξυλου με ιδιοκατασκευή από αεροπορικό κόντρα πλακέ 6mm. Το stock είναι εντελώς της πλάκας.
    2. Ρητίνωμα με πανιά (κατά προτίμηση carbon) όλου του πάνω πετσώματος από την ρίζα του φτερού μέχρι το σημείο που εδράζονται τα σκέλη. Ομοίως και για το κουτί του διεδρόξυλου. Optional(ανάλογα πόση διάθεση έχεις για ξηλώματα και ξαναμονοκοταρίσματα) το ίδιο και στο κάτω πέτσωμα της ίδιας περιοχής. Έτσι θα αυξηθεί η αντοχή σε κάμψη και στρέψη του φτερού στο κρίσιμο σημείο γύρω από την ρίζα και τα σκέλη προσγείωσης.
    3. Προσθήκη με epoxy glue αεροπορικoύ κόντρα πλακέ κάτω από τις βάσεις των retracts,  έτσι ώστε να ακουμπάει (το πρόσθετο κόντρα πλακέ) στις βάσεις των retracts και στο (ήδη ρητινωμένο) πέτσωμα. Έτσι προστατεύονται οι βάσεις των σκελών καθώς τα φορτία προσγείωσης διαχέονται σε περισσότερα δομικά στοιχεία.

    Αργύρη και Παντελή, ευχαριστούμε για την παρακίνηση...

    Το αεροπλάνο προορίζεται για sport scale χρήση, δηλ. θέλουμε να είναι αυτό που θα προτιμάμε να παίρνουμε για πτήση κάθε φορά που προλαβαίνουμε να πηγαίνουμε (ΟΚ, 2-3 φορές το χρόνο). Άρα δε μπορούμε με τίποτε να σκεπτόμαστε πότε θα πάρουμε το φτερό στο χέρι επειδή μας έπιασε ένα gust ή ένας πλάγιος. Επίσης, θα μας αγχώνουν και τα one-wheel-touch-and-goes (που δε μας αγχώνουν κανονικά  angel).

    Οπότε, θα πάμε για όσο πιο full ενίσχυση γίνεται χωρίς να "ξεπετσιάσουμε" - το βάρος είναι δευτερεύουσα προτεραιότητα στην περίπτωση της δομικής στιβαρότητας εδώ.

    Για να είμαστε ειλικρινείς, δε βλέπουμε ιδιαίτερο πρόβλημα με το διεδρόξυλο, διότι μέχρι να σπάσει αυτό, θα έχουμε ξεμπαζώσει τα μισά ribs. Όμως, θα το φτιάξουμε και αυτό ως δικαιολογία να χρησιμοποιήσουμε τη σέγα μας και το τριβείο που έχουμε και πιάνουν σκόνη. Οπότε θα ακολουθήσουμε τα Νος. 1-3 επάνω. Σκεπτόμασταν και τη λύση ενός carbon ribbon κολλημένο με ca στο κάτω πέτσωμα αφαιρώντας απλά 2 λουρίδες από το κίτρινο μονοκότ - ούτε ξεπετσώματα ούτε βαψίματα. Η μόνη ερώτηση είναι - πού το βρίσκουμε;;

    Για άλλη μια φορά πολύ εύστοχος ο Αργύρης! Και το δικό μου Τ-28 είναι για επισκευή στο main spar από μια όχι ιδιαίτερα άσχημη προσγείωση!

    Λυπούμαστε για την κατάληξη! Βάλτε φωτό να πάρουμε ιδέες!



    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #58 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2016, 00:38:53 »

    1. Αντικατάσταση του stock διερδόξυλου με ιδιοκατασκευή από αεροπορικό κόντρα πλακέ 6mm. Το stock είναι εντελώς της πλάκας.
    2. Ρητίνωμα με πανιά (κατά προτίμηση carbon) όλου του πάνω πετσώματος από την ρίζα του φτερού μέχρι το σημείο που εδράζονται τα σκέλη. Ομοίως και για το κουτί του διεδρόξυλου. Optional(ανάλογα πόση διάθεση έχεις για ξηλώματα και ξαναμονοκοταρίσματα) το ίδιο και στο κάτω πέτσωμα της ίδιας περιοχής. Έτσι θα αυξηθεί η αντοχή σε κάμψη και στρέψη του φτερού στο κρίσιμο σημείο γύρω από την ρίζα και τα σκέλη προσγείωσης.
    3. Προσθήκη με epoxy glue αεροπορικoύ κόντρα πλακέ κάτω από τις βάσεις των retracts,  έτσι ώστε να ακουμπάει (το πρόσθετο κόντρα πλακέ) στις βάσεις των retracts και στο (ήδη ρητινωμένο) πέτσωμα. Έτσι προστατεύονται οι βάσεις των σκελών καθώς τα φορτία προσγείωσης διαχέονται σε περισσότερα δομικά στοιχεία.

    Αργύρη και Παντελή, ευχαριστούμε για την παρακίνηση...

    Το αεροπλάνο προορίζεται για sport scale χρήση, δηλ. θέλουμε να είναι αυτό που θα προτιμάμε να παίρνουμε για πτήση κάθε φορά που προλαβαίνουμε να πηγαίνουμε (ΟΚ, 2-3 φορές το χρόνο). Άρα δε μπορούμε με τίποτε να σκεπτόμαστε πότε θα πάρουμε το φτερό στο χέρι επειδή μας έπιασε ένα gust ή ένας πλάγιος. Επίσης, θα μας αγχώνουν και τα one-wheel-touch-and-goes (που δε μας αγχώνουν κανονικά  angel).

    Οπότε, θα πάμε για όσο πιο full ενίσχυση γίνεται χωρίς να "ξεπετσιάσουμε" - το βάρος είναι δευτερεύουσα προτεραιότητα στην περίπτωση της δομικής στιβαρότητας εδώ.

    Για να είμαστε ειλικρινείς, δε βλέπουμε ιδιαίτερο πρόβλημα με το διεδρόξυλο, διότι μέχρι να σπάσει αυτό, θα έχουμε ξεμπαζώσει τα μισά ribs. Όμως, θα το φτιάξουμε και αυτό ως δικαιολογία να χρησιμοποιήσουμε τη σέγα μας και το τριβείο που έχουμε και πιάνουν σκόνη. Οπότε θα ακολουθήσουμε τα Νος. 1-3 επάνω. Σκεπτόμασταν και τη λύση ενός carbon ribbon κολλημένο με ca στο κάτω πέτσωμα αφαιρώντας απλά 2 λουρίδες από το κίτρινο μονοκότ - ούτε ξεπετσώματα ούτε βαψίματα. Η μόνη ερώτηση είναι - πού το βρίσκουμε;;

    Για άλλη μια φορά πολύ εύστοχος ο Αργύρης! Και το δικό μου Τ-28 είναι για επισκευή στο main spar από μια όχι ιδιαίτερα άσχημη προσγείωση!

    Λυπούμαστε για την κατάληξη! Βάλτε φωτό να πάρουμε ιδέες!




    Με λίγη προσοχή και υπομονή θα μπορέσεις να κάνεις και το 2, τουλάχιστον στο πάνω πέτσωμα, με πρόσβαση από τα wheel wells χωρίς να ξηλώσεις τίποτε (γίνεται, το έχω κάνει). Θα έλεγα να μην επιχειρήσεις το 3 χωρίς το 2.
    Καλά μαστορέματα.
    PS  Αν εννοείς carbon ribbon, πλακέτα εποξική με οπλισμό carbon, είναι δώρο άδωρο διότι δεν ενισχύεται καθόλου το σημείο που οι αεροτομές ακουμπούν στο πέτσωμα. Αντιθέτως με την εφαρμογή του εμποτισμού carbon cloth με (λεπτό)ρευστη ρητίνη, η ρητίνη διεισδύει ανάμεσα στις αεροτομές και τα πετσώματα αλλά και ποτίζει τα ξύλα με αποτέλεσμα πιο ομοιογενή και ισότροπη συμπεριφορά του φορέα σου (φτερό). Εν ολίγοις, προσπαθείς να κάνεις το φτερό σου όσο πιο "μονοκόκ" γίνεται προσθέτοντας ομοιογένεια και αντοχή στην περίμετρο της διατομής (καθώς ήδη συμφωνήσαμε ότι ο σκελετός κρίνεται ανεπαρκής), Κάτι τέτοιο δεν μπορείς να επιτύχεις με απλή επικόληση λωρίδων carbon ribbon για δύο λόγους: 1. Η αντοχή σε διάτμηση κατά μήκος της αεροτομής παραμένει η ίδια και  είναι αυτή της μπάλσας του πετσώματος. 2. Η αντοχή σε κάμψη που προσθέτεις στο φτερό με την επικόλληση carbon ribbons, είναι ίση με την αντοχή σε διάτμηση της κόλλας με την οποία θα τα κολλήσεις (εν προκειμένω CA, η οποία δεν έχει σοβαρές αντοχές σε διάτμηση),
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 29 Νοέ 2016, 01:02:49 από Pantelis Papageorgiou » Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 29 Νοέ 2016, 01:18:56 »

    Παιδιά συμφωνώ με όλες τις προτασεις που δωσατε για όλα τα σημεια!
    Παντως μην αγχωνεστε με το καρμπον.Μπορείτε ευκολα να εχεται πολύ καλό αποτέλεσμα kαι με υαλούφασμα .Και για να μην σας ταλαιπορεισει το κλασσικό υφασμα με τα ξεφτια και τα χνουδια μπορείτε να χρησημοποιήσεται Υαλοϋφασμα Woven Roving Ταινία 143γρ και 220g, Αεροπορικού τύπου απο την Αλφακεμ στην πετρου ραλλη η στον ανδρεου η στον νεοτεχ περβενικα , Αυτό εχει το καλό οτι ειναι ταινία σε 4-5 ποντους φαρδος οποτε τοποθετειται με ακριβεια και πολύ ευκολα κομματι κομματι η λωρίδα κατα μηκος η κατα πλατος .Με δυο στρωσεις στα κυρια σημεια κα ενα στα πετσωματα ειναι πολύ καλά!και φθηνά!και για κόλα πηχτή για σημεια να κανει τριγωνακη θα βαλετε 24ωρη ριτινη L με κοτον φλοκς βαμπακι! ειναι το απολυτο υλικό δυναμης!!


    * fiberglass-woven-roving-tape-220__1.jpg (119.47 KB, 960x768 - εμφανίστηκε 343 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.