Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:16:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:16:22

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 36
    Totale: 40
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ESM T-28B Trojan  (Letto 18293 volte)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #30 il: Sabato, 26 Mar 2016, 07:31:06 »

    Στο δικό μου Bearcat έφτιαξα επιπλέον formers για το fin και την ένωση fin - stabiliser



    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #31 il: Sabato, 26 Mar 2016, 07:32:40 »

    και



    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #32 il: Sabato, 26 Mar 2016, 08:51:21 »

    Νίκο, ευχαριστούμε για το heads-up - θα το σκεφτούμε για τις ενισχύσεις! Ειδικά τώρα που έχουμε και θυρίδα προσιτότητας.. angel
    Θα κάνουμε το τεστ στρέβλωσης και θα δούμε.

    Ένας από τους λόγους που επιλέξαμε τα hinge points για το rudder είναι διότι τα κλασσικά hinges στην ουσία αποτελούν "cracks" στη Balsa της ράχης του fin, η οποία και τελικά θα έχει τάση να ανοίξει (crack propagation) με τις διατμητικές τάσεις που δημιουργούνται από τις στρεβλώσεις του tail group.
    « Ultima modifica: Sabato, 26 Mar 2016, 10:45:06 da hpergm » Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #33 il: Domenica, 27 Mar 2016, 10:15:15 »

    Στο δικό μου f8f εφτιαξα ενα ελαφρύ χωροδυκτίωμα από δοκαράκια μπάλσας 10Χ10mm σε διάφορα μήκη κολλημένα με εποξυ, και απέφυγα το πολύ βάρος με ίδιο αποτέλεσμα. Thumbs up
    Loggato

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #34 il: Lunedì, 28 Mar 2016, 23:00:44 »

    Ομολογούμε ότι μπαίνουμε σε σκέψεις όσον αφορά το "ψωμί" μέσα στο οποίο θα κολλήσουν τα point hinges των elevator... Μήπως η balsa του false leading edge παραείναι λίγη (5-8mm)..; Δεν υπάρχουν μπλόκια μέσα.. Τί λέτε;
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #35 il: Martedì, 29 Mar 2016, 06:54:43 »

    Ένα κομμάτι hard balsa ή airply δεν βλάπτει - better be safe than sorry
    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #36 il: Domenica, 3 Apr 2016, 17:30:13 »

    Ένα κομμάτι hard balsa ή airply δεν βλάπτει - better be safe than sorry

    Είμαστε σε φάση πού το ξανασκεφτόμαστε.... Θα χρειαστεί να κόψουμε και άλλο monokote από κάτω για να βάλουμε τα μπλόκια - και μετά άλλα βαψίματα, κλπ...

    Για να συνέλθουμε, ασχοληθήκαμε λίγο με το cockpit... Τίποτα το ιδιαίτερα κατασκευαστικό, εάν και μας έφαγε 2 μήνες ψαξίματος για να βρούμε πιλότους half body στην 1/6 με hard helmets όπως τα φόραγαν στα 50's και 60's!  Huh

    Το πιλοτήριο του Τ-28 έχει χορταστική καλύπτρα και είναι ευάερο και ευήλιο, οπότε χρειάζεται ένα Minimum ντύσιμο για να "δείξει". Ξεκινάμε με τους πιλότους και θα δούμε πόση λεπτομέρεια θα βάλουμε στα coamings και τα όργανα.. Πάντως, το εφέ με τα ασορτί κράνη είναι καλό.


    * 2016-03-28 16.18.38.jpg (25.61 KB, 640x360 - visto 487 volte.)

    * 2016-03-28 16.18.52.jpg (17.3 KB, 270x480 - visto 463 volte.)

    * 2016-03-28 16.19.17.jpg (20.35 KB, 270x480 - visto 485 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #37 il: Domenica, 3 Apr 2016, 19:25:26 »

    Βέβαια, λίγο dressing-up των πιλότων είναι εκ των ούκ άνευ - μερικές πινελίες (σωσίβιο στο κίτρινο, πόρπες με ασημί μαρκαδοράκι, κουμπιά και φερμουάρ με χρυσό μαρκαδοράκι, φανελάκια με λευκό matt, φακός με μαύρο) να ζωντανέψουν λίγο οι στολές..

    (αναρωτιόμαστε τί συζητάνε οι δίδυμοι...  laugh)

    Στο αεροπλάνο δε θα χρησιμοποιήσουμε τις μάσκες οξυγόνου των φιγούρων, καθότι τα Τ-28 δεν πετούσαν σε τόσο ψηλά ύψη.


    * 2016-04-03 18.43.27.jpg (55.37 KB, 640x360 - visto 472 volte.)

    * 2016-04-03 18.43.56.jpg (26.71 KB, 270x480 - visto 515 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #38 il: Lunedì, 4 Apr 2016, 07:21:12 »

    Αυτός ο πιλότος δεν φαίνεται και πολύ ενθουσιασμένος να πετάξει

    Μάλλον πάσχει από υψοφοβία  Grin Grin

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #39 il: Lunedì, 4 Apr 2016, 08:08:59 »

    LOL  Cheesy

    Όμως, ας μην ξεχνάμε - το Τ-28 είναι εκπαιδευτικό.
    Ένα minimum φόβου και σεβασμού είναι απαραίτητα από τον μαθητή!
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #40 il: Lunedì, 4 Apr 2016, 10:01:17 »

    Κατάλαβα, είναι ψάρακας !!

    Μετά από μερικές πτήσεις θα πρέπει να τον ξαναβάψεις  Ποοολύ άνεση

    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #41 il: Lunedì, 4 Apr 2016, 10:11:13 »

    Αυτός ο πιλότος δεν φαίνεται και πολύ ενθουσιασμένος να πετάξει

    Μάλλον πάσχει από υψοφοβία  Grin Grin



    Είναι ο δάσκαλος που έχει βαρεθεί με όλους τους ψαρακες που του στέλνουν να κάνει πιλότους. Γιαυτό έχει αυτό το μπλαζε ύφος.
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #42 il: Lunedì, 4 Apr 2016, 16:33:05 »

    Επειδή ο Υπομηνασγός μας δεν αισθάνεται άνετα με τις αβάσιμες κατηγορίες που κυκλοφορούνε για το άτομό του στο thread, αλλά και για λόγους επαγγελματικής  ευθιξίας, αποφάσισε να μην εμφανίζεται πλέον δημόσια χωρίς full εξοπλισμό.  police


    * 2016-04-04 16.28.11.jpg (25.94 KB, 270x480 - visto 352 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.404



    « Risposta #43 il: Martedì, 5 Apr 2016, 07:08:13 »

    Μεταλικό paint scheme για έμπνευση

    http://www.rcuniverse.com/market/item.cfm?itemid=1067875





    Loggato

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.045



    « Risposta #44 il: Martedì, 5 Apr 2016, 10:10:06 »

    Νίκο, εάν και απίθανο, το παραπάνω αποτέλεσμα είμαι μάλλον επιπέδου Αργύρη...

    Εμείς θα πάμε με το stock κιτρινάκι προς το παρόν και έχει ο θεός του sport scale... τουλάχιστον αντιπροσωπεύει υπάρχον scheme!  Ανεση


    * 38948.jpg (66.14 KB, 800x592 - visto 313 volte.)

    * 6796473784_acc235a0b0_z.jpg (37.86 KB, 640x429 - visto 302 volte.)
    Loggato

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Pagine: 1 2 [3] 4 5 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: ESM T-28B Trojan
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.