Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 13:14:15

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 13:14:15

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304435
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 149
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 130
    Totale: 130
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 18     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Letto 61180 volte)
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 926



    WWW
    « Risposta #195 il: Sabato, 13 Mar 2010, 21:56:26 »

    Προς mastora
    Δημήτρη έχω την αίσθηση πως ο ρόλος σου είναι σάν του λαγού..
    Και να φανταστείς πώς οι εκλεκτοί κύριοι που τώρα σε βάζουν μπροστά,
    πέρσι σε φτυαρίζαν με εκλετισμένο τρόπο..

    Δημήτρη πραγματικά την στάση σου σε όλο αυτό το θέμα των κανονισμών ακόμα δεν το έχω καταλάβει.......και πραγματικά με ενδιαφέρει να σε ακούσω με την πρώτη ευκαιρία όταν με το καλό βρεθούμε.

    Έχεις κάποια σοβαρότητα στον χώρο, και ο λόγος σου μετράει.  Αλλά αυτήν την στιγμή κάνεις κάτι που για την δική μου άποψη δεν είναι σωστό. Πετάς σπόντες και "κράζεις" τον κανονισμό [για τους δικούς σου λόγους] , αλλά με αυτόν τον τρόπο συμπαρασυρεις τον κάθε άσχετο να πετάξει ότι κοτσάνα του έρθει στο μυαλό.

    Όσο για τον χαρακτηρισμό του "Λαγού" τι να πω. Αφού έχεις αυτήν την αίσθηση δεν μπορώ να κάνω κάτι.  Undecided Το βάζω και αυτό στην λίστα με τα "ζωντανά" ......παπαγάλος, γαϊδούρι, φίδι, ασβός, και σκυλάκι που του πετάξανε ένα κόκκαλο [ενοουν το ότι τα 2 τελευταία χρόνια ανέλαβα τα χρέη του αλυτάρχη στους αγώνες]

    Ποιοι είναι αυτοί βρε Δημήτρη που με βάζουν μπροστά ? Είναι σοβαρά πράγματα αυτά ? Απο που έχεις βγάλει αυτά τα συμπεράσματα ? Προφανώς η γνώμη μου και η άποψη μου για το οργανωτικό κομμάτι του αερομοντελισμού για εσένα δεν μετράει, όπως και για πολλούς άλλους.

    Κρίμα !!!! Κάνετε λάθος όμως και θα έχετε τύψεις, μια μέρα για όσα άδικα πράγματα μου σέρνετε.....εσείς που τουλάχιστον γνωρίζετε την πραγματικότητα.




    Loggato

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #196 il: Sabato, 13 Mar 2010, 22:01:47 »

    Για τον φιλο Dimitris Kriti εχω να προτεινω κατι για να το ερευνησει.
    Βρειτε τον κοντινοτερο συλλογο της περιοχης σας και αφου συννενοηθειτε με τους διοικουντες γραφτειτε εκει και δημιουργηστε ενα παραρτημα στην δικη σας περιοχη ζητωντας να αναγνωριστει το "χωραφι" σας σαν χωρος προπονησεων .Εαν το προσπαθησετε νομιζω οτι θα το πετυχετε.Φυσικα προαπαιτουμενα ειναι η διαθεση για συννενοηση και η ορεξη για δουλεια.

    Φιλκα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Καλη η σκεψη σου Βασιλη αλλα αυτο για να γινει πρεπει να βρεθει ενα σταθερο μερος. Στα δυο και κατι χρονια που πεταω εχουμε αλλαξει πεντε χωραφια-μοντελοδρομια.
    Οπως ειπα και πριν, ειμαστε τρεις τεσσερις. Ο αριθμος ειναι πολυ μικρος για να μπορεσει να σηκωσει την ενοικιαση ενως χωρου.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #197 il: Sabato, 13 Mar 2010, 22:21:53 »

    Αγαπητε pappy
    Η συντομη απαντηση ειναι ΝΑΙ.
    Σκεψου μονον το εξης...Πριν παρεις για πρωτη φορα μερος σε καποιον αγωνα θα κανεις προπονηση για να πας στον αγωνα αρα ΟΚ ! διοτι και οι προπονησεις καλυπτονται (φυσικα σε εγκεκριμενο χωρο)
    Τωρα για το τυπικο του θεματος υποτιθεται οτι ολα τα σωματεια μελη της ΕΛΑΟ ειναι αθλητικα σωματεια και αρα ολα τα μελη τους καλο ειναι να ειναι αθλητες .
    Για τον λογο της ασφαλισης κυριως ΔΕΝ επιτρεπεται κανεις που δεν ανηκει σε σωματειο της ΕΛΑΟ να χρησιμοποιησει τον χωρο της ΕΑΘ
    Ειμαι σιγουρος οτι καταλαβες τι εννοω και ελπιζω οτι οι διαφοροι αλλοι φιλοι ανενταχτοι αντιρρησιες κλπ. μπορουν να δουν το προφανες πλεονεκτημα να γραφτουν πλεον σε καποιο αεραθλητικο σωματειο.

    Φιλε Dimitris Kriti  δυστυχως παντα υπαρχουν δυσκολιες αλλα ελπιζω οτι θα βρειτε τροπο"γυρω" απο αυτες.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #198 il: Sabato, 13 Mar 2010, 22:22:25 »

    Κύριε Κανδυλάκη μάλλον δεν έγινα σαφής...
    Αν γραφτώ στο σύλλογό σας ως απλό μέλος χωρίς αξίωση να κατέβω σε αγώνες και  ΧΩΡΙΣ να είμαι αθλητής με ταυτότητα από την ΕΛΑΟ και πέσει το αεροπλάνο μου στο αμάξι σας θα εισπράξετε λεφτά από την ασφαλιστική ή όχι?

    Πετώντας στο μοντελοδρόμιό μας, εγγεγραμένος στο σύλλογο, δηλωμένος στη ΕΛ.Α.Ο. ως ασφαλισμένος (ανεξάρτητα από αθλητής ή μέλος, εξ όσων γνωρίζω) και πέσει το μοντέλο ( Δάκρυ) ναι...

    Εφόσον φυσικά τηρούνται οι αυτονόητοι κανόνες...

    Υπάρχει διαφορετική άποψη ή απάντηση από κάπου ?

    Για πιο επίσημη και δεσμευτική απάντηση, από κάποιο μέλος του ΔΣ μας.

    Γιώργος  Wink...

    ΥΓ. μόλις είδα ότι με πρόλαβε ο GRELE  Thumbs up
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 698



    « Risposta #199 il: Sabato, 13 Mar 2010, 22:23:59 »

    ΤΑ ΕΝ ΟΙΚΩ ΜΗ ΕΝ ΔΗΜΩ Δημήτρη!!!!
    Επειδή όμως έθεσες πολλά ερωτήματα θα σου απαντήσω όχι όμως εδω αλλά σε PM εφόσον αυτό το θέμα είναι για τους κανονισμούς και όχι για το τι πρεσβεύεις εσύ ή τι ή ποιός είσαι................ κοίτα λοιπόν στο pm σου να διαβάσεις και αν θέλεις συνεχίζουμε την κουβέντα μέσω pm.

    Loggato

    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 698



    « Risposta #200 il: Sabato, 13 Mar 2010, 22:42:32 »

    Αγαπητε pappy
    Η συντομη απαντηση ειναι ΝΑΙ.
    Σκεψου μονον το εξης...Πριν παρεις για πρωτη φορα μερος σε καποιον αγωνα θα κανεις προπονηση για να πας στον αγωνα αρα ΟΚ ! διοτι και οι προπονησεις καλυπτονται (φυσικα σε εγκεκριμενο χωρο)
    Τωρα για το τυπικο του θεματος υποτιθεται οτι ολα τα σωματεια μελη της ΕΛΑΟ ειναι αθλητικα σωματεια και αρα ολα τα μελη τους καλο ειναι να ειναι αθλητες .
    Για τον λογο της ασφαλισης κυριως ΔΕΝ επιτρεπεται κανεις που δεν ανηκει σε σωματειο της ΕΛΑΟ να χρησιμοποιησει τον χωρο της ΕΑΘ
    Ειμαι σιγουρος οτι καταλαβες τι εννοω και ελπιζω οτι οι διαφοροι αλλοι φιλοι ανενταχτοι αντιρρησιες κλπ. μπορουν να δουν το προφανες πλεονεκτημα να γραφτουν πλεον σε καποιο αεραθλητικο σωματειο.

    Φιλε Dimitris Kriti  δυστυχως παντα υπαρχουν δυσκολιες αλλα ελπιζω οτι θα βρειτε τροπο"γυρω" απο αυτες.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Κύριε Βασίλη ευχαριστώ για την παρέμβαση σας όπως και τον κ. Κανδυλάκη τον οποίο δεν έτυχε να τον γνωρίζω.
    Αν δεν είναι όμως αθλητές κύριε Βασίλη?

    κ. Κανδυλάκη
    Εγώ όπως διάβασα το αντίγραφο του ασφαλιστηρίου της εταιρία η οποία αν δεν κάνω λάθος έχει κλείσει (διορθώστε με αν κάνω λάθος παρακαλώ)  κατάλαβα ότι ασφαλίζει μόνο αθλητές σε προπονήσεις ή αγώνες και οι υπόλοιποι όχι. Εσείς είσαστε 100% σίγουρος?
    Πάντως σήμερα το απόγευμα πληροφορήθηκα ότι η ΕΛΑΟ ξεκίνησε νέο συμβόλαιο με καινούργια εταιρία ή οποία θα ασφαλίζει στο εξής μοντελιστές και όχι απαραίτητα αθλητές!!
    Αν δεν κάνω λάθος το επιπλέον κόστος θα είναι περίπου στα 8 euro για κάθε ασφαλιζόμενο μοντελιστή εφόσον αυτός είναι μελος σωματείου αναγνωρισμένο από την ΕΛΑΟ και όχι απαραίτητα αθλητής.
    Πάντως στο μέχρι ΄τωρα αναρτημένο συμβόλαιο στο site της ΕΛΑΟ μιλάει για αθλητές.
    Αθλητης σημαίνει δελτίο!! χωρίς δελτίο δεν εισαι αθλητής!!! 24 χρόνια ασχολήθηκα με τον αθλητισμό και ξέρω. 
    Εκτός και αν για τα σωματεία της ΕΛΑΟ ισχύει κάποιος ξεχωριστός νόμος!!!!
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #201 il: Sabato, 13 Mar 2010, 22:58:52 »

    Pappy.
    σήμερα ειδα και εγω το. οτι μιλάει και για μέλη και για αθλητές. Ακόμα όμως και αν δεν ισχύει αυτό αφού θα είσαι μέλος σωματείου , υπό την ΕΛΑΟ  , δεν βλπεω τι θα πείραζε καποιον να εχει βγαλει  αθλητική ταυτότητα . ??


    ...............


    Αν πρέπει να ασφαλιστεί κανείς για να πετάξει ένα easy star (και αυτός σίγουρα είναι αρχάριος) τότε σίγουρα αποθαρρύνεται για το επόμενο βήμα.

    .........................................
    Φιλικά,
    Βαγγέλης

    Δεν είναι απόλυτο  . Σήμερα ήρθε στο χώρο που πετάμε ένας νέος  και όταν του  εξήγησα τα της ασφάλειας  το θεώρησε πολύ λογικό να εξασφαλίζεται με 8€ . Δεν τρόμαξε .

    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Risposta #202 il: Sabato, 13 Mar 2010, 23:31:36 »

    Μετά από μία εβδομάδα συζήτηση, ας προσπαθήσουμε να συνοψίσουμε τα θέματα που άνοιξε ο νέος κανονισμός.

    1. Η ανάγκη του κανονισμού. Λόγοι τάξεως επιβάλλουν την ύπαρξη κανονισμού όπως υπάρχει παντού.

    2. Να δεχτούμε ότι αυτός είναι ο καλύτερος κανονισμός που μπορούσε να γραφτεί κάτω από τις παρούσες συνθήκες. Οι "παρούσες συνθήκες" περιλαμβάνουν και τη στάση των οργανωμένων σωματείων και της ΕΠΑΕ που δεν εξέφρασαν κάποια άποψη.

    3. Στα θετικά του κανονισμού είναι η αναγνώριση της ύπαρξής των αερομοντέλων και η εμπλοκή τους στην εναέρια κυκλοφορία.

    4. Γράφτηκε ότι το βάρος των 350 είναι μικρό. Αν δεν κάνω λάθος το όριο αυτό ισχύει από το νόμο και αφορά το ανώτατο βάρος των παιχνιδιών τύπου Jumbo.
    Άρα αυτό που, ουσιαστικά, ορίζεται είναι ότι όλοι οι αερομοντελιστές πρέπει να είναι ασφαλισμένοι.

    5. Η ασφάλιση συνεπάγεται εγγραφή σε σύλλογο και κατά συνέπεια οργάνωση. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τα φόρα, θα υπάρχει ουσιαστική συζήτηση, δράση και παρέμβαση στα δευτεροβάθμια όργανα.
    Πρόβλημα υπάρχει σε περιοχές της Ελλάδας όπου οι αερομοντελιστές είναι λίγοι και δεν μπορούν να οργανωθούν σε σύλλογο.
    Όσο περισσότεροι στα σωματεία, τόσο μικρότερη η δυνατότητα να αποφασίζουν οι ολίγοι.

    6.Ασαφής καθορισμός των χώρων πτήσης. Αυτό σημαίνει απεριόριστη ελευθερία επιλογής χώρων και απόλυτη ευθύνη στους χειριστές. Σημαίνει επίσης απαλλαγή από τις ευθύνες της Υ.Π.Α. σε περίπτωση ατυχήματος και, ενδεχομένως, διαφορετικές ερμηνείες και εφαρμογή των σχετικών διατάξεων.

    7. Ύψος. Γράφτηκε ότι ο περιορισμός ύψους ίσχυε και πριν τον κανονισμό. Αυτό που ίσχυε είναι ότι τα αεροπλάνα δεν πετούν κάτω από τα 500 (άρα δεν πετάει τίποτα άλλο πάνω από τα 500). Με τον κανονισμό ορίστηκε το ανώτατο των 400 για να υπάρχει και ο διαχωρισμός των 100 ποδών.

    8. Γράφτηκε ότι στα μοντελοδρόμια, τους αγώνες αλλά και σε άλλες εκδηλώσεις μπορεί να ζητηθεί έκδοση notam για εξαίρεση της περιοχής από τον περιορισμό του ύψους. Αυτό μένει να επιβεβαιωθεί στην πράξη. Ο αγώνας στις Σέρρες είναι μια ευκαιρία για να δούμε πως λειτουργεί. (Δεν γνωρίζω αν έγινε κάποια ενέργεια.)

    Πιστεύω ότι, εκτός από τις συνηθισμένες εξαιρέσεις, ο διάλογος διατηρήθηκε σε καλύτερο επίπεδο σε σχέση με το παρελθόν σε αντίστοιχα θέματα.
    Ο διάλογος μέσα από το φόρουμ όμως, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία συζήτηση καφενείου. Εάν πιστεύουμε ότι κάτι πρέπει να αλλάξει πρέπει να ακολουθήσουμε τη νόμιμη και προβλεπόμενη από τον κανονισμό οδό.
    Οργάνωση και παρέμβαση στην Υ.Π.Α.

    Όπως σε κάθε καφενείο λοιπόν έτσι και εδώ τίθεται το ερώτημα: Αν ήσουν εσύ τι θα έκανες;

    Παρακαλώ από εδώ και πέρα να ασχοληθούμε με δημιουργικές προτάσεις και ιδέες οι οποίες θα προωθηθούν μέσω των συλλόγων και σωματείων.

    Για τα προσωπικά σας υπάρχουν και τα π.μ.

    Καλή συνέχεια.

    Loggato

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 685


    ...........


    WWW
    « Risposta #203 il: Domenica, 14 Mar 2010, 00:09:25 »


    Παρακαλώ από εδώ και πέρα να ασχοληθούμε με δημιουργικές προτάσεις και ιδέες οι οποίες θα προωθηθούν μέσω των συλλόγων και σωματείων.

    Για τα προσωπικά σας υπάρχουν και τα π.μ.

    Καλή συνέχεια.


    Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #204 il: Domenica, 14 Mar 2010, 00:18:28 »

      Δεν θέλω να ακουστώ καυστικός αλλά τα μέχρι στιγμής δεδομένα ορίζουν ή να πετάω παιχνίδια ή να οργανωθώ δλδ αναγκαστικά να έχω και κάπως μεγ΄λο μοντέλο και να συνεχίσω να δίνω λεφτά για συνδρομή, για έξοδα μετακίνησης και θα έχω ασφάλιση και εξασφάλιση.

      Η ενασχόληση με τον αερομοντελισμό ήταν ακριβή (βοήθησε να κόψω και το κάπνισμα), τώρα έγινε ακριβότερη
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 685


    ...........


    WWW
    « Risposta #205 il: Domenica, 14 Mar 2010, 00:32:04 »

    πιστευω ,οτι το ποσο της συνδρομης δεν ειναι τραγικο....ασ  πουμε ,εδω στη Μ.Ε.Μ. ειναι  30  ευρο το  χρονο +6 ασφαλεια.Σε αλλους συλλογους ποσο ειναι?
    Loggato

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #206 il: Domenica, 14 Mar 2010, 02:14:58 »

    Δεν νομιζω οτι η ετησια συνδρομη ειναι το προβλημα. Ας δουμε τα πραγματα ως ειναι σημερα. Σε ολη την χωρα ειμαστε καποιες χιλιαδες αερομοντελιστες. Ειμαστε δυο μεγαλες κατηγοριες: οι διασπαρτοι επαρχειωτες, και οι πολλοι μαζεμενοι αστοι. Στην επαρχεια, οσοι ειναι κοντα στα μοντελοδρομια ειμαι σιγουρος οτι ηδη ειναι γραμενοι στους συλογους. Οι υπολοιποι, (μακρια απο τα μοντελοδρομια) αν πραγματικα εφαρμοστει ο κανονισμος ειμαστε καταδικασμενοι 'η' να πεταμε παιγνιδακια, 'η' να τα παρατησουμε. Παμε τωρα στους αστους. Πητε μου εσεις, αντε και γραφτηκαν ολοι οι αερομοντελιστες της Αττικης σε συλογο, που θα πεταξουν; Αρα και εδω οι πολλοι πρεπει να πετανε παιγνιδακια 'η' να τα παρατησουν και θα μεινει μονο η "ελιτ" που μπορει να φορτωνει το δυμετρο μοντελο και να πηγαινει στο Ηοbbybox και στου Ντουνη για να πεταξει. Καταληγουμε λοιπον οτι για να εφαρμοστει ο κανονισμος και να συνεχισουν να υπαρχουν αερομοντελιστες, θα πρεπει να υπαρξουν πρωτα "νομιμοι" χωροι πτησης. Δεν γινεται να με κλεινετε σε ενα δωματιο και να μου λετε μην ουρισεις στον τοιχο γιατι θα φας τρεις βουρδουλιες, και στο δωματιο να μην υπαρχει τουαλετα.
     Δεν διαφωνω οτι για να φτιαχτουν νεοι χωροι πτησης χρειαζεται οργανωση και συλογικη προσπαθεια.Εγω ειμαι καινουριος στο χωρο και δεν ξερω και πολλα, πητε μου λοιπον εσεις οι παλιοι που σας "βλεπω" τωρα δυο χρονια που μπαινωβγενω στα φορα να τρωγεστε σαν τα κοκορια και να ειστε χωρισμενοι σε φατριες, γιατι ο Ελληνας αερομοντελιστης δεν εχει ενα μοντελοδρομειο να πεταξει με ασφαλεια;
    Οι συλογοι υπαρχουν εδω και δεκαετιες αλλα που ειναι το αποτελεσμα;
    Τι εχετε κανει για να πισετε εμενα το "φτωχο ανενταχτο αλανιαρη" που καιει δωδεκα γαλονια το χρονο οτι πρεπει να οργανωθω;
    Οταν εγω διαβαζω εδω μεσα για ιντριγκες, δολοπλοκιες, κοντρες και το βρισιδι της αρκουδας, πιστευετε οτι θα θελω να ενταχθω στην οικογενεια του οργανομενου μοντελισμου;
    Ο λαος λεει το ψαρι απο το κεφαλι βρωμαει. Οσοι συλογοι και να γινουν, αν δεν σταματησουν να τρωγωνται τα κεφαλια τους μεταξυ τους, η κατασταση θα παραμενει η ιδια και θα διαιωνιζεται. Αλλοι θα πετουν στα χωραφια, αλλοι θα κυνηγουν νερα'ι'δες, και καποιοι λιγοι θα πετουν στα μοντελοδρομια.
    Οταν οι στρατηγοι τρωγωνται μεταξυ τους, ειναι δυνατον ο στρατος τους οσο μεγαλος και να ειναι να κερδισει μαχη; Οχι βεβαια, θα τον κατακρεουργισουν!
    Λυστε λοιπον τα μεταξυ σας προβληματα, και μετα θα λυθουν και τα με τους απ' εξω.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.431



    « Risposta #207 il: Domenica, 14 Mar 2010, 04:23:46 »

    μίτσε καλά τα λες αλλα ποιος σε ακούει.

    αυτή που κάθονται στης καρέκλες των και καλά σωματείων είναι απλά για να κάθονται. τι να σου πω και τι να μου πεις. βλέπεις παιδιά που μπήκαν στο forum προχθές και στον μοντελισμό και αν τους ρωτήσεις για silogous  ξέρουν να σου απαντήσουν κατάλληλα. εκεί έχει φτάσει η κατάντια τους.

    προσωπικά υπάρχει "μοντελοδρομιο" στην κοντά στην αθηνα και μάλιστα πολύ καλο αυτό του K. Πέτρου, αν θέλω ασφάλεια στις πτήσης μου θα πάω εκεί να πετάξω και δεν χρειάζομαι κανέναν σύλλογο (η μάλλον η λέξη καφενείο για μένα θα ταίριαζε καλύτερα).

    το πρόβλημα είναι ότι πολύ μοντελιστες δεν μπορούνε να πετάξουν σε "μοντελοδρομια" λόγο υψηλής συνδρομής κτλ, έτσι αναγκαστικά δεν μπορώ να πάω ούτε και εγώ. δεν πας ποτε για ψάρεμα χωρίς παρέα.


    έτσι αρκείσαι και στην αλάνα και στο χωράφι όσο αστείο και αν σου φαίνεται.

    eρχεται τώρα ο νέος νομος που όμως είναι παλιός και είναι ίδιος με τις ευρώπης αλλα δεν έχει καμια σχέση (όσοι το έπιασα το έπιασαν) να σου αλλάξει τα πρέκια γιατί κάποιοι "νομιζουν οτι" ένα μοντέλο 350 γραμμάριων δηλαδή μια μεγάλη τυρόπιτα θα την παίρνεις και θα πετάς για να μην χρειαστείς ασφάλεια.

    αν κάποιος από εσάς το τήρηση τότε είναι θύμα και πρόβατο,

    με λίγα λόγια δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο κάθεστε και ασχολείστε με αυτό το γελιο θέμα που καλά έκανε και ανοίχτηκε για να βλέπουμε τα "ξεφτιλικια" τους αλλα από την άλλη δεν θα έπρεπε να δίνουμε και τόσο σημασία.


    βλεπεισ απαντήσεις και διαφορα σχόλια εδώ και μέρες όπως ας αφήσουμε της φασαρίες και ας υλοποιήσουμε κάτι που χρονια πολεμάμε και και και και.
    κύριοι πάλι στα λόγια θα μείνουμε και μια απ τα ίδια.

    χαμένος χρόνος


    έχουν αναρτηθεί τα κορυφαία σε αυτό το post τυπου ( το δίμετρο και τρίμετρο ανεμόπτερο μου θα το πετάω στα 150 ) και αντί να βάλετε τα γέλια και να μην ξανά ασχοληθείτε δίνετε και περισσότερη enfasi.

    έλεος.
    « Ultima modifica: Domenica, 14 Mar 2010, 04:36:27 da Dimhack » Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #208 il: Domenica, 14 Mar 2010, 08:56:42 »

    Δεν μπορώ να πω οτι είμαι ικανοποιημένος με το επίπεδο της συζήτησης, βέβαια έχουν υπάρξει και χειρότερα  Στριφογύρισμα ματιών

    Δύο links
    Getting Started with Radio Controlled Park Flyers

    Citazione
    What is Considered a Park Flyer?

    The Academy of Model Aeronautics (AMA) defines a “park flyer” as an electric powered, remotely controlled, model aircraft, incapable of exceeding speeds of 60 mph, with a total flying weight of less than 2lbs. For many individuals, these park flyer aircraft are a quick & inexpensive way to get into the RC aircraft hobby.

    AMA Park Pilot Program (PPP)

    Citazione
    1) Q: What type aircraft may Park Pilot members fly?
    A: Aircraft are limited to 2 pounds in weight and speeds of less than 60 mph. The quiet, slow-flying park flyer aircraft allow them to fly in areas in which traditional-style models are not allowed to fly. This opens up the possibility of new fields in both outdoor and indoor venues.

    Προβληματισμός υπάρχει διεθνώς.

    Είναι ουσιαστικό να γίνει αντιληπτό οτι οι στόχοι είναι η ανάπτυξη του αερομοντελισμού, η συνύπαρξη και η αποφυγή ατυχημάτων, πρώτα με full size αεροπλάνα και μετά μεταξύ μας.

    Ουσιαστικό είναι να καταλάβουμε και εμείς οτι πετάμε μικρές ιπτάμενες μηχανές. Η ανάγκη σωστής πληροφόρησης, εκπαίδευσης και μέτρων ασφάλειας πτήσεων γίνεται γρήγορα αντιληπτή όταν μαζευτούν αρκετοί στον ίδιο χώρο, είτε υπάρχει σύλλογος, είτε όχι. Οπως και τα προβλήματα που δημιουργούν όσοι θέλουν να πετάνε όπως τους γουστάρει, χωρίς να υπολογίζουν τίποτα. Κάτι που δυστυχώς το έχω δει να συμβαίνει και σε real size.

    Δυστυχώς έχω δει πάρα αρκετούς που κάνουν μόνο φασαρία και στην ουσία δεν θέλουν να πειθαρχήσουν σε τίποτα. Στην Αερολέσχη Αγρινίου η συνδρομή είναι 20€ τον χρόνο,το αεροδρόμιο είναι 5' από την πόλη, ο σύλλογος έχει δραστηριότητες και στα υπερελαφρά και αλεξίπτωτα πλαγιάς, παρ' όλα αυτά έχω δει δυσκολίες στο να εγγραφεί κάποιος και να δίνει τακτικά την συνδρομή του.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 432



    « Risposta #209 il: Domenica, 14 Mar 2010, 10:14:20 »

    Βλέποντας τις τιμές σε Μεσσηνία και Αγρίνιο, αναρωτιέμαι μήπως τελικά οι διαφορές απόψεων να προκαλούνται ΚΑΙ από την διαφορά κόστους ανάμεσα σε επαρχία και Αθήνα...
    Εχετε δει φαντάζομαι τι πρέπει να πληρώνει κανείς για τα ίδια πράγματα στην Αττική...

    Είμαστε 5 φορές πάνω, και αν συνυπολογιστεί και το κόστος βενζίνης και διοδιών ίσως και 10 φορες πάνω...

    Βαγγέλης

    Loggato

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Pagine: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 18     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatori: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Topic: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.045 secondi con 28 queries.