Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 12:59:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 12:59:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 18
    Συνολικά: 19
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΕΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ Νο 2 (ΒΟΗΘΕΙΑ !!!)  (Αναγνώστηκε 3937 φορές)
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 11:58:21 »

    Παιδιά και πάλι γειά σας.
    Ζητώ απεγνωσμένα μιά βοήθεια πληροφοριακής φύσης.
    Σκέφτομαι (αν και αρχάριος, ψάρακλας) να αγοράσω ένα ελικόπτερο Νιτρο.
    Βουρ στα βαθειά δηλαδή.
    Είδα λοιπόν στο εξωτερικό μία καλή προσφορά και ζητώ ταπεινά την γνώμη σας.
    Ελικόπτερο T-REX 600 nitro, (κομπλέ, μηχανή, gyro futaba 401 κ.λ.π.), μαζί με την τηλεκατεύθυνση
    RD8000 (όλα καινούρια) στην τιμή 820$ (περίπου στα 650 euro). Μου φαίνεται καλή τιμή και ευκαιρία
    από την στιγμή που μόνο ή τηλεκατεύθυνση εδώ στην Ελλάδα έχει πάνω από 250 euro.
    Επίσης βρήκα και μιά άλλη ευκαιρία το ίδιο μοντέλο ελικοπτέρου αλλά γυμνό (χωρίς μηχανή, τ/κ, κ.λ.π.) γύρω στα
    200 euro, με σκοπό να το ντύσεις εσύ μέ ότι γουστάρεις, αλλά το φοβάμαι καθότι αρχάριος.
    Τί λέτε να το τολμήσω;
    Δεκτές όλες οι απόψεις και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Undecided   
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 13:52:22 »

    Μήπως να έβαζες και το link, να δούμε τί (καλούδια) φοράει.
    Μου φαίνεται πολύ τσαμπέ ή τιμή...........για κοπλέ ελικόπτερο...

    Η γνώμη μου βέβαια είναι να το πάρεις κιτάκι, και να παίξεις εσύ με ηλεκτρονικά.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 18:06:01 »

    Σας παραθέτω το Link για το κομπλέ ελικόπτερο και αναμένω την γνώμη σας:

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=380077875062

    Ενώ σε αυτό το link είναι το κιτ (γυμνό), αλλά το ερώτημα είναι μήπως τελικά μου στοιχίσει περισσότερα από το κομπλέ:

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=110306729456

    Σας ευχαριστώ και πάλι. Undecided
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 19:27:35 »

    Τα 809.99 δολαρια ειναι για buy it now.....

    απο την στιγμη που εχει δεχθει bid,  προσφορα δηλαδη το buy it now δεν ισχυει....

    στην τελικη τιμη (εκει που θα κλισει η δημοπρασια) , και αν το κερδισει καποιος γιατι εχει reserve price θα βαλεις 30 δολαρια μεταφορικα για ελλαδα...registered..


    συν οτι τo 3001 που δινει θα τα πεταξεις και θα βαλεις σωστo σερβο...!!!!



    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 19:38:56 από akritas » Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 19:44:25 »

    Κατα αρχάς φίλε σε ευχαριστώ για το "φρένο" που μου βάζεις πριν κάνω καμιά
    μ...κία.
    Δηλαδή λες ότι καλλίτερα να το πάρω Κίτ και σιγά σιγά να το φέρω εκεί που θέλω;
    Τόσο μούφα είναι το κομπλέ;
    Πέρα από τα servo, για τα υπόλοιπα τι λές;
    Σε ευχαριστώ και πάλι, και αν θες με συμβουλεύεις.
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 19:54:25 »

    οχι μακρια απο τετοια κιτ.. ψαξου απο καλα e-shop..
    Καταγράφηκε
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 20:03:49 »

    θα δωσεις , που θα δωσεις αρκετα χρηματα.....

    καλυτερα να δωσεις κατι παραπανω σιγα σιγα , και να παρεις κατι καλο.....

    το ξερεις αυτο που λεει ο λαος μας... το φτινο στο τελος βγενει ακριβο.... 

    το κιτ θα σου δωσει την ευκαιρια να ασχοληθεις και να μαθεις φτιαχνοντας σιγα σιγα το μοντελο σου και βαζοντας σωστα πραγματα επανω , για την καλυτερη λειτουργεια του , αλλα και για την δικη σου ασφαλεια....
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 20:06:17 »

    Εγώ θα διαφωνήσω εξ' ολοκλήρου στο να πας σε θερμικό κατευθείαν από το στάδιο στο οποίο βρίσκεσαι.

    Δεν λέω πως το θερμικό είναι πιο δύσκολο πτητικά (γιατί μηχανικά χρειάζεται γνώσεις, πίστεψέ με πολλές γνώσεις). Οι λόγοι που με κάνουν όμως να σου συστήσω να μην προχωρήσεις τώρα σε θερμικό είναι οι εξής:
    1) Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και λόγω των περιορισμένων γνώσεων που έχεις για την πτητική συμπεριφορά του ελικοπτέρου θα το κάνουν ακόμη πιο επικίνδυνο
    2) Όταν είσαι νέος σπας, όταν σπας πλήρωνεις και φτιάχνεις. Αυτά τα ελικόπτερα είναι ακριβά αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το φτιάξεις και να το σετάρεις νομίζω πως θα δυσκολευτείς όχι απλά πολύ αλλά θα είναι απαραίτητη η βοήθεια κάποιου γνώστη.
    3) Το ότι είναι πιο εύκολο πτητικά και πιο σταθερό από ένα μικρό ηλεκτρικό είναι μειονέκτημα για τον αρχάριο. Αυτό γιατί αν μάθεις στα εύκολα βελτιώνεσαι με πολύ αργό ρυθμό. Πάρε για παράδειγμα το μικρό ηλεκτρικό να παλεύεις με τον αέρα και να δίνεις αγώνα για να κρατήσεις την ουρά εκεί που την θέλεις και όταν πας σε μεγάλο ελικόπτερο θα κάνεις θαύματα.

    Αυτά μου έρχονται για την ώρα στο μυαλό. Γνώμη μου λοιπόν να συνεχίσεις με ένα καλό ηλεκτρικό και αν συμφωνήσεις με τα λεγομένά μου εν' τέλη μπορώ να σου κάνω μια ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς που δεν θα μετανιώσεις και θα αποδειχθεί επένδυση για το μέλλον όπου οποιαδήποτε στιγμή εσύ το αποφασίσεις, το εξαργυρώνεις και είσαι πάλι στα ίσια σου.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 20:39:53 »

    Εγώ θα διαφωνήσω εξ' ολοκλήρου στο να πας σε θερμικό κατευθείαν από το στάδιο στο οποίο βρίσκεσαι.

    Δεν λέω πως το θερμικό είναι πιο δύσκολο πτητικά (γιατί μηχανικά χρειάζεται γνώσεις, πίστεψέ με πολλές γνώσεις). Οι λόγοι που με κάνουν όμως να σου συστήσω να μην προχωρήσεις τώρα σε θερμικό είναι οι εξής:
    1) Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και λόγω των περιορισμένων γνώσεων που έχεις για την πτητική συμπεριφορά του ελικοπτέρου θα το κάνουν ακόμη πιο επικίνδυνο
    2) Όταν είσαι νέος σπας, όταν σπας πλήρωνεις και φτιάχνεις. Αυτά τα ελικόπτερα είναι ακριβά αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το φτιάξεις και να το σετάρεις νομίζω πως θα δυσκολευτείς όχι απλά πολύ αλλά θα είναι απαραίτητη η βοήθεια κάποιου γνώστη.
    3) Το ότι είναι πιο εύκολο πτητικά και πιο σταθερό από ένα μικρό ηλεκτρικό είναι μειονέκτημα για τον αρχάριο. Αυτό γιατί αν μάθεις στα εύκολα βελτιώνεσαι με πολύ αργό ρυθμό. Πάρε για παράδειγμα το μικρό ηλεκτρικό να παλεύεις με τον αέρα και να δίνεις αγώνα για να κρατήσεις την ουρά εκεί που την θέλεις και όταν πας σε μεγάλο ελικόπτερο θα κάνεις θαύματα.

    Αυτά μου έρχονται για την ώρα στο μυαλό. Γνώμη μου λοιπόν να συνεχίσεις με ένα καλό ηλεκτρικό και αν συμφωνήσεις με τα λεγομένά μου εν' τέλη μπορώ να σου κάνω μια ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς που δεν θα μετανιώσεις και θα αποδειχθεί επένδυση για το μέλλον όπου οποιαδήποτε στιγμή εσύ το αποφασίσεις, το εξαργυρώνεις και είσαι πάλι στα ίσια σου.  Thumbs up

    οχι απλα σωστος αλλα πολυ σωστος...
    Λοιπον ακου μετα απο ψαξιμο περνω ενα τρεξ 450 se v2 και ειπα παλι καλα που εκανα αυτη την κινηση... σκεψου οτι στο 450 μια πτωση στοιχιζει το 1/3 του μεγαλου..μετα απο κανενα 6μηνο που εκανα μερικες πορειες σκεφτηκα να παρω 600αρι αλλα παλι το αφησα για αργοτερα....και επισης να ξερεις ενα 450 ειναι must have και το 600 να παρεις το μικρο το ηλεκτρικο θα το πετας...
    Και τοσο καιρο προσπαθουσα να πεισω εναν φιλο μου να μην παει σε θερμικο αλλα τελικα πηγε ακομα δεν εχω δει αποτελεσματα κανε υπονομην μεχρι το τελος του μηνα να σου πω πως τα πηγε ενας αρχαριος με το 600αρι:P

    Επισης αν πασ για 450 κανε υπομονη να ερθει το Rave 450 που εινια χωρις ημαντα με αξονα...
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 21:22:20 »

    Τό μόνο επιπλέον κόστος είναι ή διαφορά τιμής τών blades. Μόνο εκεί πονάει το θερμικό.....σέ σύγκριση με τα ηλεκτρικά.
    Αν και αυτό τό έχουμε λύσει.... Wink

    Tά υπόλοιπα ανταλακτικά είναι τό ίδιο στίς τιμές, με διαφορές που κειμένονται από 1 έως 3 ευρώ το πολύ. Ποοολύ άνεση

    Φίλε manosm1, πάρε ότι σου κάθετε καλύτερα στό μάτι.
    Αν και πιστεύω ότι μόλις (μυρίσεις) νίτρο, θα καταλάβεις ότι έπραξες σωστά.  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 23:32:19 »

    Νιτρο και ξερο ψωμι!!! Cheesy Ασχολουμαι με το ελικοπτερο δεκα μηνες. Εμαθα να πεταω με 50ρι θερμικο και εχω καταφερει να κανω λουπα, στολ τερν, ρολ, και ινβερτ χοβερινκ. Πηρα τωρα και ενα 450ρι ηλ/κο. Αυτα που κανω με το θερμικο, με το ηλεκτρικο... μπα!!! ειναι πολυ γρηγορο, και θελει χερια χειρουργου. Δεν εχει καθολου αδρανεια και δεν σου αφηνει περιθωρια να διορθωσεις. Ασε που δεν καπνιζει και δεν μυριζει!!! laugh
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 09:40:28 »

    Εγώ θα διαφωνήσω εξ' ολοκλήρου στο να πας σε θερμικό κατευθείαν από το στάδιο στο οποίο βρίσκεσαι.

    Δεν λέω πως το θερμικό είναι πιο δύσκολο πτητικά (γιατί μηχανικά χρειάζεται γνώσεις, πίστεψέ με πολλές γνώσεις). Οι λόγοι που με κάνουν όμως να σου συστήσω να μην προχωρήσεις τώρα σε θερμικό είναι οι εξής:
    1) Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και λόγω των περιορισμένων γνώσεων που έχεις για την πτητική συμπεριφορά του ελικοπτέρου θα το κάνουν ακόμη πιο επικίνδυνο
    2) Όταν είσαι νέος σπας, όταν σπας πλήρωνεις και φτιάχνεις. Αυτά τα ελικόπτερα είναι ακριβά αλλά και όταν έρθει η στιγμή να το φτιάξεις και να το σετάρεις νομίζω πως θα δυσκολευτείς όχι απλά πολύ αλλά θα είναι απαραίτητη η βοήθεια κάποιου γνώστη.
    3) Το ότι είναι πιο εύκολο πτητικά και πιο σταθερό από ένα μικρό ηλεκτρικό είναι μειονέκτημα για τον αρχάριο. Αυτό γιατί αν μάθεις στα εύκολα βελτιώνεσαι με πολύ αργό ρυθμό. Πάρε για παράδειγμα το μικρό ηλεκτρικό να παλεύεις με τον αέρα και να δίνεις αγώνα για να κρατήσεις την ουρά εκεί που την θέλεις και όταν πας σε μεγάλο ελικόπτερο θα κάνεις θαύματα.

    Αυτά μου έρχονται για την ώρα στο μυαλό. Γνώμη μου λοιπόν να συνεχίσεις με ένα καλό ηλεκτρικό και αν συμφωνήσεις με τα λεγομένά μου εν' τέλη μπορώ να σου κάνω μια ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς που δεν θα μετανιώσεις και θα αποδειχθεί επένδυση για το μέλλον όπου οποιαδήποτε στιγμή εσύ το αποφασίσεις, το εξαργυρώνεις και είσαι πάλι στα ίσια σου.  Thumbs up

    υπο αυτη την οπτικη γωνια συμφωνω 100%. (το ιδιο επραξα και εγω)

    αλλα απο την αλλη εχουμε το εξης. σαν νεος τα γονατα τρεμουν....οποτε τι στιγμη που ξεθαρευεις και λες θα το κανω το loop.....μπουμμ Δάκρυ

    οταν πετας θερμικο το αφινεις για αυριο....για αυριο....για αυριο....και ετσι εχει περισωτερες πιθανοτιτες να το πετυχεις γιατι περναει πιο πολυς χρονος και το μεγεθος του ελικοπτερου και οι τιμες σε ενδεχομενη πτωση σου βαζουν φρενο στην επιπολεοτητα!!!

    με ενα ηλεκτρικο.....οταν το σπασεις μια φορα μετα μεχρι να το βγαλεις μπορει να καταντισει και ρουτινα το να το σπας!!!
    ενταξυ οχι και ετσι...αλλα πορωμενος οπως εισαι λες....δεν γα@@@@ θα παω ψιλα και οτι γεινει.......

    απο αυτη την οπτικη γωνια ειναι λιγο διαφοτερικα τα πραγματα....

    γιαυτο τον λογο και με αυτες τις σκεψεις που δεν ειναι θεωρια μονο αλλα τα εχω βιωσει....αν και ακολουθισα μετα το λαμα 400αρι ηλεκτρικο
    προτεινω μετα το λαμα ενα νιτρο 30αρι η 50αρι με καποιον που να ξερει διπλα...

    βαιβαια μεχρι να φτασεις στο επιπεδο ακομη και να σκευτεσαι νακανεις λουπα ηα οχι εχει μελον μπροστα σου...

    αλλα ακομα και σε μια απλη στροφουλα τα νιτρο ειναι πολυ πιο ευκολη, ενω τα 400αρια οι νεοι τα σπανε γιατι μεχρι να καταλαβεις οτι το ελερον εφειγε λιγο περισοτερο ....αναιβαινει το εδαφος και σου αρπαζει το ελικοπτερο σε χρονο μηδεν!!!!!

    στην περιπτωση του νιτρο περιμενει....και περιμενει.....δεν αναιβαινει παρα μονο σε πολυ μεγαλη πατατα!!!
    Καταγράφηκε

    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 13:29:26 »

    Άντε βγάλε άκρη...

    τελικά ο καθένας βλέπει τα πράγματα απο την δική του μεριά που τις περισσότερες φορές μοιάζει αλλά
    δεν είναι ίδια με των άλλων...

    Εγώ λέω... δες ποιό σου κάνει κέφι ποιό σε βολεύει απο θέμα χώρου, αποθήκευσης, μεταφοράς, εάν γουστάρεις την καπνιά, το μεγάλο μέγεθος Ε/Π
    και ανάλογα πράξε...

    Ανθρώπους να σε βοηθήσουν θερμικούς ή ηλεκτρικούς θα βρείς, απλά ότι πάρεις πάρτο καλό απο την αρχή !!!
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 15:55:47 »

    Άντε βγάλε άκρη...

    τελικά ο καθένας βλέπει τα πράγματα απο την δική του μεριά που τις περισσότερες φορές μοιάζει αλλά
    δεν είναι ίδια με των άλλων...

    Εγώ λέω... δες ποιό σου κάνει κέφι ποιό σε βολεύει απο θέμα χώρου, αποθήκευσης, μεταφοράς, εάν γουστάρεις την καπνιά, το μεγάλο μέγεθος Ε/Π
    και ανάλογα πράξε...

    Ανθρώπους να σε βοηθήσουν θερμικούς ή ηλεκτρικούς θα βρείς, απλά ότι πάρεις πάρτο καλό απο την αρχή !!!

    100% Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΕΘΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ Νο 2 (ΒΟΗΘΕΙΑ !!!)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.026 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.