Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 09:56:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 09:56:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:35]

    από Demetre
    [Χθες στις 20:02]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304429
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 74
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Φούσκωμα LI-PO μπαταρίας  (Αναγνώστηκε 3149 φορές)
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 337



    « στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 18:41:22 »

    Καλησπέρα σε όλους.
    Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα τη γνώμη / συμβουλή σας.
    Μετά τις τρεις τελευταίες πτήσεις με το ελικόπτερό μου, οι οποίες περιλάμβαναν λίγο πιο προχωρημένο  3D, παρατήρησα ότι η μία εκ των δύο LI-PO φούσκωνε.
    Στοιχεία ελικοπτέρου: HURRICANE 550, GAUI MOTOR 1100KV, GAUI ESC 75A, CARBON BLADES 500MM.
    Στοιχεία μπαταριών: 1 pack με THUNDER POWER 3850 Mah, 1  pack DUALSKY 3300 Mah. (Πετάω με δύο 11.1 Volt η κάθε μία)

    Τι πιστεύετε ότι φταίει;
    Το μοτέρ;
    To esc;
    Κάτι άλλο;

    Η μπαταρίες που φούσκωσαν μπορουν να χρησιμοποιηθούν ξανά;
    Καταγράφηκε

    T-Rex 600N converted to electric.
    George Vasilikas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:10:32 »

    Καλησπερα,

    Κατα αρχας απο οτι ειδα πεταγες το Gaui με 2 packs εντελως διαφορετικα σε χωρητικοτητα αλλα και σε μαρκα (πραγμα που σημαινει διαφορετικη ποιοτητα).

    Το γεγονος και μονο οτι πεταξες με 2 μπαταριες διαφορετικης χωρητικοτητας εξηγει το φουσκωμα της μιας. Αν θυμαμαι το Gaui πεταει με 2 packs 11.1v  εν σειρα ετσι ωστε να περνει 22.2volt. Το πιο πιθανο ειναι οτι εκφορτιστηκε το ενα pack και το speed control συνεχιζε να τραβαει απο το αλλο, ετσι εξηγειται το φουσκωμα γιατι το pack που εκφορτιστηκε πρωτα επεσε σε πολυ χαμηλη ταση ανα στοιχειο.

    Επισης ισως να εχουν και διαφορετικα ratings σε C (ρευμα εκφορτισης) το καθε pack , οποτε και αυτο συντελει στο να φουσκωσει το ενα.

    Δεν μας ειπες πιο απο τα 2 φουσκωσε αλλα φανταζομαι οτι ειναι αυτο με την μικροτερη χωρητικοτητα.

    Παντως ενα φουσκωμενο pack ειναι ουσιαστικα αχρηστο(ακομα και αν δειχνει οτι "δουλευει") και επικινδυνο για φωτια και πρεπει να αποσυρθει με τις καταληλες διαδικασιες.

    Αληθεια.....ποιος σου ειπε να βαλεις 2 διαφορετικες μπαταριες στην συγκεκριμενη εφαρμογη στο συγκεκριμενο ελικοπτερο??!!!! Ειναι εντελως λαθος για να μην χρησιμοποιησω αλλο χαρακτηρισμο......

    Το ελικοπτερο αυτο και αλλες παρομοιες εφαρμογες απετουν μπαταριες απο την ιδια μαρκα και με ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα σε volt, χωρητικοτητα, C.

    Φιλικα,
    Γιωργος.
    Καταγράφηκε
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 337



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:33:57 »

    Αγαπητέ Γιώργο,
     καταρχάς σε ευχαριστώ για την άμεση απόκριση σου.  Δε χρησιμοποιώ δυο διαφορετικές μπαταρίες σε κάθε pack, αλλά δύο διαφορετικά pack από τα οποία το κάθε ένα αποτελείται από δύο ίδιες μπαταρίες (αυτές που προανέφερα). 
    Καταγράφηκε

    T-Rex 600N converted to electric.
    George Vasilikas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 57



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:55:09 »

    Καλησπερα και παλι,

    Τοτε αλλαζει τo ζητημα. Δεν μας ειπες ομως ποια μαρκα φουσκωσε και τι C rating εχει το καθε pack.

    Σε ακραιες 3D καταστασεις παντως που ζοριζει ολο το ελικοπτερο (μηχανικα και ηλεκτρονικα) ειναι ανεμενομενο καποια στιγμη να φουσκωσει καποιο pack.  Οπως και να εχει....το pack που φουσκωσε προσωπικα δεν θα το ξαναχρησιμοποιουσα.
    Καταγράφηκε
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:58:49 »

    Εγω πιστευω απλα οτι εκανεσ γρηγορότερη πτήση, με απαιτήσεις, και ξεπερασες τον χρονο πτήσης, ετσι λοιπον κατεβασες τα στειχια σε αυτη την μπαταρια κατω απο 3 βολτ, με αποτελεσμα φουσκωματος!!!!

    Φυσικα θα δουλεψουν για λιγο καιρο ακόμα, αλλα με μεγάλη μειωση στα C που μπορεις να τραβηξεις., και ειιναι και λιγο επικινδυνη!!!!

    Μην στεναχωριεσαι εχει συμβεί και σε εμενα με το ε/π  Thumbs up Grin, ενω νορμαλ πτηση πεταγα 13 λεπτα, σε γρηγορη πτηση με ακροβατικά με ιντλαπ , θα επρεπε να το κατεβασω γρηγοροτερα, 7 λεπτα πτησης, δεν το κατεβαζα με αποτελεσμα να φουσκωσει το πακ!!!!!


    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 337



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 21:31:11 »

    Το περίεργο είναι ότι από το κάθε pack φούσκωσε μόνο η μία μπαταρία.
    Μήπως έχει σχεση το pinion που έχω βάλει στο motor;
    Καταγράφηκε

    T-Rex 600N converted to electric.
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 17 Αύγ 2008, 21:50:37 »

    μου φουσκοσαν και εμενα δυο μπαταριες απο το belt.
    Σημερα και οι δυο. η μια 25c 2200 και η αλλη 20c 2200.
    To μονο που μπορω να σκεφτω οτι εκανα λαθος ειναι οτι τι αφησα να τελειωσουν τελειος μεχρι να τις κοψει το speed control.
    Ειναι επικυνδινες προσ χρηση?
    Εχει φουσκωσει απο ενα στοιχειο στην καθε μια
    Καταγράφηκε
    offer
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 22


    $ave your bre@th


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2008, 04:34:54 »

    Καλημέρα!!!
    όταν κρυώσουν επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση (γίνονται σκληρές)? αν επανέρχονται τοτε ειναι η διαστολή που παθαίνει η μπαταρία!! αν όχι τότε bye byeLiPo!!!!!!
    Καταγράφηκε

    Ποτέ δεν είναι αργά για να πιστέψεις στις δυνάμεις σου..
    χρήμα να υπάρχει και όλα γίνονται!!!  Τρόπος του λέγειν!
    patriot
    lamaV3
    walkera60
    walkera60B
    sceadu 50
    futaba 7CHP-2.4Ghz
    https://www.youtube.com/watch?v=dI_Pz6E9ZJE
    http://www.youtube.com/watch?v=-8TVswG2_o0&feature=PlayList&p=BF205A60AD3AB8
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2008, 10:38:08 »

    Κανονικα δεν πρεπει να της ξεφορτιζεις τελειως γιατι χαλανε.
    Ενας τροπος ειναι να την φορτισεις με 7.4volt και μολις φτασει στα 9volt την φορτιζεις με 11.1 volt.
    Επειδη και εγω οταν αρχισα εκανα την χαζομαρα να την ξεφορτισω τελειως καποιος μοντελιστης
    μου προτεινε αυτο το πειραμα και συνηλθε η μπαταρια θελει μεγαλη ΠΡΟΣΟΧΗ.
    Να την μετρας με πολυμετρο συνεχως. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2008, 18:33:05 »

    Το ESC διαβάζει το σύνολο της τάσης, οπότε αν ένα στοιχείο είναι πολύ χαμηλώτερα από τα άλλα, θα αδειάσει κάτω από το ασφαλές όριό του.

    Αυτό είναι όμως ακραία περίπτωση αν τα στοιχεία είναι ισορροπημένα, μια διαφορά της τάξης των 0,02-0,01 Volts, δεν αποτελεί κίνδυνο.

    Ρυθμίστε το cut off του ESC λίγο παραπάνω, έστω στα 3,1 ή 3,2 Volts ανά στοιχείο, και πάλι θα είστε μέσα σε ασφαλή όρια.

    Τέλος υπάρχουν πλακέτες που βάζουμε μέσα στο σκάφος, και διαβάζουν την τάση καθενός στοιχείου ανεξάρτητα, οπότε αν κάποιο πάει να πέσει κάτω από το όριο που έχουμε ρυθμίσει, κόβει το μοτέρ. Αυτές οι πλακέτες παρεμβάλλονται στο καλώδιο του σέρβο/σήματος, μεταξύ ESC και δέκτη, και δέχονται και το πολύπριζο εξισορρόπησης της μπαταρίας. Εχει ο http://www.schulze-elektronik-gmbh.de/ και λέγεται lipodimatic.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 18 Αύγ 2008, 21:14:22 »

     Καλησπέρα.
    υπάρχουν και esc που έχουν ενσωματομένο ρεγουλατόρο (χαμηλώνει την τάση και μετά κόβει το μοτέρ)
    σε περίπτωση που πέσει το ένα κελί κάτω από το κατώτατο όριο βολτ.
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Φούσκωμα LI-PO μπαταρίας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.