Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:03:13

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:03:13

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:21]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304513
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 19
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Ανθεκτικότερο μοτέρ ουράς  (Gelesen 10048 mal)
    thomasprevere
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 112



    « Antwort #30 am: Montag, 11 Nov 2013, 16:16:40 »

    Δεν γινεται αποτι νομιζω η πλακετα να εκαψε το μοτερ της ουρας,συνηθως γινεται το αντιθετο,απο καποια πτωση που συνεχιζει κ δουλευει το μοτερ,η εχει πιασει τιποτα τριχες κ ζοριζεται η βραχυκυκλωνοντας τα καλωδια του,  βεβαια αυτο το fet αλλαζει αλλα πρεπει να βρεις καποιο που να ταιριαζει,αλλιως παρτο bnf να το χεις ετοιμο κ το αλλο ανταλλακτικα.
    Οσο για το bl σκεψου τις θες να κανεις ,γιατι αν εχεις σκοπο να συνεχιζεις να ασχολεισαι με το hobby σε μερικους μηνες θα θες κατι καλυτερο, αν νομιζεις οτι δεν θα παρεις κατι αλλο κ αρκεισαι σε αυτο καντο οπως θες κ θα σε βοηθησουμε oσο μπορουμε.
    Αποτι καταλαβα ομως το( μικροβιο) εχει μπει μεσα σου και αν το κανεις bl. για λιγο καιρο μονο θα σε κρατησει απασχολημενο.
    Υπαρχουν πολλα μικρα 6ch ελικοπτερακια που θα μαθεις να πετας με αυτα και θα σε κρατησουν πολυ καιρο απασχολημενο κ αξιζει να δωσεις κ λεφτα για μετατροπες bl klp
    Δεν ειναι τοσο απλο να το μετατρεψεις σε bl αυτο που εχεις εκτος και αν εχεις βρει τα πραγματα που ταιριαζουν κ απο που παιρνει σημα το καθενα μοτερ και αν ειναι θετικο η αρνητικο για να βρεις το καταλληλο esc για το καθενα και σιγουρα θα χρειαστεις αλλες μπαταριες γιατι θα πετας τον μισο χρονο τουλαχιστον με ενα bl setup.
    Αν βρεις ολες τις πληροφοριες κ δεις οτι το χουν μετατρεψει ,βαλτα κατω κ δες αν αξιζει χρηματικα κ αν σε ικανοποιει κ καντο  Thumbs up
    Gespeichert
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 178


    « Antwort #31 am: Montag, 11 Nov 2013, 16:53:56 »

    Νομίζω ότι έκανες ένα λάθος που έπρεπε να το έχουμε προβλέψει, και έπρεπε να σου το έχουμε επισημάνει... πρέπει να ακούμπησες κατά λάθος τα καλώδια της ουράς το ένα στο άλλο.

    Αυτό είναι πάρα πολύ εύκολο να συμβεί, ειδικά άμα προσπάθησες να ξαναπεράσεις καλώδια μέσα από μπούμα... όπως ήταν στην αρχή δηλαδή. Δυστυχώς, εκεί που η μπούμα μπαίνει μέσα στο πλαίσιο, τα καλώδια πολλές φορές φθείρονται εξωτερικά και ξεγυμνώνονται, και μόλις ακουμπήσουν γίνεται το κακό. Καίγεται το FET της ουράς.

    Εδώ δείχνει μια αλλαγή μοτέρ σε v911 την οποία κάνει ένας ψείρας... http://www.youtube.com/watch?v=FXoNlUWM2uo

    Εγώ απλά θα έβαζα άλλα καλώδια, και θα τα πέρναγα τυλίγοντάς τα γύρω - γύρω από την μπούμα, εξωτερικά, χωρίς να χρειάζεται να κάνω το χειρουργείο που κάνει αυτός, και χωρίς να κινδυνεύω να γδάρω και τα καλώδια.
    Gespeichert
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 663



    « Antwort #32 am: Montag, 11 Nov 2013, 17:25:36 »

    Λυπάμαι που κάηκε η πλακέτα, και συμφωνώ με τον φίλο Fer De Lance ότι το πρόβλημα προήλθε από βραχυκύκλωμα στα καλώδια του μοτέρ.
    Είναι καλό να βλέπουμε βίντεο με προσεκτικές αλλαγές μοτέρ, σαν αυτό που είδαμε, αλλά πρέπει να παρατηρήσω ότι η διαδικασία θα μπορούσε να γίνει και καλύτερα. Ο λόγος που το σχολιάζω είναι επειδή πιστεύω ότι αν σου αρέσουν τα μικρά Ε/Π πρέπει είσαι καλύτερα προετοιμασμένος για αυτά.

    1) Πρέπει να έχεις μικρότερο κοφτάκι από αυτό του βίντεο.
    2) Πρέπει να έχεις βάση με τσιμπίδες για να κρατά το καλώδιο που κολλάς, αφού ως γνωστό δεν έχουμε τρία χέρια.
    3) Όταν ενώνεις 2 καλώδια, βάζεις αρχικά κόλληση στο κάθε ένα από αυτά και μετά ζεσταίνοντας ενώνεις τις κολλήσεις.
    4) Είναι πολύ ομορφότερο και ασφαλέστερο το αποτέλεσμα όταν έχεις ψιλό θερμοσυστελόμενο για να βάλεις και όχι  σιλικόνη.

    και τέλος η πινελιά του σούπερ ντούπερ ψείρα:
    Στο τέλος σκουπίζουμε το μοτέρ με οινόπνευμα για να φύγουν τα λίπη που αφήνουν τα δάχτυλα επάνω στο μέταλλο και που περιορίζουν την επαγωγή της θερμότητας όταν δουλεύει και ζεστένεται.

    Ελπίζω να βοηθώ, και να μην έχω τρελαθεί...με το μικρόβιο.  idiot2
    Gespeichert

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.284


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #33 am: Montag, 11 Nov 2013, 17:56:27 »

    Ελπίζω να βοηθώ, και να μην έχω τρελαθεί...με το μικρόβιο.  idiot2

    Πολύ σωστό σε βρίσκω!!  Thumbs up
    Αλλωστε το σλόγκαν μου είναι "προσέχουμε για να έχουμε!!!  Thumbs up
    Gespeichert
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #34 am: Montag, 11 Nov 2013, 19:42:36 »

    Φίλε thomasprevere έχεις δίκιο για τα 6ch,αν και δε μ'αρέσουν οι αφύσικες κινήσεις (πχ flips),έχουν φάση και μου 'χουν κινήσει το ενδιαφέρον αλλά ξεφεύγουν απ'όσο είδα λίγο στη τιμούλα...όσο για τη μπαταρία ναι το σκέφτηκα κι εγώ αν και σε διάφορα βίντεο που είδα με αυτές τις μπαταριες τα έχουν αφήσει,απλά οκ αν έχεις βάζεις τη μια πίσω απ'την άλλη και δεν φοβάσαι τόσο όσο με τα καρβουνάτα μοτέρ.

    Όσο για το βραχυκύκλωμα αυτό που λέει ο Fer De Lance ήταν το πρώτο πράγμα που μου 'ρθε στο μυαλό ότι έγινε,αν και το είχα προσέξει αρκετά.....Περίπου οπώς στο βίντεο έγινε η δουλειά απλά πιο προσεγμένη,όπως είπε ο Skynet ''Όταν ενώνεις 2 καλώδια, βάζεις αρχικά κόλληση στο κάθε ένα από αυτά και μετά ζεσταίνοντας ενώνεις τις κολλήσεις.'' (χρησιμοποίησα καλάι και ακόμα καλύτερα θα ήταν να έβαζα και flux αν και δεν χρειάζεται για τέτοιες κολήσεις,αλλά δεν είχα)......Το λάθος είναι οτι το μήκος των καλωδίων το άφησα όπως και στο βίντεο και δεν το έκανα να είναι τσίμα τσίμα όπως είναι απ'τη μάνα του Tongue  Αρχικά έβαλα σελοτέιπ αλλά έστριβε ελαφρώς το ελικόπτερο στον αέρα.
    Gespeichert
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #35 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 05:09:14 »

    Μετά από πολλά κολλήματα-ξεκολλήματα mosfet από παλιό modem 56k και από παμπάλαια κάρτα γραφικών χωρίς αποτέλεσμα(με το ένα το πρόβλημα παρέμεινε και με το άλλο δούλεψε αλλά το ελικόπτερο περιστρεφόταν γύρω απ'τον εαυτό του),τελικά το πρόβλημα λύθηκε με mosfet από χαλασμένη κάρτα γραφικών ΑΤΙ 5770.

    Το ελικοπτεράκι μου φαίνεται έχει προτίμηση σε τσιπάκια AMD,βαρέθηκε τα φτηνιάρικα πού φόραγε μέχρι τώρα  Tongue

    Μόνωσα και τα καλώδια στο μοτέρ ουράς με λίγο σελοτέιπ στο καθένα πάνω στη κόλληση για να μη ξαναπάθω τα ίδια....και συνεχίζω τις πτήσεις μου με το νέο v911-AMD Ποοολύ αστείο  ελπίζοντας να μη παρουσιαστεί άλλο πρόβλημα!
    Gespeichert
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 663



    « Antwort #36 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 05:43:43 »

    Μετά από πολλά κολλήματα-ξεκολλήματα mosfet από παλιό modem 56k και από παμπάλαια κάρτα γραφικών χωρίς αποτέλεσμα(με το ένα το πρόβλημα παρέμεινε και με το άλλο δούλεψε αλλά το ελικόπτερο περιστρεφόταν γύρω απ'τον εαυτό του),τελικά το πρόβλημα λύθηκε με mosfet από χαλασμένη κάρτα γραφικών ΑΤΙ 5770.

    Είσαι τσακάλι, μπράβο!

    Οπότε μπορούμε να μιλήσουμε και για το επόμενο επίπεδο:

    Φίλε thomasprevere έχεις δίκιο για τα 6ch,αν και δε μ'αρέσουν οι αφύσικες κινήσεις (πχ flips)...

    Μην σχετίζεις τα 6ch μόνο με χτυπήματα χταποδιού στα βράχια. Το μεταβλητό βήμα δίνει τη δυνατότητα για χειρισμό ακριβείας του ελικοπτέρου για ότι είδους πτήση θέλεις και είναι ο μοναδικός τρόπος να μιλάμε για Ε/Π εξωτερικού χώρου. Τα σταθερού βήματος δεν ελέγχονται μόλις αρχίσει να φυσάει...

    Φυσικά όμως τα 6ch θέλουν "Ανθεκτικότερο μοτέρ ουράς" για να επανέλθουμε στο θέμα μας.  Χαμόγελο
    Gespeichert

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 483



    « Antwort #37 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 07:26:31 »

    Μετά από πολλά κολλήματα-ξεκολλήματα mosfet από παλιό modem 56k και από παμπάλαια κάρτα γραφικών χωρίς αποτέλεσμα(με το ένα το πρόβλημα παρέμεινε και με το άλλο δούλεψε αλλά το ελικόπτερο περιστρεφόταν γύρω απ'τον εαυτό του),τελικά το πρόβλημα λύθηκε με mosfet από χαλασμένη κάρτα γραφικών ΑΤΙ 5770.

    Το ελικοπτεράκι μου φαίνεται έχει προτίμηση σε τσιπάκια AMD,βαρέθηκε τα φτηνιάρικα πού φόραγε μέχρι τώρα  Tongue

    Μόνωσα και τα καλώδια στο μοτέρ ουράς με λίγο σελοτέιπ στο καθένα πάνω στη κόλληση για να μη ξαναπάθω τα ίδια....και συνεχίζω τις πτήσεις μου με το νέο v911-AMD Ποοολύ αστείο  ελπίζοντας να μη παρουσιαστεί άλλο πρόβλημα!

     Thumbs up
    εγραψες

    πως καταφερες να ξεκολλησεις τα παλια mosfet απο τη καρτα ή το μοντεμ χωρις να τα κανεις ζημια?

    μπραβο και παλι

    αφου περασες με αριστα αυτες τις δοκιμασιες εισαι ετοιμος για ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙΑ Ε/Π  laugh(που θελουν συχνα ικανοτητα ωρολογα και βαλε)
     Χαμόγελο
    « Letzte Änderung: Dienstag, 12 Nov 2013, 07:36:42 von ant1971 » Gespeichert

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 178


    « Antwort #38 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 14:48:20 »

    Δεν μας τα είπες αυτά από την αρχή... άμα ξεκολλάς mosfet από κάρτες γραφικών και τα κολλάς σε ελικοπτεράκια, μην μας αφήνεις να κάνουμε και μαθήματα για κολλητήρια...  Grin

    Εδώ εγώ δεν τα βλέπω καλά - καλά τα mosfet, όχι να τα κολλήσω κιόλας...

    Μπράβο πάντως, δεν τα παράτησες, έτσι πρέπει... Εγώ στην πρώτη σοβαρή ζημιά που έπαθα, ξεκίνησα την επισκευή στις 9 το πρωί, και τελείωσα στις 12 το βράδυ. Στο ενδιάμεσο σκέφτηκα πολλές φορές να το ρίξω μέσα σε ένα μπλέντερ που έχουμε, και να πατήσω το start...

    Επίσης όπως είπε και ο skynet, το εξακάναλο είναι απαραίτητο για να μπορέσεις να πετάξεις έξω, όταν θα έχει έστω και ελάχιστο αέρα. Το τετρακάναλο δεν μπορεί να πετάξει, διότι κατά κάποιον τρόπο το "φουσκώνει" ο αέρας, και το σηκώνει ψηλά μέχρις σημείου που το χάνεις λόγο απόστασης, ή αναγκάζεσαι να κόψεις το γκάζι και πέφτει σαν τούβλο. Σαν να επιπλέει δηλαδή πάνω σε ένα στρώμα αέρα, και υποχρεωτικά ακολουθεί το στρώμα αυτό. Τα εξακάναλα, έχουν την δυνατότητα (κατά κάποιον τρόπο), να κολυμπάνε μέσα στο στρώμα αέρα, σπρώχνοντας αέρα και προς τα κάτω, αλλά και προς τα πάνω αν χρειαστεί, και χωρίς να χρειαστεί να πέσουν οι στροφές της έλικας, οπότε έχεις συνεχώς τον έλεγχο.
    Gespeichert
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #39 am: Dienstag, 12 Nov 2013, 23:40:21 »

    Καλά ας μην βρισκόταν φίλος με επαγγελματικό κολλητήρι και θα σας έλεγα εγώ αν θα 'χε επισκευαστεί ή όχι  Tongue

    Δεν τα παρατάω ποτέ,ειδικά σε θέματα τεχνολογίας  Wink
    Αυτό που δεν έλεγε να ξεκολλήσει ήταν το καμένο mosfet που είχε κοπεί στη μέση.Πάλι καλά δούλεψε στη τελευταία προσπάθεια με τη κάρτα γραφικών γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν άλλα mosfet για δοκιμή.
    Αυτό που κατάλαβα σίγουρα είναι οτι αν βάλεις το ίδιο mosfet με το μπροστινό μοτέρ στην ουρά,το ε/π περιστρέφεται γύρω απ'τον εαυτό του Wink

    Απαραίτητο το 6ch για αέρα αλλά αν είναι μίνι,πιστεύω μ'ενα δυνατό αεράκι θα τη παλέψει κάπως(σαν φουσκωτό σε θαλασσοταραχή),αλλά στο τέλος θα το ψάχνεις  Tongue

    Πάντως σίγουρα κάποια στιγμή αφού μάθω να πετάω καλά με το 4ch,θα προχωρήσω σε 6ch έτσι μόνο και μόνο για το γαμώτο γιατί είναι πώρωση τα άτιμα τα ελικοπτεράκια Azn
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 13 Nov 2013, 03:23:18 von co0l » Gespeichert
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 483



    « Antwort #40 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 07:14:16 »

    Καλά ας μην βρισκόταν φίλος με επαγγελματικό κολλητήρι και θα σας έλεγα εγώ αν θα 'χε επισκευαστεί ή όχι  Tongue

    Δεν τα παρατάω ποτέ,ειδικά σε θέματα τεχνολογίας  Wink
    Αυτό που δεν έλεγε να ξεκολλήσει ήταν το καμένο mosfet που είχε κοπεί στη μέση.Πάλι καλά δούλεψε στη τελευταία προσπάθεια με τη κάρτα γραφικών γιατί πολύ απλά δεν υπήρχαν άλλα mosfet για δοκιμή.
    Αυτό που κατάλαβα σίγουρα είναι οτι αν βάλεις το ίδιο mosfet με το μπροστινό μοτέρ στην ουρά,το ε/π περιστρέφεται γύρω απ'τον εαυτό του Wink

    Απαραίτητο το 6ch για αέρα αλλά αν είναι μίνι,πιστεύω μ'ενα δυνατό αεράκι θα τη παλέψει κάπως(σαν φουσκωτό σε θαλασσοταραχή),αλλά στο τέλος θα το ψάχνεις  Tongue

    Πάντως σίγουρα κάποια στιγμή αφού μάθω να πετάω καλά με το 4ch,θα προχωρήσω σε 6ch έτσι μόνο και μόνο για το γαμώτο γιατί είναι πώρωση τα άτιμα τα ελικοπτεράκια Azn

    Μηπως το επαγγελματικο κολλητητρι πηγαινε  παρεα και  με επαγγελματια ηλεκτρονικο? laugh
    Λεω μηπως?

    απαραιτητος ενας καλος s/m οπως ειναι ο φοινικας   Ποοολύ άνεση
    ψαξε και στις πωλησεις στο φορουμ
    Gespeichert

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #41 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 16:34:39 »

    Ούτε καν,χομπίστες είμαστε  Wink

    Ναι σίγουρα ένας s/m είναι απαραίτητος αλλά αν κάνει όσο ένα μίνι εξακάναλο ε/π δε νομίζω οτι είναι και η καλύτερη λύση....εκτός αν πας για πιο μεγάλα ε/π και πιο ακριβά φυσικά γιατί αν δεν πληρώσεις το s/m,θα πληρώνεις ανταλλακτικά Tongue
    Εγώ έβαλα το HeliSimRC που είναι και τσάμπα έτσι για να το δοκιμάσω.Το συνέδεσα με gamepad,φυσικά δεν βολεύει αλλά το έκανα μόνο για δοκιμή μέχρι να πάρω μετατροπέα usb για τη τ/κ.
    Με τη τετρακάναλη τ/κ μου μπορώ να πετάξω σε s/m 6ch ε/π; Το HeliSimRC απ'όσο είδα εξακάναλα ε/π έχει και φυσικά αυτά θέλω να δοκιμάσω.
    Gespeichert
    thomasprevere
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 112



    « Antwort #42 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 22:28:23 »

    http://www.banggood.com/buy/simulator.html
    Gespeichert
    co0l
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 19


    « Antwort #43 am: Mittwoch, 13 Nov 2013, 23:50:02 »

    Έτσι ναι αξίζει,ευχαριστώ thomasprevere.

    Για τη τ/κ ξέρουμε κάτι;
    Με τη τετρακάναλη τ/κ μου μπορώ να πετάξω σε s/m 6ch ε/π;
    Gespeichert
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 483



    « Antwort #44 am: Donnerstag, 14 Nov 2013, 00:11:02 »

    Έτσι ναι αξίζει,ευχαριστώ thomasprevere.

    Για τη τ/κ ξέρουμε κάτι;
    Με τη τετρακάναλη τ/κ μου μπορώ να πετάξω σε s/m 6ch ε/π;

    μπορεις
    αρκει να εχεις την θυρα για να την συνδεσεις

    κανεις συνδιαστικη χρηση και το πληκτρολογιο
    πχ κανεις on off στο idle up με κουμπι απο το πληκτρολογιο που οριζεις εσυ

    « Letzte Änderung: Donnerstag, 14 Nov 2013, 00:22:35 von ant1971 » Gespeichert

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Ανθεκτικότερο μοτέρ ουράς
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 24 Zugriffen.