Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:40:04

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:40:04

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 15
    Totale: 15
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 288207 volte)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #300 il: Sabato, 20 Dic 2008, 22:32:26 »

    Παιδες, ο ρεξ μου παρουσιασε δυο φορες ταλαντωση στην ουρα πανω κατω.
    Με το που ακουμπησα τα σκελη κατω και τον ξανασηκωσα, η ταλαντωση εξαφανηστικε. Κατι συντονιζεται αλλα τι;
    Εχετε καμια ιδεα;
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 285



    « Risposta #301 il: Sabato, 20 Dic 2008, 23:02:30 »

    Ποσες στροφες ειχες στο στροφειο;
    Ποσα ντεποζιτα του εχεις βαλει;
    Εχεις βαλει το upgrade για τα dumpers;
    Loggato

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #302 il: Sabato, 20 Dic 2008, 23:09:30 »

    Οι στροφες μου ειναι μεταξυ 1900 και 2000. Δεν ειναι απο 'κει. Τα dumpers ειναι τα μαυρα που εχει μεσα το κιτ.
    Εχω καψει ενα γαλονι. Σου ξαναλεω φιλε Ταρτη οτι το προβλημα δεν ειναι μονιμο, το παρουσιασε δυο φορες σε διαφορετικες πτησεις.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #303 il: Sabato, 20 Dic 2008, 23:20:56 »

    έλα ρε μανόλη που είσαι? εγώ πάντως έχω πετάξει k με αυτά και δεν είχα κανένα πρόβλημα ,άρα όλα ok!!! Thumbs up
    Φίλε Βασίλη είμαι στην αναμονή για την Τ/Κ. Μπορεί να μου την βαρέσει και να το ξεκινήσω έτσι για να ακούσω λίγο τον κινητήρα. Θα δούμε... Wink
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 497


    WWW
    « Risposta #304 il: Domenica, 21 Dic 2008, 09:27:12 »

    μανωλη ελα μια βολτα πατρα να πεταξουμε το ρεχ κ ξαναπας αθηνα ετσι για να γουσταρης λιγο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Loggato

    "FLY OR DIE!"
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #305 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:02:37 »

    Αγαπητοί συν-TREXάκηδες καλησπέρα.
    Χρειάζομαι τη βοήθειά σας γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.
    Λοιπόν...
    Έχοντας εκκινήσει το ελικόπτερό μου, ανεβάζω το stick και λίγο πριν από τη μέση της διαδρομής,
    και λίγο πριν την απογείωση, το servo του pitch κάνει κάποια "τινάγματα'' (δίνοντας δηλαδή κίνηση roll προς τα αριστερά)
    τα οποία με αναγκάζουν να μην συνεχίσω την απογείωση.
    Στο ρελαντί όλα καλά.
    Η κίνηση των servos χωρίς μηχανή γίνεται χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλη την διαδρομή.
    Αυτό που έχω εντοπίσει και πιθανόν να επηρεάζει είναι η δυσκολία κίνησης του swash plate
    σε σχέση με τον κεντρικό άξονα (ίσως θέλει γρασσάρισμα ο άξονας).

    Θα με βοηθούσε πολύ να διαβάσω τη γνώμη σας.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    Marios 3D
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 88



    « Risposta #306 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:11:06 »

    Δειχνει σαν προβλημα δεκτη - παρεμβολη - τηλεκατευθυνσης . Τι τηλεκατευθυνση εχεις ? τι δεκτη , τι regulator χρησιμοποιεις ( πιθανον να εχεις προβλημα επαρκειας ρευματος) .
    Τι μπαταρια ? τι servos?
    Loggato

    Τ-rex 600N (Radix blades ,gyro Solid G ,servo HGD-760MG ,YS50 + Hatori,30%Coolpower)
    T-rex 600 ESP (Align blades , gyro LOGITECH 6100 ,servo HGD-760MG, 5000mah )
    GAUI 550 (Z-20,SAB Blades,servo HGD-760MG ,gyro Solid G, 6S-3600mah)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #307 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:34:19 »

    Μηπως εχει κλοτσισει κανενα σερβο; Για βαλε αντισταση με το χερι σου στο swash plate και κουνα το στικ να δεις.
    Μου εχει τυχει κλοτσημενο σερβο, που οταν δεν ειχε φορτιο δεν φαινοταν τιποτα.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #308 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:43:08 »

    Δειχνει σαν προβλημα δεκτη - παρεμβολη - τηλεκατευθυνσης . Τι τηλεκατευθυνση εχεις ? τι δεκτη , τι regulator χρησιμοποιεις ( πιθανον να εχεις προβλημα επαρκειας ρευματος) .
    Τι μπαταρια ? τι servos?

    Ευχαριστώ MariosT
    Εχω την DX7 με AR7000.
    Regulator της Align 2 in 1.
    Θα δοκιμάσω με άλλο regulator.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #309 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:48:33 »

    Μηπως εχει κλοτσισει κανενα σερβο; Για βαλε αντισταση με το χερι σου στο swash plate και κουνα το στικ να δεις.
    Μου εχει τυχει κλοτσημενο σερβο, που οταν δεν ειχε φορτιο δεν φαινοταν τιποτα.

    Ευχαριστώ Dimitris Kriti.
    Θα το δοκιμάσω. Πάντως τα servo έχουν κάνει δύο πτήσεις μόνο.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    Marios 3D
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 88



    « Risposta #310 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:50:20 »

    Τι σερβο εχεις? Με κλειστο τον δεκτη το swashplate πρεπει να μπορει να κανει ευκολα χωρις καμμια αντισταση ολες τις κινησεις με το χερι .
    Το κλωτσιμενο σερβο παιζει σαν πιθανοτητα.
    Loggato

    Τ-rex 600N (Radix blades ,gyro Solid G ,servo HGD-760MG ,YS50 + Hatori,30%Coolpower)
    T-rex 600 ESP (Align blades , gyro LOGITECH 6100 ,servo HGD-760MG, 5000mah )
    GAUI 550 (Z-20,SAB Blades,servo HGD-760MG ,gyro Solid G, 6S-3600mah)
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #311 il: Domenica, 21 Dic 2008, 14:55:36 »

    Έχω τα BLS 451.
    Χρησιμοποίησα τα servos με ντίσταση από τα χέρια μου και δουλεύουν ΟΚ.
    Οπότε πάμε για παρεμβολή ή πρόβλημα στα ρεύματα.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #312 il: Domenica, 21 Dic 2008, 18:09:20 »

    Τελικά μάλλον είναι το regulator 2in1 της Align, το οποίο έχει κάποιο πρόβλημα με τα ρεύματα.
    Θα χρησιμοποιήσω ένα BEC της castle creations μαζί με μια lipo 11.1 volt.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    Marios 3D
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 88



    « Risposta #313 il: Domenica, 21 Dic 2008, 18:46:45 »

    Τα 11.1 Volt δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα . Καλυτερα χρησιμοποιησε 2s μπαταρια απο 1800 και πανω . Και αυτο γιατι με τα 11 βολτ θα εχεις μεγαλυτερη πτωση τασης στο regulator με συνεπεια να ζεσταινεται , και ισως να καει.
    Στο δικο μου πουλι (T-REX 600) εχω βαλει αυτο
    http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=112&products_id=1328
    Ειναι φτηνο ειναι για πολλα αμπερ ρυθμιζεις την ταση 5-6 Βολτ και ειναι δοκιμασμενο .
    Μια μπαταρια 2S --20C    γυρω στα 2200mha ειναι οτι πρεπει .Θα μπορεις να κανεις ανετα 5- 6 πτησεις τσιτα μεχρι να την ξαναγεμισεις.
    Loggato

    Τ-rex 600N (Radix blades ,gyro Solid G ,servo HGD-760MG ,YS50 + Hatori,30%Coolpower)
    T-rex 600 ESP (Align blades , gyro LOGITECH 6100 ,servo HGD-760MG, 5000mah )
    GAUI 550 (Z-20,SAB Blades,servo HGD-760MG ,gyro Solid G, 6S-3600mah)
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 337



    « Risposta #314 il: Domenica, 21 Dic 2008, 18:57:27 »

    Ευχαριστώ φίλε MariosT.
    Μάλλον έχεις δίκιο και μάλλον θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου.
    Loggato

    T-Rex 600N converted to electric.
    Pagine: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.023 secondi con 25 queries.