και τον βαζει για οικονομια καυσίμου ?? αλλά απο ιπποδύναμη??? τι γνωμη έχετε για το Trex 600 με έναν τετοιο κινητήρα?? δεν έχω ακουσει άλλον να τον φοράει.... περιμένουμε εντυπωσεις για τις επιδόσεις του ΤΤ pro 50 μια και είναι κα δύσκολος σε ρυθμίσεις...
Ξέρεις τι γίνεται φίλε PTARMANDO.
Ολοι έχουμε συνδυάσει το τ-ρεχ με τον hyper. Αυτό διαβάζουμε - αυτό ακούμε και φυσικά αυτό πράττουμε.
Λογικό. Πόσοι όμως αναρωτηθήκατε, ότι το ελικόπτερο δεν είναι μόνο ακροβατικά...αλλά είναι και σχολείο.
Ενα σχολείο, που καλώς ή κακώς δεν έχεις περιθώρια να πηδήξεις τάξη.
Και ποιός ό λόγος να καις καύσιμο, απο τήν μιά τάξη στήν άλλη. Αφού ή βασική εκπαίδευση και τα κλασικά ακροβατικά βγαίνουν και με τον ΤΤ.
Τό θέμα είναι να μάθεις να τα βγάζεις. Και αυτό προϋποθέτει ώρες και καύσιμο. Πολύ καύσιμο....
Αυτή είναι η δική μου ίσως ηλίθια φιλοσοφία, γιαυτό ίσως έχεις δει σέ κάποια post μου, να ψάχνω τρόπους να ρίξω τήν κατανάλωση. Ο.κ ειναι και αυτοί που δεν τους νοιάζει ή κατανάλωση. Πάσο....
Eny way.....τον ΤΤ όταν τον είχα στόν ράπτορα, παρόλο που είναι τούβλο,(ο ράπτορας όχι το μοτέρ) μιά χαρά τα πήγαινε.
Δυστυχώς με αυτό το ηλίθιο καρπυρατέρ που έχει, ποτέ δέν κατάφερα να τον ρυθμίσω σωστά,
γιαυτό έχω κάψει 3 έως τώρα. Για να δούμε τι θα κάνει αυτός.
Φίλε PTARMANDO, δεν αναφέρομαι σε εσένα εννοείται. Μέ αφορμή το πόστ σου είπα τα παραπάνω.