Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:16:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:16:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 174
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 195
    Συνολικά: 195
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale  (Αναγνώστηκε 19209 φορές)
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 21:59:04 »

    Παράθεση
    Πως είναι δυνατόν να υπάρχει ισότιμη χαλαρότητα όταν άλλοι είναι μέσα στους κανονισμούς κι άλλοι όχι;

    Σεραφείμ από την στιγμή που μιλάμε για χαλαρή εφαρμογή των κανονισμών εννοείται ότι θα πάρουν μέρος στον αγώνα μοντέλα που με αυστηρή εφαρμογή εφαρμογή θα ήταν εκτός. Οπωσδήποτε μπορεί να πει κανείς ότι αδικούνται τα μοντέλα που είναι εντός κανονισμών οι συμμετοχές που θα παρέμεναν όμως θα ήταν πολύ λίγες και ακόμα δεν θα δινόταν η ευκαιρία της συμμετοχής, έστω χωρίς ελπίδες διάκρισης, σε αερομοντελιστές που είχαν έρθει από μακριά γι' αυτό τον σκοπό.

    Ο όρος ισότιμη αναφέρεται στο γεγονός ότι η χαλαρότητα δεν είχε στόχο κάποιο αθλητή ή σωματείο αλλά την αύξηση των συμμετοχών για την απόκτηση εμπειρίας με τον χρόνο. Νομίζω ότι διαβάζοντας την επιστολή της Ε.Α. της ΕΛ.Α.Ο. https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php/topic,41.msg109.html#msg109 θα καταλάβεις το πνεύμα.

    Αυτή η χαλαρότητα δεν είναι ασύνηθες φαινόμενο και σε άλλα αγωνίσματα και σε άλλες χώρες όταν το επίπεδο είναι χαμηλό και γίνεται καλόπιστα (bonna fide).

    Θα δώσω ένα πιο εύκολα  κατανοητό παράδειγμα ισότιμης χαλαρής εφαρμογής του κανονισμού σε F3A που έχω εμπειρία.

    Ας υποθέσουμε οτι έχουμε ένα διασυλλογικό αγώνα F3A GR και φαίνεται από τις δοκιμαστικές πτήσεις ότι το επίπεδο είναι χαμηλό. Εκεί οι περισσότεροι κριτές ΔΕΝ θα βαθμολογούσαν by the book αλλά ελαστικά. Γιατί; Μα για να μην καταρρακωθεί το ηθικό των παιδιών που παίρνουν μέρος. Εχουν έρθει με καλή διάθεση και κάποιοι απ' αυτούς ίσως έχουν δυνατότητα για πολύ περισσότερα. Δεν θ' αλλάξει με τίποτα η κατάταξη αν υπερβαθμολογήσεις όλους με τον ίδιο τρόπο. Δεν το παρακάνεις βέβαια, μην αρχίσει κανένας να νομίζει ότι είναι ο CPLR  laugh. Ετσι παίρνοντας μια αξιοπρεπή βαθμολογία ίσως να πάρουν κουράγιο για παραπάνω ή τουλάχιστον για επανάληψη της προσπάθειας του χρόνου.

    Πρέπει όμως να αρχίσει κάποτε ν' ανεβαίνει και το επίπεδο. Αν δεν κυνηγήσεις τον στόχο της αξιοπρεπούς συμμετοχής σε παγκόσμιους δεν πρόκειται ποτέ να το φτάσεις.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 22:12:23 »

    "Ας υποθέσουμε οτι έχουμε ένα διασυλλογικό αγώνα F3A GR και φαίνεται από τις δοκιμαστικές πτήσεις ότι το επίπεδο είναι χαμηλό. Εκεί οι περισσότεροι κριτές ΔΕΝ θα βαθμολογούσαν by the book αλλά ελαστικά. Γιατί; Μα για να μην καταρρακωθεί το ηθικό των παιδιών που παίρνουν μέρος. Εχουν έρθει με καλή διάθεση και κάποιοι απ' αυτούς ίσως έχουν δυνατότητα για πολύ περισσότερα. Δεν θ' αλλάξει με τίποτα η κατάταξη αν υπερβαθμολογήσεις όλους με τον ίδιο τρόπο. Δεν το παρακάνεις βέβαια, μην αρχίσει κανένας να νομίζει ότι είναι ο CPLR  laugh. Ετσι παίρνοντας μια αξιοπρεπή βαθμολογία ίσως να πάρουν κουράγιο για παραπάνω ή τουλάχιστον για επανάληψη της προσπάθειας του χρόνου.

    Πρέπει όμως να αρχίσει κάποτε ν' ανεβαίνει και το επίπεδο. Αν δεν κυνηγήσεις τον στόχο της αξιοπρεπούς συμμετοχής σε παγκόσμιους δεν πρόκειται ποτέ να το φτάσεις."



    Kωστα γεια και χαρα Χαμόγελο στους τελευταους αγωνες F3A GR δεν εγινε κατι τετοιο, το αριστα απ'οτι φανηκε ηταν το 8 για το επιπεδο του αγωνα, δεν εγινε scale up θελω να πω. Δε ξερω αν αυτο ειναι σωστο η λαθος, μαλλον σωστο μου φαινεται γιατι αν εβαζαν 9αρια και 10αρια δε θα μπορουσαμε να δουμε που υστερουμε, θα νομιζαμε οπως ειπες κι εσυ οτι ειμαστε CPLR.  Grin Το ποσο καλυτερος ειναι καποιος απο τους αλλους σ'αυτη την περιπτωσh φαινεται απο τα normalised scores, ο πρωτος δηλαδη καθοριζει την βαθμολογια των υπολοιπων σε σχεση με τη δικη του που ειναι το 1000. Υπαρχει κατι αντιστοιχο στο scale?

    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 22:15:20 από Nikolas » Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 22:16:52 »

    Καλησπέρα σε όλους,

    Μετέχω σε αυτό τον κύκλο σε αυτή την χρονική στιγμή με μοναδικό σκοπό να απαντήσω σε θέματα κανονισμών που έθεσαν τόσο ο Νίκος όσο και ο Αντώνης.

    Καταρχάς η συμμετοχή σε αγώνες πρέπει να είναι πηγή χαράς και όχι χώρος αντιπαράθεσης. Αλλά τι να κάνουμε Ελληνες είμαστε και ως γνωστόν από την αρχαιότητα είμαστε γνωστοί για τους καυγάδες μας. Και η Ακρόπολη αποτέλεσμα αντιπαράθεσης μεταξύ δύο πόλεων ήταν. Επανέρχομαι στο θέμα.

    Νίκο, team scale σύμφωνα με τους κανονισμούς της FAI δεν υπάρχει. Αυτό δεν εμποδίζει όμως να υπάρξει και σε μάς αντίστοιχη κατηγορία όπως ισχύει και σε άλλα κράτη. Το βασικότερο που απαιτείται είναι να υπάρχουν ενδιαφερόμενοι. Κάτι αντίσοιχο με αυτό που συζητάς σε άλλο thread για τα μεγάλα ακροβατικά. Πως θα γίνει αυτό? Από ένα ή περισσότερα σωματεία που έχουν αγωνιζόμενους που ενδια΄φερονται θα προκύψει μία φιλική συνάντηση καταρχάς με συγκεκριμένους κανονισμούς όμως και στην συνέχεια αφού διαπιστωθούν πιθανές ατέλειες θα διορθωθούν και σε επόμενη φάση και η κατηγορία αυτή θα ενταχθεί στις ήδη υπάρχουσες. Αγώνες τύπου Top Gun, Ferte Allais κλπ, είναι εκδηλώσεις εκτός κανονισμών FAI και σε ορισμένες από αυτές για τα αερομοντέλα που πετούν απαιτείται και ειδική άδεια ΄λόγω μεγέθους' όχι από την αρμόδια Εθνική Αερολέσχη αλλά από την αντίστοιχη Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας σύμφωνα με τους κανονισμούς του ICAO.

    Οσο αφορά τις θέσεις του Αντώνη για τα ετοιματζίδικα αξίζει να δούμε τι προβλέπεται από τους κανονισμούς και φυσικά ισχύει πλέον και στην Ελλάδα.

    Ο κάθε αθλητής πριν από τον αγώνα καταθέτει ενυπόγραφη δήλωση που αναφέρει ότι είναι ο κατασκευαστής του μοντέλου. Παράλληλα όμως δηλώνει και πιά τμήματα του μοντέλου δεν έχει κατασκευάσει ο ίδιος, συμπεριλαμβανομένης της μηχανής, των τροχών της έλικας κλπ. Γιατί όμως? Γιατί οι κριτές δεν βαθμολογούν τίποτα που δεν είναι κατασκευασμένο από τον ίδιο τον αγωνιζόμενο. Φυσικά δεν υπάρχει κανείς που να διανοείται να δηλώση κάτι ψέμματα. Γιατί έτσι είναι η νοοτροπία των μετεχόντων.

    Τι γίνεται λοιπόν στην περίπτωση που κάποιος συμμετέχει με μοντέλο που η άτρακτος και οι πτέρυγες είναι μέρος ενός προκατασκευασμένου κιτ. Απλά δεν βαθμολογούνται στο μέρος της κρίσης που το μοντέλο κρίνεται για την πιστότητα ώς προς το πρότυπο γιατί δεν προσπάθησε ο αγωνιζόμενος να το κάνει αυτό αλλά κάποιος άλλος για λογαριασμό του.

    Αν είναι μόνο η άτρακτος προκατασκευασμένη τότε δεν βαθμολογείται η άτρακτος αλλά βαθμολογούνται τα υπόλοιπα άρα χάνεις περίπου το 50% των αντίστοιχων βαθμών. Κατά βάση λοιπόν αν το γνωρίζεις ότι ΄θα λάβεις μέρος στον αγώνα με αυτό το σοβαρό μειονέκτημα ως προς την τελική βαθμολογία, τότε όλα καλά.

    Αν το μοντέλο είναι ARF και ο αγωνιζόμενος δεν έχει βάλει ούτε πινελιά τότε στην στατική αξιολόγηση πέρνει 0. Αρα χάνει την μισή βαθμολογία.  

    Αυτές οι διευκρινήσεις όσο αφορά την αντιμετώπιση αυτών των περιπτώσεων.

    Πάντως όπως έχω πεί σε πολλούς σε συζητήσεις που κάνουμε για το scale και το επαναλαμβάνω και δημόσια μέσω του forum. Αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για την κατηγορία αξίζει τον κόπο να πά να παρακολουθήσει αγώνες στο εξωτερικό. Φέτος γίνονται αν δεν κάνω λάθος στην Σουηδία. Αν κάποιος ενδιαφέρεται υπάρχει η δυνατότητα να πάει εκεί και να ζητήσουμε να λάβει μέρος στην διοργάνωση σαν μαθητευόμενος κριτής ώστε να δεί το τρόπο που βαθμολογούν οι κριτές και να τον μεταφέρει στην συνέχεια εδώ. Είχα κάνει και την άλλη πρόταση. Να έρθουν εδώ στην Ελλάδα φτασμένοι scale μοντελιστές ( έχω ήδη μιλήσει με τον Εγγλέζο Peter Mc Dermot) να έρθουν στην Ελλάδα και να μεταδώσουν την εμπειρία τους σε όσους ενδιαφέρονται.

    Τα υπόλοιπα μετά την Κυριακή και τους αγώνες αν και από ότι φαίνεται πάλι ο καιρός δεν θα είναι ευνοικός για την διεξαγωγή.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 22:26:14 »

    Ευχαριστώ και πάλι Κώστα.  Το παράδειγμα είναι λίγο διαφορετικό, γιατί εκεί φαντάζομαι ότι δεν θα βαθμολογούσαν κανέναν άπειρο παραπάνω από κάποιον έμπειρο για να μην τον αποθαρρύνουν.  Ποοολύ αστείο  Στην περίπτωση του scale είναι κάπως διαφορετικά, γιατί θα μπορούσε άνετα ένα μοντέλο που μπήκε χωρίς να είναι 'by the book' να κερδίσει τον διαγωνισμό.  Εκτός αν υπήρχε και η ανάλογη αντιμετώπιση στην βαθμολογία εξαιτίας της μη πλήρους συμβατότητας.

    Τέλος πάντων, προφανώς κάποιοι έχασαν κάποιες καλύτερες θέσεις μ' αυτή την χαλαρότητα.  Για το καλό των αγώνων και των συμμετοχών.  Αλλά και πάλι αν δεν είχε γίνει κι αυτό μπορεί να μην υπήρχαν αγώνες.  Φαύλος κύκλος...

    Καλή επιτυχία σε όλους

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 23:04:30 »

    Κύριοι μάλλον πρέπει να πάρω τα πράγματα από την αρχή και να εξηγήσω μερικά από αυτά με αφορμή το μήνυμα του κ.Κωστόπουλου.

    1. Το θέμα αντιπαράθεσης δεν είναι το συγκεκριμένο μοντέλο, το οποίο κατά γενική ομολογία είναι μια θαυμάσια κατασκευή από έναν εξαιρετικό αερομοντελιστή.

    Πράγματι το θέμα δεν είναι αυτό. Ούτε η θέση που πήρε στο Αγρίνιο.

    Η όλοι ιστορία ξεκίνησε από ένα e-mail δικό μου προς τον κύριο Καρασούλα με αφορμή την παρουσίαση ενός giant DR-1.  Χαμόγελο
    Στο e-mail αυτό δεν ήθελα να θίξω κανένα παρά μόνο να πω την γνώμη μου και την ιστορία του αεροπλάνου προσωπικά στον  κ. Καρασούλα.
    Εκείνος με την σειρά του το δημοσίευσε γιατί έτσι έκρινε σωστό. Huh
    Δεν θέλω να επεκταθώ στην τότε κρίση του μοντέλου. Είναι άσκοπο μάλλον.

    Μόνο μια απάντηση στον Κώστα. Έχεις δίκιο το μοντέλο (δηλ εγώ) δεν πέταξε όπως έπρεπε.  Δάκρυ Τώρα εάν θα έπαιρνε την βαθμολογία είναι κάτι που προσωπικά αμφιβάλλω.

    Για να επανέλθω όμως το θέμα είναι η συμμετοχή αγορασμένων μοντέλων.
    Μερικοί νομίζουν ότι το να αγοράσεις μοντέλο είναι επίδειξη χρημάτων . Μπορεί ίσως να ισχύει μπορεί όμως και όχι.
    Μπορεί να είναι η αγάπη που έχει για της πτητικές αυτές μηχανές.
    Μπορεί να είναι η αδυναμία του κατασκευαστή να πετάει.
    Για αυτούς και άλλους λόγους στο εξωτερικό έχουν φτιάξει  την κατηγορία team scale. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κατακριτέο και θεωρείτε απάτη.
    Απάτη σε ποιους; Στους κριτές;
    Πως αφού 15-20 είμαστε όλοι. Δεν ξέρουν την ιστορία του μοντέλου και του καθενός μας. Και καλά για κάποιον άγνωστο όπως ήμουν εγώ. Ο κ.Φερφιρης όμως είναι γνωστός και Ξέρανε ότι το έχει κατασκευάσει εκείνος.
    Γιατί δεν το ακυρώσανε; Huh
    Γιατί δεχτήκανε ARF να πετάξουν και να βαθμολογηθούν; Huh
    Γιατί δεν μου έμαθαν και εμένα που έπαιρνα μέρος για πρώτη φορά ότι στο scale δεν αστειεύονται; Θυμός

    Γιατί;
    Γιατί πράγματι αστειεύονται. Και για να καταλάβετε τη σας εννοώ δεν είναι μόνο οι κανονισμοί.
    Είναι και οι ανυπαρξία υποστήριξης των αγώνων. Θα θυμόνται οι φίλοι από τον Βόλο τα παρακάλια σε συγκεκριμένο άνθρωπο να μείνει και να κάνει τον κριτή με μερικούς τυχαίους κριτές.

    Εάν οι κανονισμοί είναι χαλαροί για να προσελκύσουμε κόσμο γιατί δεν κάνετε όπως και στα ελικόπτερα δηλ μια κατηγορία
    η οποία θα λαμβάνουν μέρος τα μοντέλα τα οποία θα πάνε στο εξωτερικό.
    Και μην βιαστούν κάποιοι να πουν ότι το λέω για  να πάω εγώ γιατί το τριπλάνο είναι εκτός ορίων κιλών.
    Ακόμη και εάν είναι ανέφικτη η δημιουργία αυτής της κατηγορίας για διάφορους λόγους γιατί η ομοσπονδία δεν καλεί αξιόλογα αεροπλάνα να είναι στο scale είτε στατικά είτε πτητικά.
    Λέω καλεί και όχι να το αφήνει στο φιλότιμο του καθενός και στο πόσο κρίνει αυτός εάν θέλει να εκθέσει το μοντέλο του σε διαφόρους κινδύνους.
    Είναι διαφορετικό να σου κάνει τη τιμή να σε καλεί η ελληνική ομοσπονδία.
    Στο κάτω κάτω η ομοσπονδία δεν χάνει τίποτα μόνο ο μοντελιστης ίσως!


    Ξέρετε γιατί γίνονται όλα αυτά;
    Δεν νοιάζεται κανένας είναι απλό.

    Πραγματι το επιπεδο πρεπει να αρχίσει να ανεβένει. Με τον σωστο τρόπο όχι σε βάρος του αθλήματος.
    Αντώνη έχεις δίκιο και σύμφωνο αλλά τον ξένο τον περιμένω από το 2001.
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 23:37:27 »

    Για αυτούς και άλλους λόγους στο εξωτερικό έχουν φτιάξει την κατηγορία team scale. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κατακριτέο και θεωρείτε απάτη.

    Γιατί δεν είναι σύμφωνο με τους ελληνικούς κανονισμούς.
    Γιατί το κάνατε κρυφά.
    Γιατί δεν το δηλώσατε.
    Γιατί αρκετοί άλλοι συναθλητές σας αγωνίστηκαν με μοντέλο δικής τους κατασκευής.


    Πως αφού 15-20 είμαστε όλοι. Δεν ξέρουν την ιστορία του μοντέλου και του καθενός μας. Και καλά για κάποιον άγνωστο όπως ήμουν εγώ. Ο κ.Φερφιρης όμως είναι γνωστός και Ξέρανε ότι το έχει κατασκευάσει εκείνος.


    Γιατί δεν το ακυρώσανε; Huh
    Γιατί δεχτήκανε ARF να πετάξουν και να βαθμολογηθούν; Huh

    Επαναλαμβάνω, αν και διαφωνείς, ότι εγώ δεν το γνώριζα. Ούτε τον κο. Φερφιρή γνώριζα μέχρι τότε. Ούτε τα έργα του. Ούτε και αυτός εμένα. Για αυτό και μιλούσα με σένα για το μοντέλο και όχι με εκείνον. Γιατί υποτίθεται ότι σε είχε βοηθήσει με το μοντέλο σου. Όχι γιατί σου πούλησε το μοντέλο. Για αυτό δεν ζήτησα ακύρωση.

    Τα ARF έγιναν δεκτά για τους λόγους που εξήγησε παραπάνω ο κος. Κωστόπουλος. Και, σε τελική ανάλυση, δεν "απειλούσαν" καμία πρωτιά, για να δημιουργήσουν ενστάσεις.

    Κάποια στιγμή ελπίζω να αναθεωρήσεις.


    Γιώργος Κανδυλάκης
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 8 Δεκ 2005, 23:55:51 »

    Αντώνη καλησπέρα και πάλι,

    Και στα ελικόπτερα δεν υπάρχει μία μόνο κατηγορία. Υπάρχουν τρείς και μάλιστα στην μία από αυτές έχεις λάβει και σύ μέρος με ιδιάιτερη επιτυχία. η κατηγορία που σε οδηγεί στους αγώνες στο εξωτερικό είναι αυτή της FAI.

    Ξέρεις όμως γιατί πήγε μπροστά η κατηγορία των ελικοπτέρων. Γιατί τρείς άνθρωποι στην Αθήνα (Κούτσουλας, Τετραδάκος, Ψωμάς, με αλφαβητική σειρά) και Πασχαλούδης στην Θεσσαλονίκη κοπίασαν. Κάθε δεύτερη Τετάρτη υπήρχε συγκέντρωση στην αίθουσα της ΕΛΑΟ και γινόντουσαν σεμινάρια που παρακολουθούσαν οι νέοι. Και αυτό με πρωτοβουλία τους αποκλειστικά. Γιατί αγαπούσαν και αγαπούν αυτό που κάνουν και δεν από μόνοι τους φρόντιζαν για το κομμάτι του αερομοντελισμού που τους ενδιαφέρει. Και ιδού τα αποτελέσματα.

    Ενώ στο scale για να τα λέμε και με το όνομα τους, οι περισσότεροι που ασχολούνται με αυτό το κομμάτι, προσπαθούσαν να τροποποιηθούν οι κανονισμοί ανάλογα με την βολή τους. Δεν λέω καλό αυτό αλλά πουθενά στον κόσμο δεν είχε επιτυχία. Ούτε φυσικά και εδώ.

    Αποτέλεσμα. Αγρίνιο, Βόλος και παλιότερα Λάρισα και Καστοριά είχαν περίπου 20 συμμετοχές. Σφίξανε τα λουριά και οι κανονισμοί τηρούνται και η συμμετοχή πέφτει στους 7. Και΄όχι γιατί μειώθηκαν οι scale ιστες αλλά........

    Πάμε τώρα σε αυτό που καταλήγεις και τονίζεις. Δεν ενδιαφέρεται κανείς. Δεν θα διαφωνήσω με αυτό που λές αλλά ας το θέσω και από άλλη πλευρά.

    Ούτε στα ελικόπτερα ενδιαφέρθηκε κανείς εκτός από τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Ούτε στην F3J - ανεμόπτερα είχε ενδιαφερθεί κανείς τρίτος εκτός από τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Μήπως και στην δουλειά μας το ίδιο δεν γίνεται. Δεν νομίζω ότι οι πελάτες κάνουν ουρές έξω από τις εταιρείες μας. Εμείς προσπαθούμε να τους προσελκύσουμε. Εμείς ή εσείς καλύτερα στα scale θα πρέπει να πείσετε ότι είστε έτοιμοι να ασχοληθούν και κάποιοι άλλοι μαζί σας.

    Αναλαμβάνεις εσύ να κάνεις τον έπικεφαλής των scale άδων, ή τουλάχιστον να τους μαζέψεις σε μία συνάντηση? Μην νομίζεις ότι είναι εύκολο. Κάντε το πρώτο βήμα και πίστεψε με ζήτησε 1 και τουλάχιστον όσο αφορά εμένα θα έχεις 10.

    Τι θέλεις να φωνάξουμε εδώ τον οποιοδήποτε ξένο και να τον ρωτήσουμε τί? Για σκέψου για τα ARF και πως με αυτά μπορούμε να προχωρήσουμε. Λέω ευτυχώς καμιά φορά που η γλώσσα μας είναι δύσκολη και σπάνια κάποιος ξένος μπορεί να την παρακολουθήσει. Αν μπείς σε forα του εξωτερικού σχετικά με το scale θα δείς με τι πραγματεύονται εκεί. Για φαντάσου κάποιος να μπορούσε να διαβ΄σει το δικό μας τι συμπεράσματα θα έβγαζε.

    Δεν είναι τα πράγματα τόσο άσκημα, καμμιά φορά η ιδιοσυγκρασία μας μας οδηγεί σε κρίσεις και σχόλια που αργότερα τα διαβάζουμε και γελάμε και μόνοι μας.

    Πες μας λοιπόν τι επιθυμείς εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος να αναλάβει για την ανάπτυξη του scale?

    Αν βρεθούν επώνυμα τρία άτομα ειλικρινά λέω ότι δεν χρειάζεται σε πρώτη φάση τίποτα παραπάνω. θα βρεθούνε?

    Ολα τα άλλα είναι απλά για τα λόγια.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2005, 13:03:22 »

    Αγαπητοί φίλοι αερομοντελιστές,
    κατ' αρχή χαίρομαι γιατί διαπιστώνω ότι η συζήτηση έγινε επικοδομητική, ανταλλάσονται απόψεις, προσκομίζονται πληροφορίες, και παρουσιάζονται ανοίγματα για βελτίωση.

    Επειδή, έχω ασχοληθεί προσωπικά και επί μακρόν, με το θέμα "κανονισμοί", επιθυμώ να παρουσιάσω και την δική μου θέση:

    Οι κανονισμοί -GR, που ξεκίνησαν σαν ιδέα από την τότε ενεργό ομοσπονδία αερομοντελισμού ΕΟΑΜ, θεωρητικά είναι πιό απλοποιημένοι, για να δώσουν την δυνατότητα συμμετοχής σε αερομοντελιστές που βρίσκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο, αλλά δεν θα συμμετείχαν με τους κανονισμούς FAI γιατί τους βρίσκουν δύσκολους ή υπερβολικούς σε προετοιμασία και κόστος.

    Στην Ελλάδα, πετάνε και διαγωνίζονται Ελληνες αερομοντελιστές. Η Ελληνική Αεραθλητική Ομοσπονδία έχει δικαίωμα να στήσει, μέσω των διαδικασιών, Ελληνικούς κανονισμούς -GR, και στο Scale. Το αυτό πράττουν οι ομοσπονδίες των άλλων κρατών.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να πετάμε με κανονισμούς FAI, όποτε προκύπτει α) η δυνατότητα - λόγω ύπαρξης του αντίστοιχου επιπέδου των ενδιαφερόμενων αερομοντελιστών, ή β) η ανάγκη - όταν πρόκειται να στηθεί Εθνική Ομάδα, που θα διαγωνιστεί στο εξωτερικό με κανονισμούς FAI.

    Αν δεν με απατά η μνήμη μου, η Ε.Α. της ΕΛΑΟ είχε καλέσει, στο πρόσφατο παρελθόν, με ανακοίνωσή της τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προτάσεις τους για βελτίωση των κανονισμών, ή και για νέο κανονισμό ήθελε προκύψει η ανάγκη. Ολα αυτά αφορούν φυσικά κανονισμούς -GR, δεν μπορούμε να αλλάξουμε τους κανονισμούς FAI.

    Ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν. Δυστυχώς δεν ανταποκρίθηκαν αυτοί που έχουν πράγματι ιδέες, είτε γιατί δεν έφθασε σ' αυτούς η ανακοίνωση, είτε γιατί αμέλησαν κ.λ.π. Εγώ δεν απήντησα. Θεώρησα ότι η υπόθεση scale πρέπει να ληθεί από τους scale-ίστες τους ίδιους.

    Μπροστά όμως στην πολιτισμένη συζήτηση, προς αναζήτηση λύσης, προτείνω σήμερα την δημιουργία δύο νέων κατάταξεων, με την ονομασία TΕΑΜ Scale-GR, και ARF Scale-GR.
     
    Προσέξτε την λέξη "κατατάξεων". Δεν απαιτείται αλλαγή στο τεχνικό κομμάτι των ισχύοντων σήμερα κανονισμών. Απλά θα διαφοροποιηθούν οι παράγραφοι περί συμμετοχής, και βράβευσης ως εξής:

    Στην TEAM Scale-GR θα διαγωνίζονται μαζί ως ομάδα, ο κατασκευαστής (επώνυμος - όχι εταιρεία) και ο χειριστής της ημέρας εκείνης, άσχετα αν είναι ο νέος ιδιοκτήτης ή απλά τον έχει προτείνει ως χειριστή του ο κατασκευαστής που δεν ξέρει να πετάει.
    Ολα τα άλλα, στατική κρίση, και πτητική βαθμολογία ως ισχύουν. Τα βραβεία ανά ομάδα κατασκευαστή/χειριστή. Τα μόρια για την συμμετοχή του σωματείου, ένα ανά ομάδα δύο ατόμων.

    Στην ARF scale-GR, θα διαγωνίζεται ο κάτοχος / ιδιοκτήτης / ή απλά ο προσκομίζων στον αγώνα το μοντέλο, που έχει πράγματι κατασκευαστεί από εταιρεία, ή από επώνυμο άτομο, αλλά ο συμμετέχων δεν θέλει ή δεν ξέρει να δηλώσει ποιός είναι ο κατασκευαστής του.
    Ο αγώνας θα περιοριστεί μόνο στο πτητικό κομμάτι, δηλαδή αν ο χειριστής μπορεί να πετάξει το συγκεκριμένο τύπο μοντέλου, με την πιστότητα που απαιτούν οι ισχύοντες κανονισμοί.

    Απλό δεν συμφωνείτε; Αναμένω τις απαντήσεις σας.

    jkon
     

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    wizard
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 820


    ../../..


    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2005, 15:22:10 »

    Καλημέρα.
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που τελικά μια “διαφωνία” οδηγεί σε ιδέες που θα έπρεπε να ισχύουν ήδη.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Κωνσταντακάτο Thumbs up Thumbs up Thumbs up.
    Έτσι νομίζω δεν θα υπάρξει καμία αντιδικία στο μέλλον.  Στριφογύρισμα ματιών
    Και επειδή η συγκεκριμένη πρόταση δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολη στην εφαρμογή της προτείνω να γίνει δοκιμαστικά και αύριο  Χαμόγελο(έan γίνουν οι αγώνες) Θυμός
    Αντώνη στην ερώτηση σου εγώ είμαι ο ένας.  Ποοολύ άνεση
    Θα μιλήσουμε στους αγώνες σχετικά με το θέμα.
    Καταγράφηκε

    Planes Have Soul   .....
    Καντε Like  εαν θελετε
    http://www.facebook.com/pages/Watchers-Fpv/133379920096512?v=wall
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2005, 21:32:37 »

    Επειδή, έχω ασχοληθεί προσωπικά και επί μακρόν, με το θέμα "κανονισμοί", επιθυμώ να παρουσιάσω και την δική μου θέση:

    ...

    Απλό δεν συμφωνείτε; Αναμένω τις απαντήσεις σας.

    jkon

     Thumbs up Γιάννη, ναι σε όλα !

    Όχι απλό, μεγαλοφυές απλό  Wink

    ΠΙθανότατα η λύση του προβλήματος  Χαμόγελο

    Γιώργος
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Gerasimos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19



    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2005, 21:38:58 »

    Καλησπερα

    Παρακολουθω την συζητηση χωρις να εχω συμμετασχει μεχρι τωρα μια που δεν εχω και ιδιαιτερη εμπειρια απο αγωνες.

    Η προταση του κ.Κωνσταντακατο με βρισκει απολυτα συμφωνο Thumbs up
    Ειναι δικαιη και δεν ηταν σωστο καποιος ο οποιος ξοδεψε πολλες ωρες να κατασκευασει κατι να συμμετεχει στην ιδια κατηγορια με κποιον που το πηρε ARF.

    Ηθελα να ρωτησω τι γινετε στην περιπτωση που καποιος ειναι και κατασκευαστης και χειριστης?
    Η κατασκευη πρεπει να ειναι υποχρεωτικα scratch build ή και η κατασκευη kit μετραει?


    Γερασιμος
    Καταγράφηκε
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 9 Δεκ 2005, 21:47:10 »

    Αν  και διαγωνιζομενος στην κατηγορια των Ελικοπτερων με βρισκει απολυτα συμφωνω η προταση  του κυριου Κωνσταντακατου  πιστευω οτι ειναι η πιο ορθη και η πιο σωστα τεκμηριωμενη.Αλλωστε μην ξεχνατε οτι σε ολα υπαρχουν κανονες και διαδικασιες οι οποιες ακολουθουνται   τουλαχιστον σε αλλες πιο εξελιγμενες μοντελιστικα χωρες εμεις μπορει να μην ειμαστε στο επιπεδο τους ακομα ,αλλα  αμα υπαρχει ορθη λογικη και σωστες προτασεις που θα παει μια μερα θα τους ανταγωνιζομαστε επαξια .


    Φιλικα Κωνστας Αντωνιος


     angel angel Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #42 στις: Σάββατο, 10 Δεκ 2005, 00:51:56 »

    Γεράσιμε,

    φαντάζομαι ότι αν είναι και κατασκευαστής και χειριστής, τότε πρόκειται για την "κανονική" περίπτωση που ισχύει και τώρα, κατεβαίνει δηλαδή στην επίσημη κατηγορία  F4C-GR.

    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν το μοντέλο είναι από κιτ. Αρκεί να είναι πραγματικό κιτ, με μη ολοκληρωμένα μέρη του μοντέλου. Σου παρέχει όλα τα βασικά υλικά και δεν χρειάζεται να ψάχνεις. Όλη τη δουλειά εσύ την κάνεις. Τυχόν λεπτομέρεις όμως έτοιμες, π.χ. πολυβόλα, απομίμηση κινητήρα κλπ. που είναι έτοιμα πρέπει να τα δηλώνεις.

    Το επόμενο στάδιο από πλευράς πρόκλησης και δυσκολίας είναι η κατασκευή από σχέδια. Έχει το πλεονέκτημα ότι κάποιος έχει ήδη μελετήσει και λύσει τα κατασκευαστικά προβλήματα του μοντέλου. Ψάχνεις να βρεις τα υλικά μόνος σου.

    Το scratch built είναι το τελευταίο στάδιο, όπου ξεκινάει κανείς μόνο με σχέδια και φωτογραφίες του πραγματικού αεροπλάνου, καθορίζει όλες τις κατασκευαστικές λεπτομέρειες και φτιάχνει τα δικά του σχέδια. Απαιτεί χρόνο, εμπειρία και διάθεση για πειραματισμό. Οπωσδήποτε μόνο μετά από 3-4 κατασκευές μοντέλων από σχέδια άλλων.

    Γιώργος

    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Gerasimos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19



    « Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 12 Δεκ 2005, 21:29:14 »

    Γιωργο (Κανδυλακη) Καλησπερα

    Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Η κατηγορια scale με ενδιαφερει πολυ και οι κατασκευες απο κιτ. Με αγωνες δεν εχω ασχοληθει λογω ελλειψης χρονου αλλα πες μου που θα μπορουσα να μαθω περισσοτερα για της κατηγοριες και κανονισμους.
    Το Piper στι φωτο ειναι καταρχην ARF αλλα ξαναντυμενο με υφασμα και ξανακατασκευασμενο το μεγαλυτερο μερος απο μενα μετα απο πτωση.
    Ειχα κατασκευασει και ενα PIPER tomahawk kit της Airsail αλλα πηγε αδοξα απο παρεμβολη. Τωρα ετοιμαζομαι για το επομενο scale project Thumbs up

    Φιλικα

    Γερασιμος
    Καταγράφηκε
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2005, 02:29:55 »

    Λεπτομερειες θα μου πειτε αλλα τουλαχιστον στα ελικοπτερα  τουλαχιστον η μεγαλη κατηγορια  σε επιπεδο εχει ανεβει απο οτι ηταν πριν 2χρονια βεβαια σε αυτο βοηθησαν οι εμπειριες των αθλητων μας που πηγαν στο εξωτερικο ειτε σαν εθνικη ομαδα ειτε σαν παρατηρητες τωρα θα συμφωνησω με τον κυριο παπαδοπουλο οτι υπαρχοΥν 3 κατηγοριες η οποια πρωτη ειναι η πιο βασικη αλλα ξερετε κατι κανεις δεν ασχολειτε και δεν ξερω τον λογο εστω και αν υπαρχουν κινητρα (πληρωμενο ξενοδοχειο) εγω προσωπικα πληρωσω δεν πληρωσω δουλευω δεν δουλευω κανω προπονηση η δεν κανω θα παω να τιμησω τους αγωνες προσφατο παραδειγμα το πρωτο κριτηριο που εγινε φετος στην Λαρισα  το οποιο μη εχοντας πεταξει καθολου το προγραμμα εβγαλα οτι εβγαλα εστω και αν βγηκα τελευτεος τουλαχιστον εβαλα εναν ακομα αγωνα στα χερια μου η καλυτερα στα στικ μου  λοιπον ολα αυτα που γραφω εχουν εναν σκοπο

    ΟΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΤΗΣΗ  KAI ΑΣ ΒΓΕΙ ΤΕΛΕΥΤΕΟΣ

    οι δικαιολογες δεν ηξερα δεν ακουσα για μενα δεν ισχυουν ο αγωνας ειναι αγωνας τα παντα ανατρεποντε τα παντα ειναι πιθανα ακομα και ο τελευτεος με κακες εκτιμησεις των αλλων διαγωνιζομενων μπορει να βγει πρωτος και ξερετε και κατι αλλο οι κριτες εστω και αυτοι που εχουμε κρινουν  με βαση  αυτο που  εχουν διαβασει στους κανονισμους και κανενας δεν μπορει να τους αμφισβητησει οποιος το θελει μπορει να το κανει καταθεωντας ενσταση η οποια η θα γινει αποδεκτη η οχι και πληρωνοντας και το αναλογο χρηματικο  ποσο σε περιπτωση που την χασουν εγω προσωπικα 4 χρονια στην μεγαλη κατηγορια των ελικοπτερων αλλα ουτε και στις μικροτερες δεν εχω δει κανενα να το κανει εστω και αν καποιες φορες επρεπε να γινει

    Αυτα απο εμενα

    Κωνστας Αντωνιος 
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: Αγωνες και ΕΛΑΟ - Αγώνες κατηγορίας Scale
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.