Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 13:55:20

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 13:55:20

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304435
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 149
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 134
    Totale: 134
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"  (Letto 10666 volte)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « il: Giovedì, 13 Feb 2014, 19:40:54 »

    Σαφώς και δεν πρόκειται για τηλεκατευθυνόμενο ιπτάμενο δίσκο.. αλλά για ένα Over Powered ελικόπτερο.

    Από παλιά υπήρχε η "ανάγκη" - απληστία το λέω εγώ - για περισσότερη δύναμη στα ελικόπτερα..

    Στα 30άρια ελικόπτερα βάζαμε 50άρια μοτέρ, στα 50άρια βάζαμε 55άρια, στα 60άρια βάζαμε 70άρια ή 90άρια, μετά μπήκαμε στα ηλεκτρικά, στα θερμικά αργότερα για τα 90 άρια είχαμε τα 105 και φτάσαμε μέχρι και τα 120άρια!

    Μερικοί πήγαν και σε flybarless με πρόσχημα τη.. μικρότερη αντίσταση στον αέρα άρα περισσότερη δύναμη στο στροφείο λόγο της έλλειψης του flybar και των paddles.. οκ..

    Πηγαίνοντας αντίθετα από τη μόδα που επιτάσσει ηλεκτρισμό και flybarless, το δικό μας over powered project είναι λίγο διαφορετικό.. και ελπίζουμε να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από τα σύγχρονα υπερ-τροφοδοτούμενα λειψά "φιλικά προς το περιβάλλον" πυραυλο-ελικόπτερα!

    Ένα ελικόπτερο στο μέγεθος 600αριού με πτητικά χαρακτηριστικά και δύναμη 700αριού..
    οκ η δύναμη σύμφωνα με το λόγο (βάρος / ιπποδύναμη) θα είναι λίγο περισσότερη απ' το συνηθισμένο..  Στριφογύρισμα ματιών

    Σκοπός δεν είναι ένα ελικόπτερο για καθημερινή χρήση.. ούτε να αποδείξουμε κάτι στις άλλες κατηγορίες αερομοντελιστών, σκοπός είναι η επιτυχία της πατέντας, ένα καλό WOW! Factor, η δημιουργική ενασχόληση του φετινού χειμώνα η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα ένα κατασκεύασμα που δεν θα περνά εύκολα απαρατήρητο και θα αξίζει τον κόπο και το χρήμα που θα επενδύσουμε σε αυτό.

    Παλιότερα υπήρξε κάτι αντίστοιχο που στη περίπτωσή μας ήταν πολύ χρήσιμο στο να λυθούν πιο γρήγορα κάποια προβλήματα που θα αναλύσουμε παρακάτω.. αυτό ήταν ένα TREX 600 με 70άρι ή και 90άρι μοτέρ.. μετά την άνοδο των ηλεκτρικών όμως, τέτοιες προσπάθειες εγκαταλείφτηκαν.

    Έτσι λοιπόν θα σας παρουσιάσουμε, ίσως και το μοναδικό στον κόσμο, TREX 600 Nitro με YS 120 SR! Ναι καλά βλέπετε.. YS 120 SR!

    to be continued..
    « Ultima modifica: Giovedì, 13 Feb 2014, 20:35:48 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #1 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 06:13:13 »

    TREX 600 Nitro με YS 120 SR   Εκπληξη

    Περιμένουμε να δούμε
    το  Τ Ε Ρ Α Σ   Thumbs up
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #2 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 07:30:35 »

     Thumbs up

    Καααλα  με την μεγαλη σιγουρια της γραφης σου θελεις να πιστεψουμε ότι θα τοοο στησεις

    Γιατι κατι μου λεει ότι το εγχείρημα σου όχι μονο το έστησες με επιτυχια αλλα το πετας ειδη

    Όπως και να εχει μπραβο Χαμόγελο
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318


    HI ALL


    « Risposta #3 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 09:29:18 »

    μιλαμε για πολυ λαδιλα!!!
    αλλος με τρεξ 600 14ασελο?! laugh
    Loggato

    live simply, so other people can simply live!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #4 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 10:13:09 »

    Με 90αρι βαζεις περιπου 6-7 πτισης στο γαλονη, με αυτο αραγε?
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #5 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 10:46:11 »

    Με 90αρι βαζεις περιπου 6-7 πτισης στο γαλονη, με αυτο αραγε?

    Ισως και περισσότερο...

    μιλαμε για πολυ λαδιλα!!!
    αλλος με τρεξ 600 14ασελο?! laugh

    Όντως ο 120 βγάζει πράμα.. Αλλά με ένα καλό muffler deflector κάτι γίνεται..

    TREX 600 Nitro με YS 120 SR   Εκπληξη

    Περιμένουμε να δούμε
    το  Τ Ε Ρ Α Σ   Thumbs up

     Wink

    Thumbs up

    Καααλα  με την μεγαλη σιγουρια της γραφης σου θελεις να πιστεψουμε ότι θα τοοο στησεις

    Γιατι κατι μου λεει ότι το εγχείρημα σου όχι μονο το έστησες με επιτυχια αλλα το πετας ειδη

    Όπως και να εχει μπραβο Χαμόγελο


    Ισχύει.
    Το ελικόπτερο πετάει.

    Απλά θα γίνει λεπτομερής αναφορά στη διαδικασία για να είναι όσο πιο ξεκάθαρη γίνεται..
    Για την περίπτωση που κάποιος δεν υπακούσει την εντολή " Μη το δοκιμάσετε στο σπίτι" και θελήσει να κάνει κάτι αντίστοιχο.  idiot2

    Δεν θέλω να κάνω κάτι πρόχειρο οπότε υπομονή, στο τέλος θα υπάρχει πολύ καλό υλικό για το συγκεκριμένο project τόσο απο πληροφορίες όσο και απο φωτογραφίες και βίντεο.
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #6 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 10:55:51 »

    Αρχίσαμε λοιπόν με ένα φυσιολογικό TREX 600 Nitro Limited Edition στη Flybared  έκδοσή του, το οποίο μετά από μερικές πτήσεις με έναν OS 55HZ-H, μια μέρα αναγκάστηκε να προσγειωθεί με autorotation και μετά από αυτή την προσγείωση δεν μπόρεσε να ξανά απογειωθεί... ( το εσωτερικό του μοτέρ είχε γίνει ένα άμορφο συνονθύλευμα από αλουμίνιο, ατσάλι και χαλκό).

    Τέλος πάντων. Στο θέμα μας..

    Τα πιο βασικά προβλήματα όταν αρχίζεις να ξεφεύγεις από το ευαγγέλιο (manual) του κατασκευαστή και αρχίζεις τις διαολιές (πατέντες) με διαφορετικά μοτέρ ή εξαρτήματα από αυτά που είναι κατασκευασμένο να δέχεται ένα ελικόπτερο, είναι οι διαστάσεις, η σχέση μετάδοσης, οι ευθυγραμμίσεις των κινητών μερών και η ΑΣΦΑΛΕΙΑ λόγω της αντοχής των μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών του ελικοπτέρου. Με το τελευταίο να είναι το πλέον σημαντικό!

    Έχουμε ένα σασί ελικοπτέρου που έχει κατασκευαστεί για 50άρια άντε μέχρι 60άρια μοτέρ και εμείς θα του βάλουμε 120άρι το οποίο προορίζεται για 700άρια και άνω, ελικόπτερα...

    Αν υπολογίσουμε λοιπόν ότι το OS105 αποδίδει 3.75 ίππους, το YS 120 σίγουρα θα ξεπερνά τους 4 ίππους και αυτοί πρέπει να καλπάζουνε μέσα σε ένα σασί μεγέθους και βάρους 600αριού!

    Το κεντρικό στροφείο, το ουριαίο στροφείο και ο άξονας μετάδοσης στο δεύτερο, είναι ευτυχώς κατασκευασμένα με προδιαγραφές που θα ζήλευαν πολλά 700άρια μοντέλα. Άρα δεν έχουμε πρόβλημα εδώ.
    Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ο σκοπός για τον οποίο προορίζονται τα μοντέλα της Align που δεν είναι άλλος από το δυνατό 3D.. Εμείς δεν ξέρουμε καν πως γίνεται αυτό οπότε δεν θα πετάξει ποτέ έτσι.. Θα αρκεστούμε σε sport πτήση άντε και mid-3D..
    Και σαφώς δεν είμαστε τόσο αφελείς ώστε να πιστεύουμε ότι ο Tareq και οι άλλοι "εξωγήινοι" πετάνε τα ελικόπτερά τους (ανεξαρτήτως μεγέθους) με κινητήρες του εμπορίου..

    to be continued..
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #7 il: Venerdì, 14 Feb 2014, 14:21:59 »

    Σε πρώτη φάση έχουμε έρευνα..

    Έπρεπε να εξασφαλίσουμε πάνω απ' όλα την ασφάλεια.

    Άρα και τη σωστή σχέση μετάδοσης ( gear ratio ), διότι η διάμετρος του στροφείου δεν θα αλλάξει !

    Δεν θα επιμηκύνουμε το 600άρι σε 700άρι ή παραπάνω ( stretching ).
    θα κρατήσουμε την κεφαλή και το στροφείο όπως έχει άρα τα γρανάζια δεν μπορούν  να συνεργαστούν με τον YS 120SR ..

    Ένας OS 50 Ηyper - αποδίδει την ονομαστική του ιπποδύναμη στις 17000 - 18000 στροφές.
    Οπότε για να έχουμε στο στροφείο 2000~2200 στροφές σε αυτό το εύρος λειτουργίας του κινητήρα, ο κατασκευαστής έχει χρησιμοποιήσει γρανάζια τα οποία δημιουργούν σχέση μετάδοσης της τάξης του 8,5.

    Στην προκειμένη περίπτωση το κεντρικό γρανάζι έχει 170 δόντια και το γρανάζι του μοτέρ έχει 20 δόντια ( Gear Ratio : 170/20=8,5 ).

    Εμείς όμως θέλουμε να έχουμε τις 2000~2200 στροφές στο στροφείο με τον YS 120...
     
    Όσο μεγαλώνει ο κυβισμός ενός κινητήρα μπορεί να αυξάνεται το μέγεθός του, η ιπποδύναμη και η ροπή του, αλλά μειώνονται οι στροφές στις οποίες αυτός αποδίδει..

    Αυτό οφείλεται στην αδράνεια που είναι ανάλογη με το μέγεθος κινητών μερών και μηχανικών εξαρτημάτων.

    Ο YS 120SR έχει πρακτικό εύρος στροφών 2000 ~ 16000 στροφές / λεπτό..
     
    Οπότε με τα γρανάζια του TREX 600 θα έχουμε 15000 / 8,5 = 1764 στροφές!
    Απλά απαγορευτικό!

    Διότι το κεντρικό στροφείο δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει τις 2000 στροφές / λεπτό και στην προσπάθεια να γίνει αυτό το πιο πιθανό είναι να καταστραφεί ο κινητήρας από υπερστροφία ή να χαθεί και ο έλεγχος του ελικοπτέρου λόγω κραδασμών με ότι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν στον τομέα της Ασφάλειας!

    Η σχέση μετάδοσης πρέπει να μειωθεί δραστικά διότι όχι μόνο έχουμε μεγαλύτερο κινητήρα, αλλά δεν θέλουμε να μεγαλώσουμε και τη διάμετρο του κεντρικού στροφείου. Θέλουμε να έχουμε ένα 600άρι ελικόπτερο.

    Επίσης στόχος είναι ένα ακούραστο μοτέρ το οποίο δεν θα υπερ-στροφάρει για να πιάσει το κεντρικό στροφείο τις απαραίτητες στροφές για να πετάξει σωστά, καθώς και η λειτουργία του κινητήρα να είναι ελαφρώς πιο χαμηλά σε στροφές για να ελαττώσουμε τους κραδασμούς που παράγονται από ένα τόσο μεγάλο μοτέρ σε σασί με προδιαγραφές για 50άρι μοτέρ.

    Εξάλλου δεν υπάρχει λόγος να φτάσουμε στα όρια τον κινητήρα αφού η ροπή που αποδίδει, για το μέγεθος του ελικοπτέρου, είναι κάτι παραπάνω από αρκετή..  Ποοολύ άνεση

    to be continued..
    Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #8 il: Sabato, 15 Feb 2014, 08:34:31 »

    Πότε θα γράψεις την ενότητα 4 ?

    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #9 il: Sabato, 15 Feb 2014, 10:40:19 »

    Εδώ λοιπόν αντιμετωπίζουμε το πρώτο μας πρόβλημα, στο κομμάτι μετάδοσης της κίνησης, το οποίο για να λυθεί θα πρέπει να βρούμε ένα άλλο γρανάζι (pinion) ώστε να μας "διορθώσει" την σχέση μετάδοσης σύμφωνα με τις ανάγκες μας.

    Η λύση είναι η εξής :

    Κρατώντας το κεντρικό γρανάζι στα 170 δόντια, με επιθυμητό εύρος λειτουργίας του κινητήρα να είναι στις 14000~15000 στροφές / λεπτό και στο κεντρικό στροφείο του ελικοπτέρου 2000~2300, χρειαζόμαστε ένα μεγαλύτερο γρανάζι για την καμπάνα του συμπλέκτη ( pinion ).

    Άρα με σταθερές τιμές, τις 15000 στροφές το λεπτό και τα 170 δόντια του κεντρικού γραναζιού, έχουμε τις εξής επιλογές :

    170 Τ / 20 Τ = 8,50  -----  15000 / 8,50  = 1764 στροφές - (καλό για 800άρι +)
    170 Τ / 21 Τ = 8,09  -----  15000 / 8,09  = 1854 στροφές - (καλό για 800άρι)
    170 Τ / 22 Τ = 7,72  -----  15000 / 7,72  = 1943 στροφές - (καλό για 700άρι & 800άρι)
    170 Τ / 23 Τ = 7,39  -----  15000 / 7,39  = 2029 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι)
    170 Τ / 24 Τ = 7,08  -----  15000 / 7,08  = 2118 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι)
    170 Τ / 25 Τ = 6,80  -----  15000 / 6,80  = 2205 στροφές - (καλό για 600άρι)

    Τελικά αποφασίσαμε ότι θα χρησιμοποιήσουμε 24άρι γρανάζι, άρα σχέση μετάδοσης 7.08 και με περίπου 2200 στροφές το λεπτό, ο κινητήρας θα λειτουργεί ακούραστος σε χαμηλές στροφές και θερμοκρασίες αφού το φορτίο για αυτόν θα είναι παιχνιδάκι...
     
    Πιθανόν να είναι και η τέλεια επιλογή με blades κεντρικού στροφείου στα 620ΜΜ..

    Στο μηχανουργείο λοιπόν ολοταχώς και voilà!

    Εγένετο γρανάζι 24 δοντιών..





    to be continued..
    « Ultima modifica: Sabato, 15 Feb 2014, 10:53:06 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #10 il: Sabato, 15 Feb 2014, 10:56:23 »

    Ερώτηση χαζού.  idiot2

    Γιατί δεν πήγατε στην επιλογή --170 Τ / 23 Τ = 7,39  -----  15000 / 7,39  = 2029 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι) -- 
    έτσι ώστε να έχετε χαμηλές στροφές στο στροφείο 60αρια blades με υπερβολική δύναμη, και εάν χρειαζόσασταν περισσότερες
    στροφές, θα ανεβάζατε λίγο τις στροφές στον κινητήρα [ στις 16000 άρα 2.165 στο στροφείο ] ?
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #11 il: Sabato, 15 Feb 2014, 11:07:31 »

    Ερώτηση χαζού.  idiot2

    Γιατί δεν πήγατε στην επιλογή --170 Τ / 23 Τ = 7,39  -----  15000 / 7,39  = 2029 στροφές - (καλό για 600άρι & 700άρι) -- 
    έτσι ώστε να έχετε χαμηλές στροφές στο στροφείο 60αρια blades με υπερβολική δύναμη, και εάν χρειαζόσασταν περισσότερες
    στροφές, θα ανεβάζατε λίγο τις στροφές στον κινητήρα [ στις 16000 άρα 2.165 στο στροφείο ] ?

    Δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις.. Υπάρχουν μόνο χαζές απαντήσεις.

    Ήταν ένα θέμα το οποίο μας απασχόλησε αρκετά..

    Ο λόγος λοιπόν για τον οποίο καταλήξαμε στα 24 δόντια συνεπώς και σε gear Ratio 7.08 ήταν ότι με το 23 γρανάζι αν θέλαμε να παίξουμε σε υψηλότερες στροφές στο στροφείο ( 2250~2300 ) θα έπρεπε ο κινητήρας να λειτουργήσει στις 16600 ~ 17000 στροφές το λεπτό.

    Αυτό με το φορτίο του δίσκου που είναι πολύ μικρό για τη ροπή του YS 120 θα ήταν καταστροφικό διότι θα λειτουργούσε σε τόσο υψηλές στροφές σχεδόν στον αέρα!

    Οπότε αποφασίσαμε να μην ζορίσουμε τον κινητήρα στα ψηλά αλλά να του δώσουμε περισσότερο βήμα σε χαμηλότερο εύρος στροφών.

    Έτσι και αλλιώς με αυτό το setup το ελικόπτερο δεν θα μάθει ποτέ τι είναι bogging...  Στριφογύρισμα ματιών
    Loggato

    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 483



    « Risposta #12 il: Sabato, 15 Feb 2014, 12:35:35 »


    σωστότατος μου ακουγεσε Χαμόγελο

    μεγαλο ενδιαφερον απο αποψη θεωρητικης γνωσης αποτελει τουλαχιστον για εμενα το thread οπως εξελισσεται

    σου ειμαι υποχρεος

     Thumbs up

    για συνέχα
    Loggato

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #13 il: Sabato, 15 Feb 2014, 12:37:57 »


    μεγαλο ενδιαφερον απο αποψη θεωρητικης γνωσης αποτελει τουλαχιστον για εμενα το thread οπως εξελισσεται


    Αυτός είναι και ένας από τους στόχους του θέματος..  Thumbs up

    thanks & stay tuned..
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #14 il: Sabato, 15 Feb 2014, 17:40:47 »

    Αφού λοιπόν έχουμε το γρανάζι και λύσαμε το πρόβλημα με την σχέση μετάδοσης...

    Το δεύτερο μεγάλο πρόβλημα ήταν η τοποθέτηση του κινητήρα στο σασί του μικρού ελικοπτέρου..

    Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πολύ γνωστά..

    Oταν θέλεις να κάνεις μια πατέντα επιστρατεύεις μέγγενη, τρυπάνια, τροχούς, dremel, ότι άλλο εργαλείο υπάρχει διαθέσιμο στο μοντελιστικό εργαστήρι σου, φαντασία, ένα βαρέλι καφέ και αν είσαι και καπνιστής συν ένα καράβι τσιγάρα... (σαν αυτό στο Ναυάγιο στη Ζάκυνθο..)  Cheesy

    Έτσι λοιπόν ξεκίνησε ο "κανιβαλισμός" επάνω στο σασί του TREX 600 ώστε να χώσουμε το μοτέρ - τέρας μέσα σε αυτό..

    Εντέλει αυτό έγινε εφικτό μετά από 6 ώρες δουλειάς, 1 σπασμένο τριπάνι, 5 σπασμένα τροχάκια του dremel,αρκετές γρατζουνιές και κοψίματα στα δάχτυλα, επικαλούμενοι πολλούς αγίους (που μόλις τελείωσαν επινοήσαμε και μερικούς ακόμη..) και στο τέλος το μοτέρ μπορούσε να σταθεί σχετικά ίσια (?) μέσα στο σασί του κακόμοιρου TREX 600...
    Το ξεχειλώσαμε.....   Στριφογύρισμα ματιών

































    to be continued..
    Loggato

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #15 il: Sabato, 15 Feb 2014, 18:11:11 »

    Ωραίος…!! Θα ήθελα πολύ να το δώ απο κοντά..! Περιμένω  Video..!

    Loggato
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #16 il: Sabato, 15 Feb 2014, 18:31:22 »

    Video...to be continued.. Please

    Μπράβο, τρομερή δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #17 il: Sabato, 15 Feb 2014, 18:34:38 »

    Video...to be continued.. Please
    Μπράβο, τρομερή δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Ωραίος…!! Θα ήθελα πολύ να το δώ απο κοντά..! Περιμένω  Video..!

    Παιδιά μη βιάζεστε! Θα έρθει και το βίντεο..

    Είμαστε ακόμη στην αρχή.. αυτό που βλέπετε είναι η demo έκδοση...
    Η τελική έκδοση δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βλέπετε τώρα..  Ανεση

    Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

    Loggato

    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #18 il: Sabato, 15 Feb 2014, 19:52:22 »

    Φοβερο.Μπραβο Διονυση.Σουζες θα κανει Thumbs up
    Loggato

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 6.247


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Risposta #19 il: Sabato, 15 Feb 2014, 21:15:24 »

    Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

    Διονύση αυτά περιμένω!!!  Cheesy 

    Μπράβο για την όλη προσπάθεια και υλοποίηση αυτής!!!  Thumbs up

    Ξέρω ότι το έχεις, έχω ακόμα στο μυαλό μου τις παλιότερες μετατροπές σου!!!  Wink
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #20 il: Sabato, 15 Feb 2014, 21:36:05 »

    Φοβερο.Μπραβο Διονυση.Σουζες θα κανει Thumbs up

     Thumbs up

    Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

    Διονύση αυτά περιμένω!!!  Cheesy  


    Αν και ο χρόνος είναι περιορισμένος για "πατέντες", πάντα υπάρχει η όρεξη για νέες..
    κάποιες από αυτές, που και που, πετυχαίνουν κιόλας..

     Thumbs up  

    Πραγματικά το τελικό μοντέλο δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις φωτογραφίες..

    Απλά έπρεπε να περάσουμε αυτό το στάδιο για να "επιβεβαιώσουμε" τις υποψίες μας για τα προβλήματα, που είναι λογικό ότι δημιουργούνται σε τέτοιες περιπτώσεις,
    αλλά έπρεπε να λυθούν.. και να στρωθεί και το "μοτεράκι"..  Wink

    Λίγο υπομονή και θα έχουμε και τη δεύτερη φάση του μονταρίσματος..
    « Ultima modifica: Domenica, 16 Feb 2014, 13:26:16 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #21 il: Domenica, 16 Feb 2014, 13:04:47 »

    Οι πρώτες πτήσεις αυτού του πρότυπου ξεχειλωμένου Over Powered TREX 600, με τον YS120 αρκετά μπουκωμένο και με τα 600ΜΜ Main Blades της Align στις 14 μοίρες.., έδειξαν ότι το συγκεκριμένο setup είναι πολλά υποσχόμενο..

    Όπως αποδείχτηκε στις δοκιμαστικές πτήσεις, οι μετρήσεις και οι επιλογές μας ήταν σωστές όχι μόνο στη θεωρία και στην πράξη!  Thumbs up

    Αν και η εκκίνηση ενός μπουκωμένου YS 120 πραγματικά είναι ένα θέμα αρκετά εκνευριστικό,  tickedoff κάνοντας τις επιγραφές στις μίζες τύπου "Heavy Duty Starter" να δείχνουν γραφικές..

    Μπορώ να πω ότι το ελικόπτερο ήταν αρκετά εντυπωσιακό στον αέρα, ειδικά για όσους δεν γνώριζαν το παρασκήνιο.. με την απορία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους
     Εκπληξη "Τι μοτέρ φοράει αυτό ρε Huh"..  

    Επίσης, μετά από ένα γαλόνι καύσιμο ( Cool Power 20% Heli ) αν και από άποψη θερμοκρασιών ήμασταν κάτι παραπάνω από καλά ( peace of cake για τον 120  Ποοολύ άνεση ..), φάνηκαν και οι αδυναμίες οι οποίες έπρεπε να λυθούν για να θεωρηθεί το project πλήρως λειτουργικό άρα και επιτυχημένο.

    Να μπορέσουμε δηλαδή να έχουμε ένα μοντέλο το οποίο θα λειτουργεί απροβλημάτιστα, χωρίς φθορές ( πέραν του φυσιολογικού ), με αντοχή στον χρόνο και οι ανάγκες συντήρησής του να παραμένουν γενικά, στα απολύτως απαραίτητα και όχι ειδικά λόγο μηχανικών σφαλμάτων της μετατροπής.
    Και το σημαντικότερο, να είναι ασφαλές για τον χειριστή αλλά και τους γύρω του.

    Τις αδυναμίες αυτές λίγο - πολύ τις είχαμε φανταστεί και περιμέναμε να εκδηλωθούν..

    Ευτυχώς ο YS 120 "επιτάχυνε" τη διαδικασία και έτσι μπορέσαμε πολύ σύντομα να έχουμε δεδομένα για το πως θα πρέπει να συνεχίσουμε..

    to be continued..
    « Ultima modifica: Domenica, 16 Feb 2014, 13:27:25 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #22 il: Domenica, 16 Feb 2014, 15:21:53 »

    Τι θα γίνει ρε Διονύση, πάντα στο καλύτερο μας κοβεις  Azn

    Θα γίνει κατι τελικά σαν σήριαλ μου φαίνεται το thred / ενότητα.
    Πλάκα κάνω


    Περιμένουμε την συνέχεια, με αγωνία.
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #23 il: Lunedì, 17 Feb 2014, 15:03:59 »

    Τι θα γίνει ρε Διονύση, πάντα στο καλύτερο μας κοβεις  Azn

    Θα γίνει κατι τελικά σαν σήριαλ μου φαίνεται το thred / ενότητα.
    Πλάκα κάνω

    Περιμένουμε την συνέχεια, με αγωνία.

     lalala
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #24 il: Lunedì, 17 Feb 2014, 15:05:57 »

    Είναι απολύτως λογικό όταν φτιάχνεις κάτι με το χέρι, να μην έχει την ακρίβεια ενός cnc μηχανήματος και όταν όλο αυτό το υπερφορτώνεις και με μηχανικές καταπονήσεις που ξεπερνούν το 200% από τα δεδομένα του κατασκευαστή, τα πράγματα να γίνονται επικίνδυνα και τα προβλήματα να αυξάνονται εκθετικά!


    Ποια ήταν αυτά τα προβλήματα?

    - Οι κραδασμοί ήταν λίγο περισσότεροι από το επιθυμητό.

    Δεν ήταν υπερβολικοί αλλά με καλύτερες μετρήσεις στο σασί, καλύτερες ευθυγραμμίσεις και μερικές ενισχύσεις σε κρίσιμα σημεία (με ανθρακονήματα & Αλουμίνιο ) θα ήταν πολύ καλύτερα, ίσως και τέλεια.

    - Η φθορά του συστήματος μετάδοσης, λόγω δύναμης και λάθος στις ευθυγραμμίσεις.

    Συμπλέκτης ( clutch ), περμανίτης ( cutch liner ), κεντρικό γρανάζι ( main rotor gear ) είναι μερικά από τα εξαρτήματα για τα οποία πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αναβάθμισής τους, έτσι ώστε να προβλέψουμε το χειρότερο.

    Εκτός από την καλύτερη ευθυγράμμιση βάσης κινητήρα, συμπλέκτη, και καμπάνας συμπλέκτη, οι δοκιμές έδειξαν ότι απαιτείται η χρήση αναβαθμίσεων τύπου Heavy duty για να αντέξουν τη δύναμη και τις καταπονήσεις του YS 120..

    Έτσι λοιπόν :

    Ο original συμπλέκτης αντικαταστάθηκε με ισχυρότερο ( Heavy Duty ) συμπλέκτη από την εταιρεία Lynx.

    Ο περμανήτης ( clutch liner ) της Align αντικαταστάθηκε με Heavy Duty Clutch Liner της Hirobo.

    To original πλαστικό Engine Bearing Block που κρατά σταθερή την απόσταση μεταξύ των γραναζιών ( mesh distance ) αντικαταστάθηκε με το μεταλλικό της ίδιας εταιρείας που έχει βγάλει ως αναβάθμιση για το TREX 600Ν.


    to be continued..
    « Ultima modifica: Lunedì, 24 Feb 2014, 22:04:24 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #25 il: Mercoledì, 19 Feb 2014, 18:52:51 »

    Όσο αφορά τώρα το σασί και τη βάση του κινητήρα, είμαστε τυχεροί διότι υπάρχει έτοιμο kit από το Infinity Hobby, αναβάθμισης Trex 600 σε 90 κομμένο σε cnc και έρχεται μαζί με βάσεις για 90άρια μοτέρ..



    Αφού λοιπόν ο YS120 έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον YS 91 δεν θα χρειαστεί να ανακαλύψουμε τον τροχό!
    Απλά θα το κάνουμε λίγο πιο άκαμπτο ( rigid ) για χάρη του 120..
    Φύλαγε τα ρούχα σου..  Ποοολύ άνεση

    Θα αντικαταστήσουμε λοιπόν τις πατέντες στις βάσεις και τα main frames του TREX 600 με third part (αυτά του Infinity Hobby για τη μετατροπή σε 90).

    Τις ενισχύσεις για τη δική μας μετατροπή σε 120, θα τις φτιάξουμε από τα original main Frames που ήδη έχουμε κατακρεουργήσει με το αγαπημένο μας dremel...

    Δηλαδή το original σασί της Align πλέον θα παίξει τον ρόλο του βοηθητικού ( Ι4..  Tongue ).

    Με την γνωστή (απ' την κατασκευή ανθρακονημάτων) τεχνική ως "sandwich" θα κάνουμε το σασί πιο στιβαρό και άκαμπτο αλλά με κάποια μπιχλιμπίδια ακόμη θα το κάνουμε να δείχνει και λίγο πιο όμορφο επίσης.. έτσι και για τη μόστρα βρε αδερφέ..  Ποοολύ άνεση

    Για τη μέγιστη ακαμψία του σασί αλλά και την ενίσχυσή του για τις δυνάμεις που θα υποστεί, εκτώς από κομμάτια των original main frames, χρησιμοποιήσαμε τις παρακάτω αναβαθμίσεις :

    Align Metal Engine Bearing Block.



    KDE Main rotor Trusted Bearing Blocks.



    KDE Metal Gyro mount.



    KDE Metal electronics Mount.



    Lynx Carbon Skids με blocks αλουμινίου.



    Επίσης το τρίτο bearing block του κεντρικού άξονα (το κάτω-κάτω) είναι πλαστικό... αυτό θα αντικατασταθεί με ένα από τα μεταλικά original του TREX600 που τώρα περισσεύουν..

    Υπάρχει και η σκέψη να αλλάξουμε και το πλαστικό mount που φέρει τα γρανάζια για την μετάδοση στο ουριαίο στροφείο με αυτό..



    Με αυτές τις αλλαγές αλλά και τις προσθήκες από ανθρακονήματα (doublers), το τελικό σασί θα είναι πραγματικά ισχυρό και άκαμπτο ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στο να δεχθεί τον YS 120..
     
    Οι παραγγελίες των ανταλλακτικών έγιναν από το κατάστημα μοντελισμού εδώ στη Ζάκυνθο, το Scale models Zante Club όπου ο ιδιοκτήτης και φίλος Πέτρος Καλόφωνος ανέλαβε τη συλλογή τους από διάφορα μέρη του πλανήτη, ως ένας εκ των ηθικών αυτουργών του "εγκλήματος"..

    Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβούν και φωτογραφίες με τη διαδικασία της συναρμολόγησης και βίντεο ώστε να κλείσουμε το κεφάλαιο TREX 600 με  YS120SR

    to be continued..
    « Ultima modifica: Giovedì, 20 Feb 2014, 13:50:24 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #26 il: Sabato, 22 Feb 2014, 20:54:25 »

    Διονύση, Σαβ/κο, και δεν γράφεις κανένα απο τα επόμενα επεισόδια ?
    Γιατί μας αφήνεις στο περίμενε ?

    Please publish the next chapter.
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #27 il: Sabato, 22 Feb 2014, 21:31:31 »

    Διονύση, Σαβ/κο, και δεν γράφεις κανένα απο τα επόμενα επεισόδια ?
    Γιατί μας αφήνεις στο περίμενε ?

    Please publish the next chapter.

    Πιθανότατα αύριο το βραδάκι να το δείτε πως είναι και στην τελική του μορφή..
    Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δεν υπάρχει χρόνος..

     Wink
    « Ultima modifica: Domenica, 23 Feb 2014, 00:18:21 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #28 il: Lunedì, 24 Feb 2014, 21:45:31 »

    Η κατασκευή τελείωσε με το ελικόπτερο εντέλει να αποτελείται από τα εξής καλούδια :

    Kit:

    TREX 600N Limited Edition (Fly-bar head).

    Radix Main Blades V2 625MM
    Radix Stubz 393 Paddles
    Radix Tail Blades V2 95MM
    Lynx Carbon Fiber Landing Skids
    Lynx Canopy Rod Set
    Infinity Hobby TREX 600 to 90 Carbon Fiber Main Frames
    Align Carbon Fiber Main Frames (ως ενισχυτικά - stiffeners)
    Align Carbon Fiber Tail Boom
    KDE Metal Electronics Carrier
    KDE Metal Main Rotor Bearing Blocks with Trust Bearings
    Quick UK Fuel Header Tank
    Fusuno Assassin Canopy

    Engine and Transmission :

    YS 120SR engine
    Hatori muffler 120FS - 3C
    Enya #3 Glow Plug

    Lynx Heavy Duty Clutch
    Align Metal Engine Bearing Block
    Hirobo Cluch Liner
    Infinity Hobby Engine Pinion Gear 24T
    Infinity Hobby Fan Hub Carrier Trex 600 - 90
    Align New Main Gear carrier ( Black )
    Align New Main Gear 170T ( Black )
    Align New Tail Autorotation Gear 180T ( Black )
    Align New Torque Tube Front Drive Gear Set ( Black )

    Electronics :

    3 X Align DS620 Cyclic Servos
    1 X Align GP780 Gyro
    1 X Align DS 650 Tail Servo
    1 X Blue Bird Throttle Servo

    Fomerco Arizona Voltage Regulator at 6V
    7.4V 3000 MAH Lipo Batt
    Aerospire Multigov Governor Unit
    Remote Glow Plug Ignition System

    --  Thumbs up



















    Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μοιραστήκαμε μαζί σας αυτή την εμπειρία και θα χαρούμε οι πληροφορίες αυτές να βοηθήσουν και κάποιον άλλο 'τρελό' (?) να φτιάξει το δικό του TREX 600 Powered by YS120SR!

    Δεν έχει νόημα να αναφέρω πόσο κόστισε τελικά αυτό το ελικόπτερο, είστε όλοι  αερομοντελιστές και μπορείτε να το υπολογίσετε έστω και χοντρικά.

    Επίσης δεν θα πω αν αξίζει τελικά τον κόπο και το κόστος μια τέτοια κατασκευή - μετατροπή..

    Ο κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικά κριτήρια τα οποία ορίζουν το τι αξίζει και τι όχι. Άρα είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό..

    Σημασία για μένα προσωπικά, φαντάζομαι και όσων ήταν κοντά στην όλη  διαδικασία, έχει η ικανοποίηση που προσφέρει η γνώση, η δημιουργία και το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθειας.

    Μερικοί θα σκεφτούν " δεν έπαιρνε ένα SAB να τελειώνει.."
    Μάλλον αυτοί είδαν μόνο τις φωτογραφίες.. οπότε καλό θα ήταν να πάνε στην πρώτη σελίδα και να αρχίσουν το διάβασμα για τους λυθούν οι απορίες.

    Μόλις κάνει καλό καιρό και έχω και λίγο χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες και βίντεο εν πτήση..  Thumbs up

    ΠΡΟΣΟΧΗ

    Κάνουμε αερομοντελισμό με ασφάλεια πάνω απ' όλα!
     
    Μερικές κατασκευές φτάνουν στα όρια μηχανικές και ηλεκτρονικές διατάξεις με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνες πέραν του φυσιολογικού.

    Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε εκτενής αναφορά στις λεπτομέρειες του project και όχι η απλή δημοσίευση 10 φωτογραφιών με τις μουτσούνες μας και το ελικόπτερο αγκαλιά, ικανοποιώντας τη ματαιοδοξία μας..

    Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί με τέτοιου είδους "πατέντες".  

    Η γνώση και η εμπειρία είναι πολύτιμα αγαθά και απαραίτητες προϋποθέσεις ειδικά σε περιπτώσεις σαν και αυτές. Κανείς δεν ξέρει τα πάντα, ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη..

    Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
     
    Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

    Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

    Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες!

    Στηρίξτε τους κατά-τόπους συλλόγους αερομοντελιστών.. τα οφέλη είναι πολλά και για τον καθένα ξεχωριστά και για το σύνολο..


    Με φιλικούς χαιρετισμούς από την όμορφη Ζάκυνθο,

    Γκούσκος Διονύσιος
    Συνιδιοκτήτης & Τεχνικός Υπεύθυνος Aeroworks Gr
    www.aeroworks.gr

    Καλόφωνος Πέτρος
    Ιδιοκτήτης Καταστήματος Scale Models - Zante Club
    www.zantemodelism.com

    Αθλητικός Σύλλογος Αερομοντελιστών Ζακύνθου.
    https://www.facebook.com/syllogos.aeromontelistwn.zakynthou

    « Ultima modifica: Lunedì, 24 Feb 2014, 22:23:50 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Risposta #29 il: Lunedì, 24 Feb 2014, 22:42:22 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #30 il: Lunedì, 24 Feb 2014, 23:10:45 »

    Μπράβο παιδες !!!
    Περιμένουμε να δούμε και το βίντεο, σύντομα.
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 442



    « Risposta #31 il: Martedì, 25 Feb 2014, 11:48:13 »

    Ενα μεγαλο μπραβο και απο εμενα  Thumbs up
    Για την κατασκευη και οχι μονο.    Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up
    Loggato

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #32 il: Martedì, 25 Feb 2014, 23:06:45 »

    Να 'στε καλά παιδιά.

    Βγήκε πραγματικά πολύ καλή κατασκευή.  Thumbs up
    Loggato

    levitron
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 293



    WWW
    « Risposta #33 il: Mercoledì, 26 Feb 2014, 03:21:49 »

    ΠΡΟΣΟΧΗ

    Κάνουμε αερομοντελισμό με ασφάλεια πάνω απ' όλα!
     
    Μερικές κατασκευές φτάνουν στα όρια μηχανικές και ηλεκτρονικές διατάξεις με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνες πέραν του φυσιολογικού.

    Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε εκτενής αναφορά στις λεπτομέρειες του project και όχι η απλή δημοσίευση 10 φωτογραφιών με τις μουτσούνες μας και το ελικόπτερο αγκαλιά, ικανοποιώντας τη ματαιοδοξία μας..

    Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί με τέτοιου είδους "πατέντες". 

    Η γνώση και η εμπειρία είναι πολύτιμα αγαθά και απαραίτητες προϋποθέσεις ειδικά σε περιπτώσεις σαν και αυτές. Κανείς δεν ξέρει τα πάντα, ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη..

    Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
     
    Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

    Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

    Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες!

    Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
     
    Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

    Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

    Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες! :

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    :
    Loggato

    raptor 90
    vario airwlf  90
    raptor 50
    t rex 700
    hobby king 600
    χαρικαιιν 550
    hobby king 500

    2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
    δεν ξερω τι εχω
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #34 il: Venerdì, 28 Feb 2014, 15:54:47 »

     Thumbs up

    Τελικά θα μπει και αυτό στην κατασκευή μας..
    Θα ανεβάσει τα επίπεδα ακαμψίας του σασί στο πίσω μέρος δραματικά αλλά θα κάνει το ελικόπτερο και πιο όμορφο.



    Και μιας που σε αυτό το ελικόπτερο δεν έχουν απομείνει και πολλά πράγματα από την μαμά εταιρεία.. Υπάρχει η σκέψη να αλλάξουμε και την original κεφαλή με μια Kasama για Trex 600..  Ποοολύ άνεση
    Έτσι γιατί ταιριάζει με τα χρώματα του canopy και του YS120SR.. Cheesy





    « Ultima modifica: Venerdì, 28 Feb 2014, 20:12:52 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #35 il: Sabato, 1 Mar 2014, 20:42:46 »

    Την περίπτωση να το κάνατε FBL, δεν την έχετε εξετάσει, έτσι ώστε
    το μοντέλο να είναι " και " σημερινό ?
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #36 il: Sabato, 1 Mar 2014, 23:49:08 »

    Την περίπτωση να το κάνατε FBL, δεν την έχετε εξετάσει, έτσι ώστε
    το μοντέλο να είναι " και " σημερινό ?

     knuppel2

    Ουδεμία περίπτωση..
    Loggato

    Pagine: 1 2 3 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.048 secondi con 28 queries.