Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:39:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:39:20

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 182
    Gesamt: 183
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: απογιωση καπουτ  (Gelesen 11580 mal)
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #15 am: Dienstag, 23 Jan 2007, 16:38:03 »

    Eίδες τελικά που δεν ήταν εντάξει η ουρά?Huh

    Αντε καλές πτήσεις τωρα!
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 458



    « Antwort #16 am: Dienstag, 23 Jan 2007, 17:33:55 »

    jkaper,

    Από περιέργεια μόνο για να μαθαίνουμε, μήπως το οριζόντιο σταθερό κοιτούσε λίγο προς τα πάνω;
    Τουλάχιστον εγώ αυτό φαντάστηκα γιατί το έχω πάθει στο παρελθόν.

    Γιώργος.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 23 Jan 2007, 17:40:00 von ggeorge42 » Gespeichert
    jkapet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 122



    « Antwort #17 am: Dienstag, 23 Jan 2007, 21:47:12 »

    οχι ενταξει ειναι το οριζοντιο...λιγο τα πτερυγια του ελεβατορ εχαναν κανα 2-3mm αλλα τα εφτιξα... τωρα να δουμε με της ροδες που ελεγε και ο dim στην προηγουμενη σελιδα!! Sad Sad
    Gespeichert

    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #18 am: Dienstag, 23 Jan 2007, 22:50:11 »

    Mήτσε βίδωσε το σκέλος πάλι στην άτρακτο. buck2

    Τοποθέτησε το αεροπλάνο σε ευθεία οριζοντία θέση πάνω στο τραπέζι,και φέρτο με το αλφάδι που αγόρασες.
    Πάρε μια γωνιά και ακούμπησε την στο χείλος προσβολής της πτέρυγας και σημάδεψε με μολύβι στο τραπέζι.
    Βάλε επίσης μια γραμμή στον πύρο της ρόδας.
    Μέτρα τη διαφορά και πές μας..Λογικά δέν πρέπει να περάσει 1 με 1.5cm.

    Δές και το extra για να μπείς στο κλίμα.


    * nbm.jpg (31.26 KB, 530x229 - angeschaut 374 Mal.)
    Gespeichert
    jkapet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 122



    « Antwort #19 am: Dienstag, 23 Jan 2007, 23:04:28 »

    Λοιπον dim.... απ'οτι βλεπω και στο σχεδιο που μου εστειλες...τα σκελη μου ειναι 2-4cm  ποιο μπροστα απο το χείλος της πτέρυγας μου..... βεβαια τωρα δεν εχω γωνια μαζι μου και θα παω αυριο να αγορασω..... παιζει τοσο μεγαλο ρολο τα σκελη να ειναι στην αρχη της πτερυγας?
    Gespeichert

    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 458



    « Antwort #20 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 10:19:01 »

    Παίδες,

    Συγνώμη και πάλι για την παρέμβαση, αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο.
    Από τη δική μου εμπειρία έχω δει ότι αν οι ρόδες είναι πολύ μπροστά, το μοντέλο "ψαρεύει" στην τροχοδρόμηση,
    αλλά δεν σηκώνεται πρόωρα η ουρά, γιατί ο μοχλός του βάρους ως προς τις ρόδες είναι μεγαλύτερος του κανονικού.
    Αν τελικά το κρατήσουμε ευθεία και πιάσει καλή ταχύτητα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην απογειωθεί.

    Άρα οι λόγοι για να μη σηκώνεται μπορεί να είναι η μικρή ταχύτητα λόγω του "ψαρέματος" και των συνεχών διορθώσεων, ή πολύ απλά ότι είχε μικρή κίνηση στο elevator και πολύ down στην αρχική ρύθμιση. Τα 2-3 χιλιοστά είναι πολύ σημαντικά στον αέρα, πάντως δεν μου μοιάζουν ικανά να "εξουδετερώσουν" ένα φυσιολογικό elevator.

    Ελπίζω να μην σας ζάλισα,
    Γιώργος

    Υ.Γ.
    Για τον έλεγχο του οριζόντιου σταθερού, ενοούσα ότι η χορδή του πρέπει να είναι παράλληλη με τη χορδή του φτερού.
    (Σε μερικά αεροπλάνα μπορεί να έχει και λίγο αρνητική γωνία, αλλά ποτέ δεν έχω δει το αντίθετο)
    Gespeichert
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #21 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 12:29:26 »

    Παίδες ο dim sofos είναι διαφωτιστικότατος!!!! Το σχέδιο που σας δίνει είναι ο σωστος τρόπος τοποθέτησης για να μην έχετε εκπλήξεις με τα "tail draggers".
    Αν τοποθετείτε τα σκέλη ελαφρώς πιο μπροστά απο το "leading edge" του φτερόυ οπως δείχνει το σχήμα του Μήτσου, αφενός το μοντέλο σταματάει να "ψαρεύει" στην απογείωση, αφεταίρου δεν έχετε "Nose overs" κατα την απογείωση και την προσγείωση. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι ανεπαίσθητα σε ένα σπόρ αεροπλανάκι, αλλά είναι σοβαρότατα προβλήματα σε "scale" αεροπλάνα καποιου μεγέθους με αρκετές μοίρες downthrust στους κινητήρες.....
    Μπράβο dim sofos για το σχέδιο......
    Καλές πτήσεις
    Τρύφωνας
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #22 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 12:51:39 »

    Γειά χαρά.

    Παλικάρια μιά χαρά τα πάμε, θα βρούμε άκρη τελικά.
    Άν είχαμε κάποιο σχέδιο του μοντέλου ή ακόμα και σκαρίφημα με τις πραγματικές διαστάσεις και αποστάσεις των μοχλών,
    θα προχωράγαμε με πιο γρήγορους ρυθμούς.Τα παιδιά Γιώργος και Τρύφωνας έδωσαν πολύ σωστά την δική τους
    εμπειρία.
    Μητσάρα..φέρε το σκέλος πίσω για αρχή και πές μας το αποτέλεσμα.
    Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #23 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 16:19:13 »

    Αφού δεν έχουμε το μοντέλο μπροστά μας μπορούμε να κάνουμε διάφορες εικασίες ..

    Αν το μοντέλο σηκώνει την ουρά και έχει 46OS  (επομένως ικανή ταχύτητα για πτήση ) ο λόγος που φαντάζομαι εγώ είναι πολύ μικρή ή και αρνητική γωνία προσβολής της πτέρυγας  σε αυτήν την θέση.


    Αρα γιοκ απογείωση

    Αλλα απ' την άλλη ποιος ξέρει?Huh idiot2 idiot2

    Οταν δίνεις up η ουρά αντιδρά?? 

    κατεβαίνει ή παραμένει παγερά αδιάφορη??  Wink
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 24 Jan 2007, 19:12:21 von Γιάννης Παξιμαδάκης » Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #24 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 18:44:27 »

    νομιζω οτι ο Γιαννης εχει αναφερει την ποιο πιθανη περιπτωση δηλ της αρνητικης γωνιας προσβολης και πρεπει να ειναι πολυ για να μην σηκωνετε laughσε καθε αλλη περιπτωση ειτε εχει να κανει με τροχους η με θεση οριζοντιου θα ειχαμε απογειωση με την προυποθεση της ταχυτητας φυσικα. Εγω μονο με ενα propjet ειχα καποτε το ιδιο προβλημα και αυτο γιατι το τρικυκλο συστημα εδεινε στην πτερυγα συμετρικης αεροτομης μια ελαφρια αρνητικη θεση-γωνια σε σχεση με το επιπεδο ετσι απογειωση με τερμα γκαζι αποτην αρχη και μετα απο 100 και βαλε μετρα, κατι που αλαξε οταν σηκωσα το ριναιο Tongue
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 662



    « Antwort #25 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 19:49:40 »

    Hey παίδες

    Νομίζω οτι η απάντηση είναι κάπου στη μέση.....Το αεροπλάνο στη φωτό είναι "taildragger"  άρα δεν νομίζω ότι προκύπτει πρόβλημα γωνίας προσβολής..... (ένα taildragger θα πέταγε με αρνητική γωνία προσβολής μέχρι και 5μοίρες, λόγω του στησίματός του σε σχέση με τον διάδρομο) Απλώς θα πέταγε με την ουρά "κρεμασμένη" σαν ένα πισόβαρο αεροπλάνο..... Στην φωτό φαίνεται να είναι ένα υψηλοπτέρυγο (στίλ Boxfly).......
    Μάλλον το πρόβλημα είναι στην κίνηση του πηδαλίου υψους - βάθους,  δηλαδή η κίνηση up δεν είναι οσο πρέπει μεγάλη ή το stab ήταν τοποθετημένο με γωνία που είχε ως συνέπεια να μήν φθάνει η υπάρχουσα κίνηση στο upelevator για να "ακούσει" το μοντέλο και να απογειωθεί......
    Gespeichert

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #26 am: Mittwoch, 24 Jan 2007, 22:37:52 »

    Θέλω να προσθέσω επάνω σε αυτό που ανέφερε ο Τρύφωνας,για 5μοίρες.
    Έχει γίνει μελέτη έρευνα εφαρμογή,για αεροτομές που παράγουν lift σε κατάσταση αρνητικής γωνίας.
    Για παράδειγμα μια αεροτομή τύπου κλάρκ-Υ παράγει άντωση και στις -7μοίρες.Έτσι πετάνε και τα αυτόγυρα
    μοντέλα με σταθερό σε γωνίες στροφείο.
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 25 Jan 2007, 01:26:36 von dim sofos » Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #27 am: Donnerstag, 25 Jan 2007, 00:14:18 »


    εχεις δίκιο Δημήτρη

    Η άνωση μπορεί να παραχθεί από μια ευρεία ποικιλία αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένων των φτερών αεροπλάνων, των περιστρεφόμενων κυλίνδρων, των περιστρέφοντας σφαιρών, και των επίπεδων λαμαρινών.   

     

    Επισης και αυτό .

    Οσοι ενδιαφέρονται ας διαβάσουν τα παραπάνω . εχουν πολυ ενδιαφέρον αν και δεν θα βοηθήσουν .αμμεσα στην λύση του προβληματος γιατι δεν πεταει το μοντελο  Sad
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #28 am: Donnerstag, 25 Jan 2007, 00:47:24 »

    βρε υτι παθαμε να μην μας σηκωνετε το taildrager beer beer beer
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #29 am: Donnerstag, 25 Jan 2007, 08:41:12 »

    Επειδή έχουμε συμμετρική (έτσι φαίνεται) αεροτομή, χρειάζεται είτε μεγάλη ταχύτητα είτε μεγάλη γωνία για να σηκωθεί από το έδαφος. Η ταχύτητα είπατε ότι υπάρχει.

    Αρα:

    α)  είτε το σύστημα τροχών δεν είναι πολύ ψηλό, και δεν επιτρέπει αρκετή περιστροφή για να έρθει το φτερό σε ικανοποιητική γωνία προσβολής.

    β) είτε όπως προείπα το ελικόρευμα κάτω από το stabilizer είναι ισχυρό, και δεν του επιτρέπει να έρθει πιό κοντά στο έδαφος για να φέρει το φτερό στην πρέπουσα γωνία.

    γ) το πιθανότερο ο συνδυασμός των δύο
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: 1 [2] 3  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderator: Serafim)  |  Thema: απογιωση καπουτ
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 28 Zugriffen.