Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: jkapet στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 14:57:11



Τίτλος: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 14:57:11
 καλησπερα φιλοι μου.... εχω το εξης προβλημα.....πεταξα εχτες το εικονιζομενο αεροπλανο για να δω τα χαρακτηριστηκα της πτησης του... με δυσκολεψε πολυ στην απογιωση.. δλδ σηκωνεται η ουρα (που αυτο μας δειχνει οτι ειναι ετοιμο) κανω το στικ κατω του  elevator kai δεν απογιωνοταν με τιποτα!!! με συνεπια να μου σπασει το elevator  γιατι εφυγε εξω απο το διαδρομο :'( :'(αντε κολλημα....το αεροπλανο ειναι για 46-50 κηνιτηρα και του ειχα 11χ6 προπελα.. τωρα για ποιο λογο δεν σηκωνοταν? δεν ειχε δυναμη ο κηνιτηρας με την προπελα αυτη?? επρεπε να του βαλω την 12,25χ3,75?? εχει τυχει σε κανεναν?


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Johnnie Red στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 17:46:34
Hey jkarpet

είσαι σίγουρος οτι έχεις κίνηση στα πηδάλια σου? Είναι η κίνηση αρκετή για να πετάξει το αεροπλάνο σου???? Το σετάρισες σύμφωνα με το μάνιουαλ?????Αν δεν απογειώθηκε, είσαι τυχερός γιατί στον αέρα τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα αν δεν ακούν τα πηδάλια.....!


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: dapan στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 19:05:13
Καλησπέρα
το ότι σηκώθηκε  η ουρά δεν σημαίνει ταυτόχρονα ότι έχει αποκτήσει και την ιδανική ταχύτητα απογείωσης...


dapan


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Periklis στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 20:04:32
Hey jkarpet

είσαι σίγουρος οτι έχεις κίνηση στα πηδάλια σου? Είναι η κίνηση αρκετή για να πετάξει το αεροπλάνο σου???? Το σετάρισες σύμφωνα με το μάνιουαλ?????Αν δεν απογειώθηκε, είσαι τυχερός γιατί στον αέρα τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα αν δεν ακούν τα πηδάλια.....!


Ακόμα μήπως χαλάρωσε η ντίζα απ΄το σέρβο; Το έχω πάθει μια φορά με τη ντίζα του γκαζιού (ευτυχως) και άλλη μία με τη ντίζα του elevator (δυστυχώς :'( ) Το σέρβο ήταν σε καλή κατάσταση?? :-\


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 21:01:30
Αν βαλω την μεγαλητερη προπελα θα πεταει καλητερα?? τα πηδάλια ακουγαν
κανονικα...


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 21:23:11
πως το είδες το μοντέλο . έπιασε καλή ταχύτητα??

ο κινητήρας ανέβασε στροφές με την συγκεκριμένη προπέλα ??

δεν είπες τι μοτερ του φοράς??

μήπως μέτρησες στροφές?





Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Periklis στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 21:27:17
Κάτι ακόμα που έιχα πάθει στην περίπτωση του elevator και είχε ως αποτέλεσμα να γίνει οδοντογλυφίδες το μοντελάκι μου, είναι να είχε  "πηδήξει" το servo horn. Ολα τα horns δεν κάνουν σε όλα τα σέρβο. Μπορεί να κουμπώνουν αλλά δεν είναι και 100% ιδανικά και σε κάθε περίπτωση δεν πρ'επει να τα χρησημοποιούμε. 8)smiley

Ενα απόσπασμα απ΄το βιβλίο του uncle J.Kon
Μεγαλύτερο βήμα = μεγαλύτερο φορτίο στον κινητήρα, μείωση στροφών
Μεγαλύτερο βήμα με ίδιες στροφές = μεγαλύτερη ταχύτητα, πιό αργή επιτάχυνση μοντέλου, περισσότερος θόρυβος
Μικρότερο βήμα = μικρότερο φορτίο κινητήρα, περισσότερες στροφές κ.λ.π.
Μικρότερο βήμα με ίδιες στροφές = μικρότερη ταχύτητα, καλύτερη επιτάχυνση μοντέλου
Μεγαλύτερη διάμετρος = μεγαλύτερο φορτίο , μείωση στροφών
Μεγαλύτερη διάμετρος με ίδιεςστροφές Μεγαλύτερη ροπή (έλξη) καλύτερη άνοδος, περισσότερος θορυβος
Μικρότερη διάμετρος = μικρότερο φορτίο κινητήρα, περισσότερες στροφές
Μικρότερη διάμετρος με ίδιες στροφές = μικρότερη έλξη, περισσότερη διαθέσιμη ισχύς


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 23:35:27
πως το είδες το μοντέλο . έπιασε καλή ταχύτητα??
ο κινητήρας ανέβασε στροφές με την συγκεκριμένη προπέλα ??

δεν είπες τι μοτερ του φοράς??

μήπως μέτρησες στροφές?
Καλησπερα φιλοι μου.... φοραω os46fx me 11x6... δεν μετρισα τιποτα γιατι δεν εχω στροφομετρο...πως καταλαβενεις αν ειναι ετοιμο το μοντελο να απογιωθη στην περιπτωση που δεν ισχυει οταν σηκωνεται η ουρα?


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 07:55:40
Αγαπητοί φίλοι,

Οταν το οριζόντιο σταθερό είναι πολύ κοντά στο έδαφος, όταν φουλάρει η έλικα, το ελικόρευμα περνάει αναγκαστικά και από κάτω του, και το "φουσκώνει".


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: panelpni στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 10:29:51
Φιλε jkapet εαν μου επιτρεπης διακρινω οτι χρειαζεσαι την βοηθεια καποιου εμπειροτερου απο εσενα για να "ξεσκονιση" το
μοντελο σου. Μπορη απλα να θελει σφηριγμα ο κινητηρας η χιλιαδυο αλλα πραγματα. Βρες καποιον εμπειρο που να θελει πραγματικα να ασχοληθεί με το μοντελο σου και να το φερει σε ΑΣΦΑΛΗ λειτουργία....
To απλουστερο ειναι να κρατησης το μοντελο καλα και να φουλαρη τον κινητηρα με το στικ του γκαζιου καποιος αλλος.
Ο 46αρις σηκώνε κατακοριφα περιπου 2,5 κιλα. Ο δικος 46αρις τι κανει? Εχει αυτη τη δηναμη?


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: dim sofos στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 13:28:07
jkapet!!

Βλέπω το μοντέλο στη φωτό αλλά δέν καταλαβαίνω άν τα σκέλη είναι στο σωστό σημείο.Δηλαδή άν έχουν την απαιτούμενη θέση απο το CG της πτέρυγας.Είναι το σημείο κλειδί για την σωστή τροχοδρόμηση του μοντέλου.
Ενδεικτικά σου αναφέρω πως το χείλος προσβολής απο τον άξονα της ρόδας όταν το μοντέλο σηκώσει ουρά,πρέπει να έρθουν σχεδόν στην ίδια ευθεία και ίσως μια μικρή προπορεία του σκέλους.
Αυτά τα αναφέρω πιάνοντας μιια λέξη που ανέφερες ότι το μοντέλο βγήκε απο τον διάδρομο,προφανώς ψαρεύει. :)


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 14:07:16
φιλε dim και εμενα κατι δεν μου κολαει στο μοντελο......το μοντελο το ειχα παρει απο καποιο φιλο και δεν ηξερα πως πεταγε....(μεγαλη βλακια αλλα στην επαρχια δεν ειχα αλλη λυση) πως μπορω να δω αν τα σκελη ειναι σε σωστο σημειο???

και φιλε panelpni  το μοτερ μου δουλευει καλα γιατι του εχω αλλαξει χυτονιο και ειναι καινουριος λογικα....να φανταστεις το trainer  που εχω στην φωτο μου ειναι ποιο πολυ ποιο βαρη σαν μοντελο και το σηκωνει  το παει σουζα... το σηκωνω με τα 3/4 του γκαζιου... τωρα τι αλλο να φταιει ??ι εχω σπαστει  :tickedoff: πιστευω οτι θα  βρεθει  λυση ευχαριστω για το ενδιαφερον... :thumbs up:


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: dim sofos στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 14:14:49
Mητσάρα, διάβασε ξανά το προηγούμενο post μου και θα καταλάβεις.Αν όχι..φτού και απο την αρχή!! ;D


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Johnnie Red στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 14:20:18
Hey jkarpet,

Είναι κολλημένο σωστα το stab??????? Μηπως είναι στραβό???? Τσεκαρέ το!
Επίσης τσέκαρε τις κινήσεις του elevator.......Μήπως δεν φτάνει η κίνηση επιδή το "incidence" είναι λάθος?????

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πετάει........Πρέπει να δείς γιατί δεν πετάει!!!!!!


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 16:35:21
Η ουρα ηταν λιγο στραβια... πηγα αγορασα αλφαδι και την εφτιαξα κομπλε.... το εχω κανει το φοιτητικο μου διαμερισμα εργαστηριο :devil: :devil:... Σα στελνω φωτο απο το σημειο που ειναι τα  σκελη και  του φτερου...για να μου πειτε  αν εχει την σωστη θεση που πρεπει που ειπε ο φιλος dim.....


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Johnnie Red στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 16:38:03
Eίδες τελικά που δεν ήταν εντάξει η ουρά????

Αντε καλές πτήσεις τωρα!
Τρύφωνας


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 17:33:55
jkaper,

Από περιέργεια μόνο για να μαθαίνουμε, μήπως το οριζόντιο σταθερό κοιτούσε λίγο προς τα πάνω;
Τουλάχιστον εγώ αυτό φαντάστηκα γιατί το έχω πάθει στο παρελθόν.

Γιώργος.


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 21:47:12
οχι ενταξει ειναι το οριζοντιο...λιγο τα πτερυγια του ελεβατορ εχαναν κανα 2-3mm αλλα τα εφτιξα... τωρα να δουμε με της ροδες που ελεγε και ο dim στην προηγουμενη σελιδα!! :( :(


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: dim sofos στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 22:50:11
Mήτσε βίδωσε το σκέλος πάλι στην άτρακτο. :buck2:

Τοποθέτησε το αεροπλάνο σε ευθεία οριζοντία θέση πάνω στο τραπέζι,και φέρτο με το αλφάδι που αγόρασες.
Πάρε μια γωνιά και ακούμπησε την στο χείλος προσβολής της πτέρυγας και σημάδεψε με μολύβι στο τραπέζι.
Βάλε επίσης μια γραμμή στον πύρο της ρόδας.
Μέτρα τη διαφορά και πές μας..Λογικά δέν πρέπει να περάσει 1 με 1.5cm.

Δές και το extra για να μπείς στο κλίμα.


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 23:04:28
Λοιπον dim.... απ'οτι βλεπω και στο σχεδιο που μου εστειλες...τα σκελη μου ειναι 2-4cm  ποιο μπροστα απο το χείλος της πτέρυγας μου..... βεβαια τωρα δεν εχω γωνια μαζι μου και θα παω αυριο να αγορασω..... παιζει τοσο μεγαλο ρολο τα σκελη να ειναι στην αρχη της πτερυγας?


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 10:19:01
Παίδες,

Συγνώμη και πάλι για την παρέμβαση, αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο.
Από τη δική μου εμπειρία έχω δει ότι αν οι ρόδες είναι πολύ μπροστά, το μοντέλο "ψαρεύει" στην τροχοδρόμηση,
αλλά δεν σηκώνεται πρόωρα η ουρά, γιατί ο μοχλός του βάρους ως προς τις ρόδες είναι μεγαλύτερος του κανονικού.
Αν τελικά το κρατήσουμε ευθεία και πιάσει καλή ταχύτητα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην απογειωθεί.

Άρα οι λόγοι για να μη σηκώνεται μπορεί να είναι η μικρή ταχύτητα λόγω του "ψαρέματος" και των συνεχών διορθώσεων, ή πολύ απλά ότι είχε μικρή κίνηση στο elevator και πολύ down στην αρχική ρύθμιση. Τα 2-3 χιλιοστά είναι πολύ σημαντικά στον αέρα, πάντως δεν μου μοιάζουν ικανά να "εξουδετερώσουν" ένα φυσιολογικό elevator.

Ελπίζω να μην σας ζάλισα,
Γιώργος

Υ.Γ.
Για τον έλεγχο του οριζόντιου σταθερού, ενοούσα ότι η χορδή του πρέπει να είναι παράλληλη με τη χορδή του φτερού.
(Σε μερικά αεροπλάνα μπορεί να έχει και λίγο αρνητική γωνία, αλλά ποτέ δεν έχω δει το αντίθετο)


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Johnnie Red στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 12:29:26
Παίδες ο dim sofos είναι διαφωτιστικότατος!!!! Το σχέδιο που σας δίνει είναι ο σωστος τρόπος τοποθέτησης για να μην έχετε εκπλήξεις με τα "tail draggers".
Αν τοποθετείτε τα σκέλη ελαφρώς πιο μπροστά απο το "leading edge" του φτερόυ οπως δείχνει το σχήμα του Μήτσου, αφενός το μοντέλο σταματάει να "ψαρεύει" στην απογείωση, αφεταίρου δεν έχετε "Nose overs" κατα την απογείωση και την προσγείωση. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι ανεπαίσθητα σε ένα σπόρ αεροπλανάκι, αλλά είναι σοβαρότατα προβλήματα σε "scale" αεροπλάνα καποιου μεγέθους με αρκετές μοίρες downthrust στους κινητήρες.....
Μπράβο dim sofos για το σχέδιο......
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: dim sofos στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 12:51:39
Γειά χαρά.

Παλικάρια μιά χαρά τα πάμε, θα βρούμε άκρη τελικά.
Άν είχαμε κάποιο σχέδιο του μοντέλου ή ακόμα και σκαρίφημα με τις πραγματικές διαστάσεις και αποστάσεις των μοχλών,
θα προχωράγαμε με πιο γρήγορους ρυθμούς.Τα παιδιά Γιώργος και Τρύφωνας έδωσαν πολύ σωστά την δική τους
εμπειρία.
Μητσάρα..φέρε το σκέλος πίσω για αρχή και πές μας το αποτέλεσμα.


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 16:19:13
Αφού δεν έχουμε το μοντέλο μπροστά μας μπορούμε να κάνουμε διάφορες εικασίες ..

Αν το μοντέλο σηκώνει την ουρά και έχει 46OS  (επομένως ικανή ταχύτητα για πτήση ) ο λόγος που φαντάζομαι εγώ είναι πολύ μικρή ή και αρνητική γωνία προσβολής της πτέρυγας  σε αυτήν την θέση.


Αρα γιοκ απογείωση

Αλλα απ' την άλλη ποιος ξέρει???? :idiot2: :idiot2:

Οταν δίνεις up η ουρά αντιδρά?? 

κατεβαίνει ή παραμένει παγερά αδιάφορη??  ;)


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: andreas στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 18:44:27
νομιζω οτι ο Γιαννης εχει αναφερει την ποιο πιθανη περιπτωση δηλ της αρνητικης γωνιας προσβολης και πρεπει να ειναι πολυ για να μην σηκωνετε :laugh:σε καθε αλλη περιπτωση ειτε εχει να κανει με τροχους η με θεση οριζοντιου θα ειχαμε απογειωση με την προυποθεση της ταχυτητας φυσικα. Εγω μονο με ενα propjet ειχα καποτε το ιδιο προβλημα και αυτο γιατι το τρικυκλο συστημα εδεινε στην πτερυγα συμετρικης αεροτομης μια ελαφρια αρνητικη θεση-γωνια σε σχεση με το επιπεδο ετσι απογειωση με τερμα γκαζι αποτην αρχη και μετα απο 100 και βαλε μετρα, κατι που αλαξε οταν σηκωσα το ριναιο :P


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Johnnie Red στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 19:49:40
Hey παίδες

Νομίζω οτι η απάντηση είναι κάπου στη μέση.....Το αεροπλάνο στη φωτό είναι "taildragger"  άρα δεν νομίζω ότι προκύπτει πρόβλημα γωνίας προσβολής..... (ένα taildragger θα πέταγε με αρνητική γωνία προσβολής μέχρι και 5μοίρες, λόγω του στησίματός του σε σχέση με τον διάδρομο) Απλώς θα πέταγε με την ουρά "κρεμασμένη" σαν ένα πισόβαρο αεροπλάνο..... Στην φωτό φαίνεται να είναι ένα υψηλοπτέρυγο (στίλ Boxfly).......
Μάλλον το πρόβλημα είναι στην κίνηση του πηδαλίου υψους - βάθους,  δηλαδή η κίνηση up δεν είναι οσο πρέπει μεγάλη ή το stab ήταν τοποθετημένο με γωνία που είχε ως συνέπεια να μήν φθάνει η υπάρχουσα κίνηση στο upelevator για να "ακούσει" το μοντέλο και να απογειωθεί......


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: dim sofos στις Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 22:37:52
Θέλω να προσθέσω επάνω σε αυτό που ανέφερε ο Τρύφωνας,για 5μοίρες.
Έχει γίνει μελέτη έρευνα εφαρμογή,για αεροτομές που παράγουν lift σε κατάσταση αρνητικής γωνίας.
Για παράδειγμα μια αεροτομή τύπου κλάρκ-Υ παράγει άντωση και στις -7μοίρες.Έτσι πετάνε και τα αυτόγυρα
μοντέλα με σταθερό σε γωνίες στροφείο.


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 00:14:18

εχεις δίκιο Δημήτρη

Η άνωση μπορεί να παραχθεί από μια ευρεία ποικιλία αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένων των φτερών αεροπλάνων, των περιστρεφόμενων κυλίνδρων, των περιστρέφοντας σφαιρών, και των επίπεδων λαμαρινών.    (http://www.geocities.com/kokalo69/kef9.html)

 

 Επισης και αυτό .  (http://www.geocities.com/kokalo69/kef8.html)

Οσοι ενδιαφέρονται ας διαβάσουν τα παραπάνω . εχουν πολυ ενδιαφέρον αν και δεν θα βοηθήσουν .αμμεσα στην λύση του προβληματος γιατι δεν πεταει το μοντελο  :(


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: andreas στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 00:47:24
βρε υτι παθαμε να μην μας σηκωνετε το taildrager :beer: :beer: :beer:


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 08:41:12
Επειδή έχουμε συμμετρική (έτσι φαίνεται) αεροτομή, χρειάζεται είτε μεγάλη ταχύτητα είτε μεγάλη γωνία για να σηκωθεί από το έδαφος. Η ταχύτητα είπατε ότι υπάρχει.

Αρα:

α)  είτε το σύστημα τροχών δεν είναι πολύ ψηλό, και δεν επιτρέπει αρκετή περιστροφή για να έρθει το φτερό σε ικανοποιητική γωνία προσβολής.

β) είτε όπως προείπα το ελικόρευμα κάτω από το stabilizer είναι ισχυρό, και δεν του επιτρέπει να έρθει πιό κοντά στο έδαφος για να φέρει το φτερό στην πρέπουσα γωνία.

γ) το πιθανότερο ο συνδυασμός των δύο


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: Hristos στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 13:12:26
Καλησπέρα και απο μενα,αυτο που εχεις να κανεις ειναι να μετρησεις τη γωνια προσβολης της πτερυγας σε σχεση με το οριζοντιο σταθερο.Αν ειναι απο 0 εως 1 μοιρες θα σηκωνεται μονο του χωρις να αγγιξεις τιποτα,μονο και μονο λογω της ταχυτητας,αλλα ακομη και αρνητικη να ειναι η γωνια της πτερυγας μεχρι και 1-2 μοιρες ,αν δωσεις up elevator  κατεβει η ουρα και ερθει το φτερο σε θετικη γωνια δεν υπαρχει περιπτωση να μην σηκωθει.Το θεμα ειναι να ειναι αρκετα ψηλα τα σκελη ωστε να μπορει να κατεβει αρκετα η ουρα και να γινει αυτο,ειδικα αν ειναι πολυ αρνητικη η γωνια του φτερου το οποιο και υποψιαζομαι.Στο τελευταιο χρειαζεται και μεγαλη κινηση στο up elevator.Αλλα και παλι το ορθο ειναι να διορθωσεις τη γωνια προσβολης και οχι να πετα το αεροπλανο σαν να ειναι πισωβαρο


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 15:12:32
Καλησπερα παιδες.... σημερα το απογευμα θα φτιαξω τα σκελη... γιατι δεν προλαβαινα λογω εξεταστικης :tickedoff: :knuppel2:....ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας.....


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 15:49:02
 :thumbs up:
Ωραία, αυτό θα βοηθήσει.
Μην ξεχάσεις να κοιτάξεις και τη γωνία του φτερού, όπως ανέλυσαν οι φίλοι.

Και καλή δύναμη στην εξεταστική.
Γιώργος.


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 21:28:23
Καλησπερα.... λοιπον το σκελος μεταφερθηκε 4,5cm πισω απ'τι ηταν.!!!! :D :D :D...Να ρωτησω και κατι αλλο ενα γνωστος μου μεταξυ βασης μοτερ και κηνιτηρα στης 2 μπροστινες βιδες του κηνιτηρα ειχε βαλει 2 ροδελες..και ετσι ο κηνιτηρας ειχε καποιες μοιρες up. αυτο για ποιο λογο γινεται?


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: evan στις Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 21:56:01
Συνήθως θέλουμε downthrust - γωνία της μηχανής προς τα κάτω. Άρα οι ροδέλες (αν χρειάζονται) μπαίνουν στις πίσω βίδες.
Το καλύτερο όμως είναι να έχει τις σωστές γωνίες (righthrust, downthrust) το firewall όπου βιδώνει η βάση της μηχανής.
Για περισσότερα: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052e.htm (http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052e.htm), http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm (http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-052B.htm)


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 09:50:13
Ωραία, λογικά πρέπει να λύθηκε το θέμα με την τροχοδόμηση.
Ξαναέφτιαξες το κέντρο βάρους μετά τη μετατροπή έτσι; (το ξέρω ότι το ξέρεις, αλλά άνθρωποι είμαστε...)
Με το φτερό τι γίνεται; Είναι εντάξει τελικά;

Όσο για τις ροδέλες, αν τις χρειαστείς, νομίζω ότι είναι καλύτερα να μπαίνουν μεταξύ βάσης και firewall για να μην ταλαιπωρείται η κάσα του κινητήρα.


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 14:29:59
Καλησπερα παιδια.... Λοιπον εχοντως καλου καιρου το Σαββατο η Κυριακη θα παω για πτηση να το δοκιμασω με την ησυχια μου :thumbs up:. αν και εχω διαβασει το βιβλιο του jkon θα ηθελα να μου πειτε πως θα μπορεσω να το ζυγισω καλυτερα και με τι τροπο το ζυγιζεται?


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 16:16:19
Τι απορίες έχεις για το ζύγισμα;


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 17:16:09
λοιοπον εκει που κολλαω ??? ??? ειναι οτι δεν μπορω να βρω το κεντρο βαρους στο μοντελο...δλδ σε ποση αποσταση βαζουμε τα χερια μας απο την ατρακτο αριστερα δεξια  (αν δεν εχουμε το συστημα με  το αναποδο  πι)) ???


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Παρασκευή, 26 Ιαν 2007, 17:43:16
Για την εύρεση του κέντρου βάρους γενικότερα, αλλά και για πολλά σπουδαία θέματα, κοίτα εδώ:
http://homepages.pathfinder.gr/aeromodelismos/

Είναι απαραίτητο το ανάποδο Π για να βρείς τη θέση του κέντρου βάρους; Εγώ δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.
Συνηθίζω να βάζω κάτω από το φτερό δύο καρφίτσες με χοντρό πλαστικό κεφάλι εκεί που θέλω να ζυγίσει για να βάζω τα δάκτυλά μου.

Μια ασφαλής θέση για αρχή είναι 30% της μέσης χορδής. Αν το φτερό είναι παραλληλόγραμμο (στ' αληθεια, όχι στο περίπου) όπως φαίνεται στη φωτογραφία, ο όρος "μέση χορδή" φυσικά δεν έχει νόημα.

Ελπίζω να βοηθάει αυτό,
Γιώργος


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 09:51:47
Καλημερα παιδες....Λοιπον το αεροπλανο πεταξε.... μετα απο μια τροχοδρομηση 10 -15 μετρον (λεω και πολυ) σηκωθηκε.... τελικα το προβλημα του ηταν τα σκελη και στραβια ουρα......βεβαια το ειχα με την 12χ3  και με full γκαζι το πηγαινε σουζα... θα το δοκιμασω με την 11χ6 τωρα για να εχει και νορμαλ λειτουργια...  :thumbs up: 8)smiley


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 11:11:51
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:
Ωραίος,
αλλά 12x3;;;;; (3Dάδικη;) που την βρήκες βρε αδερφέ;

Καλές προσγειώσεις
Γιώργος


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 14:07:07
Φιλε ggeorge42 την 12χ3  στον Κουτσο την αγορασα... την πηγαινε ο 46fx πολυ καλα και ειχε δυναμη και το σηκωσε για την πλακα του... :) :thumbs up:


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: ggeorge42 στις Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 14:40:13
Απ' όσο ξέρω τέτοιες έλικες βάζουν σε 3D γιατί δεν θέλουν ταχύτητα αλλά ροπή και ρεύμα στα πηδάλια για hover και λοιπές... μαγκιές :idiot2:. Άλλωστε αυτά δεν χρησιμοποιούν και πολύ τα φτερά τους.
( :laugh: :laugh: :laugh: με έπιασε πάλι η κακία μου :devil:)
Πάντως είδα ότι το αεροπλανο σου έχει μεγάλα πηδάλια ουράς και είναι και αρκετά ελαφρύ. Αφού έχεις και την έλικα θα μπορούσες να δοκιμάσεις και τέτοια κόλπα ;).

 ^-^ ^-^ ^-^


Τίτλος: Απ: απογιωση καπουτ
Αποστολή από: jkapet στις Πέμπτη, 1 Φεβ 2007, 18:25:35
Την ειχα!!!! :devil: :devil: :devil: τωρα δεν την εχω :devil: :'( :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: