Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 Posts in 12.383 Topics da 6.241 Utenti / Ultimo Utente: Dudleynes
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 3 Mag 2024, 14:09:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 3 Mag 2024, 14:09:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6241
    Ultimo utente: Dudleynes
    Statistiche
    Posts Totali: 304425
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 109
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 76
    Totale: 77
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Pitch Curve - Mοίρες - Lock Fly Bar  (Letto 696 volte)
    Aigaio RC
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 2


    « il: Giovedì, 12 Ott 2023, 20:04:47 »

    Καλησπέρα, ελπίζω να είστε καλά,

    Έχω στην κατοχή μου ένα t-rex 250 με flybar και θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:

    1. Πώς θα μπορούσα να ασφαλίσω το flybar για να κάνω μετρήσεις στις μοίρες του pitch επειδή δεν έχω το εξαρτηματάκι που χρειάζεται.
    2. Ξεκινάω να κάνω ρυθμίσεις με τις μηδέν μοίρες στο μέσον του throttle και βάζω στα κάτω από τη μέση αρνητικές ή οι μηδέν μοίρες θα βρίσκονται με το γκάζι κλειστό?
    3. Τι Pitch curve προτείνετε και πως σχετίζεται με τις μοίρες των λεπίδων? Θα ήθελα το ελικόπτερο για hover, να είναι απαλό κλπ.
    4. Έστω ότι έχω ένα Pitch curve: -40 -20 0 50 100, αν αλλάξω και το πάω 0 25 70 75 100 θα ήταν καλύτερα?

    Ευχαριστώ προκαταβολικά,
    Loggato
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 841



    « Risposta #1 il: Venerdì, 13 Ott 2023, 18:35:48 »

    Καλησπέρα! Δεν βλέπω να έχει απαντήσει κανένας πιο έμπειρος στα ελικόπτερα. Ίσως  έχουν ξεχάσει κιόλας πώς ρυθμίζονται τα flybar ελικόπτερα! Cheesy
    Γι'αυτό και θα προσπαθήσω να απαντήσω εγώ.
    1) βάλ'το όσο πιό οριζόντια γίνεται με το χέρι και βάλε το πιτσόμετρο εννοείται να μετράς τις μοίρες γιά το collective.
    2) Οι μηδέν μοίρες με το γκάζι κλειστό. Γιά να μην πω και λίγο αρνητικές με το γκάζι κλειστό (περίπου 2 μοίρες αρνητικές), ώστε να μπορείς να προσγειωθείς.
    3) και 4) Το δεύτερο pitch curve είναι καλύτερο γιά hovering (άρα και γιά αρχάριο) σε συνδυασμό με το ανάλογο throttle curve.

    Γενικά, εγώ γιά το 450άρι που είχα στήσει, κατέβασα τις οδηγίες της Align γιά το T Rex 450 και τις ακολούθησα στο θέμα ρυθμίσεις pitch, throttle κλπ. Εννοείται ότι το έστησα ως beginner (κι έμεινα έτσι, μιάς και δεν κόλλησα με τα ελικόπτερα). Το πέτυχα όμως το στήσιμο. Εδώ, πρέπει να καταλαβαίνεις και πώς λειτουργεί ο πομπός σου επίσης. Προτείνω να κάνεις κάτι αντίστοιχο κι εσύ λοιπόν. Κατέβασε τις οδηγίες γιά το 250άρι (θεωρώ ότι θα υπάρχουν κάπου στο ίντερνετ ακόμη) και ακολούθησέ τις.
    Κι ελπίζω να λάβεις και καμία απάντηση με πιό hot συμβουλές από κάποιον πιό έμπειρο.
    Loggato

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 211



    WWW
    « Risposta #2 il: Sabato, 14 Ott 2023, 09:45:50 »

    Καλημέρα!
    Όπως απάντησε και ο φίλος.να σου γράψω κ εγώ 2 πράγματα…
    1) δεν χρειάζεσαι κάτι ιδιαίτερο να κανεις, απλα να ειναι παράλληλο με το frame-μπουμα.. συνήθως βολεύει τα blades να ειναι κάθετα με την μπουμα (να βλέπεις δλδ το ελικόπτερο απο το πλάι)
    2,3) διαφορετικές απόψεις εδω… αν εχεις σκοπό και για ακροβατική πτήση στο μέλλον τοτε πας σε μοίρες  -10..0..+10 για να συνηθίσεις το στικ. Είναι εύκολος τρόπος χωρίς πολλές ρυθμίσεις αρκεί να είσαι μηχανικά σωστός. Τωρα για απλή πτήση κλασικά -2..+5..+10 μοίρες. hover σημαίνει περίπου 5-5,5 μοιρες.
    * throttle curve..για νορμαλ πτήση συνήθως βάζουμε 0-60·70-100 ανάλογα πάντα και το σεταπ(μοτέρ γρανάζια..) Αυτο όμως  καθορίζεται απο δοκιμή.. σε μικρά ελικόπτερα πρεπει να έχεις στροφές..
    * για πιο απαλό ρύθμισε expo.. ξεκινά με ενα 20% σε ail k elev και βλέπεις…(προσοχή μόνο με τα + κ - των expo, παει ανάλογα της μάρκας του πομπού)
    * σε 0 μοίρες των blades πρεπει να ρυθμίσεις και τις μοίρες του swash σε ail και elev. Υπολόγισε περίπου +-8.
    * βασικό, ρύθμιση διακόπτη hold. Να κόβει το μοτέρ!
    * εγώ σε όλα τα heli ρυθμίζω pitch σε normal, idle1-2 και hold ίδιες μοίρες (πχ -11–0–+11) δλδ μόνο το throttle curve αλλάζει..
    Συνήθως τα manual της align αναφέρουν τα πάντα μέσα όποτε αν τα ακολουθήσεις βήμα βήμα και μετα απο δοκιμές θα καταφέρεις να το σεταρεις σωστά.

    Καλή επιτυχία!
    Εδω είμαστε για την οποιοδήποτε βοήθεια!

    Αρης..
    Loggato

    Aigaio RC
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 2


    « Risposta #3 il: Sabato, 14 Ott 2023, 10:10:35 »

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας!

    Loggato
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 285



    « Risposta #4 il: Sabato, 14 Ott 2023, 22:37:53 »

    Καλησπέρα,τώρα είδα την ερώτηση.
    Το βήμα σε κεφαλή με flybar μετριέται/ρυθμίζεται εύκολα.
    Το πιτσομετρο,όταν το βάλεις στο blade,πρέπει να είναι παράλληλο με το flybar.Κανοντας αυτό,πάρε την μέτρηση του βήματος που σου δείχνει το πιτσομετρο.
    Τώρα η καμπύλη,σε normal mode θα έβαζα -4° στο τέρμα κάτω στοκ.
    Το hover point ποικίλει από πιλότο σε πιλότο.
    Half stick ,ή 3/4 ρυθμιζεις ανάλογα με τις στροφές.
    Σε idle up,γραμμικά και στην μέση 0°
    Loggato

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 130


    « Risposta #5 il: Lunedì, 13 Nov 2023, 08:14:33 »

    Kαλημέρα σε Όλους,

    Καθυστερημμένη απάντηση στον φίλο, αλλά ας προσπαθήσω να βοηθήσω. Όπως σου είπαν οι προηγούμενοι εάν έχεις απλό πιτσομετρο διαβάζεις τις μοίρες πάντα σε σχέση με το flybar. Eάν έχεις ψηφιακό τότε πρέπει να στηρίξεις με κάποιο τρικ το flybar παραλληλα με την μπούμα. Σαν μοίρες, για απλή πτήση,φρόντισε στο κέντρο να έχεις μηδέν μοίρες, στο κάτω -4 και άνω 10-11 το πολύ. Εάν έχεις θετικές στο normal στο κέντρο στικ όταν αργότερα μάθεις το idle up θα αλλάζεις mode και το επ θα κάνει βουτιά - μην το κάνεις!! Για να έχεις όμως "απαλή" συμπεριφορά στο επ δώσε σημασία στην καμπύλη γκαζιού! Δηλ τις περισσότρες φορές έχω δει στα manual να ανεβένουν οι στροφές στο 100% στο τερμα άνω pitch. Αυτό μόνο απαλό δεν είναι! Έστω ότι εκεί που κάνει hover είναι περιπου στο 60% και οι στροφές αυτές μας ικανοποιούν δεν είναι ούτε πολύ λίγες ούτες πολλές. Αυτό εξαρτάται από το μοτέρ μας και το πίνιον που έχουμε επιλέξει. Πχ 0-45-55-65-75 δηλ προσπαθούμε να φτιάξουμε καμπυλη να προσομοιάσει governor esc. Eάν βάλεις 0-45-55-65-65 στις άνω στροφές θα έχεις κάποια μείωση των στροφών - ίσως και αυτό να σου αρέσει στην αρχή! Εννοείτε τα ποσοστά είναι ένα απλό παράδειγμα - θα δεις μόνος σου τι σε βολεύει. Εάν χρειαστείς οτιδήποτε ξαναγράψε, θα έχω τον νου μου!
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Pitch Curve - Mοίρες - Lock Fly Bar
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.033 secondi con 28 queries.