ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 15:21:15 » |
|
Κ μενα μου φαινεται πολυ παραξενο για ρουλεμαν αλλα πρεπει να αποκλεισεις καθε πιθανοτητσ βλαβης η ζημιας! Εχω κινητηρα Rcg50 κυβικα και ειναι πολυ αξιοπιστος αλλα και απο αλλα παιδια που πεταμε μαζι που εχουν rcg και 20cc ουτε απο κει ειχαμε κανενα θεμα κ με πολλες πτησεις!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
beyma21
|
|
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 17:53:53 » |
|
Φιλε μου ποσες ωρες δουλεψες την μηχανη πριν πεταξεις?Την εστρωσες?Και αν ναι πως?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 18:31:16 » |
|
Επισης οι θερμοκρασιες μπορει να οφειλωνται και σε λαθος μοιρες του σενσορα!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 19:15:53 » |
|
Φιλε μου ποσες ωρες δουλεψες την μηχανη πριν πεταξεις?Την εστρωσες?Και αν ναι πως?
Η μηχανή σύνολο έχει 4 με 5 ώρες απο αυτές οι μισές και παραπάνω σε πτήση με αυτό το λάδι, νόρμαλ πτήση, στο έδαφος την δούλευα ρελαντί και λίγο ποιο πάνω . Βασικά το κακό ειναι ότι δεν μπορούσα να τσεκάρω στροφές.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 19:21:15 » |
|
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει στρώσει ακόμα μ αυτό το λάδι που ειναι συνθετικό και να έχει θερμοκρασία απο αυτό? για καλύτερο έβαλα αυτό το λάδι, ξέρω ότι με τα συνθετικά αργουνε γενικότερα να στρωσουνε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 20:12:24 » |
|
Μια χαρα ειναι το λαδι που χρησιμοποιεις!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
GeorgeC
|
|
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 20:33:52 » |
|
Παντως θεμα ψυξης (λογω κοουλ) δεν εχεις. ΣΙΓΟΥΡΑ! 30cc/Litre ειναι υπεραρκετα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:03:33 » |
|
Αύριο θα παω για δοκιμή δεν θα βάλω το κοουλ για να εχω πρόσβαση στις βελονες και βλέπουμε. Η θεωρία ότι με περισσότερο λάδι δεν κανείς κακό στον κινητήρα ισχύει? δηλαδή όταν πετάς με 25/1 ειναι καλυτερα απο το 50/1 η το αντίθετο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:08:50 » |
|
Νομίζω πως το λάδι που βάζεις είναι υπερβολικά πολύ.
Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να επηρεάσει τις θερμοκρασίες του κινητήρα. Βάζω την αναλογία που γράφει πάνω στο λάδι δλδ 50:1 και δουλεύει πάρα πολύ καλά. Ο κατασκευαστής λαδιού ξέρει τι κάνει, δεν έχεις λόγο να μην τον εμπιστευτείς.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:11:47 » |
|
Κακο κανει και το πολυ λαδι και το λιγο!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
nitro35%
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 108
nitro powered
|
|
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:23:23 » |
|
Το λαδι ειναι υπερβολικο και μπορει να μπλοκαρει τη σωστη λειτουργεια του καρμπυρατερ.Για μενα φτιαξε ενα μιγμα οχι ποιο κατω απο 32:1,καινουριο ngk μπουζακι ,εργοστασιακες προρυθμισεις,δες πως δουλευει ρυθμισε αν χρειαζετε.Αν η αποδοση ειναι ικανοποιητικη στον αερα δηλαδη τραβαει καλα δεν κανει διακοπες στις μεσαιες τοτε και η θερμοκρασια σου θα ειναι σε ικανοποιητικο επιπεδο.Μην μπλεκεις με νουμερα θερμοκρασιων δεν ειναι αυτοκινητακι να το σταματησεις και να μετρησεις τη θερμοκρασια αμεσα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
line up and hold...
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:27:40 » |
|
Ok θα δοκιμάσω με καινούριο μείγμα και θα σας πω. Ευχαριστώ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 23:42:56 » |
|
Νομίζω ότι ένα καλό συνθετικό λάδι με μίξη 40:1 είναι κοινή πρακτική και δοκιμασμένη. Προσπάθησε να βάλεις μια ελαφρυά σχετικά προπέλα. Αν ο κινητήρας ανεβάζει μη ανεκτή θερμοκρασία, θα σβίσει. Ακόμα κι αν σβίσει δεν παθαίνει ζημιά. Καλή συνέχεια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:43:15 » |
|
Αύριο θα παω για δοκιμή δεν θα βάλω το κοουλ για να εχω πρόσβαση στις βελονες και βλέπουμε. Η θεωρία ότι με περισσότερο λάδι δεν κανείς κακό στον κινητήρα ισχύει? δηλαδή όταν πετάς με 25/1 ειναι καλυτερα απο το 50/1 η το αντίθετο?
με την ευκαιρια μια διευκρινηση (γιατι μερικοι φιλοι το μπερδευουν λιγο) το 50/1 δε σημαινει 50ml λαδι στο 1 λιτρο βενζινης αλλα στα 50 ml βενζινης 1 ml λαδι (η στα 50 λιτρα βενζινης 1 λιτρο λαδι) οποτε εχουμε για 1 λιτρο βενζινης 50/1 = 20ml λαδι 40/1 = 25ml λαδι 30/1 = 33ml λαδι 25/1 = 40ml λαδι
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:53:49 από Χρηστος Βαγενας (vchris) »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Paulos
|
|
« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:51:55 » |
|
oil mix chart
|
|
|
Καταγράφηκε
|
If RC flying were drugs, it would be class A +
|
|
|
|