savasp2
|
|
« στις: Δευτέρα, 14 Οκτ 2013, 21:59:43 » |
|
Καλησπέρα στήνω ένα ακροβατικο 30cc και θα ήθελα να ρωτήσω όσον αφορά τα ρεύματα, μια εναλλακτική λύση εκτός του power box λόγω κόστους . Ευχαριστώ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 14 Οκτ 2013, 22:01:09 » |
|
Εχω δει να χρησιμοποιούν 2 regulators ξεχωριστά , ισχύει;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 14 Οκτ 2013, 22:20:48 » |
|
Μια μπαταρια li-fe 1200-2000mah κατευθειαν πανω στο δεκτη xωρης regulator,εκτος αν εχεις σερβο αποκλειστικα για 4.8volt.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 14 Οκτ 2013, 22:30:44 » |
|
Μια μπαταρια li-fe 1200-2000mah κατευθειαν πανω στο δεκτη xωρης regulator,εκτος αν εχεις σερβο αποκλειστικα για 4.8volt.
Γιατι οχι δυο μικροτερες μπαταριες με δυο ξεχωριστους διακοπτες πανω στον δεκτη χωρις ρυθμιστη τασης; Εχεις μια επιπλεον ασφαλεια ετσι, ο διακοπτης σαν μηχανικο εξαρτημα μπορει απο τους κραδασμους να αλλαξει κατασταση στην πτηση και τοτε εχει χαθει ο ελεγχος. ΟΚ ξερω οτι δεν ειναι κατι που θα συμβαινει καθε μερα αλλα απο την στιγμη που δεν υπαρχει ιδιατερη επιβαρυνση στο κοστος δεν υπαρχει λογος να μην γινει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 14 Οκτ 2013, 22:34:33 » |
|
Καλησπέρα στήνω ένα ακροβατικο 30cc και θα ήθελα να ρωτήσω όσον αφορά τα ρεύματα, μια εναλλακτική λύση εκτός του power box λόγω κόστους . Ευχαριστώ.
Τα ρεύματα δεν είναι πολλά στα 30cc. Ένας νορμάλ δέκτης τα διαχειρίζεται μια χαρά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 14 Οκτ 2013, 22:56:02 » |
|
Eπισης μπορει να χρησημοποιηθει ενα regulator(πχ jeti max bec) που εχει 2 εισοδους για μπαταριες lipo -life kai να μοιραστει το κοινο ρευμα εξοδου σε 2 φισακια του δεκτη ....Φυσικα στα 30cc σε καλυπτει και μια καλη nimh 2-2.5 Ah.Eκτος αν εχεις τοιποτα σερβο τερατα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 15 Οκτ 2013, 09:13:54 » |
|
Τα ρευματα δεν είναι τραγικά για να χρειάστείς powerbox ή κάτι αντίστοιχο.. Στα 50άρια ποτέ δεν έβαλα powerbox Απλά έναν καλό διακόπτη! NIMH για μένα μην βάλεις καθαρά για λόγους βάρους! Χρησιμοποίησε ένα ηλεκτρονικό/μαγνητικο διακόπτη για να μην έχεις πρόβλημα με τους κραδασμούς.. Μπαταρία είτε lipo και ο διακόπτης να έχει regulator, είτε life και διακόπτη χωρίς regulator αν δεν έχεις πρόβλημα με τα servo..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 15 Οκτ 2013, 10:57:19 » |
|
Πολυ καλη επιλογη ειναι κ το μαγνητικο regulator redudant baterry της Emcotec παιρνει 2 μπαταριες βγαζει 2 εξοδους και χρηδιμοποιητε και στα 30cc αλλα και στα 50 εγω το χρησιμοποιω παρα πολυ καιρο με εξαιρετικα αποτελεσματα!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
extenge
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 15 Οκτ 2013, 20:01:44 » |
|
Μια μπαταρια li-fe 1200-2000mah κατευθειαν πανω στο δεκτη xωρης regulator,εκτος αν εχεις σερβο αποκλειστικα για 4.8volt.
Γιατι οχι δυο μικροτερες μπαταριες με δυο ξεχωριστους διακοπτες πανω στον δεκτη χωρις ρυθμιστη τασης; Εχεις μια επιπλεον ασφαλεια ετσι, ο διακοπτης σαν μηχανικο εξαρτημα μπορει απο τους κραδασμους να αλλαξει κατασταση στην πτηση και τοτε εχει χαθει ο ελεγχος. ΟΚ ξερω οτι δεν ειναι κατι που θα συμβαινει καθε μερα αλλα απο την στιγμη που δεν υπαρχει ιδιατερη επιβαρυνση στο κοστος δεν υπαρχει λογος να μην γινει. Γιατι ειναι μιση λυση......ναι μεν προστατευει απο προβλημα σε διακοπτη η καλωδιο αλλα αμα βραχυκυκλωσει η μια παιρνει η μπαλα και την αλλη οποτε ναι μεν δυο μπαταριες αλλα με ενα κυκλωματακι (με διοδους) ωστε να ειναι ανεξαρτητες μεταξυ τους...... http://www.boomarc.com/en/dualbat-2-x-10a-isolating-circuitπαμφθηνο πολυ απλο στην σχεδιαση και λειτουργια, με πολυ μικρη πτωση τασης 0,1V σε αρκετα αμπέρ........και εισαι καλυμένος απο όλα......... Το χρησιμοποιω 1,5 χρονo σε 30cc yak με 2 life και μαλιστα κανει και αυτο που υποσχεται δηλαδη στη φορτιση των μπαταριων μετα απο καποιες πτησεις και οι δυο μπαταριες παιρνουν τα ιδια mah απ τον φορτιστη με διαφορα 10-20 mah
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 22:30:59 από extenge »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 08:14:13 » |
|
Καλημέρα
Στα σέρβο σου λέει ότι έχουν τάση λειτουργίας 4.8ν. Μήπως θα έχεις πρόβλημα με life απευθείας;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Paulos
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 11:48:45 » |
|
στα μέσα των specs λέει ότι δουλεύουν και στα 6.0 Stall torque @ 4.8V: 166 oz/in. (12.0kg.cm) Stall torque @ 6.0V: 200 oz/in. (15.0kg.cm) και από servo database http://www.servodatabase.com/servo/turnigy/tgy-mg958προσωπικά θα πήγαινα σε κάτι πιο επώνυμο όμως να έχω το κεφάλι μου ήσυχο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
If RC flying were drugs, it would be class A +
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 12:20:52 » |
|
Οκ ευχαριστώ , τα σερβο τα εχω σε αεροπλάνο και δεν εχουν παρουσιασει κατι και μιας και τα εχω θα τα χρησιμοποιησω .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
GeorgeC
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 19:36:43 » |
|
Ενα απλο συμβατικο σετ με ενα δεκτη και καλη μπαταρια (Α123), διπλη εισοδο απο διακοπτη χωρις πολλα αλλα παρελκομενα ειναι υπεραρκετο, οικονομικο και ελαφρυτερο...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 19:58:58 » |
|
Η μπαταρια μου ειναι Duralite 2300mah 7,2v, συνδεδεμενη σε ενα heavy duty διακοπτη, εκανα και δοκιμη και ολα καλα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 19:59:59 » |
|
Θα παω σε αλλο σημειο τωρα, οι κινητηρες οι διχρονοι βενζινης σε τι θερμοκρασιες παιζουν?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 16 Οκτ 2013, 20:20:48 » |
|
Καπου διαβασα σε ξενο φορουμ οτι παιζουν απο 79 μεχρι 120 κελσιου, ισχυει?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
GeorgeC
|
|
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 17 Οκτ 2013, 14:04:52 » |
|
Φροντισε να εχεις λογο εισαγωγης/εξαγωγης 1:3 ή ρυθμισε τον αναλογα (λογο&λαδι) ωστε να μην ξεπερνας τους 100οC και θα εισε ΟΚ. Ευκολα το πετυχαινεις τωρα που χειμωνιαζει. Το καλοκαιρι ειναι αλλη εποχη οποτε το να ανεβασεις και ποσοστο στο λαδι μιξης ειναι ισως μονοδρομος...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 21 Οκτ 2013, 19:23:19 » |
|
Καλησπερα σημερα πηγα για πτηση με ενα extra 300 20cc, παρατηρησα οτι ανεβαζει θερμοκρασια πανω απο 120 βαθμους οταν πεταω πανω απο το μισο γκαζι, οσον αφορα τις βελονες εχει 2 μια HI και μια LOW, πρεπει να ρυθμισω βελονες για την θερμοκρασια η παιζει ρολο η ροη αερα? Τις ανοιξα λιγο τις βελονες αλλα δεν ειδα τρελη διαφορα. Το μιγμα μου ειναι 25:1 με συνθετικο λαδι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 21 Οκτ 2013, 20:38:42 » |
|
Ο κινητηρας σου πρεπει καπου να λεει ποσες στροφες πρεπει να ειναι οι βελονες αρχικα . 25/1 ειναι αρκετο το λαδια για τις πρωτες πτησεις εκτος αν λενε κατι αλλο οι οδηγιες του μοτερ σου 120 βαθμοι θερμοκρασια δεν ειναι καλά ..ζεστενετε θα πρεπει να δεις αν εχεις σωστη ροη αερα στην κεφαλη του μοτερ ,εδω μια φωτογραφια θα βοηθουσε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 21 Οκτ 2013, 20:50:33 » |
|
Φωτογραφια θα βαλω αύριο, το θεμα ειναι οτι τις βελονες τις πειραξα πρωτη φορα σημερα, απ οτι ειδα ειναι 1,5 στροφη εργοστασιακα, ο κινητηρας ειναι rcg20cc, τωρα την άνοιξα και απο οτι ειδα το ρελαντι επεσε και δουλευει ποιο χαμηλα χωρις να σβηνει. Γιατι ειχα θεμα με την προσγειωση στην αρχη ειχε πολλες στροφες στο ρελαντι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
orck
|
|
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 21 Οκτ 2013, 21:39:09 » |
|
Τι προπελα εχεις στον 20cc κινητηρα σου;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 10:43:09 » |
|
Η ελικα ειναι 16/8 , μερικες φωτο για να δειτε την ροη του αερα αν ειναι επαρκεις.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 10:49:38 » |
|
Δες το μπουζι σου τι χρωμα εχει!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 11:32:05 » |
|
το μπουζι ειναι αυτο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
modeller2
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 12:03:02 » |
|
Σαββα το μπουζι πρεπει να εχει καφε χρωμα αυτο το βλεπω μαυρο αυτο ειναι λογο του οτι η το μοτερ δουλευει μπουκωμενο η το λαδι στη βενζινη ειναι κακης ποιοτητας το οτι ανεβαζει θερμοκρασια μπορει να ειναι και λογο κακης ποιοτητας ρουλεμαν στροφαλου μην ξεχνας οτι ειναι κινεζικο μοτερ το οτι ειναι καινουργιο δεν λεει τιποτα μου εχει τυχει καινουργιο μοτερ να θελει αλαγη ρουλεμαν στροφαλου με καλυτερα σε ποιοτητα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 13:01:22 » |
|
Το μπουζι σου οντως δηλωνει πλουσιο μιγμα μπορουμε να το δεχθουμε εν μερει λογω οτι ειναι καινουριο το μοτερ σου μετα το στρωσιμο θα πρεπει να το ρυθμισειε ετσι ωστε το χρωμα του μπουζι να ειναι καφε. Οχι γκρι το γκρι δηλωνει φτωχο μιγμα!!! Τωρα συμφωνω κ για τα ρουλεμαν αλλα πριν κανεις την κινηση να λυσεις κινητηρα για να αλλαξεις ρουλεμαν συμβουλεψου καποιον πιο εμπειρο στους βενζινοκινητηρες να ακουσε το μοτερ σου και εν λειτουργια και σβηστο! Πες μας λιγο τι λαδι και τι βενζινη χρησιμοποιεις?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 14:26:15 » |
|
Αμολυβδη 95 και λαδι Castrol 2T
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 15:09:09 » |
|
Πολυ καλο το λαδι σου! Δες κ τα ρουλεμαν σου τοτε οπως ειπε κ ο modeller!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 15:14:16 » |
|
Ok , θα το δώ αλλά μου φαίνεται πολυ περίεργο να ειναι τα ρουλεμαν , η μηχανή έχει λίγες ώρες δεν εξηγείται να εχουν χτυπήσει ρουλεμαν. Τις ξαναφέρα τις βέλος σε εκεί που ηταν απο το εργοστάσιο περίπου στη 1 και μισή στροφή, την έβαλα μπροστά και έχει καλή απόκριση με καλο ρελαντί, απο το φουλ γκάζι σε ρελαντί δεν έχει καθυστέρηση να πέσουν οι στροφές που θα σήμαινε ότι είμαι φτωχός.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 15:21:15 » |
|
Κ μενα μου φαινεται πολυ παραξενο για ρουλεμαν αλλα πρεπει να αποκλεισεις καθε πιθανοτητσ βλαβης η ζημιας! Εχω κινητηρα Rcg50 κυβικα και ειναι πολυ αξιοπιστος αλλα και απο αλλα παιδια που πεταμε μαζι που εχουν rcg και 20cc ουτε απο κει ειχαμε κανενα θεμα κ με πολλες πτησεις!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
beyma21
|
|
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 17:53:53 » |
|
Φιλε μου ποσες ωρες δουλεψες την μηχανη πριν πεταξεις?Την εστρωσες?Και αν ναι πως?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 18:31:16 » |
|
Επισης οι θερμοκρασιες μπορει να οφειλωνται και σε λαθος μοιρες του σενσορα!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 19:15:53 » |
|
Φιλε μου ποσες ωρες δουλεψες την μηχανη πριν πεταξεις?Την εστρωσες?Και αν ναι πως?
Η μηχανή σύνολο έχει 4 με 5 ώρες απο αυτές οι μισές και παραπάνω σε πτήση με αυτό το λάδι, νόρμαλ πτήση, στο έδαφος την δούλευα ρελαντί και λίγο ποιο πάνω . Βασικά το κακό ειναι ότι δεν μπορούσα να τσεκάρω στροφές.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 19:21:15 » |
|
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει στρώσει ακόμα μ αυτό το λάδι που ειναι συνθετικό και να έχει θερμοκρασία απο αυτό? για καλύτερο έβαλα αυτό το λάδι, ξέρω ότι με τα συνθετικά αργουνε γενικότερα να στρωσουνε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 20:12:24 » |
|
Μια χαρα ειναι το λαδι που χρησιμοποιεις!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
GeorgeC
|
|
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 20:33:52 » |
|
Παντως θεμα ψυξης (λογω κοουλ) δεν εχεις. ΣΙΓΟΥΡΑ! 30cc/Litre ειναι υπεραρκετα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:03:33 » |
|
Αύριο θα παω για δοκιμή δεν θα βάλω το κοουλ για να εχω πρόσβαση στις βελονες και βλέπουμε. Η θεωρία ότι με περισσότερο λάδι δεν κανείς κακό στον κινητήρα ισχύει? δηλαδή όταν πετάς με 25/1 ειναι καλυτερα απο το 50/1 η το αντίθετο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:08:50 » |
|
Νομίζω πως το λάδι που βάζεις είναι υπερβολικά πολύ.
Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να επηρεάσει τις θερμοκρασίες του κινητήρα. Βάζω την αναλογία που γράφει πάνω στο λάδι δλδ 50:1 και δουλεύει πάρα πολύ καλά. Ο κατασκευαστής λαδιού ξέρει τι κάνει, δεν έχεις λόγο να μην τον εμπιστευτείς.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ChrisCalmato 40 Trainer
|
|
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:11:47 » |
|
Κακο κανει και το πολυ λαδι και το λιγο!!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!! ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!! www.emr.gr
|
|
|
nitro35%
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 108
nitro powered
|
|
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:23:23 » |
|
Το λαδι ειναι υπερβολικο και μπορει να μπλοκαρει τη σωστη λειτουργεια του καρμπυρατερ.Για μενα φτιαξε ενα μιγμα οχι ποιο κατω απο 32:1,καινουριο ngk μπουζακι ,εργοστασιακες προρυθμισεις,δες πως δουλευει ρυθμισε αν χρειαζετε.Αν η αποδοση ειναι ικανοποιητικη στον αερα δηλαδη τραβαει καλα δεν κανει διακοπες στις μεσαιες τοτε και η θερμοκρασια σου θα ειναι σε ικανοποιητικο επιπεδο.Μην μπλεκεις με νουμερα θερμοκρασιων δεν ειναι αυτοκινητακι να το σταματησεις και να μετρησεις τη θερμοκρασια αμεσα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
line up and hold...
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 22:27:40 » |
|
Ok θα δοκιμάσω με καινούριο μείγμα και θα σας πω. Ευχαριστώ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 22 Οκτ 2013, 23:42:56 » |
|
Νομίζω ότι ένα καλό συνθετικό λάδι με μίξη 40:1 είναι κοινή πρακτική και δοκιμασμένη. Προσπάθησε να βάλεις μια ελαφρυά σχετικά προπέλα. Αν ο κινητήρας ανεβάζει μη ανεκτή θερμοκρασία, θα σβίσει. Ακόμα κι αν σβίσει δεν παθαίνει ζημιά. Καλή συνέχεια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:43:15 » |
|
Αύριο θα παω για δοκιμή δεν θα βάλω το κοουλ για να εχω πρόσβαση στις βελονες και βλέπουμε. Η θεωρία ότι με περισσότερο λάδι δεν κανείς κακό στον κινητήρα ισχύει? δηλαδή όταν πετάς με 25/1 ειναι καλυτερα απο το 50/1 η το αντίθετο?
με την ευκαιρια μια διευκρινηση (γιατι μερικοι φιλοι το μπερδευουν λιγο) το 50/1 δε σημαινει 50ml λαδι στο 1 λιτρο βενζινης αλλα στα 50 ml βενζινης 1 ml λαδι (η στα 50 λιτρα βενζινης 1 λιτρο λαδι) οποτε εχουμε για 1 λιτρο βενζινης 50/1 = 20ml λαδι 40/1 = 25ml λαδι 30/1 = 33ml λαδι 25/1 = 40ml λαδι
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:53:49 από Χρηστος Βαγενας (vchris) »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Paulos
|
|
« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 23 Οκτ 2013, 08:51:55 » |
|
oil mix chart
|
|
|
Καταγράφηκε
|
If RC flying were drugs, it would be class A +
|
|
|
savasp2
|
|
« Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 2 Νοέ 2013, 11:39:39 » |
|
Καλημερα, μετα απο λυσιμο, καθαρισμα, ρυθμιζμα κινητηρα και καινουριο μιγμα 40:1 δουλευει μια χαρα. Μονο μια παρατηρηση οχι επι του κινητηρα αλλα συμπεριφορας μοντελου, με ελαφρυ αερακι οταν ερχομαι για προσγειωση και κοβω κινητηρα το μοντελο παει σε κατασταση στολ (ανεβαζει μουρη και ριχνει ουρα), το εχω ζυγισει στη μεση του ευρους που λεει ο κατασκευαστης, μηπως ειναι πισωβαρο ακομα?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Mefisto 1.9 Gem 2.0 Alula Extra 300s 20cc Marathon 25 30cc P47 Parkzone Piper Pawnee Eflite Zero 50 Cmpro
|
|
|
GeorgeC
|
|
« Απάντηση #46 στις: Σάββατο, 2 Νοέ 2013, 15:48:23 » |
|
Προφανως το φαινομενο ειναι ιδιαιτερα εμφανες λωγω αυξημενου elevator uptrim. Μια λυση (μπελας αλλα ενδεδειγμενη) ειναι να ελενξεις & να διορθωσεις τις γωνιες (incidence) φτερων & stab. Ακομα και στις 0ο να εισε -ως ειναι συνηθως τα 3D aerobatic- παντα λιγο upτριμ θα ειναι απαραιτητο στην πορεια upright. Τελος μια μικρη μιξη Λ.Χ.3% throttle to elevator στο ρελαντι θα βοηθησει...παντου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #47 στις: Σάββατο, 2 Νοέ 2013, 16:31:37 » |
|
Μπορει να το κανει και απο ζυγισμα πισω ομως ....θα πρεπει να ξερουμε για τι μοντελο μιλαμε και τι κανει στον αερα.. Κατι αλλο ...με κοντρα αερα καλο ειναι να μην κοβεις κινητηρα εντελος και να περιμενεις να κατεβει το μοντελο οπως ενα trainer αλλα να κανεις την στροφη σου και μετα να ελεγχεις την καθοδο με γκαζι αλιως το μοντελο φρεναει σηκωνει μουρη και στολαρει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|