Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 19:04:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 19:04:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:25]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304438
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 181
    Total: 181
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4] 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: AeroGummy - Μοτοανεμόπτερο ομάδος "Ελληνικά Φτερά"  (Lu 18551 fois)
    PeSta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 55



    « Répondre #45 le: Jeudi, 19 Mai 2011, 13:12:14 »

    Αντιγράφω από τις γενικές πληροφορίες που δίνετε για το AeroGummy Electric Glider:
    "Το μήκος της χορδής του φτερού στη ρίζα του (Root Chord) είναι 25 εκ., ενώ στο ακροπτερύγιο φθάνει στα 11 εκ."
    Υπαρχει κάποιος τρόπος υπολογισμού της χορδής της αεροτομής σε σχέση με το εκπέτασμα;
    Και ποιές άλλες παράμετροι εκτός από το εκπέτασμα παίζουν ρόλο στον υπολογισμό αυτόν;

     
    Journalisée

    Πέτρος Σταμάτης - Ε.Α.Θ.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #46 le: Vendredi, 20 Mai 2011, 09:06:20 »

    Καλημέρα φίλε Πέστα...  Χαμόγελο

     Οι δικές μας γνώσεις δέν είναι αρκετές για να ξέρουμε να σχεδιάζουμε μέχρι Τόσο βάθος Όλες τις παραμέτρους του μοντέλου. Ότι σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε είναι εμπειρικό περισσότερο, λίγο διάβασμα, και φυσικά αντιγραφές-γνώμες απο άλλα σχέδια-Κίτ που κυκλοφορούν στην αγορά...

     Τώρα βέβαια, άν με ρωτάς πώς θα το επέλεγα, νομίζω ότι το πρώτο που θα κοίταγα είναι η συνολική πτερυγική επιφάνεια που θα ήθελα, πάντα σχετικά με το βάρος του μοντέλου, για να μου δώσει τον επιθυμητό πτερυγικό φόρτο...
    Άν δηλαδή θέλεις να κρατηθείς στα 2 κιλά π.χ. με πτερυγικό φόρτο 30 γραμμάρια/τετραγωνική παλάμη, θα πρέπει να κάνεις ίση κατανομή αυτών των δύο κιλών σε επιφάνεια...  2000 γρ. / 30 = 66,66 τετρ. παλάμες ή 6.666 τετρ. εκατοστά.
    Ας υποθέσουμε τώρα ότι το φτερό σου είναι Τραπεζίου σχήματος (κοιτώντας απο πάνω) και μάλιστα Ορθογωνίου τραπεζίου. Τότε ο τύπος για το εμβαδόν του είναι (Βάση μεγάλη + Βάση Μικρή) * Ύψος και όλο αυτό δια δύο. Εμείς δέν θα διαιρέσουμε διά δύο γιατί θέλουμε δύο τραπέζια (δύο μισά φτερά, αναφερόμαστε στο συνολικό εκπέτασμα), άρα δέν διαιρούμε δια δύο...
    Ύψος σε μάς είναι το μισό εκπέτασμα, βάση μεγάλη είναι η ρίζα και βάση μικρή είναι η χορδή της αεροτομής στο ακροπτερύγιο... Άν λοιπόν στοχεύεις σε 3μετρο μοντέλο, το ύψος σου θα είναι 1,5 μέτρο ή 150 εκατοστά. Άν πείς ότι θα κάνεις τη ρίζα το διπλάσιο της άκρης, τότε ο τύπος γίνεται...
    6666 = 150 * (2Β + Β) , συνεπάγεται  6666 = 150 * 3Β , συνεπάγεται  6666 = 450Β  =>  Β=6666/450 => Β=14,8 δηλαδή περίπου 15 εκατοστά θα είναι η μικρή Βάση (ένα Β) και 30 θα είναι η ρίζα (δύο Β).
    Πώώώ... πήξαμε στα 6άρια να πάρει... τί νούμερα διάλεξα... ?   devil

    Βέβαια τώρα, παίζουν και οι αριθμοί Reynolds, το πώς συμπεριφέρεται μιά συγκεκριμένη χορδή μιάς συγκεκριμένης αεροτομής και τα λοιπά, γι'αυτό λέω ότι περισσότερο εμπειρικά τα φτιάχνουμε και βάσει των πειραμάτων που έχουν κάνει άλλοι μοντελιστές πρίν απο 'μάς για 'μάς... Χαμόγελο

    * Στο τέλος φυσικά της όλης "αντιγραφής", βάζουμε και την προσωπική μας "πινελιά", αλλάζοντας λίγο την χορδή εδώ, τεντώνοντας λίγο το εκπέτασμα εκεί, μεταμορφώνοντας ελαφρώς το ουραίο σύστημα και φτιάχνοντας εκείνη την μπούμα που είδαμε το βράδυ μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, μήπως και αλλάξουμε κάτι προς το καλύτερο και γράψει και για 'μάς καμιά σειρά το βιβλίο της αερομοντελιστικής Ιστορίας... Χαμόγελο
       
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #47 le: Vendredi, 9 Mars 2012, 17:19:32 »

    Απόστολε, υπάρχει πρόοδος στην πτητική αξιολόγιση του ανεμόπτερου αυτού;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #48 le: Vendredi, 9 Mars 2012, 19:20:55 »

    Κύριε Γιάννη,
    δυστυχώς απο τον Σεπτέμβρη που μένω στη Λάρισσα, το δικό μου AeroGummy δέν έχει "βάλει" πολλές πτήσεις, ειδικά πτήσεις για έρευνα όπως λέτε του ΚΒ και της συμπεριφοράς γενικότερα...
    Φυσικά, πέταξε αρκετά σε πλαγιά στα Τρίκαλα μέσα στον Αύγουστο, καί το δικό μου, αλλά και του Μάκη του Κατασκευαστή. Σε γενικές γραμμές είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, έχουμε βρεί πως το ΚΒ βρίσκεται κάπου στα 91 χιλ. απ'το χείλος προσβολής, ενώ έχουμε αλλάξει τη γωνία προσβολής του κυρίως φτερού σε -1 μοίρες σε σχέση με τη σέλα του στην άτρακτο...

    Το δικό μου έσπασε ελαφρώς πρίν μιά βδομάδα όταν έχασα τον έλεγχο (δέκτης νέκρωσε), γύρισε inverted και προσγειώθηκε σε αυτή τη θέση μετά απο ανοιχτές στροφές με συνεχόμενη αλλά απαλή βύθιση... !!
    Απο θαύμα έσπασε μόνο στην ουρά και το υπόλοιπο έμεινε άθικτο. Αυτή είναι και η μαγεία των μεγάλων, χωρίς πέτρες και εμπόδια, χορτάρινων λιβαδιών νομίζω, όπως είναι και το Φλαμούλι στα Τρίκαλα...
    Δέν υπάρχει χειρότερο πράγμα να κάθομαι να βλέπω το καμάρι μου να πέφτει χωρίς να μπορώ να επέμβω...  Ντροπή

    Πάντως, θα προχωρήσει η επισκευή, το έχω φέρει εδώ στη Λάρισα στο μικρό νέο εργαστηριάκι μου και θα το φτιάξω φυσικά, γιατί έρχεται καλοκαίρι και το λατρεύω, αλλά και γιατί ψάχνω συνεχώς ευκαιρίες να προπονούμαι ώστε όταν μου δοθεί η ευκαιρία να έρθω επιτέλους σε καμιά συνάντηση, και να χάσουν όλοι το βραβείο απο χειροποίητο Τρικαλινό ανεμόπτερο...  Χαμόγελο
    Σκεφτόμουνα, επί την ευκαιρία της επισκευής του ουραίου, να δοκιμάσω εκείνη τη μέθοδο που είχατε πεί για Τριγωνική μπούμα... ! Δέν σας κρύβω ότι αυτή η ιδέα μου άρεσε πολύ. Είναι απλή κατασκευαστικά και αξιόπιστη λύση, με υλικά που μπορώ να βρώ εύκολα. Ακόμα και κόντρα πλακέ 4άρι λεύκας θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω, και να πώ στον ρουτερά που έχω σχέσεις να μου κάνει και αδειάσματα πάνω της! Αυτή η πρότασή σας συνεχώς στριφογυρνάει στο μυαλό μου, και όχι μόνο για τον AeroGummy αλλά και για τον Κορμοράνο και λοιπές άλλες ιδιοκατασκευές...

    Δυστυχώς, έχω μόνο μιά ζωή και 'γώ μπροστά μου όπως όλοι, και αυτή τη στιγμή έχω συγκεντρωθεί και ασχολούμαι κατ'αποκλειστικότητα με μιά Νέα πτέρυγα που με ενδιαφέρει πολύ να "φτάσει" σε ότι προσωπικά όρια μπορώ να θέσω για ευχάριστη και αποδοτική πτήση...

    Έχουμε παρόλα αυτά του Μάκη να δοκιμάσουμε πάνω του, και ήδη δοκιμάζαμε εκείνη τη μέρα που "έπεσα" εγώ, μετατόπιση του ΚΒ και αλλαγές συμπεριφοράς. Το πάμε βήμα-βήμα για να βγάλουμε μιά άκρη και να πετύχουμε καλές επιδόσεις. Αν ξέραμε απο την αρχή ότι η MH-32 θέλει μεγαλύτερο πτερυγικό φόρτο, ίσως το έφτιαχνε ο Μάκης πιό στιβαρό, για να πετά και σε δυναμικό πιό εύκολα... είδωμεν όμως και επιφυλλασόμαστε για τα επόμενα...

    Σας Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον...  Χαμόγελο  
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #49 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:51:44 »

    Καλησπέρα σας.

    Τελικά, έκανα αυτό που μου είχε "καρφωθεί" στο μυαλό για το Τριγωνικό πίσω σχήμα. Αφιερώνω αυτή την μετατροπή στον Κο Γιάννη, μιάς και ήταν δική του ιδέα...  Χαμόγελο


    * 21Martiou_2012 001.jpg (50.42 Ko, 706x636 - vu 389 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #50 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:52:02 »

    ...


    * 21Martiou_2012 003.jpg (82.25 Ko, 1029x643 - vu 400 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #51 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:52:17 »

    Η "κορυφή" του τριγώνου (πάτος στη φωτό), είναι με μπάλσα 2,5 χιλ., ενώ τα πλαινά είναι με 2 χιλιοστών μπάλσα. Με ότι είχα δλδ, ρετάλια...

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είναι Γερό και Ελαφρύ!!


    * 21Martiou_2012 007.jpg (38.48 Ko, 733x497 - vu 396 fois.)
    « Dernière édition: Mercredi, 21 Mars 2012, 21:05:04 par DeltaMan » Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #52 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:52:37 »

    ...


    * 21Martiou_2012 008.jpg (49.85 Ko, 986x509 - vu 397 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #53 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:53:07 »

    Η πρώτη σύνδεση της μπούμας με το rudder, με εποξική. Μόλις στέγνωσε, μπήκαν δυό φρύδια δεξιά αριστερά απο καπλαμά για να δέσει, επίσης φυσικά με εποξική 5λεπτη...


    * 21Martiou_2012_02 001.jpg (62.88 Ko, 947x668 - vu 396 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #54 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:53:35 »

    Έπειτα η σύνδεση "αγκαλιάστηκε" με ταινία ίνας και μπήκε και ένα κομμάτι styro εμπρός για να σβήνει ωραία...


    * 21Martiou_2012_02 002.jpg (30.9 Ko, 582x527 - vu 402 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #55 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:55:51 »

    ...


    * 21Martiou_2012_02 003.jpg (49.56 Ko, 854x507 - vu 388 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #56 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:56:57 »

    Το ντύσιμο έγινε με καλή, κλασσική ταινιούλα απ'το βιλιοπωλείο... !!


    * 21Martiou_2012_02 004.jpg (47.6 Ko, 1144x418 - vu 380 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #57 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:58:18 »

    Άφησα ακάλυπτο το ξύλο λίγο εμπρός και πίσω απ'την ένωση για να γίνουν κολλήσεις κλπ, και έπειτα θα το καλύψω...


    * 21Martiou_2012_02 005.jpg (50.38 Ko, 818x566 - vu 387 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #58 le: Mercredi, 21 Mars 2012, 20:59:16 »

    Τώρα μου μπαίνουν ιδέες για μεντεσέ απο την πάνω πλευρά, για να γίνει πτυσσόμενη η μπούμα και να μεταφέρεται πιό εύκολα...  Cheesy


    * 21Martiou_2012_02 006.jpg (56.38 Ko, 1121x425 - vu 383 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #59 le: Mardi, 21 Juin 2016, 22:03:35 »

    Καλησπέρα σε όλους.
     Είχα την τύχη και την χαρά να ξαναπετάξω το λατρεμένο ανεμόπτερο, δώρο των Τρικαλινών φίλων μου Μάκη & Απόστολου, αυτό το Σαββατοκύριακο, στα βουνά της Ηπείρου. Τέσσερα χρόνια είναι πάρα πολλά για ένα τέτοιο μοντέλο να μένει απέταχτο και αποφάσισα να το αλλάξω αυτό.
    Την Κυριακή το πρωί ανέβηκα με την μικρή κορούλα μου ακόμη πιό πάνω απο το χωριό "Δαφνωτή", στη θέση "Αι-Λιά" όπως την λέν οι ντόπιοι, αφού εκεί έχουν φτιάξει μιά εκκλησιά και κάνουν το καλοκαιρινό τους πανηγύρι. Τελικά δέν έφτασα μέχρι πάνω γιατί είχαν μιά πορτούλα που ήταν κλειστή, είχα κουράσει ήδη τα λάστιχα και κατάλαβα πως τελικά η μέρα δέν το αξίζει με τόση συννεφιά ενώ η προσγείωση δέν ήταν και τόσο ευοίωνη... Παρκάραμε λίγο παρακάτω με τη Νεφέλη (φωτό 3 & 4), σε ένα πλατωματάκι όπου έλπιζα να προσγειωθώ αν όλα πήγαιναν καλά, έβγαλα έξω και πήγα να δέσω το αεροπλάνο, αλλά κάτι δέν μ'άρεσε στον καιρό. Γρήγορο τσέκ έδειξε υπήνεμο άνεμο, το ESC μου ζεσταινόταν περισσότερο απο ότι περίμενα ακόμα και εν αναμονή με τα servos Μόνο πάνω και το τελευταίο που ήθελα ήταν να σπάσω ή να χάσω τον Gummy εκεί πάνω στα απόκρημνα όρη... Sad
    Μιά γρήγορη αναδρομή στο παρελθόν και μερικές φωνούλες μέσα μου συμπεριλαμβανομένης και εκείνης του Αλέξη, φωνάζαν "μάθε να λές όχι, μάθε να λές όχι", και έτσι αποφάσισα να βάλω την ουρά μου κάτω απο τα σκέλια, να ξαναμαζέψω και να αποχωρήσω...
    Κατεβαίνοντας στο χωριό, πήγα πρώτα και άφησα τη μικρή γιατί ήδη γρίνιαζε λίγο, και ξανανέβηκα λίγο παραπάνω και στάθηκα σε ένα "ξέφωτο" και ξαναέδεσα το σκάφος! Ήθελα τόσο να τον πετάξω που θα έσκαγα. Πάλι είδα όμως αρνητικό καιρό, υπήνεμο καθαρό και τσίνισα. Αποφάσισα να κάτσω λοιπόν οκλαδόν στην άσφαλτο δίπλα στον εργαλειοφόρο μου και να του βάλω εξωτερικό BEC για τα 5 Volts ώστε να είναι έτοιμος για την επομένη μέρα, τη Δευτέρα. Κατάφερα να σταθεροποιήσω την 2S 18650 στο πλάι, πάνω στο ΚΒ και λίγο πιό εμπρός το BEC ενώ μιά τρυπούλα στην πλαινή μπάλσα βοήθησε να περάσω άνετα το σερβοκαλωδιάκι προς τον δέκτη. Έβγαλα το κόκκινο καλωδιάκι απ'το ESC και... βουαλά! Πιό κρύο τώρα το σπικοντρολάκι!        
    « Dernière édition: Mardi, 21 Juin 2016, 22:19:07 par DeltaMan » Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pages: 1 2 3 [4] 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: AeroGummy - Μοτοανεμόπτερο ομάδος "Ελληνικά Φτερά"
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.036 secondes avec 28 requêtes.