Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:02:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:02:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 42
    Συνολικά: 43
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: AeroGummy - Μοτοανεμόπτερο ομάδος "Ελληνικά Φτερά"  (Αναγνώστηκε 18577 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 12:59:58 »

    Καλησπέρα σας Κύριοι.

    Απο καιρό ο φιλαράκος μου ο Μάκης ήθελε να φτιάξει κάτι αντίστοιχο, και σιγά-σιγά, συλλέγοντας πληροφορίες και... Χρόνο, το κατάφερε! Όταν αποφασίζει να πιάσει μπάλσα στα χέρια του, θαύματα κάνει...
    Όταν δέ ήρθε η ώρα του ονόματος, σκεφτήκαμε το μικρό πράσινο αρκουδάκι που έχει κάνει πάταγο στη Νεολαία, στα παριζάκια Υφαντής ( Χαμόγελο), ακόμη και στη Μενεγάκη που τον είχε καλεσμένο, αλλά το μετατρέψαμε σε λίγο πιό... αέρινο με το προσθετικό -Aero ...  laugh

    Σχόλια φυσικά δεκτά και αναγκαία, σκεφτόμαστε να βγάλουμε και ένα Κίτ για όποιον ενδιαφέρεται...

    Παρουσίαση εδώ... :
    http://www.greekwings.gr/HTML/Developments/AeroGummy.htm

    Φωτογραφίες εδώ... :
    http://www.greekwings.gr/HTML/Developments/Photos_AeroGummy.htm

    Σας Ευχαριστώ,
    Απόστολος (aka DM)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 13:35:25 »

    Mπραβο σας.
    Απλα υπεροχο.

    Μπορεις να μας πεις ποσο περιπου θα κοστιζει το κιτ?
    Καταγράφηκε
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 291



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 13:55:47 »

    Αν μη τι αλλο ειναι πολυ ομορφο, θα με ενδιεφερε...
    για πες μας  αλλα στοιχεια  συν το βασικοτερο (τιμη)  να δουμε τι μπορουμε να κανουμε.
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 16:17:36 »

    Καλησπέρα σας Κύριοι και Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.

    Θα χρειαστούμε λίγο χρόνο για να "στήσουμε" το Κίτ, να δούμε τί θα κόβει το ρούτερ και γενικά τί θα περιέχει. Ξέροντας πάντως ότι ενδιαφέρονται φίλοι θα το ψάξουμε περαιτέρω...  Wink

    DM
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 17:50:06 »

    Το όνομα ... όλα τα λεφτά.

    (Αφού το διαβάσετε με Ελληνική προφορά)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 18:08:39 »

    Xαχαχαχα... Πονηρούλη Κύριε Γιάννη...  laugh

    Κύριε Γιάννη, και σε οποιονδήποτε άλλο φίλο φυσικά πιστεύει ότι έχει μιά καλή απάντηση, ήθελα να σας ρωτήσω... Πιστεύετε ότι η MH-32 είναι καλή επιλογή? Το μοντέλο βγαίνει σχεδόν στα 1500 γραμμάρια βάρους και η πτερυγική του επιφάνεια πλησιάζει στα 6364 τετρ. εκατοστά ή 63,7 περίπου τετρ. παλάμες, Χωρίς το Οριζόντιο Σταθεροποιητικό. Ο πτερυγικός φόρτος λοιπόν θα φθάνει στα 23,55 gr/dm^2...

     
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 18:36:37 »

     Σε λίγο θα είναι διαθέσιμο και το Πρώτο Video, τραβηγμένο με την χαμηλής ποιότητας καμερούλα μου, εδώ... :
     http://www.youtube.com/watch?v=ZkVDauslwlg

     Οι πρώτες πτήσεις γίνονται με 200 Μόνο Watts λόγω μικρού Speed Controller και ξεχωριστή μπαταρία 4 στοιχείων Νικελίου στον Δέκτη...

     Βεβαιωθείτε ότι δέν θα χάσετε το τέλος όπου το πιάνω στο χέρι... !

    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 18:56:45 »

    ... ήθελα να σας ρωτήσω... Πιστεύετε ότι η MH-32 είναι καλή επιλογή? Το μοντέλο βγαίνει σχεδόν στα 1500 γραμμάρια βάρους και η πτερυγική του επιφάνεια πλησιάζει ... 63,7 περίπου τετρ. παλάμες, Ο πτερυγικός φόρτος λοιπόν θα φθάνει στα 23,55 gr/dm^2...
    Κατ' αρχή πρέπει να μας ενημερώσετε για την αποστολή του ανεμόπτερου. Απλή βόλτα ή συμμετοχή σε αγώνες;

    Ολες οι μοντέρνες αεροτομές αρχίζουν να προσφέρουν μεγάλο λόγο L/D από τα 150.000 reynold, που μεταφράζεται σε φόρτιση από 30 γραμμάρια / τ.π. κατ' ελάχιστον. Ο Drela αναφέρει ότι ένα τρίμετρο ανεμόπτερο με MH32 πρέπει να έχει βάρος 2800 γραμμάρια για να αρχίσει η απόδοση της αεροτομης αυτής, δηλαδή 41 γραμμάρια/τ.π.

    Για την επιλογή της αεροτομής πρέπει να συνεκτιμηθεί η ευκολία της κατασκευής του φτερού. Η MH32 έχει μικρή καμπυλότητα στο χείλος εκφυγής, που δεν αναπαράγεται εύκολα με ξύλο, μόνο με καλούπι. Αν επιμένετε σε πολύ καλη αεροτομή, να επιλέξτε την AG-40, που μοιάζει πάρα πολύ με την MH32 και δεν χρειάζεται μεγάλη φόρτιση.

    Προσωπικά θα πρότεινα την επιλογή μεταξύ της S-3021 και της S-7055. Εχω πετάξει και με τις δύο με πολύ καλές εντυπώσεις και κατασκευάζεται εύκολα το φτερό γιατί η κάτω επιφάνειά τους είναι ευθεία. Και αυτές θα πρέπει να φορτιστούν στα 30 γραμμάρια/ τ.π.

    Δεύτερον θα πρότεινα για το πίσω μερος της ατράκτου, τα τρία κάρβουνα να μείνουν στην ίδια θέση μέσα στον χώρο, αλλά η διατομή της ατράκτου να γίνει τρίγωνη, με οδηγό αυτά τα κάρβουνα, με την ίδια αντοχή και ευκολώτερη κατασκευή (3 λωρίδες επίπεδης μπάλσας)

    Τέλος θα ήθελα μεγαλύτερη δίεδρο στις εξωτερικές έδρες και μεγαλύτερη χορδή στα πηδάλια του φτερού.
    Θα επανέλθω με σχήμα σύγκρισης της MH32 με την AG40
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 13 Απρ 2011, 19:03:40 »

    Στο σχήμα εμφανίζονται οι δύο αεροτομές MH32 και η AG40 . Παρατηρήστε τις πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους.

    Πρόβλημα θα εμφανιστεί στα ακροπτερύγια αν συνεχίσει η MH32 σε μικρό μέγεθος. Αντίθετα ο Drela στο Supra βάζει σταδιακά την AG40 στο μέσον και καταλήγει μέσω της AG41, AG42, στην λεπτή AG43 στα ακροπτερύγια. Αυτή η λεπτή αεροτομή λειτουργεί καλά σε μικρά ανεμόπτερα που εκτοξεύονται με το χέρι (DHL, HLG), γι' αυτό είναι κατάλληλη και για τα ακροπτερύγια.
    Το Graphite που έχει την MG32 στα ακροπτερύγια έχει και μεγάλο washout (10 χιλιοστά στα ακραία 30 εκατιστά φτερού)


    * MH32-AG40.jpg (14.07 KB, 688x198 - εμφανίστηκε 868 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2011, 11:13:37 »

    * Προσωπικά σκοπεύω να συμμετέχω στους αγώνες F5J-GR με το μοντέλο αυτό...

    * Μετά απο ένα Ακριβές ζύγισμα του μοντέλου όπως πέταγε στις πρώτες του πτήσεις, το αποτέλεσμα ήταν... 1630 γραμμάρια. Συνεπώς ο φόρτος μεταβάλλεται σε... 25,6 gr/dm^2, πάλι όμως πολύ χαμηλότερα απο τα 41 που προτείνει ο καθηγητής Κύριος Drela.

    * Κατασκευαστικά σίγουρα, υπάρχει θέμα, ακόμη και τα κενά του μεντεσέ απο την κάτω πλευρά σκεφτόμαστε πώς να καλύψουμε. Η AG-40 δέν νομίζω όμως ότι παρουσιάζει μεγαλύτερη ευκολία με την ίδια κατασκευή, αλλά είπατε φυσικά σε περίπτωση που είχαμε πρόσβαση σε πιό εξελιγμένες μεθόδους... Οι δύο Selig μου φάνηκαν πολύ καλές, με πιό εύκολη για την ερασιτεχνική κατασκευή την 7055 νομίζω.
     Κοιτάζοντας την AG-40 βλέπω ότι έχει ελαφρώς μεγαλύτερη καμπυλότητα απο κάτω. Νομίζετε ότι στο παρόν δικό μας αεροπλάνο, θα είχαμε καλύτερη απόδοση ή έστω αξίζει να ασχοληθεί κάποιος να πετά με Ελαφρώς κατεβασμένα Flaps? Ένα-δυό χιλιοστά δηλαδή...

    *  Για το τριγωνικό πίσω μέρος λέτε μάλλον η "βάση" του τριγώνου να είναι απο πάνω για να πατάει και ο οριζόντιος σταθεροποιητής σωστά? Δέν ξέρω όμως πώς θα φαίνεται και άν θα έχει παραπάνω drag ελαφρώς απο ότι το στρόγγυλο... Κατασκευαστικά σίγουρα θα είναι πιό εύκολο.

    * Το WashOut καλύτερα να το αποφύγουμε για τώρα, εκτός φυσικά και άν κριθεί αναγκαίο για αποτελεσματικότερη πτήση... Μπορεί πάντως να γίνει άν κόψουμε μιά "μήτρα" με το cnc σε μπλέ, σκληρό φελιζόλ και χτίζουμε πάνω εκεί... Απλά δέν το τολμήσαμε ακόμη...

    * Σταθεροποιητές μικροί στα Ακροπτερύγια νομίζετε ότι θα βοηθούσαν καθόλου?

    Πώ, πώ, Κύριε Γιάννη, ποταμός είστε... (ευτυχώς δηλαδή που έχουμε και 'σάς)...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2011, 11:54:29 »

    Αγαπητέ Απόστολε και συνεργάτες, το κυριώτερο που ειπώθηκε προηγουμένως είναι ότι οι δοκιμές θα πιστοποιήσουν τις πιθανές αλλαγές στην σχεδίαση του ανεμόπτερου aerogummy.
    α) στη τριγωνική ουρά το πλατύ μέρος θα είναι από επάνω, και επι πλέον μπορεί να γίνει σε φθίνουσα διατομη, Δεν γνωρίζω πόσο θα κοστίζουν τα τρία σωληνάκια κάρβουνο, και η μπάλσα, όλοι όσοι φτιάχνουμε δικές μας ατράκτους, αγοράζουμε το boom έτοιμο, από Αγγλία κοστίζει από 30-35 ευρώ, ανάλογα τον τύπο και το μήκος.
    Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο αερομοντελιστές που φτιάχνουν σε καλουπι και το μπροστινό μέρος της ατράκτου. Ισως να δεχθούν να σας προμηθεύσουν  το μέρος αυτό.
    β) τα φλαπς αρθρώνονται από την κάτω πλευρά, άρα δεν υπάρχει κενό εν πτήσει. Η ντίζα τους βγαίνει από επάνω. Αφήνουμε μερικά χιλιοστά κενό από επάνω - μόνον αν θέλουμε να κινούνται και σαν πηδάλια κλίσης - αυτό το κενό δεν είναι τόσο ενοχλητικό γιατί από την επάνω πλευρά ήδη η ροή έχει αποσπασθεί.
    Για το κενό από την κάτω πλευρά που αφήνουν τα πηδάλια κλίσης υπάρχει μία ειδική ταινία, που η μισή της επιφάνεια κολλάει στο κυρίως φτερό, και η υπόλοιπη, που είναι σκληρό διαφανές πλαστικό καλύπτει το κενό. Αλλά και εδώ δεν χρειάζεται μεγάλο κενό, λόγω differential, δεν κατεβαίνει πολύ το πηδάλιο.
    γ) σίγουρα η επίτευξη της καμπυλότητας της αεροτομής προέχει, αλλά και στις δύο καμπύλες αεροτομές MH32 & AG40, μπορείτε να τα κατασκευάσετε με ευθείες, και να προσομοιώσετε την καμπύλη κατεβάζοντας λίγο τα φλαπς. Ηδη γνωρίζουμε από τις οδηγίες του Supra, ότι η θέση των φλαπς για κανονική πτήση είναι 2 μοίρες προς τα κάτω, και για θερμική πτήση 6 μοίρες προς τα κάτω.
    δ) για την δίεδρο δεν είπες τίποτε. θα την αφήσετε μικρή όπως στη φωτογραφία;
    ε) winglets στα ακροπτερύγια μπορούν να βοηθήσουν, αρκεί να κολληθούν ακριβώς παράλληλα μεταξύ τους και με την ευθεία της πτήσης.  
    Για πιρισσότερες γνώμες, πρώτα πρέπει να πετάξω το αεροπλάνο
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2011, 12:49:04 »

    Απόστολε συγχαρητήρια για την πολλή και πολύ καλή δουλειά. Thumbs up
    Με χαροποιεί που θέλεις να συμμετάσχεις στους αγώνες F5J-GR και βλέπω πως έχεις κατασκευάσει ένα ανταγωνιστικό αεροπλάνο.
    Τώρα όσο αφορά της αεροτομές 3021 και 7055 θα διάλεγα την 3021. Η 7055 είναι σχεδιασμένη για εκπαιδευτικά και δεν επιτρέπει την μεγάλη τελική ταχύτητα και σαν συνέπια να μην μπορείς να έρθεις πίσω αν έχεις πάει μακριά και φυσάει λίγο. Η 3021 είναι πιο all-round αεροτομή και είναι εύκολη στην κατασκευή ενώ η AG40 θα έλεγα πως πρέπει να γίνει τουλάχιστον από φελιζόλ και κάποια επικάλυψη “basla η καπλαμά” για να κρατήσει όσο πιο πιστά το σχήμα της.                     
    Και πάλι συγχαρητήρια Thumbs up
    Κώστας Σπυριάδης
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2011, 13:11:42 »

    Σωατά τα λέει ο Κώστας.

    Εμπρός όλοι να βοηθήσουμε τον Απόστολο και τους συνεργάτες να λάβουν μέρος στον Πανελλήνιο F5J.

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2011, 15:40:08 »

    Πολύ καλή δουλειά απόστολε. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 15 Απρ 2011, 06:12:45 »

    Καλημέρα σας Κύριοι.

    Σας Ευχαριστούμε Πάρα Πολύ για την εμψύχωσή σας. Νομίζω βέβαια ότι τα Περισσότερα εύσημα πρέπει να πάνε στον Μάκη, που έκανε ένα απ'τα όνειρά μου πραγματικότητα, να μου φτιάξει ένα τέτοιο μοντέλο για να κατέβω στους αγώνες... Ήθελα να κατέβω με Δική μας, Ελληνική-Τρικαλινή Κατασκευή. Θυμάστε πόσες φορές σας ζάλισα, τώρα έρχομαι, τώρα ματαιώνω κλπ... Άλλωστε έχω πάρει εδώ και καιρό και το πιστοποιημένο Αλτίμετρο απ'τον GreekElectronics (Yes Babe, GREEK) και σκοπεύω να "πιάσω δουλειά"...
    Ήθελα ένα καλό εργαλείο για να αρχίσω προπόνηση. Με κάθε ευκαιρία πετάω, και ελπίζω να του αφιερώνω 2 ή και 3 απογεύματα κάθε βδομάδα, ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός...

    * Δίεδρος Εξωτερικών τμημάτων... Στο επόμενο φτερό θα φροντίσουμε να την Αυξήσουμε. Σε αυτό τώρα δέν γίνεται, πρέπει να επέμβουμε αρκετά και δέν θέλω κόψε-ράψε. Το πολύ-πολύ κρατάμε αυτό για... πιό γκαζιάρικο...  Χαμόγελο  Winglets θα μπούνε σίγουρα. Θέλω κάτι μικρό και αεροδυναμικό. Σύντομα...

    * Αγαπητέ Κώστα, εφόσον σημφώνησε και ο Κος Γιάννης, θα κοιτάξουμε για την Selig 3021 στο επόμενο!

    * 2 μοίρες κάτω Flaps για κανονική και 6 μοίρες για Θερμική πτήση? Απίστευτο! Θα εφαρμοστεί φυσικά. Σε αυτό το φτερό επιλέξαμε να κάνουμε τον μεντεσέ του Flap απο πάνω. Θα κλείσουμε το κενό απο κάτω με την ταινία που αναφέρατε. Το έχω κάνει και σε άλλα Φοαμένια και μου άρεσε πολύ...

    * "Μπούμα" τμήμα ατράκτου... Θα το κουβεντιάσουμε με τον Κατασκευαστή πάνω απο... αχνιστό ελληνικό καφεδάκι. Για να δούμε... Θα προσπαθήσουμε πρώτα να φτιάξουμε κάτι δικό μας πρίν προβούμε σε πιό... έτοιμες λύσεις.

     Κύριε Γιάννη, ΦΥΣΙΚΑ και θα το πετάξετε το μοντέλο. Τιμή μου είναι. Όταν βρεθούμε, σίγουρα. Ο AeroGummy ήρθε για να μείνει μαζί μας και να εξελλίσσεται συνεχώς. Τώρα βρισκόμαστε στη version 1.0 ...  Χαμόγελο

     Να επισημάνω ότι στο παραπάνω video που είδατε, δέν είχα βάλει καθόλου exponential στο elevator και γι'αυτό "κουνάει" λίγο στην προσγείωση (πρίν το πιάσιμο στο χέρι)...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: AeroGummy - Μοτοανεμόπτερο ομάδος "Ελληνικά Φτερά"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.