Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:05:29

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 01:05:29

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304516
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 41
    Totale: 42
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Στρέβλωση φτερού από balsa  (Letto 3286 volte)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:00:18 »

    καλησπέρα
       πιστεύω ότι έχει συμβεί και σε άλλους να στραβώσει  το φτερό (balsa)  , να χάσει δίεδρο να μην πετάει σωστά
      γατί τη φταίει ;    και πως το διορθώνω ;
     
      όλες οι γνώμες δεχτές :

      κάποιος είπε το ζεσταίνω και  Έρχεται   (ο.κ)   το δικό μου λόγο κατασκευής δεν ίσιωνε
      κάποιος πέρασε τη balsa   ασετον  ,   πως να το κάνω πιο Άκαμπτο   χωρείς να βάλω βάρος ;
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:01:52 »

    τη λέτε θα ισιώσει ;   knuppel2


    * φτ1.JPG (131.71 KB, 640x480 - visto 267 volte.)

    * φτ2.JPG (130.71 KB, 640x480 - visto 276 volte.)
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #2 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:03:15 »

     υ.γ   το έσφαξε ο χασάπης   knuppel2
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:10:57 »

    Δεν μας είπες τι ακριβώς έχει πάθει. Το να χάσει την δίεδρο δεν είναι στρέβλωση αλλά κάτι άλλο. Μιας και το έσφαξες όπως λες πριν το ξανά φτιάξεις να βρεις τι έφταιξε για να μην ξαναγίνει. Υποθέτουμε από αυτά που γράφεις ότι ήταν εντάξει αρχικά και μετά χάλασε. Δώσε περισσότερες πληροφοριες
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #4 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:18:32 »

    Αλλο να εχει στρεβλώσει και αλλο να θες να αλλαξεις την κεντρική δίεδρο φίλε jonyb.Μαλλον ανφέρεσαι σε στρεβλωση.Εαν θέλεις μιας και το έγδυσες  μπορείς να ξεκολλήσεις τα wing spar shear web και να τα κολλήσεις ξανα με το φτερό καρφωμένο σε παγκο.Τα wing spar shear web ειναι αυτα στην φωτογραφία.


    * imagesγ.jpg (7.08 KB, 355x142 - visto 269 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #5 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:20:39 »

    Καλησπέρα! Μήπως εννοείς οτι σκευρωμενο?. Εγω είχα φτιάξει φτερό από Τηλέμαχο και σαν άπειρος που ήμουν, μόλις ολοκλήρωσα το πρώτο μισό, διαπίστωσα ότι το έκανα σκευρωμενο, δηλαδή δεν πατούσε ολόκληρη η επιφάνεια του πάνω στο πάγκο εργασιας. Πριν το πετάξω και ξεκινήσω άλλο δοκίμασα το εξής: το ψεκάσα με νεράκι απ'ολες τις πλευρές του μέχρι να μουσκεψουν τα ξύλα και το πλάκωσα με πολλά περιοδικά.Τα περιοδικά ακολούθησαν το σχήμα των πλευριδιων και μοίραζαν το βάρος τους ομοιόμορφα πάνω στην αεροτομη.Το άφησα έτσι να το πιέζει το βάρος των περιοδικών δύο μέρες και όταν στεγνωσε το σκευρωμα εξαφανίστηκε κατά 98 της εκατό!
    Loggato

    Τηλέμαχος
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #6 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:41:05 »

    το φτερό ήταν ο.κ πέταγε  Κανονικά  ,το αεροπλάνο ήταν κρεμασμένο στο τοίχο σε βάση
     άρχισε να στραβώνει  σιγά σιγά έδινα τριμ έως που το τερμάτισα....χα... angel

     δεν θέλω να αλλαξω δίεδρο,  το βρέξιμο το έκανα το βίδωσα και με τα νταβηδια και ίσιωσε 90%
     το θέμα είναι να μην το   Ξανά στραβώσει  .....


    * oj.JPG (131.72 KB, 640x480 - visto 271 volte.)
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:43:46 »

    λέω να το περάσω ένα χέρι ΟΞΥΖΕΝΈ  uglystupid2 Crazy2
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #8 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:48:57 »

    χαχαχαχαχ θα ξεβάψει!!!χαχαχα Grin GrinΟ καλύτερος τρόπος θα ηταν τα σιαρ γουεμπ.Αλλα αμα το κανεις με το οξιζενε μπορείς και να του δωσεις πολύ λίγη στερβλωση με ενα τακάκι και απο την αναποδη ετσι ωστε οταν θα ξεκαρφωσεις να ερθει μηδεν.
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #9 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:52:16 »

    τα σιαρ γουεμπ
    Τη είναι τούτο ; (άγνωστη λέξη)
     ξέρουμε αν  το οξυζενέ κάνει ζημία στην κυανοακρυλικη που είναι κολλημένο υπάρχει κάτι καλύτερο  Thumbs up
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #10 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:53:06 »

    χαχααχαχ Grin Grin στα εχω φωτογραφία πιο πάνω!
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #11 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 16:57:25 »

    ααααα   ο.κ  τώρα το είδα  Thumbs up
     
    ατλακολ ,εποξική ; καμια ρητίνη ;  (ελαφριά ) Cheesy
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 340



    « Risposta #12 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 17:08:16 »

    sunbird


    * sunbird.jpg (244.06 KB, 1600x902 - visto 278 volte.)
    Loggato

    άλλα κόλπα !
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #13 il: Mercoledì, 11 Nov 2020, 17:38:51 »

    Μπορείς να βάλεις και κυανοακριλική, αλλιιώς εποξική ,αλλα να προσέξεις να βάλεις τα νερά απο την μπαλσα κάθετα οχι οριζόντια.Σαν την φωτογραφία.Πολύ βασικό!
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #14 il: Giovedì, 12 Nov 2020, 06:00:26 »

    Καλημέρα στην παρέα.

    Εδώ έχουμε μία ακόμα περίπτωση ανάγκης επιδιόρθωσης ενός μοντέλου, αλλά δεν έχουμε όλα τα στοιχεία για να δώσουμε απ’ ευθείας και άμεσα την σωστή οδηγία. Γι΄ αυτό θα παραθέσω γενικές οδηγίες.

    Υπάρχουν δύο ειδών κατασκευές φτερού: η κλειστή και η ανοικτή. Κλειστή είναι η περίπτωση που το μπροστινό τμήμα του φτερού, μεταξύ δοκού και χείλους προσβολής είναι επικαλυμμένο με φύλλο μπάλσα (επάνω και κάτω). Στην αγγλική ορολογία λέγετα D-tube. Αυτό το φτερό ολοκληρώνεται στον πάγκο και μετά είναι ανθεκτικό σε κάθε συστροφή/σκεύρωμα, ακούσιο ή εκούσιο. Για να αλλάξει συστροφή ένα τέτοιο φτερό, αρκεί να ξηλώσουμε το επάνω φύλλο επικάλυψης, και να το ξανακολλήσουμε (μάλλον νέο φύλλο), στην γωνία που περιμένουμε να διατηρήσει. Και πάλι η προσθήκη θα γίνει με το φτερό καρφωμένο στον πάγκο, είτε επίπεδο, είτε με ότι άλλο υποστήριγμα ζητάει το σχέδιο, αν χρειάζεται αρνητική συστροφή (washout).

    Η ανοικτή κατασκευή δεν έχει επικάλυψη με μπάλσα, αλλά και πάλι το φτερό  συναρμολογείται επίπεδο στον πάγκο και από το σημείο αυτό οι συστροφή του εξαρτάται από την επικάλυψη του πλαστικού φιλμ. Αν δεν πετύχει με την πρώτη, ή αν σκευρώσει με τον καιρό, το ξαναζεσταίνουμε με το σεσουάρ, σε όλη την επιφάνεια, επάνω και κάτω, κρατώντας το στριμμένο αντίθετα για να σταθεροποιηθεί καθώς κρυώνει στην επιθυμητή γωνία. Τέτοιο φτερό έχει ο Τηλέμαχος.

    Τα φτερά που είναι από φελιζόλ, με επικάλυψη φύλλων μπάλσα, θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση που περιγράφω στο βιβλίο μου στα κεφάλαια των ακροβατικών.

    Τελικά θα μάθουμε τι είδους κατασκευή έχει το δικό σου φτερό;

    Επειδή βλέπω από τις φωτογραφίες ότι έίναι ή κατέληλξε σε ανοικτή κατασκευή, το ότι το έχεις κρατήσει επίπεδο στον πίνακα, περιμένοντας να επανέλθει από μόνο του, δεν είναι η ενδεδειγμένη διαδικασία.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Στρέβλωση φτερού από balsa
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.02 secondi con 25 queries.