Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:41:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:41:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 20
    Συνολικά: 22
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: GIATI NITRO KAI OXI BENZINH  (Αναγνώστηκε 30640 φορές)
    PRINTEZHS IOSHF
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 19:31:11 »

    den mporo na katalabo giati den agorazoyme elikoptera benzinis kai oxi nitro. apo opoia pleyra kai na to deis to thema einai poio synferon ase poy kanoyn  3d to idio kala me ta nitro. nomizo oti trome oti mas serbiroyn. einai oikonomikotata mpouzi kai benzini briskis paneykola  den koybalas mpoyzopipes kai mizes kai den patenoyn zimies eykola.  ti allo theloyme Thumbs up


    * lg-416758-1-3261.jpg (86.24 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1430 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 19:50:29 »

    μηπωσ λεω μηπωσ γιατι δε υπαρχει αντιστιχη ενημερωση?
    για ριξε τιποτα sait με αναλογο  προοιον.
    εσωτερικου η εξωτερικου δε πειραζει.
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    PRINTEZHS IOSHF
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:15:40 »

    το συνκεκριμενο ελικοπτερο τησ quick το βρηκα απο γερμανια 1000 ευρο με κινιτηρα ζενοα 26 κιβικον σε κιτ ενο εδο το ιδιο το βρισκο 1500. ελεοοοοοοσ.http://www.quickheli.com/links.htm


    * dom26_newmuffler.jpg (88.24 KB, 500x272 - εμφανίστηκε 1382 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:23:14 »

    Μηπως ειναι πιο βαρια τα βενζινοκινητα?

    Λεω εγω τωρα
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:35:37 »

    Καταρχήν φίλε PRINTEZHS IOSHF τό συγκεκριμένο ελικόπτερο ξεπερνάει κατά πολύ τήν κατηγορία τών 90αριών.
    Αυτά είναι τεράστια ελικόπτερα. Ναί μέν έχεις σημαντικό κέρδος από τό καυσιμο αλλά είναι θηρία.
    Είχα δεί ένα τέτοιο στό αεροδρόμιο. Είναι μέν απολαυστικό μέ τόν όγκο του, αλλά τό παληκάρι πού τό έφερε είχε ένα jeep καί τό είχε κρεμάσει στήν οροφή γιά νά τό μεταφέρει.
    Εκτός καί άν τό συγκεκριμένο πού παραθέτεις είναι σέ λογικά όρια μεγέθους.
    Αλλά όταν αναφέρεις 26άρα μηχανή φαντάσου πόσο θά είναι. Εκτός αυτού πιστέυω ότι ίσως νά θέλει καί συγκεκριμένα servos
    πού δέν αποκλείεται νά είναι κάι ακριβά.
    Αν έχεις τήν καλωσύνη νά παραθέσεις διάμετρο στροφείου καί μήκος ελικοπτέρου.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:47:36 »

    φιλε γιάννη έχω την εντύπωση πως κανεις λάθος δεν σημαίνει πως επειδή έχουμε έναν κινητήρα 27 κυβικών πως θα είναι και μεγάλος σε όγκο, βάρος κτλ.
    το ελικόπτερο που είναι στην παραπάνω φωτό είναι κλίμακας ενενήντα όπως ένα βάριο.

    το μονο κακό είναι πως έχει υπερβολική δύναμη κάτι που το κάνει να θέλει servo πανάκριβα δηλαδή με μεταλλικά γρανάζια.

    και ένα άλλο μείον που έχουν είναι πως έχουν  τρελή κατανάλωση ακόμα περισσότερο από ένα nitro και ο λόγος είναι επειδή έχουν ένα "καρμιρατερ" τύπου SENOGELIN
    Καταγράφηκε
    PRINTEZHS IOSHF
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 20:53:25 »

    λοιπον δεσ τισ διαστασησ πιστευο οτι ειναι οποσ ενοσ ενενηνταριου.


      1600 - 1800 mm  -----------------------------------------------------------------------
    5900 g κιλα
    --------------------------------------------------------------------------------
    1450 mm μηκοσ
    --------------------------------------------------------------------------------
      26cc 
    --------------------------------------------------------------------------------
    Advanced
    --------------------------------------------------------------------------------
    Medium 

    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 21:08:39 από PRINTEZHS IOSHF » Καταγράφηκε
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 251



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 22:33:02 »

    Απαντάς μόνος σου στην ερώτησή σου.

    "5900 g"

    Καταγράφηκε

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Apostolos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 810


    Flyyyyy!!!!


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 22:53:38 »

    Καλησπέρα!!!!

     Είμαι κάτοχος του Spectra G (πρώτη foto) και του Stratus 90 τα οποία είναι στην ουσία τα ίδια ελικόπτερα. Το μεν Spectra φοράει Zenoah 26cc (3.0hp) και το  δε Stratus φοράει O.S. SZ 90-Hyper (3.3hp). H διαφορά σε βάρος είναι 540γρ με πιο βαρύ το Spectra. Στην 3D πτήση η μόνη διάφορα που εμφανίζετε είναι ότι το Stratus είναι πιο θετικό στις πολύ σφιχτές και με απότομη εναλλαγή στο pitch μανούβρες. To Spectra παρουσιάζει μεγαλύτερη άνεση σε μανούβρες ροπής τύπου 4 point Tic-Toc! Cheesy
     Συμπεράσματα δικά σας!!! Wink


    * HEliakia.jpg (20.7 KB, 311x190 - εμφανίστηκε 1282 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 1 Φεβ 2008, 23:25:46 από Apostolos » Καταγράφηκε
    **AVIATOR 44**
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 326



    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 02:26:00 »

    Πες τα φιλε Αποστολε,γιατι απ'οτι βλεπω η αγνοια τους εχει φοβησει ολους!
    Ας σκεφτητε μοναχα οτι το Σαββατο το πρωι γεμιζετε ενα μπιτονακι 4λιτρο με αμολυβδη κ λαδι μιξεως κ πατε για πτηση!
    Μετα αναρωτηθειτε πιοι απο εσας θα εχετε αρκετες μπαταριες στους δεκτες κ τις τηλεκατευθηνσεις σας για να καψετε τοση πολη βενζινη,γιατι οι συγγεκριμενοι κινητηρες την μυριζονται την βενζινη κ πετανε,ενοω παντα σε σχεση με τον αντιστοιχο 90αρη!
    Εγω χρειαζομαι 2 ολοκληρα Σαβ/κα για να καψω τα 4 ευρω που βαζει το μπιτονακι για να γεμισει!
    Για σκεφτητε το ομως.... ποσο κανει το 4λιτρο η αμολυβδη κ ποσο το αντιστοιχο σε νιτρο κ μετα θα διαπιστωσετε οτι λιγα ευρο παραπανω στα σερβο δεν θα ειναι τιποτα μπροστα στα ευρωπουλα που γλιτωνετε μοναχα απο τα καυσημα!
    Για να μην αναφερουμε κ την αξιοπιστια που προσφερει ενας βενζινοκινητητας(καλος)που δεν κολωνει σχεδον πουθενα!
    Στο δικο μου....VARIO EC-135 23CC ZENOAH το καρμπυρατερ ειναι ενα walbro το οποιο στην κυριολεξια τον ταιζει με το σταγονομετρο!
    Πιστεψτε με ομως αυτο δεν εμποδιζει τον κινητηρα να στροφαρει με τις 12.800 στροφες που του δινει ο κατασκευαστης κ παρ'ολα αυτα να μην καιει σχεδον τιποτα(25 + λεπτα το fuelltank των 380 cc)
    Η επιλογη βεβαια ειναι αποκλειστηκα στην κριση του καθενος απο εμας!


    Νεκταριος - Κρητη!
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 02:48:31 από nektarios-ec-135 » Καταγράφηκε

    FLY VERY FAST AND VERY LOW!!!!!
    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 08:48:49 »

    .....
    και ένα άλλο μείον που έχουν είναι πως έχουν  τρελή κατανάλωση ακόμα περισσότερο από ένα nitro και ο λόγος είναι επειδή έχουν ένα "καρμιρατερ" τύπου SENOGELIN


    δε με πειραζει βενζιναδικο εχω ,
    το θεμα ειναι ποσ το βρισκουμε μιασ και  στο ελληνηκο ιντερνετ ( μαγαζια ) δε αναφερετε πουθενα , ή πιο ορθότερα εγω δε το εχω συναντησει πουθενα
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 09:43:25 »

    Μετά τήν τοποθέτηση τού φίλου Απόστολου τό θέμα διαλευκάνθηκε.
    Προσωπικά νόμιζα ότι τά ελικόπτερα μέ βενζίνη ήταν τεράστια (τύπου vario)
    Βεβαίως καί συμφέρει ένα ελικόπτερο βενζίνας. Αλλά εγώ προσωπικά έτσι και αλλιως δέν σκόπευα ακόμα και άν άυριο μεθάυριο αλλάξω ελικόπτερο νά πάω σέ μεγαλύτερο από 50άρι. Χωρίς όμως νά αποκλείω τίποτα.
    Τό σίγουρο είναι ότι ένα ελικόπτερο τύπου 90άρι, άν εξαιρέσεις τό κόστος τού καυσίμου(βενζίνα) είναι ασύμφορο γιά ένα μέσο μοντελιστή. Γιατί εκτός από τήν βενζίνα υπάρχουν καί τά (αλλά).......................
    Θεωρώ ότι μιά πτώση θά πονέσει αρκετά. Ντροπή
    Πάντως θά σκεφτόμουν πολύ θετικά ένα ελικόπτερο 50άρι ή 60άρι βενζίνας.
    Απόστολε επί ευκαιρίας άν έχεις κάποιο βιντεάκι μέ τό Spectra G, ανεβασέτο. Ποοολύ άνεση
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 09:55:52 από vtr » Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 13:30:10 »

    Υπάρχει πάντα η λύση της τοποθέτησης 90size Gas κινητήρα Webra σε οποιαδήποτε αντίστοιχο 90size Ε/Π χωρίς ιδιάιτερες μετατροπές με μία κοινή εξάτμιση π.χ. Zimmermann.

    Κάποια προβλήματα αξιοπιστίας πιθανά να υπάρχουν αρχικά, δίοτι είναι η μοναδική εταιρία (από ό,τι ξέρω) που προσφέρει αυτήν τήν στιγμή τέτοιου κυβισμού κινητήρα. Ο κύβος όμως φαίνεται πως ερίφθει.

    Λύση την οποία θα προτιμήσω όταν κάνω scale Ε/Π.



    * d_4494.jpg (29.22 KB, 450x450 - εμφανίστηκε 1204 φορές.)
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 14:45:00 »

    Απο θέμα αξιοπιστίας(σβησίματα εν πτήση κλπ) τι γνωρίζουμε; είναι πιο αξιόπιστοι οι zenoah;
    Καταγράφηκε
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 2 Φεβ 2008, 14:50:17 »

    εγώ όταν είχα το zenoah στο 1/5 αυτοκίνητο που είχα δεν είχα ούτε το παραμικρό πρόβλημα τώρα θέλω να ρωτήσω για το spectra έχει ο γιάννης ανταλλακτικά αχρείαστα να είναι αλλα πρέπει να το μάθουμε αν σκεφτείς ότι σαν k i t κοστίζει 1200 euro και αλλα 300 + η μηχανή  Wink

    το να το αγοράσουμε είναι εύκολο μετά τι γίνετε αν πάθη κάτι ?



    Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: GIATI NITRO KAI OXI BENZINH
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.02 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.