Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 23:32:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 23:32:13

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 188
    Total: 188
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Στρέβλωση φτερού από balsa  (Lu 3270 fois)
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #15 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 09:31:16 »

    καλημέρα ευχαριστώ για το ενδιαφέρων και τα σχόλια

    ναι είναι ανοικτή κατασκευή  με Επικάλυψη  μονοκτ δεν έχω προχώρηση σε επισκευή περιμένω να ακούσω από αυτούς που ξέρουν

    εννοείται  ότι προσπάθησα να το σιδερώσω άλλα δεν πέτυχε(σε άλλο αεροπλάνο έχει πετύχει & είναι ο σωστός τρόπος  ) έχει 2 δίεδρο δεξιά αριστερά το μεσαίο κομμάτι ευθεία .
    (είχα ανεβάσει τη κατασκευή του στο αδερφό φόρουμ άλλα χάθηκε .)

    το σκέφτηκα να το κλείσω με balsa η να το ενισχύσω  με carbon ,δεν θέλω να βάλω  βάρος ;
    το οξυζενέ θα δουλέψει ;

    περιμένω οδηγείς χρόνο έχουμε εεεεε  Thumbs up


    * s04.JPG (131.99 Ko, 640x480 - vu 457 fois.)

    * s05.JPG (132.05 Ko, 640x480 - vu 458 fois.)
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    ΜΑΥΡΟΣ79Β
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203


    ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ


    « Répondre #16 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 09:38:18 »

    καλημερα..........βασικη αρχη  δεν αφηνουμε μοντελα απο μπαλσα σε χωρους που μπορει να εχουν υγρασια....

    Journalisée

    ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #17 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 09:40:26 »

    sunbird
    φτερό 1.40 cm


    * s09.JPG (131.51 Ko, 640x480 - vu 460 fois.)
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #18 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 10:07:38 »

    δεν είμαι σίγουρος  ότι φταίει η υγρασία (μπορεί) η αλήθεια είναι ότι του ήπια το αίμα .......loop...roll..το έβαζα σε βύθιση....απότομα up..περιδίνηση...κ.τ.λ ......ένας παλιός ( ανεμοπτερας ) μου είπε δεν σου ξαναμιλάω ...έτσι που του φερεσε...χα...χα.. Crazy2
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #19 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 13:50:38 »

    Ακόμα δεν έχεις εξηγήσει τι ακριβώς έχει πάθει το φτερό. Εχεις πει για στρέβλωση και έχεις πει και για την δίεδρο.

    Αρχικά ως τραπέζι κατασκευής το μπλε φόαμ που χρησιμοποιείς αν από κάτω δεν έχει κάποιο ίσιο ξυλο ή μεταλλική δοκό που να διασφαλίζει οτι είναι ίσιο παλι μπορείς να καταλήξεις σε στραβιά κατασκευή.

    Μας δείχνεις στην φωτογραφία το μεσαίο τμήμα που θεωρητικά πρέπει να είναι ευθεία δηλαδή να μην έχει διέδρο και δεν ξέρουμε αν το πρόβλημα είναι στο ίδιο το τμήμα ή αν η στρέβλωση είναι στα δύο εξωτερικά panels ή κάπου αλλού.

    Ετσι όπως περιγράφεις το πρόβλημα και την διόρθωση που έκανες με τα τριμ δείχνει να μην είναι τόσο πρόβλημα διέδρου όσο συστροφής όπως λέει ο Γιάννης, δηλαδή το ένα panel να έχει wash in ή wash out ενώ το άλλο να μην είναι το ίδιο.

    Αυτό μπορεί να έχει δημιουργηθεί από την επικάλυψη αν το άφησες πολύ ώρα το καλοκαίρι στον ήλιο ή οντως να είχε πρόβλημα από την αρχή . Αλλά ανέφερες οτι το πρόβλημα προέκυψε και δεν προυπήρχε.

    Αν ήταν πρόβλημα στην δίεδρο μάλλον πιο πολύ θα το διόρθωνες με το rudder παρά με τα ailerons. Θα είχε πρόβλημα κυρίως στις στροφές και όχι να διατηρήσεις την ευθεία.

    Οταν έγδυσες το φτερό και το έβαλες στον πάγκο σου είδες ότι όπως το άφηνες οι άκρες του δεν είχαν την ίδια απόσταση από τον πάγκο (φοαμ) και στις τέσσερεις γωνίες? Θεωρητικά θα πρέπει οσο απέχει το δεξί το ίδιο να απέχει και το αριστερό.

    Τι αεροτομή έχει? Με τους σφικτήρες δεν θα είναι εύκολο να το φέρεις ευθεία. Πιο καλά είναι να ξεκολήσεις το χείλος εκφυγής από τις αεροτομές και να το ξανακολήσεις αφού πρώτα είσαι σίγουρος ότι το έχεις κεντράρει. Πρώτα φυσικά θα πρέπει να είσαι σίγουρος για την ακρίβεια του πάγκου σου.

    Με τα εξωτερικά panels τι κάνεις? Πως ξέρεις ότι το πρόβλημα είναι στο κεντρικό τμήμα και όχι εκεί?

    Με τα shear webs που ανέφερε ο Αργύρης και πολύ σωστά περιέγραψε την σωστή τοποθέτηση τους, ο τρόπος που είναι κολημένα στο δικό σου φτερό δεν είναι και ο καλύτερος. Βέβαια τα shear webs δεν νομίζω ότι θα σε καλύψουν από στραβώματα που συνήθως δεν συμβαίνουν στο σημείο της δοκού αλλά είτε στο χείλος προσβολής είτε στο χείλος εκφυγής είτε και στα δύο. Τα shear webs προσθέτουν ακαμψία στην πτέρυγα και την ενισχύουν για άλλα πράγματα (κάμψη και εφελκυσμό). Σίγουρα πάντως χρειάζονται και η σωστή τοποθέτηση είναι να κοληθούν ενδιαμέσως του πάνω και κάτω δοκαριού και όχι μπροστά ή πίσω αν θέλουμε να πετύχουμε καλύτερη ακαμψία.

    Σε κάθε περίπτωση δώσε πιο αναλυτική περιγραφή του προβλήματος ώστε να έχεις την καλύτερη δυνατή βοήθεια.
    Journalisée
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #20 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 15:37:11 »

    φίλε Αντώνη όπως βλέπεις δεν είναι ενα ορθογώνιο φτερό οι νομείς είναι διαφορετική ,τα ακριανά panel είναι ο.κ
     το μεσαίο κομμάτι έπαθε Στρέβλωση
     (όπως λέει ο Γιάννης, δηλαδή το ένα panel να έχει wash in ή wash out ενώ το άλλο να μην είναι το ίδιο.) σωστά (το πρόβλημα προέκυψε και δεν προυπήρχε.)
     το έγδυσα για να είμαι σίγουρος οτι δεν εχει σπάσει η ξεκολλήσει κάποιο κομμάτι. το πήρα κιτ ,κομμένα κομμάτια ,τοποθετήθηκε βάση του σχεδίου
    ναι το προβλμα ειναι στο χείλος εκφυγής
     
    δεν είναι θέμα φυλάξεις ,αλλά μαλών πέρασα τα όρια του
     βάζω ένα απλό σχέδιο μιας και δεν το έχω .......


    * Χωρίς τίτλο.jpg (13.84 Ko, 1028x477 - vu 412 fois.)
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #21 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 15:39:32 »

    δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός  όταν το ακουμπάς στο πάγκο οι 4 γωνίες κάνουν τραμπάλα....χα .... Χαμόγελο
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 139



    « Répondre #22 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 16:55:35 »

     Φτιάξε ένα καινουργιο φτερό να έχεις το κεφάλι σου ήσοχο !!!  laugh laugh laugh
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Jeudi, 12 Nov. 2020, 19:13:29 »

    Τελικά, αν κατάλααβα καλά, έχει σκευρώσει μόνο το χείλος εκφυγής. Αυτό είναι εύκολο να συμβεί, αφού τα ξύλα έχουν υγρασία, και είτε αυτή στεγνώσει είτε αυξηθεί, θέλουν να σκευρώσουν.

    Η σύνθετη δοκός με τα webs είναι αδύνατο να πάρει καμπύλη μετά την συναρμολόγηση.
     
    Αν είναι πράγματι όπως τα λέω, η λύση είναι απλή. Αλλαξε το χείλος εκφυγής με ένα καινούργιο που θα είναι σιγουρα ευθύγραμμο.  Με την ευκαιρία μπορείς να αυξήσεις την διατομή του για να έχει και μεγαλύτερη αντοχή. Μη σε απασχολεί το επι πλέον βάρος. Είναι αμελητέο.

    Η συναρμολόγηση με το νέο χείλος θα γίνει επάνω σε επίπεδη επιφάνεια.

    Θα περιμένουμε τα νέα σου
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 340



    « Répondre #24 le: Vendredi, 13 Nov. 2020, 09:40:36 »

    καλήμερα όσα είπατε είναι σωστά,
      κατάλαβα καλύτερα πως δουλεύει η δομή του φτερού Χαμόγελο
     
      το προβλημα στην περίπτωση μου ήταν το χείλος εκφυγής , είναι αρκετά αδύναμο
     
      ξέρουμε ότι το ξύλο με την υγρασία επηρεάζετε, το έσφιξα (κάρφωσα) σε επίπεδη επιφάνεια το πότισα με ένα σφουγγαράκι οξυζενέ
    (δεν ξέρω   τη   διάφορα με το νερό),όλη νύχτα 12 ώρες  και ίσιωσε 99%

     θα αλλαξω το χείλος εκφυγής με μεγαλύτερη διατομή του για να έχει και μεγαλύτερη αντοχή Thumbs up

    ευχαριστώ !


    υ.γ    θα ανεβάσω φώτο όταν το ολοκληρώσω
    Journalisée

    άλλα κόλπα !
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #25 le: Vendredi, 13 Nov. 2020, 18:06:03 »

    Καλησπέρα

    Δεν ξέρω τι έχεις ακούσει για νερό, οξυζενέ, κλπ αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το ισιώσεις με αυτό τον τρόπο. Συνήθως βρέχουμε ένα φύλλο μπάλσα αν θέλουμε να του δώσουμε μια καμπύλη μορφή και αυτό αφού το βάλουμε πάνω σε jig με το σχήμα που θέλουμε. Το χείλος εκφυγής αν είναι στραβό το αλλάζεις και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Βέβαια αν έχεις σωστή την υπόλοιπη κατασκευή και το χείλος εκφυγής είναι μαλακό τότε ναι μπορεί να ακολουθήσει την υπόλοιπη κατασκευή. Ημίμετρα όμως.

    Δυστυχώς λίγες εταιρείες πλεον υπάρχουν που προσφέρουν κιτ με ποιοτική ξυλεία. Στο παρελθόν ακόμα και σε σοβαρές εταιρείες εβρισκες στραβά ξύλα.

    Αλλαξε το και φρόντισε τουλάχιστον το νέο να έχει το ίδιο σχήμα. Αλλο χείλος εκφυγής για συμμετρικό φτερό άλλο για clark Y.

    Καλη συνέχεια
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #26 le: Samedi, 14 Nov. 2020, 20:33:35 »

    Για να καμπυλωθεί ευκολώτερα ένα φύλλο μπάλσα, το βρέχουμε με αμωνία. Βρωμάει λίγο αλλά αυτή είναι  η διαδικασία.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #27 le: Dimanche, 15 Nov. 2020, 16:56:44 »

    Σωστό αλλά πλέον στα φαρμακεία δεν βρίσκεις αμωνία όπως παλιά, είτε αραιωμένη την βρίσκεις είτε σε σκευάσματα για τα κουνούπια. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται για άλλους λόγους και πλέον δεν επιτρέπουν την πώληση του ελεύθερα όπως παλιά. Γιαυτό δεν το ανέφερα.
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Στρέβλωση φτερού από balsa
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.037 secondes avec 28 requêtes.