Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.486 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 06:56:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 06:56:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:35]

    από dominicm
    [Χθες στις 14:53]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από snoopy
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 21:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 19:37:57]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304486
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 46
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 44
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1  (Αναγνώστηκε 12565 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 12 Οκτ 2012, 19:02:53 »

    Για να λετε ολοι το ιδιο ισως να κανω λαθος, αλλα θυμαμαι οτι οι Wh προκυπτουν απο πολλαπλασμο V x A x H.
    Οποτε η μοναδα Wh περιλαμβανει και την ταση που ειναι ο αριθμος κελιων.

    Τα λες σωστά Παναγιώτη, αλλά δείχνεις και μπερδεμένος.

    V x A x h  = V x Ah = Wh
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 18:23:15 »

    Καλησπέρα σας Κύριοι. Πολύ ενδιαφέρον θέμα...  Χαμόγελο

    Είναι πολύ απλοποιημένο να δείχνουμε έναν τύπο Ενέργειας στον οποιό "παίζουν" συνέχεια, ΚΑΙ τα τρία μεγέθη, απλά με ένα πολλαπλασιασμό αυτών... Πολλαπλασιάζοντας τα Volts με τα Amper και τα λεπτά (h) σε μιά γραμμή, σημαίνει Αυτόματα ότι πήραμε μιά Στιγμιαία τιμή και των τριών, ή, πολλαπλασιάσαμε τον μέσο όρο των Στιγμιαίων Τιμών τους. Μέσο όρο που εμείς με το μυαλό μας φτιάξαμε και θεωρήσαμε...

    Η Κιλοβατώρα είναι μιά τιμή ενέργειας την οποία χρησιμοποιούμε για να συγκρίνουμε τις υπόλοιπες Καταναλώσεις ενέργειας, σε σχέση με αυτή. Και εξηγώ...
    Αααα... εμένα η κουζίνα μου καίει το 0,3 της κιλοβατώρας, άρα καίει 0,3 KWh... Δηλαδή, καίει το 0,3 απο αυτό που θα έκαιγε ΑΝ είχε σταθερή τάση τόσο, με σταθερό ρεύμα τόσο επί τόσο χρόνο συνεχόμενο, καθ'ορισμού της Κιλοβατώρας!
    Το πότε έκαψε αυτήν την ενέργεια των 0,3 KWh είναι δικό της θέμα. Μπορεί να την έκαψε με τάση τόσο, ή τόσο, σε χρόνο τόσο ή τόσο (μπορεί κάποιος να ανοιγοκλείνει τον διακόπτη), και "τραβώντας" τόσα ή τόσα αμπέρ...

    Συνεχώς αλλάζουν Καί τα τρία, V, A, H. Στο δίκτυο της ΔΕΗ είναι εύκολο να το υπολογίσεις, γιατί Δέν έχεις πτώση τάσης, και το όργανο της ΔΕΗ που γράφει απ'έξω απ'το σπίτι μας τί πληρώνουμε (κούφια η ώρα), κάνει αυτό ακριβώς... πολλαπλασιάζει τα Watts με την Σταθερή τάση του δικτύου, που εμείς δέν έχουμε!

    Η ενέργεια είναι σάν τις θερμίδες που παίρνουμε με το φαγητό... Εσύ έφαγες ένα Big Mac σε 2 λεπτά και πήρες Α ενέργεια, και είναι δυνατόν ο άλλος να φάει και εκείνος Α ποσό, αλλά... να τρώει π.χ. μία φετούλα ψωμί κάθε δύο λεπτά για μία ώρα... Είναι επίσης θέμα μεταβολισμού, οργανισμού κλπ... Δηλαδή άλλες θερμίδες θα προσθέσει σε κάποιον το 2λεπτο Big Mac και άλλες σε άλλον που πάλι θα φάει το ΙΔΙΟ 2λεπτο Big Mac.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 18:35:49 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 18:30:58 »

    Λύσεις κατ'εμέ...

    1> Τί μπαταρία έχεις? 3S? Φτιάχνω κανονισμό που λέει ότι όσοι έχουν 3S, θα πολλαπλασιάζουν την Χωρητικότητά τους με Τόσο (10,5 ας πούμε). Πρέπει να δηλωθεί αυτή η τιμή στον κανονισμό γιατί αν η μπαταρία του ενός είναι 45C εκφόρτισης και του άλλου είναι 20C, θα υπάρχει σημαντική διαφορά στην καμπύλη πτώσης τάσης της κάθε μπαταρίας... Νομίζω σωστά το είπε σε κάποια Απάντηση ο Κος Γιάννης...
    Εσύ έχεις 4S? Οκ, για σένα θα πολλαπλασιάσουμε με αυτή την τιμή την χωρητικότητα... Αν θέλουμε να λέμε για ενέργεια του καθενός.

    2> Όπως είναι αν δέν κάνω λάθος ο παγκόσμιος κανονισμός στην F5J... Πόσο μοτέρ έκαψες? Πόσο χαμηλά "βγήκες απ'το μοτέρ"? Αααα... θα πάρεις καλή κλίμακα αν το έκοψες χαμηλά..  Wink

    3> Καί τα δύο παραπάνω!

    Μήν με παρεξηγείτε που τα γράφω έτσι. Θέλω μιά μέρα να έρθω και εγώ να "τρέξω" σε ανεμοπορία, άσχετα αν φωνάζω σε άλλα θέματα... Αγώνες πλαγιάς δέν κάνουμε στην Ελλάδα, οπότε θα ήθελα να έρθω σε αυτόν. Δέν τρελαίνομαι για αγώνες αλλά το θέλω σάν εμπειρία. Ας ελπίσουμε μιά μέρα που θα είναι καλύτερα τα οικονομικά στην οικογένειά μου...  Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 18:38:34 »

    Απόστολε,

    δεν κάνεις λάθος στο θεωρητικό μέρος, αλλά εμάς μας αρκεί να συγκρίνουμε τις πτήσεις με την αναλωθείσα χωρητικότητα σε mAh εφ' όσον προέρχονται από μπαταρίες ίδιων σε αριθμό στοιχείων.

    Τις μικρές αποκλίσεις από τις διαφορές της τάσης μεταξύ μπαταριών ίδιων στοιχείων, τις εξήγησα σε προηγούμενο μήνυμα.

    Το να πολλαπλασιάσουμε όλες τις ενδείξεις επί τον ίδιο συντελεστή (π.χ. 10.5), ώστε να μετατραπούν τα Ah σε Wh είναι περιτό, δεν διαφοροποιεί την μεταξυ τους σχέση.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 18:52:36 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 18:56:39 »

    Ναί, δέν διαφωνώ Κε Γιάννη, είναι τόσο μικρός ο χρόνος χρήσης μοτέρ και όλες οι LiPo τώρα είναι σύγχρονες, εκτός και αν κάποιος θέλει να πετά με Νικέλιο...  Cheesy

    Βέβαια, μπαίνουν και άλλα ρέ γμτη... δέν θέλω να σας παίρνω στο λαιμό μου, μιά παρατήρηση έκανα σχετικά με το ενεργειακό θέμα, τίποτα παραπάνω... Άλλωστε δέν τον ξέρω τον κανονισμό απ'έξω... μήπως πάλι βιάζομαι αντί να βιαβάσω πρώτα?  Ντροπή

    Αααα... Ενιαίο! Προτείνω να έρθουν ΟΛΟΙ με το Sparrow του Βασίλη, χαχαα...  laugh   Grin

    Πλάκα κάνω φυσικά... συνεχίστε κανονικά την έρευνά σας.
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 19:26:57 »

    ... μήπως πάλι βιάζομαι αντί να βιαβάσω πρώτα? 

    Στο τέλος δίνεις τις σωστές απαντήσεις
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 19:44:59 »

    Εφ' όσον βρούμε και καταληξουμε σε μία ηλεκτρονική συσκευή καταγραφής α) ενέργειας ή β) εναλλακτικά μόνο χωρητικότητας,

    η πρόταση για αλλαγή του κανονισμού θα είναι η εξής:

    Το μοντέλο θα πρέπει να πετάξει επί 30 λεπτά.
    Η καταγραφείσα ανάλωση ενέργειας (ή χωρητικότητας) θα διαιρεθεί με το βάρος του αεροπλάνου (μαζί με όλες τις μπαταρίες).

    Το αποτέλεσμα θα είναι καταναλωθείσα ενέργεια (ή χωρητικότητα) ανά κιλό βάρους

    Ο έχων το μικρότερη κατανάλωση ανά μονάδα βάρους θα παίρνει 1000 βαθμούς , ενώ οι υπόλοιποι αναλογικά (στο κάθε γκρουπ).

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 19:56:48 »

    Απ΄ό΄τι θυμάμαι, η ιδέα για μέτρηση της ενέργειας έχει προταθεί εδώ και μερικά χρόνια από τον κ. Γ. Σκαργιώτη. Αυτά για την απόδοση των credits.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 21:59:19 »

    Για να λετε ολοι το ιδιο ισως να κανω λαθος, αλλα θυμαμαι οτι οι Wh προκυπτουν απο πολλαπλασμο V x A x H.
    Οποτε η μοναδα Wh περιλαμβανει και την ταση που ειναι ο αριθμος κελιων.

    Τα λες σωστά Παναγιώτη, αλλά δείχνεις και μπερδεμένος.

    V x A x h  = V x Ah = Wh

    Γιάννη,  ΑΧ ΒΑΧ τείνει να γίνει αυτός ο αγώνας !!!

    ............
    Αααα... Ενιαίο! Προτείνω να έρθουν ΟΛΟΙ με το Sparrow του Βασίλη, χαχαα...  laugh   Grin

    Ενιαίο θα κάνουμε αλλά με άλλο αεροπλάνο ..... !

    Μήν με παρεξηγείτε που τα γράφω έτσι. Θέλω μιά μέρα να έρθω και εγώ να "τρέξω" σε ανεμοπορία, άσχετα αν φωνάζω σε άλλα θέματα... Αγώνες πλαγιάς δέν κάνουμε στην Ελλάδα, οπότε θα ήθελα να έρθω σε αυτόν. Δέν τρελαίνομαι για αγώνες αλλά το θέλω σάν εμπειρία. Ας ελπίσουμε μιά μέρα που θα είναι καλύτερα τα οικονομικά στην οικογένειά μου...  Ντροπή

    Δεν σε παρεξηγούμε αλλά χρήματα για man2man είχες ..... να κάνουμε μια combined μετακίνηση να μοιράσουμε τα έξοδα !!!
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 13 Οκτ 2012, 23:27:10 »

    Χάχαχαααα... Τάσο, combined μετακίνηση ??  Καλό ακούγεται, γιατί μαθαίνω ότι ακόμα και αυτοί που βάλαν αέριο στο αμάξι, την πάτησαν τελικά! Τί να πείς...

    Εεεε, κοίτα, άλλη η αγάπη για το Βουνό και άλλη για τον κάμπο... άλλωστε, μιά φορά τον χρόνο και άμα χαίρομαι με τα φιλαράκια μου στα βουνά της Αθήνας, εκεί απο όπου ξεκίνησε για μένα η περιπέτεια της ανεμοπορίας... δέν αλλάζει αυτό.

    Κύριε Γιάννη, εννοείτε με σταθερή Τάση μπαταρίας σωστά?
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2012, 07:26:24 »

    Κύριε Γιάννη, εννοείτε με σταθερή Τάση μπαταρίας σωστά?

    Η τάση της μπαταρίας είναι πιό σταθερή, όταν η μπαταρία είναι φρέσκια, και όταν τραβάμε χαμηλά αμπέρ.

    Πράγματι η τάση της μπαταρίας δεν θα είναι ποτέ σταθερή, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να δεχτούμε όταν θα συγκρίνουμε μόνο χωρητικότητα. Η τάση της μπαταρίας με τις μεταβολές της υπεισέρχεται στο μέγεθος Ενέργεια που καταγράφεται, αλλά πρέπει να βρούμε και τα κατάλληλα μηχανήματα.

    Αυτό που διαπίστωσα με πρώτη ματιά, είναι ο όγκος των δύο διαθέσιμων (όχι ίδιων) καταγραφικών στο εμπόριο είναι αρκετά μεγάλος, το ένα π.χ. έχει διαστάσεις μεγάλου σέρβο, και επειδή πρέπει να βγαίνει για να διαβάζεται η οθόνη, θα πρέπει να τοποθετείται στο μπροστινό άνοιγμα της ατράκτου, σε μερικά ανεμόπτερα αυτό είναι μάλλον αδύνατο. Εδώ δεν υπήρχε χώρος για το ALTMR1 του δεκάλεπτου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #26 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2012, 10:33:54 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η ενεργεια οριζεται ως η ισχυς (στιγμιαιο μεγεθος) επι τον χρονο που αυτη παρεχεται.
    Ενας ακριβης μετρητης ενεργειας θα δουλευε ως εξης
    Επι 1 sec παιρνει μετρησεις της τασης και της εντασης με επαναλαμβανομενες μετρησεις και κατοπιν απο τους μεσους ορους αυτων κανει το γινομενο V*I  που πλεον θεωρειται η μεση ισχυς .Επειδη ο χρονος ηταν 1 sec η ενεργεια που καταναλωθηκε θα εκφραστει σε ΧΧΧ W/1sec.
    Προσθετοντας ολες τις καταγραφεισες μεσες ισχεις εχουμε την συνολικως καταναλωθεισα ενεργεια η οποια ομως μπορει να εκφραστει ΜΟΝΟΝ ως ΥΥΥΥ W/Τsec οπου Τ= χρονος καταγραφης σε sec. Αυτη μπορει να αναχθει με υπολογισμο σε  βατολεπτα η σε αλλες μοναδες εαν χρειαζεται.
    Να σημειωθει οτι αυτη η καταγραφεισα ενεργεια ξεκινα απο την εκκινηση της συνδεσης της μπαταριας και αφορα οτι αυτη τροφοδοτει(δηλαδη πιθανως και σερβο εαν υπαρχει BEC)και τελειωνει με την παυση λειτουργιας.
    Ισως υπαρχουν ηδη στην αγορα τετοιου ειδους gadget οπως αυτο του φιλου gpap( το οποιο μετραει την ενεργεια σε βηματα των 10W).
    Αρα καποιο μηχανημα  τουλαχιστον υπαρχει και μενει να ελεγχτει η αξιοπιστια του στην χρηση.

    Προσωπικα δεν νομιζω οτι  περαν της μειωσης των πιθανοτητων να "χαλασει" μια μπαταρια υπαρχει καποια αλλη σοβαρη βελτιωση στο συνολο αυτου του αγωνα .

    Φιλικα
     Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2012, 11:29:13 »

    Προσωπικά δεν νομίζω ότι  πέραν της μειωσης των πιθανοτητων να "χαλασει" μια μπαταρια υπαρχει καποια αλλη σοβαρη βελτιωση στο συνολο αυτου του αγωνα .

    Φιλικα
     Βασιλης Παπαδοπουλος

    Ναι , δεν θα σε απασχολεί πια καθόλου το θέμα της μπαταρίας .
      Αλλά τη μπορεί να γίνει με το εξίσου σημαντικό πρόβλημα , ότι το μέτρημα του λόγου σε οδηγεί σε ανεμόπτερο βαρύ , μια κάπως χοντρή αεροτομή, που δεν είναι ο σύγχρονος τρόπος: Λεπτή αεροτομή και ελαφρύ.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2012, 18:56:27 »

    Κύριοι, ας περιμένουμε να δούμε τι καταγραφικά μπορούμε να βρούμε, και τότε ας το βαφτίσουμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Gpap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 298


    Γιώργος Παπαδόπουλος


    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2012, 23:20:17 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Η ενεργεια οριζεται ως η ισχυς .............
    Ισως υπαρχουν ηδη στην αγορα τετοιου ειδους gadget οπως αυτο του φιλου gpap( το οποιο μετραει την ενεργεια σε βηματα των 10W).
    Αρα καποιο μηχανημα  τουλαχιστον υπαρχει και μενει να ελεγχτει η αξιοπιστια του στην χρηση.

    Προσωπικα δεν νομιζω οτι  περαν της μειωσης των πιθανοτητων να "χαλασει" μια μπαταρια υπαρχει καποια αλλη σοβαρη βελτιωση στο συνολο αυτου του αγωνα .

    Φιλικα
     Βασιλης Παπαδοπουλος




    Με μια διόρθωση όμως Βασίλη , οποίο μετράει την ενέργεια σε βήματα των 0,1W καθώς και τα mAh σε βήματα και αυτά των 0,1mAh που καταναλωθήκαν .



    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.