Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.486 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 03:45:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 03:45:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:35]

    από dominicm
    [Χθες στις 14:53]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από snoopy
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 21:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 19:37:57]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304486
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 34
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 31
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1  (Αναγνώστηκε 12564 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 08:37:40 »

    Χαίρομαι που όλοι διαβάσατε το μήνυμά μου, και μπήκατε στον κόπο να το σχολιάσετε. Αυτή ήταν και η πρόθεσή μου.

    Συμφωνούμε λοιπόν, κατ' αρχή, ότι αρκετοί από τους αθλητές συμμετείχαν για να πάρουν εμπειρία, γιατί δεν γίνονται άλλοι επίσημοι αγώνες ανεμοπτέρων στην Αθήνα, γιατί αγαπούν το ανεμόπτερο, γιατί η παρέα ήταν καλή, γνωρίζοντας ότι δεν είναι ανταγωνιστικοί.

    Δεν λοιδορώ αναφέροντας την λέξη "συμπαραστάτης" .  Στον περυσινό αγώνα συμμετείχα και εγώ σαν "συμπαραραστάτης", και θα το έκανα και φέτος αν δεν υπήρχε το θέμα της διανυκτέρευσης (δεν ξανακοιμάμαι στον Αλίαρτο), και αν μπορούσα να πετάξω μόνο την Κυριακή χωρίς να περάσω τον τεχνικό έλεγχο του Σαββάτου.

    Θα επαναλάβω όμως αυτό που δεν σχολιάσατε:

    Οτι ο συναγωνισμός για την νίκη είναι υπόθεση ολίγων, προετοιμασμένων κατάλληλα, ο αγώνας δεν κερδίζεται από άλλον με μεγαλύτερο λόγο μπαταρίας, στην περίπτωση αυτή μόνο αν ο έχων λόγο χαμηλότερο δεν τα καταφέρει να κρατηθεί στον αέρα. Και λίγο δύσκολο να συμβεί αυτό σε όλες τις πτήσεις.

    Και να μη ξεχνάτε, ότι ο αγώνας BF1-GR στήθηκε από εμένα, και έχω προσφέρει άρθρα και σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα για την διάδοσή του. Εχω λοιπόν το δικαίωμα , να κάνω αναλύσεις, στο δικό μου έργο, που θα βοηθήσουν τους μελλοντικούς αθλητές.

    Τέλος θέτω και το ερώτημα; Γιατί όλοι δεν συμμετέχουν με συναγωνιστικό λόγο μπαταρίας; Δεν βρίσκουν; Κοστίζουν; Χαλάνε γρήγορα;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 10:19:56 »


                  Ο σκοπός είναι να γίνουν αγώνες φέτος και εδώ. Και δεν εννοώ 1-2 αλλά κάτι σαν το μακεδονικό.

            Προφανώς  ούτε ο αμσα ούτε η εαα , δεν μπορούν να κάνουν αγώνες μονοί τους .

                 Όλοι θέλουν να γίνονται αυτές οι συναντήσεις –αγώνες, γιατί μας αρέσει να πετάμε. Ας προκηρύξουν λοιπόν για φέτος, ένα πρωτάθλημα νοτίων και    το    μισάωρο έστω με αλλαγές.
                        Στη πολιτική μας ακούγονται γελοία τα συνθήματα ¨: Η αυτοί η εμείς

             Όλοι έχουν καλές προθέσεις και όλοι είναι άξιοι του σεβασμού μας.

    Εδώ θέλει προτάσεις και όχι συνθήματα. Υπάρχει χρόνος για ιδέες μέχρι τη συνάντηση των σωματίων.

    Για κάποιους που παραπονούνται για κλειστές πόρτες , είναι τώρα μια ευκαιρία για προτάσεις.

    Μια σκέψη: να φύγει ο λόγος και να μετράμε την ενέργεια που καταναλώθηκε. Αντώνη τα Α εδώ δεν είναι πολλά 20 με 40 το πολύ.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 11:04:11 »

    Παράθεση
    Ο σκοπός είναι να γίνουν αγώνες φέτος και εδώ. Και δεν εννοώ 1-2 αλλά κάτι σαν το μακεδονικό.
    Προφανώς  ούτε ο αμσα ούτε η εαα , δεν μπορούν να κάνουν αγώνες μονοί τους .
    Όλοι θέλουν να γίνονται αυτές οι συναντήσεις –αγώνες, γιατί μας αρέσει να πετάμε. Ας προκηρύξουν λοιπόν για φέτος, ένα πρωτάθλημα νοτίων και    το    μισάωρο έστω με αλλαγές.

    Και ο ΑΜΣΑ και η ΕΑΑ μπορούν να διοργανώσουν αγώνες. Το θέμα είναι ότι το μοντελοδρόμιο Hobbybox δεν είναι ιδιοκτησία μας., και τα Σάββατα που μπορεί να μας το παραχωρήσει ο κ. Μπούρμπουλας, οι περισσότεροι δεν μπορούν να συμμετάσχουν.                  

    Παράθεση
    Στη πολιτική μας ακούγονται γελοία τα συνθήματα ¨: Η αυτοί η εμείς

    Δεν σε καταλαβαίνω.

    Παράθεση
    Όλοι έχουν καλές προθέσεις και όλοι είναι άξιοι του σεβασμού μας.

    Εδώ θέλει προτάσεις και όχι συνθήματα. Υπάρχει χρόνος για ιδέες μέχρι τη συνάντηση των σωματίων.

    Για κάποιους που παραπονούνται για κλειστές πόρτες , είναι τώρα μια ευκαιρία για προτάσεις.

    Περιμένουμε όλοι προτάσεις, αλλά και την εθελοντική προσφορά εργασίας. Κυρίως ποιός θέλει να είναι αλυτάρχης, δηλαδή να μην πετάξει στον αγώνα για το καλό των υπολοίπων.

    Παράθεση
    Μια σκέψη: να φύγει ο λόγος και να μετράμε την ενέργεια που καταναλώθηκε. Αντώνη τα Α εδώ δεν είναι πολλά 20 με 40 το πολύ.

    Αυτή η πρόταση υπάρχει εδώ και χρόνια. Είναι καιρός να βγει σε δημόσια διερεύνηση.
     
    Σαν τροποποίηση δεν είναι δύσκολο να περάσει

    Αρκεί να βρούμε ποιός θα φτιάξει τα καταγραφικά και πόσο θα κοστίσουν; (σίγουρα θα είναι συμφερότερη η αγορά ενός καταγραφικού, από τις μπταρίες που θα καταστραφούν λόγω βαθειάς εκφόρτισης εντός του έτους).

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 17:37:35 »

    Καλησπέρα,

    Δεν γνωρίζω για εξάρτημα που μπορείς να το βάλεις μέσα στο μοντέλο και στην συνέχεια όταν προσγειωθείς να μπορείς να μετρήσεις την ενέργεια που κατανάλωσες.

    Οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να δώσει περισσότερες πληροφορίες θα ήταν χρήσιμη.

    Για τα energy limiters υπάρχουν τα παρακάτω που χρησιμοποιούνται στους αγώνες των ηλεκτρικών.

    Υπάρχει το Unilog http://www.sm-modellbau.de/shop/  που κάνει και πολλά άλλα επιπλέον και το NEU Limiter http://www.neumotors.com/store/page19/page19.html  που κάνει μόνο αυτό.

    Οποιαδήποτε πρόταση για αλλαγή κανονισμών θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη, ώστε να είναι δυνατόν να υλοποιηθεί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 17:43:27 »



                  Αρκεί να βρούμε ποιός θα φτιάξει τα καταγραφικά και πόσο θα κοστίσουν;

    O Kos Creel σίγουρα θα μπορεί και μάλλον θα ενδιαφέρεται. Να μένουν και τα λεφτά στη χώρα και να είναι ένα τυποποιημένο και πιστοποιημένο από την ομοσπονδία.
    Πάντως από ότι μπορώ να φανταστώ, αυτό θα μας στρέψει σε ελαφριά και σχετικά μικρότερα ανεμόπτερα.
    Δλδ αυτό θα άλλαζε πολύ τη φυσιογνωμία του αγώνα που τώρα απαιτεί μεγάλο και βαρύ
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 18:07:13 »

    Καλησπέρα,

    Δεν γνωρίζω για εξάρτημα που μπορείς να το βάλεις μέσα στο μοντέλο και στην συνέχεια όταν προσγειωθείς να μπορείς να μετρήσεις την ενέργεια που κατανάλωσες.

    Οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να δώσει περισσότερες πληροφορίες θα ήταν χρήσιμη.
    ...

    Με τις σκέψεις αυτές, πριν από μερικά χρόνια είχαμε κάνει δοκιμές με το e-logger της Eagle Tree που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί.

    Καταγράφει και κρατάει τα στοιχεία της πτήσης (Wattage, mAH, etc.) μέχρι να αποσυνδεθεί η τροφοδοσία.


    * DSC_1754 (Small).JPG (38.59 KB, 640x427 - εμφανίστηκε 377 φορές.)

    * DSC_1760 (Small).JPG (40.56 KB, 640x425 - εμφανίστηκε 392 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 18:37:20 »

    Αυτό που ζητάμε να μετράει το όργανο είναι watt*h ή watt*min.

    Θα μπορούσαμε να συνάγουμε το μέγεθος της καταναλωθείσης ενέργειας αν μας δείχνει την τάση V και τα αμπερώρια Ah, αλλά το ερώτημα είναι ποιάς στιγμής τάση θα δείχνει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 19:06:55 »

    Καλησπέρα,

    evan καλά έκανες και διαχώρισες το θέμα.

    Οταν τελειώσει μία πτήση και βάλεις την μπατταρία στον φορωτή, μετά την ολοκλήρωση της φόρτωσης, οι περισσότεροι φορτωτές σου δείχνουν το αποτέλεσμα της φόρτωσης.

    Εδώ χρειάζεται ένα όργανο που να μετρά την μπατταρία στην έναρξη της πτήσης και με την προσγείωση να σου δείχνει την κατανάλωση.

    Και δεν θα πρέπει να έχει και τηλεμετρία για προφανείς λόγους.

    Δεν είμαι σίγουρος ότι το Eagle Tree είχε διαθέσιμη αυτή την πληροφορία.

     
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 19:43:24 »

    Την δίνει σε δύο μονάδες, τάση, και χωρητικότητα, αλλά δεν μπορώ να ξέρω ποιάς στιγμής, ή ποιός μέσος όρος είναι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 11 Οκτ 2012, 23:16:01 »

    ...
    Καταγράφει και κρατάει τα στοιχεία της πτήσης (Wattage, mAH, etc.) μέχρι να αποσυνδεθεί η τροφοδοσία.

    Η έκδοση V4 κρατάει τα δεδομένα και μετά τη διακοπή της τροφοδοσίας.

    Η ανάγνωση των δεδομένων γίνεται και από PC μέσω σύνδεσης USB
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Gpap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 298


    Γιώργος Παπαδόπουλος


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 12 Οκτ 2012, 00:46:12 »

    Καλησπέρα κι από μένα ,
    για το θέμα μας , είχαμε μια σκέψη σαν ΑΜΣΑ εδώ και 2 χρόνια περίπου πως θα ήταν δυνατόν να βάζει ο καθένας μας ότι μπαταρία θέλει και να κερδίζει αυτός που θα κατανάλωνε λιγότερη ισχύ. Έτσι ψάχνοντας με τους φίλους μου κατασταλάξαμε σε ένα gadget φθηνό και υπάρχει έτοιμο προς πώληση . Υπάρχει  ήδη ένα στα χέρια μου και το έχω δοκιμάσει λίγο και τώρα που τελείωσα τις προπονήσεις μου και τον επερχόμενο Πανελληνίο αγώνα BF1 , θα μπορέσω να το δοκιμάσω και να σας πω περισσότερα για το παρακάτω gadget (θα σας παρακαλούσα να μην το δείτε σαν διαφήμιση )



    http://www.modellhobby.de/Electronic/Various-electronic-smart-guard-etc-/DYMOND-WATTMETER.htm?shop=k_staufenb_e&SessionId=&a=article&ProdNr=0319166&t=9&c=19&p=19


    Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι καθαρά η κατανάλωση που μας την δίνει απ' ευθείας στην οθόνη και σε Ah και σε ΚWh που καταναλώσαμε και σε σχέση μάλλον με το βάρος του ανεμόπτερου(μια παράμετρος που δεν πρέπει να ξεχνάμε) θα μπορέσουμε να έχουμε αποτέλεσμα μετρήσιμο και εκτιμήσιμο.



    Τέλος θέτω και το ερώτημα; Γιατί όλοι δεν συμμετέχουν με συναγωνιστικό λόγο μπαταρίας; Δεν βρίσκουν; Κοστίζουν; Χαλάνε γρήγορα;

    Αγαπητέ κ. Γιάννη ,
    μπαταρίες δόξα το Θεό πολλά μαγαζιά στην Αθήνα τουλάχιστον έχουν φέρει και κυκλοφορούν σε αφθονία και από ποσότητα και από χωρητικότητα και τιμών .
    Πιο συγκεκριμένα στον Αγώνα που μας πέρασε οι μπαταρίες που επέλεξα και απ' ότι ξέρω και συναθλητών μου ήταν αγορασμένες από ελληνικό μαγαζί , πολύ αξιόπιστες ,πάμφθηνες (μεταξύ 7ευρω η φθηνότερη και 9ευρω η ακριβότερη) και δεν μου χαλάσανε.


    Θα επαναλάβω όμως αυτό που δεν σχολιάσατε:

    Οτι ο συναγωνισμός για την νίκη είναι υπόθεση ολίγων, προετοιμασμένων κατάλληλα, ο αγώνας δεν κερδίζεται από άλλον με μεγαλύτερο λόγο μπαταρίας, στην περίπτωση αυτή μόνο αν ο έχων λόγο χαμηλότερο δεν τα καταφέρει να κρατηθεί στον αέρα. Και λίγο δύσκολο να συμβεί αυτό σε όλες τις πτήσεις.


    Σε αυτό σας το ερώτημα ήδη απαντήσατε μόνος σας . Αυτός που έχει προπονηθεί καλά κερδίζει , όπως κι αυτός που ρισκάρει μπορεί κάποια φορά να κερδίσει.
    Το σίγουρο είναι να γνωρίσεις το μοντέλο σου και να "γράψεις" μαζί του ώρες πτήσεων , αυτό σου δίνει την δυνατότητα και την σιγουριά μιας πτήσης με οριακή μπαταρία .


    Νεότερα σε λίγες μέρες από το εν λόγω gadget.

    Γ. Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 12 Οκτ 2012, 08:43:14 »

    Ας ξεκινήσουμε ότι θέλουμε να γνωρίζουμε την ενέργεια που καταναλώθηκε στην πτήση. Μία μονάδα έκφρασης της ενέργειας είναι οι Βατώρες/Βατολεπτά.

    Δεν νομίζω ότι υπάρχει συσκευή που να δίνει απ' ευθείας αυτό το μέγεθος, αλλά σίγουρα δίνουν την χωρητικότητα που αναλώθηκε. Αν πολλαπλασιάσουμε την χωρητικότητα με την τάση τροφοδοσίας, παίρνουμε Βατώρες. Ομως δεν γνωρίζουμε ποιά ηταν ακριβώς η τάση, καθ' όσον η καμπύλη εκφόρτισης παίζει από λίγο οριζόντια σε περισσότερο επικλινή, ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας.

    Αλλά υπάρχει τρόπος να αντιπαρέλθουμε το κενό αυτό. Θα δεχθουμε ότι άνοδος ίδιου βάρους στο ίδιο ύψος αναλώνει (θεωρητικά) την ίδια ενέργεια.

    Αν η μπαταρία ρίχνει περισσότερο την τάση, τα αμπέρ που περνάνε στον συγκεκριμένο χρόνο θα είναι λιγότερα, άρα θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την ίδια άνοδο.
    Αν η μπαταρία κρατάει την τάση , τα αμπέρ θα είναι περισσότερα, άρα θα χρειαστεί μικρότερος χρόνος  για την άνοδο.

    Αρα λιγότερα Α επί περισσότερο χρόνο, ή περισσότερα Α επί μικρότερο χρόνο, θα δεχθούμε ότι δίνουν το ίδιο γινόμενο για την ίδια άνοδο.

    Αν η απόδοση ενός συστήματος μοντέλου, έλικας, μοτέρ, μπαταρίας, είναι μικρότερη, θα αναλωθεί περισσότερη ενέργεια για την ίδια άνοδο, οπότε και πάλι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για την κατάταξη αυτής της πτήσης.

    Αρα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε καταγραφείς που δείχνουν μόνο Αμπερώρια.

    Φυσικά, όπως προείπε και ο Γιώργος , θα φτιάξουμε τον τύπο υπολογισμού λαμβάνοντας υπ' όψη το βάρος του ανεμόπτερου.

    Με τις νέες προϋποθέσεις συναγωνισμού, όλοι θα καλύπτουν πτήση 30 λεπτών, απλά η κατάταξη θα δίνεται από το αποτέλεσμα του τύπου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 12 Οκτ 2012, 09:24:25 »

    Καλημέρα,

    Μήπως αν περισσέψουν επιδοτήσεις από το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ "Εξοικονόμηση κατ'οικον" να ζητήσουμε να γίνει νέα κατηγορία "Εξοικονόμηση κατά ανεμόπτερο"?   laugh laugh

    Αυτό ήταν το αστείο μέρος.

    Μήπως παράλληλα πρέπει να γίνει σκέψη τι θα χρειάζεται από πλευράς οργάνωσης για το τρέξιμο ενός ανάλογου αγώνα?

    Και κάποια άλλη σκέψη. Αν δούμε τον πίνακα με τους λόγους ξεκινούν λίγο πάνω από το 2 και καταλήγουν κοντά στο 13. Το εύρος αυτό για την μορφή αυτού του αγώνα είναι, κατά την άποψη μου πάντα, τεράστιο.

    Στην F5J (όχι την GR) ο χρόνος λειτουργίας του μοτέρ είναι ελεύθερος ως ένα σημείο (30 δευτερόλεπτα). Κάποιος μπορεί να φτάσει σε αυτό τον χρόνο, ανάλογα με τον εξοπλισμό σε πάρα πολύ μεγάλο ύψος, πολύ πιο ψηλά φυσικά από τα 200 μέτρα. Αλλά δεν έχει αντικείμενο γιατί αν πάς πάνω από 350 μέτρα (περίπου) ακόμα και αν κάνεις 10 λεπτά, η ποινή που θα έχεις θα σου μηδενίσει την πτήση. Μιλάω για τους κανονισμούς FAI.

    Αρα μήπως θα έχει αντικείμενο να εξετάσουμε επίσης και την εφαρμογή maximum λόγου που θα επιτρέπεται για την συμμετοχή, πχ 4. Για να έχει και αντικείμενο η ανεμοπορική πτήση.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 12 Οκτ 2012, 10:13:32 »

    Αντώνη, δεν θα υπάρχει πλέον ανάγκη για λόγο βάρους μπαταρίας σκάφους

    Αν τελικά καταναλώσεις 1000 mAh με π.χ. μπαταρία 3S, δεν έχει σημασία αν αυτά βγήκαν από μπαταρία 1500 ή 4000 mAh, αρκεί να είναι της ίδιας τάσης.

    Που σημαίνει ότι  αν δεν μπορούμε να βρούμε καταγραφικό για απ'ευθείας Βατώρες, θα καταλήξουμε σε μπαταρία 3S ελεύθερης χωρητικότητας
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 12 Οκτ 2012, 18:40:03 »

    Για να λετε ολοι το ιδιο ισως να κανω λαθος, αλλα θυμαμαι οτι οι Wh προκυπτουν απο πολλαπλασμο V x A x H.
    Οποτε η μοναδα Wh περιλαμβανει και την ταση που ειναι ο αριθμος κελιων.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Σελίδες: [1] 2 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.