Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.497 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 06:57:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 06:57:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:59]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304497
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 31
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3  (Αναγνώστηκε 21004 φορές)
    AthDardaganis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 62


    « Απάντηση #225 στις: Κυριακή, 17 Δεκ 2023, 19:14:02 »

    Συγχαρητήρια Έκτωρ !  Πολύ ωραίες κατασκευές με μοντέρνα μέσα !
    Άλλος ένας πρωτοπόρος !
    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #226 στις: Κυριακή, 17 Δεκ 2023, 20:35:13 »

    Πανέμορφο Έκτορα  Cheesy
    Κάτι αντίστοιχο έκανα και εγώ στο rafale μόνο που χρησιμοποίησα την αλουμινένια ζάντα απο μεσα γιατί φοβάμαι με την τριβή/θερμοκρασια μήπως λιώσει το pla  Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.774



    WWW
    « Απάντηση #227 στις: Κυριακή, 17 Δεκ 2023, 21:35:20 »

    Aριστούργημα φίλε Εκτωρα! Καταπληκτικές ! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #228 στις: Δευτέρα, 18 Δεκ 2023, 07:39:32 »

    Συγχαρητήρια Έκτορα, καταπληκτικό!
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.208



    « Απάντηση #229 στις: Δευτέρα, 18 Δεκ 2023, 07:53:49 »

    Υπέροχο,  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #230 στις: Τρίτη, 19 Δεκ 2023, 09:46:22 »

    Πανέμορφο Έκτορα  Cheesy
    Κάτι αντίστοιχο έκανα και εγώ στο rafale μόνο που χρησιμοποίησα την αλουμινένια ζάντα απο μεσα γιατί φοβάμαι με την τριβή/θερμοκρασια μήπως λιώσει το pla  Ντροπή


      ...., και πολύ καλά έκανες, ΑΒS που πάει εως 90 βαθμούς θα είναι καλλίτερο Γιώργο, αλλά το αλουμινιο ειναι ανθεκτηκότερο και από τα δύο.

      Εκτωρα μπράβο για τον χρόνο και την υπομονή σου, το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει...!!!
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #231 στις: Κυριακή, 24 Δεκ 2023, 17:19:02 »

    Σας ευχαριστούμε όλους για τις παραινέσεις και τα καλά σας λόγια!

    Δεν κρύβουμε ότι αναρωτιόμαστε και εμείς εάν οι μοντέρνες μέθοδοι αντιπροσωπεύουν αυτό που πρέπει να αναδεικνύεται στο Scale (χειροποίητη κατασκευαστική δεινότητα) ή αυτό που στην ουσία είναι (σχεδιαστική δεινότητα).

    Στο τέλος, για να λύσουμε το δίλλημα, το σκεφτήκαμε αντίστροφα - οτιδήποτε μας επιτρέπει να έχουμε την καλύτερη πιστότητα στην απόδοση του πρωτότυπου είναι καλοδεχούμενο καθότι η τελική προσομοίωση είναι αυτή που μετράει (στατικά και πτητικά).

    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #232 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 12:54:19 »

    Συνεχίζουμε με τον άξονα του εμπρόσθιου σκέλους, ο οποίος είναι επίσης κοίλος.

    Ξανοίξαμε τις τρύπες στο αλουμινένιο πιρούνι του κίτ από Φ4 σε Φ8 και προβλέψαμε μια πατούρα Φ10x3mm (χρησιμοποιήσαμε endmill) να "κλειδώσουμε" τον άξονα από τη μία.


    * 20231203_165652.jpg (122.53 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 129 φορές.)

    * 20231203_171227.jpg (110.9 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 128 φορές.)

    * 20231203_172529.jpg (69.47 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 130 φορές.)

    * 20231203_172545.jpg (66.27 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 130 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #233 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 13:02:03 »

    Για το τελικό κλείδωμα του άξονα προς την αντίθετη κατεύθυνση, εκμεταλλευτήκαμε το ικανό πάχος του ψαλιδιού για να ξετρυπήσουμε για αλλενοβιδάκι Μ2, το οποίο είναι αφημένο αρκετά μακρύ για να περάσει και μέσα στον άξονα τον οποίο επίσης ακινητοποιεί και ώς προς την περιστροφή του. Φτιάξαμε και μια πατούρα Φ3 για να θάψουμε το κεφαλάκι της βίδας να μη φαίνεται (πολύ) από μπροστά. Η μπροστινή τοποθέτηση ήταν ή πιο ασφαλής καθότι αφ' ενός εκεί είχαμε το μεγαλύτερο πάχος στο χυτό του πιρουνιού και αφ' ετέρου θα το βλέπουμε εύκολα κατά τη διάρκεια του προ-πτητικού ελέγχου εάν είναι ακόμα στη θέση του (εδώ παίζουμε εικόνες προσγείωσης χωρίς το ριναίο και.... φανταζόμαστε το αποτέλεσμα  worry)

    Την εγκατάσταση κλείνουν 2 αλουμινένια δακτυλίδια-αποστάτες εκατέρωθεν του τροχού, τα οποία και τον κεντράρουν ακριβώς στο (φαρδύτερο) πιρούνι ενώ παίρνουν όλους τους εγκάρσιους τζόγους για.... ακριβές τιμόνι!


    * 20231228_125430.jpg (111.82 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 131 φορές.)

    * 20231228_125445.jpg (62 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 132 φορές.)

    * 20231228_130950.jpg (73.23 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 132 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #234 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 13:35:48 »

    Και αφού έχουμε πάρει "αμπάριζα" το σύστημα προσγείωσης, και με τους τροχούς και άξονες τελειωμένους, συνεχίζουμε με την "ενδυμασία" των κυρίων σκελών.
    Εδώ, το πρωτότυπο φέρει καλύμματα (fairings) τα οποία προσδίδουν αεροδυναμικό προφίλ τα σκέλη. Αυτά πρέπει αφ' ενός να να κατασκευαστούν και αφ' ετέρου να στηριχθούν κάπως επάνω στα χυτά κομμάτια.

    Η BUSA αφήνει το μοντελιστή να βγάλει άκρη μόνος του, δίνοντας μόνον κάποια ημικυκλικά προφίλ προς κόλληση (?!?) επάνω στα χυτά σκέλη και προτείνει τη χρήση του υπέρλεπτου κόντρα πλακέ των 0.4mm για τα καλύμματα.
    Εμείς δεν κρίναμε τη λύση αυτή αξιόπιστη, και βαλθήκαμε να ξαναεφεύρουμε τον τροχό...   buck2

    Για αρχή, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε και να τυπώσουμε νέα στηρίγματα τα οποία και θα μπαίνουν βιδωτά πάνω στα σκέλη.
    Για να βιδωθούν, όμως, σφιχτά και χωρίς παραμορφώσεις, έπρεπε πρώτα να φρεζάρουμε το χυτό φινίρισμα.

    Αποσυναρμολογήσαμε λοιπόν τα σκέλη και τα τοποθετήσαμε στη φρέζα, μετρώντας πρώτα με ρολόι την παραλληλότητα με την κοπτική κεφαλή, και δημιουργήσαμε 2 επίπεδα "κανάλια" όπου και θα βιδωθούν τα νέα στηρίγματα.


    * DSC01935.jpg (116.9 KB, 1024x682 - εμφανίστηκε 127 φορές.)

    * 20231226_080419.jpg (139.77 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 127 φορές.)

    * 20231226_081755.jpg (123.4 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 126 φορές.)

    * 20231226_082612.jpg (136.87 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 127 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #235 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 13:41:34 »

    Σχεδιασμός των στηριγμάτων...
    Βάλαμε τα γράμματα για να μην μπερδέψουμε τα πάνω με τα κάτω και τα πάνω αριστερά με δεξιά (λόγω διέδρου, έχουν αντίστροφες κοπές...).


    * Ercoupe Fairing Mounts 1.jpg (27.65 KB, 1024x588 - εμφανίστηκε 128 φορές.)

    * Ercoupe Fairing Mounts 2.jpg (30.05 KB, 1024x592 - εμφανίστηκε 129 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #236 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 13:45:40 »

    40 λεπτά εκτύπωσης μετά...


    * 20231226_125628.jpg (72.88 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 128 φορές.)

    * 20231226_141649.jpg (86.41 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 125 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #237 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 14:57:00 »

    Πατρόν από χαρτόνι και μετά μεταφορά σε φύλλο αλουμινίου 0.4mm..

    Τα καλύμματα έχουν και εκχειλώσεις για την αύξηση της ακαμψίας στο κάτω μέρος τους.
    Για να δημιουργήσουμε αυτό το χαρακτηριστικό, καταφύγαμε ξανά στη λύση του καλουπιού, το οποίο και δοκιμάσαμε να τυπώσουμε αυτή τη φορά.

    Δούλεψε μια χαρά (και ανοίγει αρκετές αλουμινο-δυνατότητες)  Wink


    * 20231227_180039.jpg (104.66 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 123 φορές.)

    * Forming Tool.jpg (39.69 KB, 1024x669 - εμφανίστηκε 122 φορές.)

    * Forming Tool Sliced.jpg (97.35 KB, 1024x696 - εμφανίστηκε 122 φορές.)

    * 20231228_143407.jpg (113.63 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 122 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #238 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 14:59:33 »

    Είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι από την πιστότητα.
    Δεν είναι τέλειο, αλλά όπως λένε, το scale μοντέλο δεν τελειώνει ποτέ - απλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσεις να το δουλεύεις....  angel


    * 20231228_144520.jpg (69.08 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 121 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.774



    WWW
    « Απάντηση #239 στις: Πέμπτη, 28 Δεκ 2023, 23:41:59 »

    Αριστούργημα! Ποιότητα,νοικοκυροσύνη, αρχή μέση τέλος!Αποτέλεσμα !
    Θα το προλάβουμε για Ρουμανία?Να ερθω να βοηθήσω? Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου στον διάδρομο χωρίς να έχω εσένα mate !χαχαχαχα!Ο καλύτερος caller  ever!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ERCO Ercoupe 415-C (1946) σε κλίμακα 1/3
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.