Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 17:46:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 17:46:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 115
    Συνολικά: 117
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: μοντέλα free flight υπό κατασκευή  (Αναγνώστηκε 24904 φορές)
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 11 Ιαν 2010, 10:47:53 »

    Mr. Themelidis, κυκλοφορούν φήμες ότι το Mustang είναι σε φάση επικάλυψης...  Wink Καμιά φωτό εδώ ?  Θυμός
    Άντε, για να ζηλέψουμε και λίγο...

    gkan

    Φήμες εεεεε;;;;;  Grin
    Σωστά, λοιπόν, το Mustang είναι σε φάση επικάλυψης και ιδού τα πειστήρια. Μερικές φωτό από το ντύσιμο της ατράκτου, πριν το ελαφρύ βρέξιμο.

    Σ.Θ


    * mustang_cov1.jpg (79.47 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 611 φορές.)

    * mustang_cov2.jpg (84.91 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 626 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 11 Ιαν 2010, 10:53:50 »

    Και άλλες δύο με την άτρακτο ολοκληρωμένη.
    Αν οι συνθήκες μου το επιτρέψουν (βλέπε "ειδική άδεια από την ευαίσθητη στα βερνίκια και διαλυτικά σύζυγο"...), σήμερα θα τελειώσω και τα φτερά.

    Καλή εβδομάδα!!


    * mustang_cov3.jpg (86.75 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 597 φορές.)

    * mustang_cov4.jpg (87.98 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 602 φορές.)
    Καταγράφηκε
    alex r/c
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    with uP PIC they fly better!


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 18:16:06 »

    Άντε επιτέλους ...  ξεκίνησα και εγώ σιγά σιγά το FOKKER E3.
    Το σχέδιο στερεώθηκε με λίγο spray 3M σε φελλό (πάχους 1,5cm) , η επικάλυψη του σχεδίου έγινε με διάφανο πλαστικό και  τα δύο φτερά ξεκίνησαν.

    (Εδώ θα ήθελα να επισημάνω το τέλειο υλικό για μελέτη  που μου έστειλε ο Gkan! Όσο αφορά την κατασκευή των FF) .


    * azff1.jpg (58.05 KB, 640x392 - εμφανίστηκε 559 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #48 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 18:49:58 »

    άντε μπράβο...  Thumbs up

    Διαπίστωσα ότι το Fokker που μου είπες τηλεφωνικά, δεν είναι το διπλάνο D.VII αλλά το μονοπλάνο E.III. Αυτό αλλάζει λίγο αυτά που σου είπα για την μύτη.

    Δεν θα αφαιρείται ολόκληρη, αλλά μόνο η dummy μηχανή, που θα κουμπώνει πάνω στο firewall (πρώτος νομέας της ατράκτου). Το cowling cover πάνω παραμένει μέρος της ατράκτου. Έχεις καιρό βέβαια μέχρι εκεί...


    Όσο για τη βοήθεια που ανέφερες, και είναι διαθέσιμη σε όποιον τη χρειαστεί, πρόκειται για σελίδες από το βιβλίο "Peanut Power" του Bill Hannan, ουσιαστικά μια βίβλος για μικρά μοντέλα και την κατασκευή τους...

    Εάν κάποιος έχει κατά νου να προχωρήσει σε τέτοιου είδους κατασκευές, ας στείλει μήνυμα και το email του. Είναι αρκετές σελίδες (~80), αξίζουν όμως να είναι στη "βιβλιοθήκη" μας. Το μόνο που επιθυμώ είναι να υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον για χρήση...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #49 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 18:59:00 »

    Join the club my friend  Thumbs up Thumbs up
    Καλή αρχή, με υπομονή και για ότι χρειαστείς εδώ είμαστε!!

    Εγώ είμαι σε πολύ καλό δρόμο.
    Το φτερό ντυμένο, στεγνώνει μετά από ελαφρύ βρέξιμο με οινόπνευμα αραιωμένο με λίγο νερό.
    Απομένει το τελικό μοντάρισμα και η κατασκευή του συστήματος προσγείωσης το οποίο θα είναι σε πρώτη φάση αποσπώμενο. Αν δεν επιβαρύνει δραστικά το βάρος και δεν δυσκολέψει το τριμάρισμα, ίσως κολληθεί σταθερά.

    Σωτήρης


    * mustang_cov5.jpg (59.66 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 533 φορές.)

    * mustang_cov6.jpg (55.13 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 547 φορές.)
    Καταγράφηκε
    alex r/c
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    with uP PIC they fly better!


    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:20:16 »

    Αντε βρε!... η πρώτη ερώτηση:

    1η ερώτηση:
    Στα ribs (φτερό) δείχνει ενισχύσεις (scrap) στα σημεία όπου θα μπουν οι 'αντιρίδες' των φτερών  (rigging wires)...

    1ον Ποιά τοπόθετηση είναι η σωτή Α ή Β ;
    2ον Καθώς έχουμε αντιρίδες και απο τις 2 πλευρές του φτερού (πάνω-κάτω) η ενίσχυση θα μπει στο κάτω μέρος του rib η μορεί να μπει και στο πάνω ή στη μέση !;  Cheesy

    2η ερώτηση:
    Στη δίπλα φώτο βλέπουμε την κατασκευή του elevator (full deflection).
    1ον Να χρησιμοποιήσω σκληρή μπάλσα για όλο το μήκος του κεντρικού δοκαριού (κόκκινο) ; ή
          μονο στην μέση
    2ον Το ατσαλένιο σύρμα για την κίνηση να είναι ενιαίο ή δυο ξεχωριστά κομμάτια

    Ρωτάω για το θέμα της ουράς γιατί απ'ότι ξέρω πρέπει να βγεί όσο πιο 'ελαφρυά' γίνεται !

    Αυτά για την ώρα... μάλλον θα συνεχίσω με την άτρακτο σε αναμονή των διευκρυνήσεων  Thumbs up
     
    Ώπα!...σχετικά με τη δέυτερη ερώτησή μου. παρανόησα το σχέδιο μετά απο δεύτερη -τρίτη σκέψη κατάλαβα οτι στο σχέδιο αναφέρει απλώς να βάλω δύο σύρματα κάθετα στο κεντρικό δοκάρι (και οχι κατα μήκος)! Αυτά παθαίνει κανείς όταν έχει στο μυαλό του μετατροπή σε R/C και όχι FF!


    * rib_scrapwire.jpg (44.17 KB, 640x361 - εμφανίστηκε 532 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 12:58:18 από alex r/c » Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 14:33:33 »

    1. προτιμότερη είναι η Β, και πιο εύκολη. Απλά πρέπει να πιάσουν όλο το ύψος της αεροτομής, γιατί θα βγαίνει το σύρμα και από πάνω... Υπάρχει και άλλη λύση, αλλά δεν είναι της ώρας (λεπτό χάρτινο σωληνάκι κολλημένο στο πλάι της αεροτομής)

    2. αντί για σύρμα θα προτιμούσα carbon (~1χιλ)... σκέψου ένα τρόπο να σταθεροποιηθεί (FF), αλλά να σηκώνει και τροποποίηση για μελοντική κίνηση (RC),

    αυτά τα λίιγα...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #52 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2010, 13:08:08 »

    Καλησπέρα.
    Το Mustang είναι έτοιμο πια και περιμένει την πρώτη του πτήση.
    Παραθέτω μερικές φωτογραφίες εξηγώντας όπου είναι απαραίτητο.

    Σωτήρης


    * mustang_fin1.jpg (53.18 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 478 φορές.)

    * mustang_fin5.jpg (46.29 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 466 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #53 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2010, 13:13:55 »

    Το σύστημα προσγείωσης αποφάσισα να το κάνω αποσπώμενο κι αυτό γιατί θα μου πρόσθετε μεγάλο περιτό βάρος, αφού είχε αρκετό μέταλλο.
    Έτσι, κατά την πτήση οι τροχοί θα βρίσκονται στον ...πάγκο (με μεγάλο κίνδυνο να σπάσει η ξύλινη προπέλα!!!)


    * mustang_fin9.jpg (42.52 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 460 φορές.)

    * mustang_fin2.jpg (75.31 KB, 800x532 - εμφανίστηκε 466 φορές.)

    * mustang_fin3.jpg (40.78 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 481 φορές.)
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2010, 13:24:03 »

    Κατασκεύασα 2 spinners (το ένα από μπάλσα και το άλλο από πολυστερίνη) ενώ σκάλισα και μια ξύλινη προπέλα με ουσιώδη μείωση στο συνολικό βάρος. Η 6άρα πλαστική προπέλα του εμπορίου ζυγίζει 2 γραμμάρια ενώ η ξύλινη έφτασε τα 0,75 γραμμάρια!! Σημαντική διαφορά, λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι το σκάφος μού βγήκε μπροστόβαρο, άρα δεν θα χρειαστώ πολύ έρμα στην ουρά.
    Αυτό που θα κάνω κάποια στιγμή είναι να την βάψω μαύρη με κίτρινα τα 2 άκρα.


    * mustang_fin4.jpg (57.64 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 468 φορές.)
    Καταγράφηκε
    alex r/c
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    with uP PIC they fly better!


    WWW
    « Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2010, 13:26:10 »

    Καλά Σωτήρη με έστειλες..... Πολύ καλή δουλειά και προσεγμένη...
    Άντε να βρεθούμε σε κάποια συνάντηση πρέπει να δρατηριοποιηθούμε για κανα Indoor Fly-in ακους Γιώωωργο!!!!!

    Οταν μιλάς για μέταλλο...εννοείς προφανώς την ντίζα που έβαλες για κεντρικό στηριγμα στη ροδα?
    Αν έκανες καμιά πατέντα με carbon ισως;

    Nα δω πότε θα αξιωθώ να συνεχίσω το δικό μου το Fokker ... είμαι ακόμα στην αρχή (πολυ αρχή...  Cheesy) αφου παραλληλα ασχολούμε και με χίλια δυο άλλα πράγματα στο εργαστήριο βλέπε...κατι αυτοματισμούς με PIC κάτι βελτιώσεις σε ένα CNC που ξεκίνησα και παράτησα κλπ  idiot2
    Καταγράφηκε
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2010, 13:41:37 »

    Αλέξη γειά σου.
    Το σύστημα των τροχών έχει γίνει με σωληνάκι εσωτερικής διαμέτρου 1/16'', ενώ στην αρχή (εκεί που το "πόδι" συνδέεται με το φτερό) και στο τέλος (εκεί που συνδέεται με τον τροχό) έχω βάλει πολύ μικρά κομμάτια από σωληνάκι εσωτερικής διαμέτρου 1/32''.
    Σύρμα έχω χρησιμοποιήσει μόνο στο σημείο που το πόδι συνδέεται με τον τροχό, και αυτό με πολύ μεγάλη φειδώ.
    Παρ' όλ' αυτά το βάρος ήταν μεγάλο.

    Τέλος παραθέτω μια ακόμα φωτογραφία που φαίνεται το τελικό βάρος του σκάφους.
    12,84 γραμμάρια με την ξύλινη προπέλα και το αφρώδες spinner, χωρίς τους τροχούς και το λάστιχο.
    Νομίζω ότι πήγε πολύ καλά.

    Καλή εβδομάδα,
    Σωτήρης


    * mustang_fin7.jpg (70.75 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 448 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #57 στις: Δευτέρα, 8 Φεβ 2010, 22:13:33 »

    Σωτήρη  Thumbs up  Thumbs up  Thumbs up

    Πολύ, πολύ καλό...

    Και το βάρος το ίδιο.

    Όσο για το μπροστόβαρο, είναι σπάνιο για λαστιχοκίνητο. Το ζύγισες με λάστιχο ή χωρίς ? Ο πίσω γάντζος δεν φαίνεται, είναι κάτω από το stab ή πιο μπροστά? Κάτι θα αλλάξει εκεί, να είσαι προετοιμασμένος.

    Η πλαστική έλικα έχει διάφορα καλά. Πρώτον, δεν σπάει. Δεύτερον έχει αρκετά λεπτή και σωστή διατομή, σε σχέση με ξύλινη. Τρίτον, το βάρος της σε αρκετές περιπτώσεις είναι χρήσιμο.

    Η ξύλινη έχει το πλεονέκτημα ότι είναι ελαφριά (όταν χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο) και βέβαια ότι είναι ιδιοκατασκευή. Ένα από τα πιο δημιουργικά στάδια στην κατασκευή ενός μοντέλου είναι πάντα η έλικα, με τις καμπύλες που προσπαθείς να πετύχεις στο χώρο. Πολύ καλό το αποτέλεσμα... Και βέβαια ότι την φτιάχνεις σε ότι διάσταση χρειάζεσαι.

    Έχω να προτείνω μια άλλη εναλλακτική: να ελαφρύνεις την πλαστική έλικα. Μπορείς να την λεπτύνεις και να την κάνεις 1,1-1,3 γραμμάρια. Ψάξε για prop scraping στο SFA, αν δεν το έχεις βρει ήδη. Ουσιαστικά την ξύνεις με μυτερό μαχαίρι, ώστε να λεπτύνει σταδιακά και μετά τρίψιμο με λεπτό γυαλόχαρτο για να φύγουν τα σημάδια...

    Πιό βαριά από την ξύλινη πάλι, αλλά ελαστική και ανθεκτική σε προσγειώσεις (ομαλές και ανώμαλες...)

    Υπομονή για τις πτήσεις και καλή συνέχεια με το επόμενο.

    Θα έπρεπε να σε έχουμε πιο κοντά μας  Δάκρυ

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #58 στις: Τρίτη, 9 Φεβ 2010, 11:22:41 »

    Γιώργο το ζύγισμα έγινε χωρίς το λάστιχο και το κέντρο βάρους ακόμα και με το βαρύ συνδιασμό (πλαστική έλικα, ξύλινο spinner) είναι ελάχιστα πίσω από το χείλος προσβολής. Εν τω μεταξύ ο πίσω γάντζος βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το stab (περίπου 7-8 χιλιοστά). Γιατί λες ότι κάτι θα αλλάξει εκεί;;

    Τώρα ως προς την έλικα, πράγματι, η ξύλινη είναι πολύ ευαίσθητη και σίγουρα θα σπάσει δεδομένου ότι το Mustang θα πετάξει χωρίς τους τροχούς..., οπότε θα δοκιμάσω να την ξύσω.

    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: μοντέλα free flight υπό κατασκευή
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.