Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Beiträge in 12.389 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:37:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Montag, 20 Mai 2024, 03:37:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304530
    Themen insgesamt: 12389
    Heute online: 27
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 18
    Gesamt: 18
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Gelesen 92881 mal)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #30 am: Montag, 5 Jan 2009, 00:24:16 »

    Συνεχίζουμε με τις ντίζες του elevator και του rudder. Χρησιμοποιούμε μεταλλικές ντίζες 2mm με σωληνάκι. Στο ένα άκρο έχουν σπείρωμα για ακρόντιζα. Το άλλο άκρο το λυγίζουμε 900 και τοποθετούμε πλαστική ασφάλεια όπως στη φωτογραφία.



    Ανοίγουμε τρύπες στους νομείς και δρομολογούμε τις ντίζες χωρίς τσακίσματα και απότομες καμπύλες.
    Βεβαιωνόμαστε ότι η κίνηση είναι ελεύθερη και στερεώνουμε με μερικές σταγόνες CA τα σωληνάκια στους νομείς και στα σημεία που βγαίνουν από την άτρακτο.



    Όταν μείνουμε ικανοποιημένοι από την κίνηση των ντιζών, ετοιμάζουμε την άνω πλευρά της ατράκτου και κόβουμε τη σχισμή του fin.



    Κολλάμε και αφαιρούμε ότι περισεύει με την πλάνη



    Ολοκληρώνουμε τη διαμόρφωση με γυαλόχαρτο (#220)



    Η άτρακτος είναι έτοιμη!

    « Letzte Änderung: Montag, 5 Jan 2009, 00:42:28 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #31 am: Montag, 5 Jan 2009, 02:16:18 »

    ΤΕΛΕΙΑ!!!  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #32 am: Montag, 5 Jan 2009, 14:13:40 »

    Και περνάμε στα πηδάλια της ουράς.
    Κόβουμε τα κομμάτια σύμφωνα με το σχέδιο από μπάλσα 5mm και κολλάμε μεταξύ τους τα κομμάτια του stabilizer.



    Γυαλοχαρτίζουμε το stabilizer. Ο jkon συνιστά να ανοίξουμε τρύπες για να ελαφρώσουμε την ουρά. Όπως είπαμε, κάθε γραμμάριο βάρος πίσω χρειάζεται 4 γραμμάρια μπροστά για να ζυγίσει.
    Ζυγίζουμε το stab. 32 gr.



    Ανοίγουμε τρύπες με ποτηροτρύπανο. 4 τρύπες διαμέτρου 5cm και 4 τρύπες διαμέτρου 3,8cm



    Ξαναζυγίζουμε 25gr!



    Το βάρος του stab είναι ακόμη χαμηλότερο αν κατασκευασθεί χτιστό.
    Ίσως αξίζει τον κόπο για όσους χρησιμοποιήσουν ηλεκτρικό μοτέρ.
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #33 am: Montag, 5 Jan 2009, 14:20:00 »

    Ζυγίζουμε το ένα elevator. 3gr



    Γυαλοχαρτίζουμε για να δώσουμε σχήμα όπως φαίνεται στη φωτογραφία



    Ξαναζυγίζουμε. 2gr



    Οι πίσω οριζόντιες επιφάνειες είναι έτοιμες

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #34 am: Montag, 5 Jan 2009, 15:55:59 »

    Η ίδια διαδικασία για το κάθετο σταθερό (fin) και το πηδάλιο διεύθυνσης (rudder)
    Γυαλοχαρτίζουμε...



    ...και ανοίγουμε δύο τρύπες (5 & 3,2 cm διάμ.)



    Με άτρακτο και πηδάλια έτοιμα, δικαιούμαστε λίγο "χαλβάδιασμα"
    Τα στερεώνουμε με καρφίτσες και χαλαρώνουμε...





    ...γιατί ακολουθεί το πιο σημαντικό κομμάτι κάθε αεροπλάνου, αυτό που χαρακτηρίζει κάθε ιπτάμενη μηχανή, η συγκίνηση κάθε αερομοντελιστή - κατασκευαστή και δεν είναι άλλο από το ΦΤΕΡΟ!



    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #35 am: Montag, 5 Jan 2009, 17:03:12 »

    evan εισαι καλλιτεχνης

    θελω πληρη λεπτομερεια μετ ο ΦΤΕΡΟ Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #36 am: Montag, 5 Jan 2009, 18:16:21 »

    Για να περάσουμε το σχέδιο στο ξύλο χρησιμοποιούμε την παλιά δοκιμασμένη μέθοδο του καρμπόν.

    Μία μέθοδος (που γνωρίζουν σίγουρα οι παλιότεροι) είναι και η εξής :

    - Βγάζεις ένα Φ/Α από το σχέδιο.
    - Κόβεις τα κομμάτια που σε ενδιαφέρουν (κάθετο/οριζόντιο ουριαίο, άτρακτος, νομείς, firewall κλπ) από το Φ/Α αφήνοντας   
      κάποια χιλιοστά αέρα από γύρω τους.
    - Κολλάς με UHU stick τα κομμάτια που έκοψες από το Φ/Α σε κοινό χαρτόνι βιβλιωπωλείου.
    - Κόβεις με ψαλίδι το ακριβές πλεόν περίγραμμα των κομματιών που θέλεις να κατασκευάσεις.
    - Τα χρησιμοποιείς για πατρόν χαράζωντας με μαρκαδόρο πάνω στο κόντρα πλακέ (ή μπάλσα).

    Έτσι με αυτόν τον τρόπο έχεις και το σχέδιο ολόκληρο, αλλά και τα πατρόν στην καβάτζα για όποτε αυτά χρειαστούν.

    Πάντα φιλικά,

    Νίκος.
    Gespeichert
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #37 am: Montag, 5 Jan 2009, 18:42:27 »

    -Συγνώμη που επεμβαίνω-
    Μιας και έγινε αναφορά στον τρόπο μεταφοράς σχεδίων στο ξύλο,υπάρχει και κάτι άλλο πρακτικό που μπορούμε να κάνουμε και το εφαρμόζω τελευταία με άριστα αποτελέσματα...

    Κάνω αντιγραφή ή εκτυπώνω τα κομμάτια που θέλω σε αυτοκόλλητο χαρτί και τα κολλάω στο αντίστοιχο ξύλο....και κόβουμε απλά ακολουθόντας τις γραμμές!

    Αυτό έχει ιδιέταιρα καλά αποτελέσματα σε αεροτομές ή άλλα πολύπλοκα σχήματα που βρήσκονται σε μεγάλο αριθμό στο εκάστοτε σχέδιο αεροπλάνου....
    Επίσης στην μπάλσα προσδίδει μια αντοχή που κατά την διάρκεια της κοπής μας βοηθά στο να μην σπάει.
    Μετά ξεκολλάμε το αυτοκόλλητο και voi la! Wink







    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 540



    « Antwort #38 am: Montag, 5 Jan 2009, 20:12:54 »

    -Συγνώμη που επεμβαίνω-
    Μιας και έγινε αναφορά στον τρόπο μεταφοράς σχεδίων στο ξύλο,υπάρχει και κάτι άλλο πρακτικό που μπορούμε να κάνουμε και το εφαρμόζω τελευταία με άριστα αποτελέσματα...

    Κάνω αντιγραφή ή εκτυπώνω τα κομμάτια που θέλω σε αυτοκόλλητο χαρτί και τα κολλάω στο αντίστοιχο ξύλο....και κόβουμε απλά ακολουθόντας τις γραμμές!

    Αυτό έχει ιδιέταιρα καλά αποτελέσματα σε αεροτομές ή άλλα πολύπλοκα σχήματα που βρήσκονται σε μεγάλο αριθμό στο εκάστοτε σχέδιο αεροπλάνου....
    Επίσης στην μπάλσα προσδίδει μια αντοχή που κατά την διάρκεια της κοπής μας βοηθά στο να μην σπάει.
    Μετά ξεκολλάμε το αυτοκόλλητο και voi la! Wink








    Εφαρμοζω τον τροπο που αναφερει ο Ορεστης σε ολες μου τις κατασκευες μεχρι στιγμης και ειναι ισως ο ακριβεστερος,,προσδιδει δε αντοχη στην μπαλσα  κατα την κοπη της αλλα αν αφησουμε  το χαρτι και δεν το βγαλουμε υπαρχει μια συνοχη ιδιαιτερα σε φυλλα 1,5μμ
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #39 am: Montag, 5 Jan 2009, 20:19:36 »

    Υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τον τρόπο μεταφοράς των περιγραμμάτων στο ξύλο: εδώ
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #40 am: Montag, 5 Jan 2009, 23:34:59 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τη συμβολή σας σε αυτό το θέμα.
    Νίκο Κυρμπέση, η μέθοδος που περιγράφεις έχει καλά αποτελέσματα πράγματι.
    Θέλει, όμως, προσοχη η φωτοτυπία. Την τελευταία φορά που έβγαλα φωτοτυπίες σε σχέδια 1:1 είχα μια απόκλιση 1-2% στο διαμήκη άξονα.
    Ο υπάλληλος μου είπε ότι οφείλεται στα μηχανισμο κίνησης του χαρτιού και δεν μπορεί να το ελέγξει.
    Έχω βγάλει όμως και σε σύγχρονα μηχανήματα (scanner για ψηφιοποίηση και εκτύπωση) και το τελικό αποτέλεσμα είναι άψογο.
    Orestis και Hristos, η μέθοδος προϋποθέτει σχέδιο σε ηλεκτρονική μορφή ή κάνω λάθος;
    Ποιες είναι οι μεγαλύτερες διαστάσεις που τυπωνετε;
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #41 am: Montag, 5 Jan 2009, 23:55:01 »



    Evan κατά βάση ναι....προυποθέτει ύπαρξη σχεδίου σε ηλεκτρονική μορφή.....Προσωπικά δεν είναι λίγες οι φορές που σκανάρισα όμως το αντικείμενο που ήθελα και μετα το τύπωσα χρησημοποιώντας απλό αυτοκόλλητο λευκό χαρτί CONNECT απο το PLAISIO.
    Όσω αφορά το μέγεθος,εγώ το έχω εφαρμώσει σε μέγεθος χαρτιόυ Α4.Αυτό όμως δεν σημαίνει πως και το αντικείμενο που εκτυπώνω πρέπει αναγκαστικά να είναι στα πλαίσια του Α4....

    Παράδειγμα μερικές από τις αεροτομές στο Edge που φτιάχνω.....Η ρίζα του φτερου ειναι κάπου στα 55 εκατοστα....διάσταση μεγαλύτερη του μήκους της κόλλας του Α4....το κόλπο που έκανα εδώ είναι απλά να εκτυπώσω μισή μισή την αεροτομή σε δύο χαρτιά και μετα να την ξαναενώσω καταλλήλως...

    Πάντως είναι γεγονός πως υπερβολικά μεγάλα κομμάτια δεν συμφέρει να τα μεταφέρεις με αυτοκόλητο..

    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.938


    « Antwort #42 am: Dienstag, 6 Jan 2009, 11:31:17 »

    Όπως και να το κάνουμε είναι μαγεία το homemade A/Π....
    Gespeichert
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #43 am: Dienstag, 6 Jan 2009, 20:22:28 »

    Διάλειμμα τέλος* Μέσα για το φτερό!

    Θα κόψουμε δύο πλευρίδια (ribs) από κόντρα πλακέ που θα χρησιμοποιήσουμε για να φτιάξουμε όλα τα πλευρίδια του φτερού.
    Το σχέδιο προβλέπει ένα συνδυασμο από πηχάκια για το χείλος προσβολής. Επειδή βρήκα έτοιμο χείλος προσβολής, έχω τροποποιήσει το εμπρός μέρος των πλευριδίων.



    Σχεδιάζουμε σε κόντρα πλακέ το σχήμα του πλευριδίου με όποιο τρόπο επιθυμούμε. ( Μερικοί δεν αλλάζουν συνήθειες Χαμόγελο )



    και κόβουμε πολύ προσεκτικά (όχι σαν τον υπογράφοντα που χάλασε δύο)



    *στο διάλειμμα φτιάξαμε και το Calmato του Κώστα που ξεκινάει τώρα και εμφανίζεται περιχαρής στη φωτογραφία!


    * DSCN3886.JPG (57.19 KB, 400x300 - angeschaut 1921 Mal.)

    * DSCN3888.JPG (61.12 KB, 400x300 - angeschaut 1934 Mal.)
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 7 Jan 2009, 10:30:29 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #44 am: Dienstag, 6 Jan 2009, 20:34:15 »

    Τρυπάμε



    και περνάμε δύο μακριές βίδες. Γυαλοχαρτίζουμε προσεκτικά. Δεν πρέπει να αλλοιωθεί το σχήμα τους. Αν χρειάζεται πολύ τρίψιμο ίσως υπάρχει λάθος. Φτιάχνουμε άλλα.  Θυμός



    Τα 2 πλευρίδια έτοιμα

    « Letzte Änderung: Freitag, 23 Jan 2009, 13:16:38 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Seiten: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.