Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 23:17:34

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 23:17:34

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 177
    Gesamt: 179
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 36     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: JU-87B Stuka  (Gelesen 105960 mal)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.766



    WWW
    « Antwort #375 am: Montag, 2 Jan 2017, 00:06:41 »

    Απο πριν με το νερό ναι , θα ειναι καλύτερα να κρυωσει μονο του.Εαν δεν εχεις λαδι καντο και ετσι δυο τρεις φορες. και δοκίμασε το.Καθε φορα που ζεστανεις απο την πρωτη ως την τριτη τεταρτη φορά κρατα περισότερο χρόνο την φλόγα πανω και κατεβαζε σταδιακά την θερμοκρασια.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 390


    « Antwort #376 am: Montag, 2 Jan 2017, 10:10:41 »

    Κατ' ουσία περιγράφετε διαδικασία βαφής χάλυβα. Η βαφή χάλυβα είναι η θερμική επεξεργασία του χάλυβα για την επίτευξη υψηλής σκληρότητας. Γίνεται σε πολλά εξαρτήματα, ειδικά μηχνολογικού εξοπλισμού, όπως στρόφαλοι, εκκεντροφόροι κλπ. Γενικώς αποφεύγεται σε συστήματα προσγείωσης (αληθινών αεροπλάνων), όπου χρησιμοποιούνται ειδικά κράματα όπως ο χρωμιομελυβδενιούχος χάλυβας, υλικό που καμία σχέση δεν έχει με τα ατσαλοσύρματα. Η βαφή του χάλυβα πάντως, είναι μια τεχνική που πράγματι χρησιμοποιείται ευρύτατα και με εξαιρετικά αποτελέσματα. Όμως, δυστυχώς, είναι κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με πολλές πιθανότητες επιτυχίας στο εργαστήριο με ένα φλόγιστρο προπανίου, νερό και λάδι.
    Για να κάνεις σωστή και αποτελεσματική βαφή πρέπεις να γνωρίζεις κατ' αρχήν την περιεκτικότητα σε άνθρακα που έχει το υλικό σου. Τότε πας και διαβάζεις τους πίνακες όπου βρίσκεις την Θερμοκρασία στην οποία πρέπει να φέρεις τον χάλυβα και εν συνεχεία τον χρόνο που πρέπει να κρυώσει για να πετύχεις την ζητούμενη σκληρότητα (μην ξεχνάς ότι όσο αυξάνεται η σκληρότητα τόσο πιο ψαθυρό (εύθαυστο) γίνεται το υλικό.
    Χρειάζεται λοιπόν κλίβανος με δυνατότητα ρύθμισης θερμοκρασίας και γνώση της χημικής σύστασης του κράματος χάλυβα. Επίσης χρειάζεται πρόσβαση σε πίνακες θερμοκρασιών/σκληρότητας.
    Πολλές φορές, όταν η επιθυμητή σκληρότητα δεν επιτυγχάνεται, γίνεται "ανόπτυση" και επανάληψη της διαδικασίας βαφής. Δηλαδή ζεσταίνεται ο χάλυβας (πάλι σε θερμοκρασία ανάλογη της χημικής του σύστασης) και κρυώνει στον κλίβανο υπό ελεγχόμενες συνθήκες σε μακρό χρονικό διάστημα ώστε η κρυσταλική δομή των μορίων του υλικού να επανέλθει στην αρχική του μορφή.

    Επί του προκειμένου, το σύστημα προσγείωσης ενός μοντέλου δεν πάσχει πρωτίστως από κρούσεις με ορθές τάσης (απλή θλίψη). Πάσχει από διαξονικές καταπονήσεις κάμψης (ροπές), γι' αυτό και σπάει σαν οδοντογλυφίδα αν είναι πολύ σκληρό το υλικό. Άρα μόνη λύση είναι η αύξηση της ακαμψίας του σκέλους. Η ακαμψία εξαρτάται αποκλειστικά από δύο παραμέτρους. Το μέτρο ελαστικότητας του υλικού(το οποίο όσο το υλικό σκληραίνει μειώνεται) και την γεωμετρία (την ροπή αδρανείας δηλαδή) της διατομής του φορέα που καταπονείται-του σκέλους δηλαδή. Αυτό στο οποίο έχεις τις μεγαλύτερες δυνατότητες παρέμβασης είναι η γεωμετρία του φορέα. Ο κανόνας εδώ είναι να αυξήσεις την εξωτερική διάμετρο του σκέλους. Νομίζω λοιπόν ότι το προτιμώτερο είναι να κάνεις μια μετατροπή στο φτερό ώστε να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις μεγαλύτερης διαμέτρου σκέλη, από ότι υλικό επιλέξεις τελικά να χρησιμοποιήσεις. Φοβάμαι ότι οποιαδήποτε άλλη λύση θα σε παιδέψει περισσότερο και θα θέσει εν αμφιβόλω την ακεραιότητα του μοντέλου σου σε ενδεχόμενη βαρειά προσγείωση.
    Καλή επιτυχία!
    Καταλαβαίνω ότι μπορεί να κούρασα στην προσπάθειά μου να εξηγήσω όσο πιο απλοποιημένα γίνεται όρους μηχανικής. Ελπίζω τελικά η ανάλυσή μου να ήταν κατανοητή.
    Gespeichert
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.208



    « Antwort #377 am: Montag, 2 Jan 2017, 13:17:51 »

    Δημήτρη,
    Βρήκα έναν «χάρτη» που δείχνει το χρώμα σε σχέση με τις θερμοκρασίες.
    http://www.blksmth.com/heat_colors.htm
    Ζέστανέ το στους 700-800 βαθμούς κελσίου, ψύξε σε λάδι (μηχανής) και ξαναζέστανε στους 200-400 βαθμούς και άσε να κρυώσει μόνο του στον αέρα.
    Η θερμική κατεργασία χαλύβων είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο. Αυτά που λέμε εδώ είναι απλές εφαρμογές για τις δικές μας περιορισμένες ανάγκες
    Κάνε τις δοκιμές  σου και δες τι σου ταιριάζει.
    Αλήθεια, χωρίς να το ζεστάνεις δοκίμασες να το λυγίζεις;
    Εγώ για παράδειγμα, στο μοντέλο που φτιάχνω τώρα, χρησιμοποίησα ατσάλι 5 χιλ. (ίσως και πιο μεγάλο, δεν θυμάμαι καλά) και λύγισε μια χαρά, με αρκετές βέβαια «σφυριές», αλλά σίγουρα δεν άλλαξε η σκληρότητά του. Τις συγκολλήσεις τις έκανα με ηλεκτροσυγκόλληση και προς μεγάλη μου έκπληξη δεν το επηρέασε! Βέβαια η δική μου γεωμετρία είναι πολύ πιο απλή από την δική σου …
    Και μιλώντας για γεωμετρία, κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό το σχήμα που έχεις, εμένα με προβληματίζει. Ο τρόπος που προεκτείνεται το ‘Π’ που κρατάει τον τροχό, σχεδόν οριζόντια, σε τόσο μεγάλο αεροπλάνο, δεν ξέρω αν είναι και ο πιο κατάλληλος. Ο Ziroli έτσι το φτιάχνει; Γιατί σε κάθε, αλλά πολύ περισσότερο σε μια βαριά, προσγείωση όλο το βάρος του αεροπλάνου γίνεται καμπτικό φορτίο ως προς την «ρίζα» του (εκεί δηλ. που ενώνουν τα δύο σύρματα) και είναι πολύ πιθανόν κάτι να αστοχήσει. Εγώ θα έβαζα, σε όσο πιο κάθετη θέση μου επιτρέπουν τα καλύμματα των τροχών, μια κάθετη ανάρτηση ή θα το έκανα όλο όσο το δυνατόν πιο κάθετο όπως είναι και στο πραγματικό.
    Ότι και να κάνεις τελικά, θυμήσου πριν τα κλείσεις να κάνεις τα απαραίτητα “crash tests”. Καλύτερα να σπάσει κάτι στο εργαστήριο που είναι όλα ανοιχτά και εύκολο να επισκευαστεί/αλλαχτεί παρά σε ένα τελειωμένο αεροπλάνο!
    Με την ευκαιρία, συγχαρητήρια για άλλη μια φορά. Κάνεις πολύ καλή δουλειά και ταυτόχρονα «ψάχνεσαι» για να βρεις και να μάθεις νέα πράγματα, κάτι που δυστυχώς στην εποχή των ARF έχει σχεδόν εξαφανιστεί.
    Κώστας Μαρκόπουλος


    * Picture2.png (121.98 KB, 302x225 - angeschaut 565 Mal.)
    « Letzte Änderung: Montag, 2 Jan 2017, 14:23:16 von CMarkop » Gespeichert

    μοντελισμός = κατασκευή._
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #378 am: Montag, 2 Jan 2017, 18:00:24 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες πληροφορίες!Όντως ο Ziroli στο σχέδιό του δίνει έτσι τα σκέλη!Από 6mm ατσαλόβεργα!
    Βέβαια υπάρχει και η έτοιμη λύση των 400 ευρώ αλλά βρισκόμαστε σε ...λάθος εποχές!
    Δοκιμές που κάναμε στα ήδη σπασμένα κομμάτια ,τα σημεία που δεν έχουν βυθιστεί απότομα σε νερό μετά την πύρωση και το λύγισμα, δεν έχουν το πρόβλημα του σπασίματος!Οπότε προχωράμε ξανά σε άλλα δύο αντίγραφα του σκέλους ,χωρίς απότομη ψύξη τώρα, και ξαναδοκιμάζουμε την αντοχή τους πάλι!!Άν είμαστε ευχαριστημένοι θα προχωρήσουμε ξανά σε θέρμανση και σταδιακή ψύξη σε θερμοκρασία δωματίου (2-3 φορές αυτή η διαδικασία)!!!
    Και  μετά πάλι δοκιμές......!!(Ο Ρέππας στην Αθήνα να είναι καλά)!
    Όντως αυτό με το Π   Κώστα θα το ξανακοιτάξω πάλι μόλις έρθουν τα καλύμματα των τροχών από Αμερική(Κάπου κολλήσανε και αυτά μέρες που είναι,ελπίζω όχι στο τελωνείο...)για να δώ άν μπορώ να κάνω κάποιες αλλάγές στο αρχικό σχήμα των σκελών που δίνει ο Ziroli!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    stefos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 111


    « Antwort #379 am: Montag, 2 Jan 2017, 22:58:09 »

    Δημήτρη καλησπέρα και καλή Χρονιά και απο μένα.Ενα παρόμοιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει και εγώ σε ένα Super Chimpmunk και τελικά η λύση ήταν σε σιδουρουργειο που ειχε υδραυλική πρέσα-μέγγενη και μου καμπυλωσε την βεργα όπως ηταν χωρίς ζέσταμα κλπ
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #380 am: Dienstag, 3 Jan 2017, 12:35:33 »

    Δημήτρη καλησπέρα και καλή Χρονιά και απο μένα.Ενα παρόμοιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει και εγώ σε ένα Super Chimpmunk και τελικά η λύση ήταν σε σιδουρουργειο που ειχε υδραυλική πρέσα-μέγγενη και μου καμπυλωσε την βεργα όπως ηταν χωρίς ζέσταμα κλπ

    Καλημέρα Στέφο και χρόνια πολλά!!
    Τώρα με μπέρδεψες περισσότερο!!
    Χωρίς ζέσταμα έκανες  ορθές γωνίες σε ατσαλόβεργα και δεν έσπασε?Huh
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    ergastirio
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 240


    « Antwort #381 am: Dienstag, 3 Jan 2017, 15:00:15 »

    Δημήτρη καλησπέρα και καλή Χρονιά και απο μένα.Ενα παρόμοιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει και εγώ σε ένα Super Chimpmunk και τελικά η λύση ήταν σε σιδουρουργειο που ειχε υδραυλική πρέσα-μέγγενη και μου καμπυλωσε την βεργα όπως ηταν χωρίς ζέσταμα κλπ

    Καλημέρα Στέφο και χρόνια πολλά!!
    Τώρα με μπέρδεψες περισσότερο!!
    Χωρίς ζέσταμα έκανες  ορθές γωνίες σε ατσαλόβεργα και δεν έσπασε?Huh
    [/quote
    Δημητρη καλησπερα εαν θελεις μπορεις να ζητησης απο τον Αργυρη να σου αγορασει απο Αθηνα μια ατσαλοβεργα να σου την κουρμπαρι εφοσον του στηλης και το σχεδιο των σκελων και τελειωσες πηστευω οτι δεν θα σου το αρνηθει για να μην πεδευεσαι αδικα και χαλας και χρηματα με εκτημηση Γιωργος Δανιηλιδης
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #382 am: Dienstag, 3 Jan 2017, 16:32:44 »

    Γιώργο Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά να έχουμε.
    Δίκιο έχεις ,μα αν δε μάθουμε με το δύσκολο τρόπο πώς θα μάθουμε καλά...?
    Θα δοκιμάσουμε πάλι και στο βάθος έχουμε και άλλες λύσεις,που δυστυχώς έπρεπε να είχα δοκιμάσει εξ αρχής.
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.766



    WWW
    « Antwort #383 am: Dienstag, 3 Jan 2017, 17:02:01 »

    Καλή Χρονια  Υγεια!!! Δεν τον φοβαμαι τον Δημήτρη!! Μια χαρα τα εφτιαξε απλα μονο το θεμα της ψυξης ειναι το προβλημα πιστευω.!!Τωρα ξερει τι να κανει!Εχουμε χαλασει σιδερα μεχρι να τα πετυχουμε......χαμός.Αλλα αυτο ειναι και που μενει η γνωση για τα επομενα.Εννοειτε βεβαια εαν θελεις να σου στειλω  η να φτιαξω κατι που δεν βρισκεις εκει ...κανενα θεμα !Καθε μερα κεντρο ειμαι περναω τα περνω και στα στελνω !!  Thumbs up
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #384 am: Dienstag, 3 Jan 2017, 17:08:38 »

    Ευχαριστώ πολύ Αργύρη.
    Γνώσεις θέλουμε από σένα Αργύρη,υλικά βρίσκουμε....!
    Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά στο Μεσολόγγι.
    Συνεχίζουμε με δοκιμές λοιπόν.....!
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    stefos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 111


    « Antwort #385 am: Mittwoch, 4 Jan 2017, 01:02:15 »

    Ναι ρε Δημήτρη και εμένα μου έκανε εντύπωση αλλά έγινε ακριβώς όπως στο είπα >είχε το άλλο σκέλος το καλό σαν οδηγό και κατευθείαν στην πρέσα και αυτό ήταν!!!!
    Gespeichert
    rOEN911
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 125



    « Antwort #386 am: Mittwoch, 4 Jan 2017, 13:30:31 »

    Δημήτρη και στο Stukas που εχω ετσι το εχει ,οσο πιο απλο και λειτουργικο καντο,

    Αντε να τα πουμε στο Μεσολόγγι Χαμόγελο

    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #387 am: Dienstag, 10 Jan 2017, 15:22:50 »

    Αντώνη προσπαθώ να το κάνω όσο πιό απλά μπορώ αλλά το φτερό 'σπάει' στα τρία!!
    Ετσι έχουμε καινούργια προβλήματα που τώρα τα σκέφτηκα και οφείλω να παραδεχτώ ότι την πάτησα λιγάκι!!
    Τα καλύματα των τροχών μου κάθονται ακρβώς πάνω στην ένωση των πτερύγων μετο κεντρικό τμήμα τους!
    Φώτο από ίντερνετ!!!!
    Και έχω και μια απορία ακόμα(λίγο χαζή).....!
    Πώς μπορώ  να υπολογίσω στο περίπου το βάρος που πρέπει να αντέχει το κάθε σκέλος ξεχωριστά,άν υποθέσουμε ότι το συνολικό βάρος του αεροπλάνου θα βγεί περίπου 15-17 Kgr?


    * 4b mount complete.JPG (56.84 KB, 1024x768 - angeschaut 267 Mal.)
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 10.766



    WWW
    « Antwort #388 am: Dienstag, 10 Jan 2017, 15:48:49 »

    Δια δυο το λιγοτερο...σιγουρα! 15 με 17 κιλα ειναι λιγα κατα την γνωμη μου και τα 8mm .Παντως μπορεις να ανοιξεις τις τρυπες και το αυλακι που μπαινει και καθετε το ατσαλοσυρμα με dremel και να χωρεσει κατι πιο μεγαλο σε mm.
    Gespeichert

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #389 am: Dienstag, 10 Jan 2017, 16:05:20 »

    Άν είναι διά δύο τότε αντέχει κα το  4mm Αργύρη! Grin
    Άς πούμε 16 kgr περίπου το αεροπλάνο, διά δύο μας κάνει περίπου 8 κιλά στο κάθε σκέλος, επί 3g περίπου η επίδραση της κρούσης σε κάποια βαριά προσγείωση μας κάνει 24Kgr αντοχή σε κάθε σκέλος......!Οπότε μέχρι στιγμής, από δοκιμές που έκανα, τα 6,5mm μου αντέχουν......!
    Για την πτέρυγα ολόκληρη ....δεν ξέρω!!!! Sad
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    Seiten: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 36     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: JU-87B Stuka
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.035 Sekunden mit 29 Zugriffen.