Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:55:14

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:55:14

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 171
    Gesamt: 174
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 8     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)  (Gelesen 36739 mal)
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #45 am: Dienstag, 26 Apr 2016, 21:41:00 »

    Εκτυπώθηκε και μια light έκδοση βάσης action cam, μόνο με απόσβεση κραδασμών, για το 450:

    « Letzte Änderung: Dienstag, 26 Apr 2016, 22:00:51 von evan » Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #46 am: Mittwoch, 27 Apr 2016, 09:54:49 »

    Η κάμερα μόνη της, ζυγίζει 83gr
    Η βάση μόνη της, ζυγίζει 58gr
    Η κάμερα με την βάση απόσβεσης κραδασμών, ζυγίζει 141gr
     
    Το max έρμα που έχω κάνει βόλτα με το 450 είναι +250gr, άρα η μετατροπή του landing skid για να πάρω ύψος απ' το έδαφος, πρέπει να ζυγίζει 109gr (χλωμό)
     
    Θυμίζω πως δεν ξέρω να πετάω, οπότε η διατήρηση της ευκολίας χειρισμού είναι εξέχουσας σημασίας.
    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #47 am: Donnerstag, 28 Apr 2016, 10:43:22 »

    Η πλατφόρμα για aerial photography και aerial video, σχεδόν ολοκληρώθηκε.
     
    Τα καινούρια landing skids φορέθηκαν στο HK600GT, μαζί με το 2 axis gimbal και το vibration dump, το οποίο ξεφορτώνεται τους κραδασμούς με λάστιχα ανάμεσα στο σασί του ελικοπτέρου και τα landing skids, ανάμεσα στο camera dump base και τα landing skids και τέλος ανάμεσα στο gimbal και το gimbal base.

    Το ελικόπτερο χωρίς καθόλου landing skid, με τον auto pilot, την τηλεμετρία και την μπαταρία, ζυγίζει 3523gr.
     
    Το gimbal με την gopro, ζυγίζει 306gr
     
    Τα ποδάρια, με όλο το dumping και την βάση για τα FPV electronics (που δεν υπάρχουν ακόμα) ζυγίζουν 317gr
     
    Το νέο συνολικό βάρος, είναι 4146gr (Το παλιό ήταν 3644)
     
    Στο video που ακολουθεί, φαίνεται η τεράστια διαφορά του ελικοπτέρου βιντεοσκόπησης, με το εκπαιδευτικό 450 (αυτό που τράβηξε τα video που ανέβασα σε προηγούμενο post)



    Καλή Ανάσταση σε όλους Χαμόγελο
    « Letzte Änderung: Samstag, 30 Apr 2016, 16:35:30 von evan » Gespeichert
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #48 am: Donnerstag, 28 Apr 2016, 17:34:41 »

    Καλές λείψεις!!!  Thumbs up

    Να προσέχεις στις προσγειώσεις με αυτά τα πόδια διότι είναι ελαστικά και θα αναπηδήσει το ε/π και αν
    η προσγείωση είναι πιο "βαριά" θα αναπηδήσει και θα γείρει στο πλάι, με ότι συνεπάγεται από ζημιές
    αυτό!!
    Εγώ τα έχω σε ένα τετρακόπτερο και έχει γείρει ευτυχώς χωρίς ζημιές, του έχω βάλει και τρίτο πόδι
    ανάμεσα στα δύο από κάθε πλευρά και έχει σταματήσει κατά πολύ τις αναπηδήσεις!!!  Wink
    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #49 am: Samstag, 30 Apr 2016, 14:19:39 »

    Καλές λείψεις!!!  Thumbs up

    Να προσέχεις στις προσγειώσεις με αυτά τα πόδια διότι είναι ελαστικά και θα αναπηδήσει το ε/π και αν
    η προσγείωση είναι πιο "βαριά" θα αναπηδήσει και θα γείρει στο πλάι, με ότι συνεπάγεται από ζημιές
    αυτό!!
    Εγώ τα έχω σε ένα τετρακόπτερο και έχει γείρει ευτυχώς χωρίς ζημιές, του έχω βάλει και τρίτο πόδι
    ανάμεσα στα δύο από κάθε πλευρά και έχει σταματήσει κατά πολύ τις αναπηδήσεις!!!  Wink

    Για το πρόβλημα της ελαστικότητας τοποθετήθηκαν, προσωρινά αλουμινένιες αντηρίδες, που ανέβασαν κατακόρυφα την ακαμψία. (με άγχωσες και σε ευχαριστώ)

    Επιπλέον σύνδεσα το gimbal με την τηλεκατεύθυνση



    Τέλος σχεδίασα και ξεκίνησα να τυπώνω και το landing skid για τα 450

    « Letzte Änderung: Samstag, 30 Apr 2016, 16:34:56 von evan » Gespeichert
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Antwort #50 am: Samstag, 30 Apr 2016, 22:13:02 »

    Πολυ καλη προσπαθεια κ νοικοκιρεμενη αλλα εχω τις εξης αποριες.
    1) εφοσον ακομα μαθαινεις τα βασικα της πτησης ενος ελικοπτερου γιατι να προσθεσεις εξτρα δυσκολια στην εκμαθηση?
    2) δεν θα ηταν πιο ευκολο να κανεις ενα τετρακοπτερο για ληψεις βιντεο μιας κ αντικειμενικα προσφερει την ιδανικη πλατφορμα για αυτο το σκοπο?
    Gespeichert

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #51 am: Sonntag, 1 Mai 2016, 02:06:10 »

    Λογική η απορία σου και η απάντηση απλή.
    Μου αρέσουν περισσότερο τα ελικόπτερα (αισθητικά).
    Επίσης μου αρέσει και το μηχανικό κομμάτι τους.

    « Letzte Änderung: Sonntag, 1 Mai 2016, 03:05:36 von evan » Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #52 am: Sonntag, 1 Mai 2016, 02:06:37 »

    Έτοιμο και το μικρό...  Χαμόγελο
    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #53 am: Donnerstag, 19 Mai 2016, 11:11:21 »




    Άκυρο το από πάνω, γιατί για να πετάξεις χωρίς κάμερα (η για να βάλεις το 450 στην βαλίτσα του), θέλει βάλε βγάλε τα skids απ' το πλαστικό πάτωμα του ελικοπτέρου.

    Σχεδίασα μια νέα λύση, η οποία έρχεται και κουμπώνει στα κανονικά skids και έχει και το vibration  mount και την βάση της sony, μαζί της.
    Το πρόσθετο skid όταν αφαιρείται, αφήνει το ελικόπτερο σε stock μορφή (οπότε μπαίνει και στην βαλίτσα του)

    Ορίστε το σχέδιο:





    Η 3d εκτύπωση των parts σε πλαστικό, δεν έχει γίνει ακόμα.


    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #54 am: Montag, 23 Mai 2016, 11:44:50 »

    Η 3D εκτύπωση των κομματιών του αποσπώμενου συστήματος προσεδάφισης, με την αντικραδασμική βάση για την sony sa 20, ολοκληρώθηκε. Το όλο σύστημα, δένεται στο εργοστασιακό σύστημα προσεδάφισης σαν προέκταση, με πλαστικά δεματικά και η κάμερα τοποθετείται συρταρωτή, σε μια βάση με gopro mount υποδοχή. Η τοποθέτηση και η αφαίρεση παίρνει λιγότερο από 1’.

    Το ελικόπτερο με όλα τα ηλεκτρονικά του και την μπαταρία 3s 2200mah, ζυγίζει 916kgr
    Η action camera της sony με την μπαταρία της, χωρίς την εργοστασιακή θήκη της, ζυγίζει 83kgr
    Το αποσπώμενο σύστημα προσεδάφισης, μαζί με το vibration dump και το camera mount, ζυγίζει 105kgr

    Το συνολικό βάρος του πακέτου έρχεται στα 1140kgr

    Το ζύγισμα του ελικοπτέρου παρέμεινε ως ήταν (ισορροπεί κρεμασμένο απ’ το κεντρικό στροφείο)



    Νομίζω πως αυτή την φορά, είμαι ικανοποιημένος απ' το αποτέλεσμα...
    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #55 am: Freitag, 27 Mai 2016, 09:31:36 »

    Κατόπιν της συμβουλής του μέλους datamedic τελειώσαμε το πρώτο μας πολυκόπτερο:
    tx walkera devo 12s
    rx 703A
    Μπαταρίες lipo 3s 2200Mah (δανεικές απ' το μικρό ελικόπτερο)

    Ορίστε η πρώτη μας πτήση σε manual mode και η δοκιμή του GPS hold position:



    Για τις βιντεολήψεις, τυπώθηκε στον 3d εκτυπωτή το ίδιο gimbal με αυτό που βάλαμε στο μικρό ελικόπτερο (450)
    Οι προπέλες δεν ζυγίστηκαν ακόμα, αλλά ακόμα και έτσι το jello effect είναι ανύπαρκτο, οπότε το gimbal είναι αποτελεσματικό.

    Ακολουθεί η σύντομη δοκιμαστική πτήση του σταθερού gimbal:



    Το συνολικό κόστος του εγχειρήματος ήταν 180 ευρώ (το μόνο που αγοράστηκε ήταν το σκάφος της walkera, μιας και όλα τα υπόλοιπα υπήρχαν από τα ελικόπτερά μας)
    Gespeichert
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Antwort #56 am: Samstag, 28 Mai 2016, 02:10:39 »

    Ωραιο το gimbal και γενικα ολες οι εκτυπωσεις, αλλα το jello effect ειναι ανυπαρκτο γιατι πετας χωρις αερα και σε κλειστο χωρο. Κανε δοκιμη εξω σε ανοιχτο χωρο με κανονικη πτηση και με ηλιο και εκει θα δεις τι ακριβως γινεται. Thumbs up
    « Letzte Änderung: Samstag, 28 Mai 2016, 11:12:28 von ioannispar » Gespeichert

    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #57 am: Samstag, 28 Mai 2016, 11:49:09 »

    Σύντομα η αντικραδασική βάση, θα δοκιμαστεί και σε εξωτερικό χώρο για να δω αν με ικανοποιεί.  Χαμόγελο

    Κατά τα άλλα στο πολυκόπτερο ανέβηκε μια SJ4000, που συνδέθηκε με transmitter της boscam 600mW.
    Έτσι πλέον θα μπορούμε να έχουμε ταυτόχρονα με την εγγραφή των βίντεο και προβολή της εικόνας σε 2 devices.
    Τοποθετήθηκε ήδη αποσπώμενη οθόνη στο transmitter tray και εκκρεμεί και η παράλληλη σύνδεση με googles.
    Πάνω στο εκπεμπόμενο video θα κάτσει και η τηλεμετρία.

    Τέσπα προς το παρόν όλα είναι χύμα στο σαλόνι και δοκιμάζονται

    Ακολουθεί βίντεο με την τρέχουσα κατάσταση:

    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #58 am: Freitag, 3 Jun 2016, 23:02:15 »

    Η τηλεμετρία έγινε overlay στο monitor του FPV (και σύντομα και στα googles)
    Προβάλουμε πάνω στο live video, τάση μπαταρίας, γεωγραφική θέση, διάρκεια πτήσης, ταχύτητα, υψόμετρο.

    Η τάση μετριέται στο main board
    Τα στοιχεία θέσης, η ταχύτητα και το υψόμετρο, προέρχονται από 2ο GPS



    Gespeichert
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 107


    « Antwort #59 am: Dienstag, 7 Jun 2016, 10:55:54 »

    Οι πτήσεις ηλεκτρονικά σταθεροποιημένων αεροσκαφών (gyro sensors) μπορούν να επηρεαστούν από την ηλιακή ακτινοβολία και τις ηλεκτρομαγνητικές διαταραχές (και να γίνουν "πίτα γύρο απ' όλα").
    Ο έλεγχος του solar activity και του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου της περιοχής που θα πετάξουμε, κατά την διάρκεια των pre flight checks, είναι μια πολύ καλή πρακτική.

    Solar Activity Monitor (SAM) με 5$ στο κινητό:



    Σε γενικές γραμμές:
    βλέπεις κόκκινο, μην σηκωθείς στον αέρα...
    Βλέπεις πράσινο, προχώρησε με τα υπόλοιπα pre flight checks και πέτα...
    Βλέπεις πορτοκαλί, κρίνεις και πράττεις ανάλογα με το ποσοστό αυτοπεποίθησης που έχεις...

    Έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα σε windows mobile phone & σε android tablet.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 7 Jun 2016, 11:12:42 von sliver » Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 8     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.037 Sekunden mit 27 Zugriffen.